door er een slot op te gooienquote:Op woensdag 9 april 2008 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik probeer het juist levendig te houden juist.
Phquote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
Anders neem je de tijd of zo?
Dat vind ik eigenlijk een leukere TTquote:Op woensdag 9 april 2008 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
... en een vers bakkie KSC te zetten!
Hoi mysterieus iemand die ik wel zo kan gokken.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 april 2008 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een leukere TT.
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi mysterieus iemand die ik wel zo kan gokken.
Kut met peren as usual. Het komt iig niet meer goed.
nu al titels aanpassen?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een leukere TT.
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi mysterieus iemand die ik wel zo kan gokken.
Kut met peren as usual. Het komt iig niet meer goed.
Ik kreeg pas inspiratie toen ik hem al gepost had...quote:Op woensdag 9 april 2008 22:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]het moet goed komen
![]()
[..]
nu al titels aanpassen?
het komt idd niet meer goed
Ook mentaal niet dus?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
Er is geen oplossing. Er is namelijk geen oorzaak aan te wijzen.
Nee, mijn laatste vakantie zal in 2007 zijn geweest. Ik houd het echt niet meer vol, enige inspanning is gewoon kut zooi.quote:
Dat helpt wel, zeker met wat bijverschijnselen die ik ontwikkeld heb in de tijdquote:
mentale bijverschijnselen?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat helpt wel, zeker met wat bijverschijnselen die ik ontwikkeld heb in de tijd
Dat begrijp ik ja.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
Paniekaanvallen. Hypochonder. En dat allemaal door een trauma of twee door al dat gedoe. Ik kan hier misschien wel met zelfspot bezig zijn geweest, maar al die onderzoeken hebben me niet in de koude kleren laten zitten. En dat ziekenhuisbezoek inclusief spoedoperatie helemaal niet.
Er is weer iets teveel fout gegaan, zoals altijd als ik met medici in aanraking kom.
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
Paniekaanvallen. Hypochonder. En dat allemaal door een trauma of twee door al dat gedoe. Ik kan hier misschien wel met zelfspot bezig zijn geweest, maar al die onderzoeken hebben me niet in de koude kleren laten zitten. En dat ziekenhuisbezoek inclusief spoedoperatie helemaal niet.
Er is weer iets teveel fout gegaan, zoals altijd als ik met medici in aanraking kom.
Over twee weken weer eens een gesprek over hoe nu verder. Waarschijnlijk is het: leer er maar mee leven. Fijn. Tof.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef PoeK het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja.
Het is ook allemaal niet niks.
Het meest frustrerende lijkt me nog dat er íets is, maar volgens medici niet, dus dat er niks meer gebeurt
Dieptriest maar waar: ik heb alle medicijnen weggeflikkerd en toen waren een hoop bijklachten weg. Toffe troep die ze je gevenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..].
Zeer begrijpelijk dat je daar gefrustreerd van raakt. Medici moeten je beter maken, niet nog zieker.
Kortom, weer hetzelfde als altijd.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over twee weken weer eens een gesprek over hoe nu verder. Waarschijnlijk is het: leer er maar mee leven. Fijn. Tof.
colaquote:Op woensdag 9 april 2008 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet op dit uur van de dag meer... colatijd.
Trustequote:Op woensdag 9 april 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ga pitten, ben bekaf weer.
Wat voor link?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, zit nog steeds te trillen van die link van net
He bah!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/pro(...)_dood_gijs_klok.aspx
die
zsm, aangezien ik vrijdag op vakantie ga..quote:Op woensdag 9 april 2008 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis niets kant-en-klaar liggen, ben ik bang. Maar ik zal wel even kijken of ik elders iets kan vinden. Wanneer wil je het hebben?
Ik kan me voorstellen dat je dan helemaal zit te trillen als je zoiets ziet over iemand die je kent en het zo dichtbij komtquote:Op woensdag 9 april 2008 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, is een raar verhaal. En ik kende die jongen ook nog
Ik zal kijken wat ik kan vinden, maar ik kan niets garanderenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
zsm, aangezien ik vrijdag op vakantie ga..
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef BrandX het volgende:
Tée to the Vée to the mutherfucking Pée
Dat je wat wilt zoeken is al mooi.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan vinden, maar ik kan niets garanderen.
Ik vond het een matige, zelfs naar slecht neigende, afgezaagde tvp....quote:
je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef cablegunmaster het volgende:
btw het is frusterend om al dat blauw om me heen te zien...
soms krijg ik de neiging om een tub girl tussen te gooien...
maar dan denk ik nah... bullshit tubgirls horen op hun eigen link
Look again.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef cablegunmaster het volgende:
btw het is frusterend om al dat blauw om me heen te zien...
Zou kunnen, het bevrijdt je in ieder geval 48 uur van al die blauwen...quote:soms krijg ik de neiging om een tub girl tussen te gooien...
quote:maar dan denk ik nah... bullshit tubgirls horen op hun eigen link
Ik kijk in ieder geval eventjes... morgen kom ik er op terug!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dat je wat wilt zoeken is al mooi.
Ik heb nu wel zelf al een brief geschreven, maar wellicht kan ik nog iets wijzer worden.![]()
Het is dus niet voor mij, maar voor iemand die totally n00b is op dit gebied...
Yoquote:Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef BrandX het volgende:
Tée to the Vée to the mutherfucking Pée
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:51 schreef cablegunmaster het volgende:
wat klopt er niet aan dit ploatje?
wie bant me ff ? dit is een tubgirlHad je niet kunnen zeggen dat het NSFW is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
O, wacht... ik FOK! nu niet onder werktijd, dus dat maakt niet uit.
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je niet kunnen zeggen dat het NSFW is?.
O, wacht... ik FOK! nu niet onder werktijd, dus dat maakt niet uit.
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk in ieder geval eventjes... morgen kom ik er op terug!
Trustenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:59 schreef BrandX het volgende:
goed, dat was de zoveelste errorik ga pitten. Ciao.
![]()
ik mag uitslapenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo ook mijn bed maar eens opzoeken. Morgenochtend is de wekker weer vroeg onaardig voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |