Ach, bijna ieder feest begint er wel mee dat alle gasten een beetje onwennig langs de kant staan... pas later komt het feest echt op gang. We moeten er gewoon nog even inkomen dusquote:
Begin jij dan, muurbloem.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:24 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het nog een beetje stijfjes.
Eerlijk gezegd is het overlijden nog niet officieel vastgesteld. Er kan nog sprake zijn van een diepe coma. Of een spontane winterslaap, ingetreden nadat de verwarmingsketel de geest heeft gegeven.quote:
Dat zou best eens kunnenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Roetfilter? Is dat dat ding dat ik elke paar maanden even afspoel onder de kraan?
We spreken tegenwoordig over beperking, hè. Roze scherm, of zo?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen.
Mijn computer thuis raakt trouwens lichtelijk visueel gehandicapt....
Nee, willekeurige gekleurde stippellijntjes op scherm. Waarschijnlijk een videokaartaandoening.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We spreken tegenwoordig over beperking, hè. Roze scherm, of zo?
Oh, niet aangeboren hersenletsel.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, willekeurige gekleurde stippellijntjes op scherm. Waarschijnlijk een videokaartaandoening.
Gelukkig niet, nee. Alhoewel het ook een degeneratie van het geheugen zou kunnen zijn... computeralzheimer dusquote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, niet aangeboren hersenletsel.
Niet met elkaar toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef thaleia het volgende:
Gellius en Z gaan trouwen!
Gefeliciteerd
Nee, zo heet dat, NAH, niet-aangeboren hersenletsel.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig niet, nee. Alhoewel het ook een degeneratie van het geheugen zou kunnen zijn... computeralzheimer dus.
O, ik las dus even helemaal verkeerdquote:Op donderdag 10 april 2008 10:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zo heet dat, NAH, niet-aangeboren hersenletsel.
Wat zeg ik nou.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:09 schreef Gellius het volgende:
Bun in the oven, liene?
We hebben al een adoptiepoes.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je ontkent iets wat niemand heeft beweerd. Danweetjennutwel.
Al een andere monitor geprobeerd?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, willekeurige gekleurde stippellijntjes op scherm. Waarschijnlijk een videokaartaandoening.
En resultaat?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als tv via S-video ook telt: ja.
[..]
Ja.
Ja en neequote:Op donderdag 10 april 2008 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
En resultaat?
Op die tv ook artefacten in beeld?
(mooi woord trouwens: artefact)
EN op andere pc geen artefacten op dezelfde monitor?
Dan ga maar gewoon een nieuwe videokaart kopenquote:
Deze kaart is er vorig jaar pas ingekomenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga maar gewoon een nieuwe videokaart kopen
Opsturen voor garantie?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze kaart is er vorig jaar pas ingekomen.
Tweedehands overgenomen... maar het vreemde is dat na driverupdate het een paar weken goed ging...quote:
Vaag.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tweedehands overgenomen... maar het vreemde is dat na driverupdate het een paar weken goed ging...
Wellicht toch een warmteprobleem dus.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist het idee dat hij het vooral doet als computer nog niet zo lang aan staat.
Eerder een koudeprobleem danquote:Op donderdag 10 april 2008 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wellicht toch een warmteprobleem dus.
(hoe langer de pc aan staat, hoe warmer het is in dat ding)
Probeer het eens zonder zijpanelen of kap op de pc.
Hoi Lienekien.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dwerg. Hoi. Hoooooooi.
Hmmm. Zal ik dan eens kijken voor wat lectuur over videokaarten?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder een koudeprobleem dan.
Maar uhm, dit begint nu wel heel erg op een DIG-SC te lijken.
Ja joh, goed joh. Mijn pc was nog geen vier jaar oud, maar hij is geheel en al kaduuk. Dan wel weer leuk dat ze de harde schijf voor me hebben weten te redden. Nu ben ik aan de laptop. Ook leuk.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hoi Lienekien.
Hoe is het, wat is er mis met je pc, kan-ie gerepareerd worden, hoe oud was je pc?
goede oude tijdquote:Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef Z het volgende:
Stond je turbo knop toen wel aan?
Jaha, ze zijn er wel duurder. Maar eerder waren ze er niet goedkoper.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:02 schreef Z het volgende:
Ik heb er gewoon nog een van ¤1400,- hoor.
Het is gewoon een rode draad, blijkbaar. En dan had ik gisteren mijn probleempje nog wel meegenomen naar MSN, om jullie er niet al teveel mee lastig te vallenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:19 schreef LXIV het volgende:
Ik ben MyNetwork.
Wat is er toch met dit topic, dat we telkens over computers praten?
Welnee, ik ben ook een fervent aanhanger van koper. Zelfs zo erg dat ik in zomerdagen een bedrade aansluiting heb op mijn terrasquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ben ik erg ouderwets, met mijn computer met bedrade netwerk.
Kunnen we anders praten dan over een computernetwerk?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:19 schreef LXIV het volgende:
Wat is er toch met dit topic, dat we telkens over computers praten?
Ja. Dat heet een meet. Dan ontmoet je je medeforumbezoekers op een nader te bepalen tijdstip en locatie, en praat je in real life met zequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Kunnen we anders praten dan over een computernetwerk?
Ik heb LXIV laatst nog uitgenodigdquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dat heet een meet. Dan ontmoet je je medeforumbezoekers op een nader te bepalen tijdstip en locatie, en praat je in real life met ze.
Over het algemeen is dat beregezellig, vraag maar aan DaMart.
De tulpen zijn al uit de kas, en hij staat inmiddels bijna vol met lelies. Ik ben nu aan het bedenken wat ik de rest van het jaar wil doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:57 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het met de tulpen tegenwoordig?
Nein.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef Gellius het volgende:
Heb je al een nieuwe huisjesmelker gevonden, aapje?
Ja, dequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:19 schreef k_man het volgende:
Gelukkig kun je er zelf om lachen.
Jaja, stiekem tegelijk met mij posten en net een seconde eerder zijn, hè.quote:
Wat stond er origineel dan?quote:
Mijn post was een reactie op zijn post eentje hoger. Dus ik heb later die post ingevoegd als citaat.quote:
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn post was een reactie op zijn post eentje hoger. Dus ik heb later die post ingevoegd als citaat.
Je zult het hem vroeg of laat toch moeten vertellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wel van mijn huisbaas.
je zal 'm ook een nieuwe koelkast schuldig zijn, denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zult het hem vroeg of laat toch moeten vertellen.
Ga je solliciteren? Je hebt het dacht ik prima naar je zin in het onderwijs, toch? Enfin, we gaan nog wèl naar een tentoonstelling hoor. Beetje drukke weken gehad (en voor de boeg), vandaar geen reactie op de PM nog.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef mane het volgende:
Gellius, ik zag een mooie vacature bij het Rijksmuseum (medewerker onderwijs). Zou leuk zijn, dan kan ik je daar een rondleiding gaan geven.
Geen idee. Ik 'ga' maandag. Z 'gaat' woensdag.quote:Hoe voelt het om in ondertrouw te zijn of moet dat nog gebeuren?
ALs ik hem nu aan zet, gaat 'ie weer sissen. Dat wordt dus een nieuwe.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Z het volgende:
Als je door het plastic prikt is er niets aan de hand. Je moet echt door de stalen buizen prikken om een lek te veroorzaken. Niets aan de hand dus denk ik. Het zou kunnen zijn dat je wat isolatie lek geraakt hebt of zo. Vandaar de sis.
Heb je dan helemaal niets geleerd van mijn actie? Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dan met een hamer en een plamuurmes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik was zojuist mijn vriesvak aan het ontdooien. Het duurde me wat lang, dus ik ging met schroevendraaier en hamer aan de slag. Op een gegeven moment ging dat niet helemaal goed en sloeg ik de schroevendraaier in het plastic, gevolgd door een sis (stikstof neem ik aan). Ik heb niet zo'n zin om dit momenteel aan mijn huisbaas te vertellen. Ik kan het vriesvak niet apart uitschakelen, maar wil mijn koelkast wel graag blijven gebruiken. Is dit gevaarlijk? Iemand een idee?
Daar weet ik niks van! Ga dalik een nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal niets geleerd van mijn actie? Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dan met een hamer en een plamuurmes.Dat heb ik je toen toch verteld?
Goed nieuws: het is niet gevaarlijk. Slecht nieuws: je moet zeker weten een nieuwe kopen.
Ik wel, maar dat blijkt geloof ik welquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet van flauwe woordgrapjes. En ook niet van boeken die ruiken naar andere mensen. Brr.
Beterschap gewenst. En warmte.quote:
Die krakers zijn sukkels. En ik begin een beetje kriegel te worden van die politiehelicopter die nu al een uur boven het Museumplein cirkelt. Ik wil lezen!quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarom zijn die krakers aan het marcheren?
Ik ben ook niet zo onder de indruk van de schokkende onrechtvaardigheden waar de hedendaagse kraker de openbare ruimte voor opeist.quote:Honderden demonstranten hebben zaterdag in het kader van de actiedagen kraken op meerdere plekken in de binnenstad geprotesteerd tegen de steeds grotere controle door de overheid. Ze wilden onder andere langs de ambtswoning van burgemeester Cohen, maar de politie belette dat.
De actievoerders eisten tijdens het protest de straat terug. Ze willen de vrijheid terug om daar te doen wat je wil doen. De demonstranten maakten onder andere duidelijk dat ze het belachelijk vinden dat je niet eens meer een biertje op straat mag drinken.
De actiedagen worden zondag afgesloten. (AT5)
Dan moet daar wel een leegstandsbelasting voor in de plaats komen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Ik knipte kranteartikelen uit over krakersrellen. Waarom? Omdat voor mij als kind het een verre verboden wereld vertegenwoordigde denk ik. Een verbod op kraken lijkt me nu overigens wel een goed idee.
Dankquote:
Toen ik het schreef, ging al even door me heen dat jij daar wel op zou gaan reageren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:57 schreef thaleia het volgende:
Oh en mane, geschiedenis is het leukste vak om te geven op een na he
Die worden er bij ons gelukkig ook één voor één uitgegooid. Dan krijg je nog wat boehoe-verhalen door je brievenbus met 500 spelfouten, geproduceerd met een typemachine. Erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:25 schreef Gellius het volgende:
Laat ze kraken waar ernstige woningnood gepaard gaat met cynische woningspeculatie. Daar heb ik geen bezwaar tegen. Maar dit is absurd.
Idem in Bergen op Zoom met de NVUquote:Op zondag 13 april 2008 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat me vooral verbaasde aan de krakers, die vanmiddag ook bij mijn huis langskwamen, was dat ze allerlei leuzen riepen die duidelijk tegen het government gericht waren, terwijl ze ondertussen omringd werden door een politiecordon dat ervoor zorgde dat ze uberhaupt konden marcheren. Ik werd vervuld door een mengeling van vertedering maar vooral ook ergernis.
Ik gebruik voor muziekbestanden de gratis versie van Winamp, werkt ook goed en ik vind het in gebruik zelf nog iets praktischer dan Mediaplayerquote:Op zondag 13 april 2008 11:16 schreef thaleia het volgende:
Ik kreeg gisteren een melding dat er updates waren voor mijn Windows Media Player, dus ik denk "okee prima, klik ik wel even op". Nu heb ik een geupdate, slimmere versie, die wel beseft wat mijn vorige versie niet besefte: dat ik geen echte officiele Windows heb. En die dus weigert iets te doen.Ziek zijn zonder muziek
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op zondag 13 april 2008 11:38 schreef thaleia het volgende:
Maar die werkt weer niet met Lastfm, of wel?
Succes en tot straks!quote:Ik ga als totale digibeet een gewaagde poging doen om met System Restore gewoon terug te gaan naar voor de gewraakte update. Als u hierna niets meer van mij verneemt, is het niet gelukt.
De marathon, bijna vergeten.quote:Op zondag 13 april 2008 11:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik voelde me vannacht trouwens beroerd, maar ben nu weer topfit en ruim op terwijl ik naar de marathon kijk..
Geeft niet, sterker nog, ik ben hier binnen komen waaien door het videokaartprobleem van DaMart (discussie maar voortgezet op MSN), waarna ik ben blijven plakkenquote:Op zondag 13 april 2008 15:50 schreef thaleia het volgende:
Maar bij WMP kun je zo handig links bovenin een zoekterm typen en dan in je totale muzikale brij, die volledig in 1 mapje 'mp3' staat, heel eenvoudig vinden wat je zoekt.
(sorry, MPG)
Ja, ook. Ik hou een paar artikelen bij hier op de fok!wiki.quote:Op maandag 14 april 2008 09:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar je bent een 'Wikimaster'..
Proficiat.quote:
O, de muziek! De champagne! En rond! en rond! en rond!quote:Op maandag 14 april 2008 13:39 schreef thaleia het volgende:
Was het vandaag Gellius? En hoe gaat dat nou precies in z'n werk?
Mooi gesproken. Ik sluit me hierbij aanquote:
Gast. Het is IKEA.quote:Op maandag 14 april 2008 10:40 schreef k_man het volgende:
Afijn, afgelopen zaterdag ter oriëntatie voor het nieuwe huisje weer eens een bezoekje aan IKEA gebracht. Wat een deceptie. De laatste keer dat ik er was, was alweer jaren terug en toen hadden ze best aardige dingen. Nu viel het nogal tegen.
Ik heb alleen een bed gezien dat me wel aansprak, maar de bijbehorende kasten hebben ze dan weer niet in de kleur waarin ik het bed zou willen. Wie bedenkt er nou dat een bed in vijf kleuren leverbaar is, maar dat de kasten uit dezelfde lijn slechts in vier kleuren leverbaar zijn?
Om het nog maar niet te hebben over de kwaliteit van het meeste spul. Het moet toch mogelijk zijn om een kaslade dicht te duwen met één hand die je niet precies in het midden van de lade plaatst? En als je een kastdeurtje dichtdoet moet je niet het geluid horen van hout op hout, daar hoort een rubbertje oid tussen te zitten. Sowieso kun je twijfelen aan de kwaliteit van meubels in een zaak waar aan elk showroommodel al wel een beschadiging te vinden is.
Maar daarna hebben jullie toch zeker wel ergens lekker gelunched, met een of ander broodje met rosbief of geitenkaas, of gerookte kip en avocado, oid? Toch? He?quote:Op maandag 14 april 2008 15:14 schreef Gellius het volgende:
Het is kwestie van geboorteakte en bewijs van inschrijvig overleggen en tekenen. C'est tout.
Alleen al van het woord stadsdeelkantoor gaan me de nekharen recht overeind staan.quote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef Gellius het volgende:
Daarna zijn we een trouwlokatie gaan scouten, want het trouwzaaltje in het Stadsdeelkantoor was wel wat erg matig. Vanavond uit eten.
Gelukkig. Ik begon het ook al bijna een kille bedoening te vinden.quote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef Gellius het volgende:
Daarna zijn we een trouwlokatie gaan scouten, want het trouwzaaltje in het Stadsdeelkantoor was wel wat erg matig. Vanavond uit eten.
Tja, daar lijkt het wel op. Vroeger was dat toch anders - ik heb daar tien jaar terug een mooie eetkamertafel gekocht, die nu nog steeds prima is. Die gaat dus ook gewoon mee naar het nieuwe huisje. Van het aanbod dat ik zaterdag bij IKEA aantrof heb ik inderdaad niet de illusie dat het tien jaar mee zal gaan.quote:Op maandag 14 april 2008 16:10 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad. Daar koop je spullen die maar twee, drie jaar mee hoeven - tops.
quote:Op maandag 14 april 2008 17:30 schreef NoCigar het volgende:
Zullen we er een speciaal topic voor openen?
Gefeliciteerd!quote:
Ja, Koekepan kan soms nogal opdringerig zijn in het overdragen van elementaire kennis.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:24 schreef Thisbe het volgende:
Ik weet voortaan dat Bach geboren is op 21 maart, nadat een man mij in een hoek dreef, en dit enkele malen tegen mij herhaalde, voordat ik naar de wc kon vluchten.
En terecht. We leven in een vrij land, maar het zou eigenlijk verboden moeten worden om zo dom en onwetend te zijn als het merendeel van de mensen nu eenmaal is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:36 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, Koekepan kan soms nogal opdringerig zijn in het overdragen van elementaire kennis.
Ik ben er toch?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:35 schreef Gellius het volgende:
Als POL nu eens esthetisch genoegen zou opleveren, dan deed ik mee.
.quote:Gisteren ben ik weer bij marianne geweest
Gisteren heb ik het weer met marianne gedaan
O marianne met je mooie ogen
O marianne met je mooie haar
Alles wat ze van je zeggen is gelogen
Alles wat ze van je zeggen is niet waar
quote:— Justement, continua l’Anglais, ces hosties que tu voies sont le sperme du Christ en forme de petits gâteaux. Et, pour le vin, les écclésiastiques disent que c’est le sang, ils boiraient du vin rouge, mais ils boivent du vin blanc, sachant bien que c’est de l’urine.
Cette démonstration était convaincante. Simone s'arma du calice et je m'emparai du ciboire : Don Aminado, dans son fauteuil, agité d'un léger tremblement.
Simone lui assena d'abord sur le crâne un grand coup de pied de calice qui l'ébranla mais acheva de l'abrutir. Elle le suça de nouveau. Il eut d'ignobles râles. Elle l'amena au comble de la rage des sens, puis : Ça n'est pas tout, fit-elle, il faut pisser.
Elle le frappa une seconde fois au visage.
Elle se dénuda devant lui et je la branlai.
Le regard de l’Anglais était si dur, fixé dans les yeux du jeune abruti, que la chose eut lieu sans difficulté. Don Aminado emplit bruyamment d'urine le calice maintenu par Simone sous la verge.
Et maintenant, bois, dit Sir Edmond.
Le misérable but dans une extase immonde.
De nouveau Simone le suça; il cria tragiquement de plaisir. D'un geste de dément, il envoya le vase de nuit sacré se fêler contre un mur. Quatre robustes bras le saisirent et jambes ouvertes, corps brisé, criant comme un porc, il cracha son foutre dans les hosties, Simone le branlant, maintenait le ciboire sous lui.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:11 schreef Koekepan het volgende:
[..]
En terecht. We leven in een vrij land, maar het zou eigenlijk verboden moeten worden om zo dom en onwetend te zijn als het merendeel van de mensen nu eenmaal is.
Nee Gellius, zelfs dat al een paar jaar niet meer.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:14 schreef Gellius het volgende:
Je bent toch nog wel gelegenheidsmod in het scholierentopic, IR?
Nee, nee, zo erg ben ik er niet (meer) aan toe. Tegenwoordig ben ik alleen nog maar een control freak. Een half uur voorafgaand aan de presentatie alles opzetten. Na vijf minuten klaar zijn. 25 minuten lang alles nog een keer doornemen. En nog een keer. En nog een keer.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daadwerkelijk gekotst, van de zenuwen?
Ik heb voor dat soort dingen tig voorzorgsmaatregelen getroffen: wachtwoord in aantekeningen genoteerd, wachtwoord in een bestand op mijn memorystick gezet, wachtwoord op m'n hand geschreven. Het is echt belachelijk. Ik ga nog net niet tenonder aan mijn eigen regelzucht.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef LXIV het volgende:
Wij hebben op onze laptops verschillende wachtwoorden voor het netwerk en wanneer ze standalone werken. Moest ik een keer een presentatie geven voor een grote groep, wist ik tien minuten voor aanvang het standalone-wachtwoord, wat ik praktisch nooit gebruik, niet meer.
Kut!
Nee, ik gedij bij een georganiseerde, overzichtelijke omgeving. Ik ga mezelf de Chaos niet aandoen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:15 schreef Lienekien het volgende:
Loslaten, Claudia. Gun jezelf die bevrijding!
Juist, Gellius!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:14 schreef Gellius het volgende:
Je wilt de vrijheid om aan je eigen regelzucht ten onder te mogen gaan. Klink heel libertarisch hoor.
Ohja, Z gaat vandaag 'op'.quote:
Het is wellicht overmatig als je het vergelijkt met wat anderen doen. Maar ik probeer wel degelijk altijd te kijken of het een doel dient. Zo sorteer ik mijn eigen kleren wel op kleur, omdat ik daar iets aan heb. De kleren van m'n lief sorteer ik niet op kleur, omdat hij daar toch niets mee doet. Scheelt me ook weer tijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Tussen chaos en control freak zit ook nog wel wat ruimte. Je doet het zelf klinken alsof je last hebt van je (overmatige) regelzucht.
Als je voor een klas kunt staan, kun je elke presentatie aan.quote:
Ik heb een topic geopend over de aankomende stijging der lerarensalarissen. Reageren er allemaal leraren voor wie het allemaal nog niet mooi genoeg is, maar die tevens niet in staat zijn om ook maar één Nederlandse zin foutloos op het scherm te krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef thaleia het volgende:
Ik hou 25 presentaties per week
Lieve, lieve Thaleia.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:48 schreef thaleia het volgende:
Je hebt geen idee waar je het over hebt, lieve LXIV
Daar ging ik net naartoe.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:52 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat ik het middagpauzebanjerseizoen maar weer voor geopend verklaar. Ik ga even een rondje Oosterpark doen.
Bij ons begint de vrijdagmiddagborrel pas op donderdagmiddag! Maar goed, in ruil daarvoor ben ik wel iedere woensdag vrij, dus dat compenseert weer.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:42 schreef thaleia het volgende:
Nog vier uur tot tapas
Dacht ik bij het zien van een topic over 'emotionele eters'
Okay.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef Gellius het volgende:
Ah, hoe was je uitje, JAM?
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
Flauwe humor. Die moet ik hier al de hele dag incasseren.
Je gaat me niet vertellen dat jij thaleia tapas vreet.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:42 schreef thaleia het volgende:
Nog vier uur tot tapas
Dacht ik bij het zien van een topic over 'emotionele eters'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |