Ook ik dacht dat het andersom was.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb het telefoontje gemist dus kan er finaal naast zitten. Maar zit volgens mij juist andersom.
Amanda heeft al vanaf het begin om een Cd-rom zitten vragen en krijgt die gewoon niet.![]()
....nou heeft ze na het niet slagen gisteren, nogmaals een Cd-rom ingesproken en wou dan vandaag zich daarop storten.
TOP !!!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het mag nu toch wel bewezen zijn dat het wicht niet uit een boek kan leren.
Beter dan die pruik, maar dat heeft ze zelf niet door.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef T-lex het volgende:
Amanda d'r haar ziet er best aardig uit.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:15 schreef beequeen het volgende:
Zo, zo, ik herhende haar eerst niet.
[ afbeelding ]
Bedankt voor je post @Disana.![]()
Als ze haar eigen haar toch eens leuk föhnt en een haarband oid indoet dan ziet ze 10 keer beter uit dan wanneer ze die ellendige cavia op haar hoofd bindt, ik hoop dat die kapper haar dat laat zien, ik ben alleen bang dat ze dat er niet door krijgt bij Amanda, die denkt echt dat ze alleen een vrouw is met lang haar of zo.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef Disana het volgende:
Wow, de kapster is er en Amanda's haar is gewassen!
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef T-lex het volgende:
Amanda d'r haar ziet er best aardig uit.
Lijkt wel of het weggescheerd is zodat het niet onder die pruik uitkomt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:19 schreef Disana het volgende:
Het ziet er wat vreemd uit daar rond het voorhoofd. Het haar gaat bijgekleurd worden.
[ afbeelding ]
Weggeschorenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt wel of het weggescheerd is zodat het niet onder die pruik uitkomt.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:21 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Waar is die cavia van del, ook gewassen?
Of bij Fred Oster?
Nou, als je vergelijkt hoe het was en hoe het nu is...quote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er gewoon niet uit!
En goed groeien doet het ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |