Ik ben ook niet zo onder de indruk van de schokkende onrechtvaardigheden waar de hedendaagse kraker de openbare ruimte voor opeist.quote:Honderden demonstranten hebben zaterdag in het kader van de actiedagen kraken op meerdere plekken in de binnenstad geprotesteerd tegen de steeds grotere controle door de overheid. Ze wilden onder andere langs de ambtswoning van burgemeester Cohen, maar de politie belette dat.
De actievoerders eisten tijdens het protest de straat terug. Ze willen de vrijheid terug om daar te doen wat je wil doen. De demonstranten maakten onder andere duidelijk dat ze het belachelijk vinden dat je niet eens meer een biertje op straat mag drinken.
De actiedagen worden zondag afgesloten. (AT5)
Dan moet daar wel een leegstandsbelasting voor in de plaats komen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Ik knipte kranteartikelen uit over krakersrellen. Waarom? Omdat voor mij als kind het een verre verboden wereld vertegenwoordigde denk ik. Een verbod op kraken lijkt me nu overigens wel een goed idee.
Dankquote:
Toen ik het schreef, ging al even door me heen dat jij daar wel op zou gaan reageren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:57 schreef thaleia het volgende:
Oh en mane, geschiedenis is het leukste vak om te geven op een na he
Die worden er bij ons gelukkig ook één voor één uitgegooid. Dan krijg je nog wat boehoe-verhalen door je brievenbus met 500 spelfouten, geproduceerd met een typemachine. Erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:25 schreef Gellius het volgende:
Laat ze kraken waar ernstige woningnood gepaard gaat met cynische woningspeculatie. Daar heb ik geen bezwaar tegen. Maar dit is absurd.
Idem in Bergen op Zoom met de NVUquote:Op zondag 13 april 2008 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat me vooral verbaasde aan de krakers, die vanmiddag ook bij mijn huis langskwamen, was dat ze allerlei leuzen riepen die duidelijk tegen het government gericht waren, terwijl ze ondertussen omringd werden door een politiecordon dat ervoor zorgde dat ze uberhaupt konden marcheren. Ik werd vervuld door een mengeling van vertedering maar vooral ook ergernis.
Ik gebruik voor muziekbestanden de gratis versie van Winamp, werkt ook goed en ik vind het in gebruik zelf nog iets praktischer dan Mediaplayerquote:Op zondag 13 april 2008 11:16 schreef thaleia het volgende:
Ik kreeg gisteren een melding dat er updates waren voor mijn Windows Media Player, dus ik denk "okee prima, klik ik wel even op". Nu heb ik een geupdate, slimmere versie, die wel beseft wat mijn vorige versie niet besefte: dat ik geen echte officiele Windows heb. En die dus weigert iets te doen.Ziek zijn zonder muziek
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op zondag 13 april 2008 11:38 schreef thaleia het volgende:
Maar die werkt weer niet met Lastfm, of wel?
Succes en tot straks!quote:Ik ga als totale digibeet een gewaagde poging doen om met System Restore gewoon terug te gaan naar voor de gewraakte update. Als u hierna niets meer van mij verneemt, is het niet gelukt.
De marathon, bijna vergeten.quote:Op zondag 13 april 2008 11:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik voelde me vannacht trouwens beroerd, maar ben nu weer topfit en ruim op terwijl ik naar de marathon kijk..
Geeft niet, sterker nog, ik ben hier binnen komen waaien door het videokaartprobleem van DaMart (discussie maar voortgezet op MSN), waarna ik ben blijven plakkenquote:Op zondag 13 april 2008 15:50 schreef thaleia het volgende:
Maar bij WMP kun je zo handig links bovenin een zoekterm typen en dan in je totale muzikale brij, die volledig in 1 mapje 'mp3' staat, heel eenvoudig vinden wat je zoekt.
(sorry, MPG)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |