Volgens mij is de mevrouw de notaris.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:40 schreef Carlaa het volgende:
Heeft die notatis vroeger voor een kleuterklasje gestaan?
Tja die notaris heeft zoiets van hoe kan ik dit op de meest simpele manier uitleggen..quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef beequeen het volgende:
Wat een infantiel gedoe met die tekeningen en het gesprek is toch on stream, schandalig.
Nou, dan moeten we zelf maar discreet zijn door niet te luisterenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef beequeen het volgende:
Wat een infantiel gedoe met die tekeningen en het gesprek is toch on stream, schandalig.
Precies, ik heb al gemute. Dit gaat mij helemaal niks aan en de rest van Nederland ook niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:44 schreef Disana het volgende:
Nou, dan moeten we zelf maar discreet zijn door niet te luisteren
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda krijgt telefoon. Ze proberen haar te stimuleren om de cd-rom erbij te pakken. Ze is eigenwijs: "De een leert nu eenmaal makkelijker met een boek, een ander met cd-rom"
Heb het telefoontje gemist dus kan er finaal naast zitten. Maar zit volgens mij juist andersom.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda krijgt telefoon. Ze proberen haar te stimuleren om de cd-rom erbij te pakken. Ze is eigenwijs: "De een leert nu eenmaal makkelijker met een boek, een ander met cd-rom"
Dat klinkt inderdaad wel logischer.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef T-lex het volgende:
Heb het telefoontje gemist dus kan er finaal naast zitten. Maar zit volgens mij juist andersom.
Amanda heeft al vanaf het begin om een Cd-rom zitten vragen en krijgt die gewoon niet.![]()
....nou heeft ze na het niet slagen gisteren, nogmaals een Cd-rom ingesproken en wou dan vandaag zich daarop storten.
Ik vraag me ineens af of ze wel weet hoe de PC werkt, heeft iemand haar er al eens zelfstandig achter zien zitten?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het mag nu toch wel bewezen zijn dat het wicht niet uit een boek kan leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |