Ik snap niet dat Palma niet gewoon naast haar oor gaat staan tetteren ipm zo vriendelijk te doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:51 schreef Smash-it het volgende:
Palma heeft net voor de tweede keer op lieve fluistertoon naast A's oor gestaan ; wakker worden, Amanda, kom je er uit?'
Gek he, dat het niet werkt. Als ik poeslief aan mijn hond vraag of ie alsje-alsje-alsjeblieft wil gaan zitten of in zijn mand wil gaan liggen, doet ie dat ook niet.
Dat dus!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef Verida het volgende:
dus als ik Palma was ging ik nu een kwartier lang "goedemorgen" staan krijsen naast dat bed
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lul is Kas geworden....
Dat achterlijke gekoetsiekoe van Brian met die paarden altijd, volkomen gestoord.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:10 schreef Disana het volgende:
Wat een enorm verschil, zoals Huub tegen de paarden praat, en Brian. Huub doet volkomen natuurlijk, terwijl Brian altijd heel geforceerd lollig tegen ze doet. Het is wel duidelijk wie zich het meest op zijn gemak met dieren voelt.
Hij is meer "the messenger" en die moet je niet schieten hèquote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Ik denk niet dat Kas die teksten zelf schrijft.
Nee, ik denk ook niet het gaat lukken ......... trouwens, Brian heeft het hele gesprekquote:Op donderdag 10 april 2008 08:18 schreef marky het volgende:
Als achter nu al aangeeft dat het niet gaat lukken met plan Bever dan zal achter er dus
blijkbaar alles aan doen om het niet te laten lukken
bovenop Amanda zou beter zijn, en originelerquote:Op donderdag 10 april 2008 10:16 schreef T-lex het volgende:
Amanda is beneden in de slaapkamer met de makeup in de weer.
Ondertussen zit de huishouding met de rest buiten aan tafel. Kan Jaap niet ff een kussen uitkloppen op die tafel...![]()
echt waar top!!!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:22 schreef blomst het volgende:
[..]
bovenop Amanda zou beter zijn, en origineler
Ik hoorde trouwens iets over een brief die binnen gaat komen over de rotzooi in de chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |