Ik gebruik voor muziekbestanden de gratis versie van Winamp, werkt ook goed en ik vind het in gebruik zelf nog iets praktischer dan Mediaplayerquote:Op zondag 13 april 2008 11:16 schreef thaleia het volgende:
Ik kreeg gisteren een melding dat er updates waren voor mijn Windows Media Player, dus ik denk "okee prima, klik ik wel even op". Nu heb ik een geupdate, slimmere versie, die wel beseft wat mijn vorige versie niet besefte: dat ik geen echte officiele Windows heb. En die dus weigert iets te doen.Ziek zijn zonder muziek
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op zondag 13 april 2008 11:38 schreef thaleia het volgende:
Maar die werkt weer niet met Lastfm, of wel?
Succes en tot straks!quote:Ik ga als totale digibeet een gewaagde poging doen om met System Restore gewoon terug te gaan naar voor de gewraakte update. Als u hierna niets meer van mij verneemt, is het niet gelukt.
De marathon, bijna vergeten.quote:Op zondag 13 april 2008 11:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik voelde me vannacht trouwens beroerd, maar ben nu weer topfit en ruim op terwijl ik naar de marathon kijk..
Geeft niet, sterker nog, ik ben hier binnen komen waaien door het videokaartprobleem van DaMart (discussie maar voortgezet op MSN), waarna ik ben blijven plakkenquote:Op zondag 13 april 2008 15:50 schreef thaleia het volgende:
Maar bij WMP kun je zo handig links bovenin een zoekterm typen en dan in je totale muzikale brij, die volledig in 1 mapje 'mp3' staat, heel eenvoudig vinden wat je zoekt.
(sorry, MPG)
Ja, ook. Ik hou een paar artikelen bij hier op de fok!wiki.quote:Op maandag 14 april 2008 09:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar je bent een 'Wikimaster'..
Proficiat.quote:
O, de muziek! De champagne! En rond! en rond! en rond!quote:Op maandag 14 april 2008 13:39 schreef thaleia het volgende:
Was het vandaag Gellius? En hoe gaat dat nou precies in z'n werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |