Daar heb je wel een punt natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:04 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als ik die trashy teenage-streethookermillionaire zo zie, denk ik bij nader inzien dat de meesten blij zijn dat dat niet aan de ontbijttafel zit. Om maar niet te zwijgen van de vermoedelijke aroma's...
Nee, dat was een voorstel van Jaap.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:11 schreef blomst het volgende:
Palme weetniet van die 100euro?
Net alsof ze nu wèl weet wat ze drinkt. Soja, is dat niet een mixje van soda en jajem (amsterdams voor jenever)?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:09 schreef blomst het volgende:
Amanda aan tafel tegen Jaap: wat voor drankje is dit, ik drink het wel, maar weet niet wat het is.
Jaap: soja drank staat er op.
Amanda oooohhhh
Voorstel van Japio ??? En waar komen die 100 euri dan vandaan denk je ?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat was een voorstel van Jaap.
Het voorstel te doen alsof ze het gratis in hun eigen tijd zouden doen, komt van Jaap. Het geld niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorstel van Japio ??? En waar komen die 100 euri dan vandaan denk je ?
Wat een flauw script !
uit Jaap zijn jaszak, hoe het daar komt weet ik nietquote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorstel van Japio ??? En waar komen die 100 euri dan vandaan denk je ?
Wat een flauw script !
Volgens mij is de mevrouw de notaris.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:40 schreef Carlaa het volgende:
Heeft die notatis vroeger voor een kleuterklasje gestaan?
Tja die notaris heeft zoiets van hoe kan ik dit op de meest simpele manier uitleggen..quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef beequeen het volgende:
Wat een infantiel gedoe met die tekeningen en het gesprek is toch on stream, schandalig.
Nou, dan moeten we zelf maar discreet zijn door niet te luisterenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef beequeen het volgende:
Wat een infantiel gedoe met die tekeningen en het gesprek is toch on stream, schandalig.
Precies, ik heb al gemute. Dit gaat mij helemaal niks aan en de rest van Nederland ook niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:44 schreef Disana het volgende:
Nou, dan moeten we zelf maar discreet zijn door niet te luisteren
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda krijgt telefoon. Ze proberen haar te stimuleren om de cd-rom erbij te pakken. Ze is eigenwijs: "De een leert nu eenmaal makkelijker met een boek, een ander met cd-rom"
Heb het telefoontje gemist dus kan er finaal naast zitten. Maar zit volgens mij juist andersom.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda krijgt telefoon. Ze proberen haar te stimuleren om de cd-rom erbij te pakken. Ze is eigenwijs: "De een leert nu eenmaal makkelijker met een boek, een ander met cd-rom"
Dat klinkt inderdaad wel logischer.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef T-lex het volgende:
Heb het telefoontje gemist dus kan er finaal naast zitten. Maar zit volgens mij juist andersom.
Amanda heeft al vanaf het begin om een Cd-rom zitten vragen en krijgt die gewoon niet.![]()
....nou heeft ze na het niet slagen gisteren, nogmaals een Cd-rom ingesproken en wou dan vandaag zich daarop storten.
Ik vraag me ineens af of ze wel weet hoe de PC werkt, heeft iemand haar er al eens zelfstandig achter zien zitten?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het mag nu toch wel bewezen zijn dat het wicht niet uit een boek kan leren.
Ook ik dacht dat het andersom was.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb het telefoontje gemist dus kan er finaal naast zitten. Maar zit volgens mij juist andersom.
Amanda heeft al vanaf het begin om een Cd-rom zitten vragen en krijgt die gewoon niet.![]()
....nou heeft ze na het niet slagen gisteren, nogmaals een Cd-rom ingesproken en wou dan vandaag zich daarop storten.
TOP !!!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het mag nu toch wel bewezen zijn dat het wicht niet uit een boek kan leren.
Beter dan die pruik, maar dat heeft ze zelf niet door.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef T-lex het volgende:
Amanda d'r haar ziet er best aardig uit.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:15 schreef beequeen het volgende:
Zo, zo, ik herhende haar eerst niet.
[ afbeelding ]
Bedankt voor je post @Disana.![]()
Als ze haar eigen haar toch eens leuk föhnt en een haarband oid indoet dan ziet ze 10 keer beter uit dan wanneer ze die ellendige cavia op haar hoofd bindt, ik hoop dat die kapper haar dat laat zien, ik ben alleen bang dat ze dat er niet door krijgt bij Amanda, die denkt echt dat ze alleen een vrouw is met lang haar of zo.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef Disana het volgende:
Wow, de kapster is er en Amanda's haar is gewassen!
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef T-lex het volgende:
Amanda d'r haar ziet er best aardig uit.
Lijkt wel of het weggescheerd is zodat het niet onder die pruik uitkomt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:19 schreef Disana het volgende:
Het ziet er wat vreemd uit daar rond het voorhoofd. Het haar gaat bijgekleurd worden.
[ afbeelding ]
Weggeschorenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt wel of het weggescheerd is zodat het niet onder die pruik uitkomt.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:21 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Waar is die cavia van del, ook gewassen?
Of bij Fred Oster?
Nou, als je vergelijkt hoe het was en hoe het nu is...quote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er gewoon niet uit!
En goed groeien doet het ook al niet.
Als je keurig altijd alleen de uitgroei doet is er niks aan de hand. Del moet er zelf met d,r klauwen afblijven.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
Dellie is ook niet goed wijs om al weer te gaan verven.
En dat doen ze dus niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:26 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Als je keurig altijd alleen de uitgroei doet is er niks aan de hand. Del moet er zelf met d,r klauwen afblijven.
Die kapster smeert het nu ook nog ff veel te veel in, lekker doormasseren naar de punten.quote:
Volgens mij heeft ze echt een schurfthekel aan die krullen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
pffff en weer zal zelf het ff weer goed doen ipv de kapster.
Ik hoop dat Jaap die dag zo bederft,maar dat zal wel weer niet.Zat smoesjes te verzinnen,we moeten aan plan bever denken,de kok wil niet voor de tweede keer voor lul staan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop dat het 14 april regent en slecht weer is op zijn verjaardag komt zijn moeder en zijn 3 nichtjes
quote:
Nou hij doet z'n best maar.... TV uitzendingen kijk ik toch haast niet... en streamen heb ik sinds gisteren niet meer gedaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:33 schreef Disana het volgende:
Jaap maakt weer een televisiemoment van het geven van de rest van het geld.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop dat het 14 april regent en slecht weer is op zijn verjaardag komt zijn moeder en zijn 3 nichtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |