Ik ben ook niet zo onder de indruk van de schokkende onrechtvaardigheden waar de hedendaagse kraker de openbare ruimte voor opeist.quote:Honderden demonstranten hebben zaterdag in het kader van de actiedagen kraken op meerdere plekken in de binnenstad geprotesteerd tegen de steeds grotere controle door de overheid. Ze wilden onder andere langs de ambtswoning van burgemeester Cohen, maar de politie belette dat.
De actievoerders eisten tijdens het protest de straat terug. Ze willen de vrijheid terug om daar te doen wat je wil doen. De demonstranten maakten onder andere duidelijk dat ze het belachelijk vinden dat je niet eens meer een biertje op straat mag drinken.
De actiedagen worden zondag afgesloten. (AT5)
Dan moet daar wel een leegstandsbelasting voor in de plaats komen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Ik knipte kranteartikelen uit over krakersrellen. Waarom? Omdat voor mij als kind het een verre verboden wereld vertegenwoordigde denk ik. Een verbod op kraken lijkt me nu overigens wel een goed idee.
Dankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |