afrollen en slapenquote:Op donderdag 10 april 2008 00:54 schreef Ziet het volgende:
er is ook zo lekker veel genegenheid achteraf he.
amanda ligt voor lijk
en brian doet ff na een tic (met zijn haar) ook zijn ogen dicht en doet alsof ie slaapt
ben dol op gif codesquote:Op donderdag 10 april 2008 00:55 schreef Lady-night het volgende:
Van GK-engeltje van VOL
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/10/1207780070-120.gif
Uhmm....quote:Op donderdag 10 april 2008 00:49 schreef Prospera het volgende:
Hij zit nu behoorlijk anaal te pompen, straks kan ze alleen maar scheten laten via haar vagina![]()
[ afbeelding ]
"weet te krijgen"?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:55 schreef Prospera het volgende:
Het is een comedy zoals Brian zijn vrouw maar niet klaar weet te krijgen
Paarden moesten een deken.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:57 schreef fredfik het volgende:
is huub nou nog na de febo geweest
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
afrollen en slapen![]()
wat een heerlijk sexleven, echt iets om jaloers op te zijn
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
"weet te krijgen"?
Dat suggereert dat hij er moeite voor doet. Terwijl-ie alleen zijn rattensnikkel even klaar wil pompen en dan slapen.
hij zit dik boven het gemiddeldequote:Op donderdag 10 april 2008 00:59 schreef Ziet het volgende:
[..]
jaaaaa maar het gaat om de kwantiteit he,
niet om de kwaliteit
een beetje sm-sessie duurt langer..quote:Op donderdag 10 april 2008 01:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zit dik boven het gemiddelde
duurde zeker 20 minuten
Jaap had het er net even met Claire over en zei: "Ik heb mooie plannen tegen onze vijanden, Amanda en Brian. Sterker nog, ik ga ze nu opschrijven." En daarna liep hij weg.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:56 schreef rooie3 het volgende:
De familie komt dus binnen een paar dagen.
wask ff vergeten je kan beter 14 x in de week suf geragd worden, dan 2 x in de week hemelsch de liefde bedrijven, en beiden tot een orgasme komen..quote:Op donderdag 10 april 2008 00:59 schreef Ziet het volgende:
[..]
jaaaaa maar het gaat om de kwantiteit he,
niet om de kwaliteit
wat anders kan ze doen met zo'n 'man'?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:56 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda is tijden het neuken in slaapgevallen
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een beetje sm-sessie duurt langer..
gemiddelde neukpartij in nl duurt 3 tot 13 minutenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een beetje sm-sessie duurt langer..
Dat heb je vast ergens gelezen, of niet..?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gemiddelde neukpartij in nl duurt 3 tot 13 minuten
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zit dik boven het gemiddelde
duurde zeker 20 minuten
nee, hij heeft de paarden dekens omgedaan... daarom was hij even wegquote:Op donderdag 10 april 2008 00:57 schreef fredfik het volgende:
is huub nou nog na de febo geweest
Stond laatst zoiets in de Telegraafquote:Op donderdag 10 april 2008 01:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat heb je vast ergens gelezen, of niet?
mmmquote:Op donderdag 10 april 2008 01:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat 't aan andere is om te bepalen of mijn reactie wel of niet scherp was.
Daarom, een echte kenner dus...quote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Stond laatst ziets in de Telegraaf![]()
![]()
Ben benieuwd wie er als eerste gaan komen.Hoorde dat Claire haar moeder en Huub zijn vader 20 april paar dagen komen.En de rest van de dagen in ieder geval Joris.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:02 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Jaap had het er net even met Claire over en zei: "Ik heb mooie plannen tegen onze vijanden, Amanda en Brian. Sterker nog, ik ga ze nu opschrijven." En daarna liep hij weg.
en ik zou het niet willen doen, met zo'n mongool...brrrr...quote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat zegt ook niks
ik zou ook niet kunnen klaarkomen boven die dooie (en toch levende) pruik
(maar ben ook geen man)
nee ik heb in 2000 nederlandse "slaapkamers" zitten klokkenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat heb je vast ergens gelezen, of niet..?
Tip: lees "Elf minuten" van Paolo Coelho maar eens. Er zal een wereld voor jou open gaanquote:Op donderdag 10 april 2008 01:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gemiddelde neukpartij in nl duurt 3 tot 13 minuten
10 minuten rammen 3 minuten neuken, dus een
beetje sm sessie moet ook te doen zijn
Nee hoor, voor die 3 minuten staat hij naast jouw bed met zijn stopwatch.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat heb je vast ergens gelezen, of niet..?
Trustelsquote:Op donderdag 10 april 2008 01:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Tip: lees "Elf minuten" van Paolo Coelho maar eens. Er zal een wereld voor jou open gaan
Het volk gaat slapen, ik ook. trusten allemaal
Voor die 3 minuten die ik nodig heb om Amanda wel te laten komen?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee hoor, voor die 3 minuten staat hij naast jou bed met zijn stopwatch.
Die heeft-ie daarna toch nog schoongedipt in de punami van het dronken mongooltje?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Trustels![]()
![]()
Dacht even, toen ik de douche hoorde, dat Brian het stront van zijn kinderarm aan het schrobben was..
Maar nee... Ochtendploeg...denk hier ff aan
Jij bent snelquote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor die 3 minuten die ik nodig heb om Amanda wel te laten komen?
mastuberen is niet het onderzoek meegenomenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee hoor, voor die 3 minuten staat hij naast jouw bed met zijn stopwatch.
Het gaat bij mij zelfs zo ver, als ik dat wijf zie scratchen, spring ik voor een half uur onder de douche:Dquote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Musje456 het volgende:
Hoi Lobasca![]()
Ehm ik wil zowiezo geen pruik (man of vrouw). Die van Amanda doet me inmiddels gruwen... en dat zonder streams... Ik lees de max twee minuten douchen en het bijna nimmer wassen van die pruik en gruw brrrrrrr
Of ze nu wel of niet douched, maar ik zie zoveel caps van het krabben... dat alleen al geeeft me nare griewels.
Misschien zelfs in d'r slabek ...quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft-ie daarna toch nog schoongedipt in de punami van het dronken mongooltje?
hahaha... Dr Phil een aanrader misschienquote:Op donderdag 10 april 2008 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het bij mij zelfs zo ver, als ik dat wijf zie scratchen, sring ik voor een half uur onder de douche:D
idd..... maar volgens mij weet Huub niet van Jaap zijn chillplan (dat wilde hij off stream) vertellenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:09 schreef rooie3 het volgende:
Huub weet dus van het Chillplan en ik zal niet raar opkijken als Lieke morgen binnenkomt,want die vent van haar is toch ook bij die fotoshoot.
De finale is op 22 mei, maar de streams lopen een week achter en eindigen op 15 mei.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:30 schreef Musje456 het volgende:
Desii niemand weet wie komt, toch. Zelfs over de familie blijft men onzeker. Namen worden genoemd, maar zekerheid hebben we niet voor de gasten komen.
ik denk dat de streams inderdaad eerder gaan stoppen, maar die anderequote:Op donderdag 10 april 2008 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
De finale is op 22 mei, maar de streams lopen een week achter en eindigen op 15 mei.
Huub gaat op 23 april trouwen, maar ik denk dat dat voor ons dan weer 16 april is.
De ouders komen op 20 april, dus dat zal dan 13 april zijn.
Heel verwarrend zo op het eind.
Tevens lopen de streams in... dus wanneer eindigen ze dan. Hoe weet jij dat 16 april voor ons Huub en Clair trouwen? En dat de ouders dus 13 april komen? Je denkt... Ik denk niet en zie wel, maar ben sceptisch als mensen gaan voorspellen, sorryquote:Op donderdag 10 april 2008 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
De finale is op 22 mei, maar de streams lopen een week achter en eindigen op 15 mei.
Huub gaat op 23 april trouwen, maar ik denk dat dat voor ons dan weer 16 april is.
De ouders komen op 20 april, dus dat zal dan 13 april zijn.
Heel verwarrend zo op het eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |