Heb je dan helemaal niets geleerd van mijn actie? Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dan met een hamer en een plamuurmes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik was zojuist mijn vriesvak aan het ontdooien. Het duurde me wat lang, dus ik ging met schroevendraaier en hamer aan de slag. Op een gegeven moment ging dat niet helemaal goed en sloeg ik de schroevendraaier in het plastic, gevolgd door een sis (stikstof neem ik aan). Ik heb niet zo'n zin om dit momenteel aan mijn huisbaas te vertellen. Ik kan het vriesvak niet apart uitschakelen, maar wil mijn koelkast wel graag blijven gebruiken. Is dit gevaarlijk? Iemand een idee?
Daar weet ik niks van! Ga dalik een nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal niets geleerd van mijn actie? Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dan met een hamer en een plamuurmes.Dat heb ik je toen toch verteld?
Goed nieuws: het is niet gevaarlijk. Slecht nieuws: je moet zeker weten een nieuwe kopen.
Ik wel, maar dat blijkt geloof ik welquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet van flauwe woordgrapjes. En ook niet van boeken die ruiken naar andere mensen. Brr.
Beterschap gewenst. En warmte.quote:
Die krakers zijn sukkels. En ik begin een beetje kriegel te worden van die politiehelicopter die nu al een uur boven het Museumplein cirkelt. Ik wil lezen!quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarom zijn die krakers aan het marcheren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |