abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57997330
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik was zojuist mijn vriesvak aan het ontdooien. Het duurde me wat lang, dus ik ging met schroevendraaier en hamer aan de slag. Op een gegeven moment ging dat niet helemaal goed en sloeg ik de schroevendraaier in het plastic, gevolgd door een sis (stikstof neem ik aan). Ik heb niet zo'n zin om dit momenteel aan mijn huisbaas te vertellen. Ik kan het vriesvak niet apart uitschakelen, maar wil mijn koelkast wel graag blijven gebruiken. Is dit gevaarlijk? Iemand een idee?
Heb je dan helemaal niets geleerd van mijn actie? Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dan met een hamer en een plamuurmes. Dat heb ik je toen toch verteld?

Goed nieuws: het is niet gevaarlijk. Slecht nieuws: je moet zeker weten een nieuwe kopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 12 april 2008 @ 08:36:31 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57997339
Goedemorgen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_57998061
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je dan helemaal niets geleerd van mijn actie? Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dan met een hamer en een plamuurmes. Dat heb ik je toen toch verteld?

Goed nieuws: het is niet gevaarlijk. Slecht nieuws: je moet zeker weten een nieuwe kopen.
Daar weet ik niks van! Ga dalik een nieuwe kopen.
pi_57999456
Goedemorgen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_58000493
Ik vond vorige week in een obscuur boekenwinkeltje Der Zauberberg van Thomas Mann. Daar zoek ik al jaren naar, maar het lukte me niet om er een te vinden.
En nee, ik doe niet aan boeken bestellen.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_58001014
Ik doe uitsluitend aan bestellen.
  Moderator zaterdag 12 april 2008 @ 12:47:55 #132
42184 crew  DaMart
pi_58001036
Ik hoop ooit nog te gaan bestsellen .
pi_58001591
Ik houd niet van flauwe woordgrapjes. En ook niet van boeken die ruiken naar andere mensen. Brr.
pi_58002063
Nou jongens, Claudia is er weer hoor.
  Moderator zaterdag 12 april 2008 @ 13:47:25 #135
42184 crew  DaMart
pi_58002115
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet van flauwe woordgrapjes. En ook niet van boeken die ruiken naar andere mensen. Brr.
Ik wel, maar dat blijkt geloof ik wel .

En ik bedoelde het nog serieus ook hoor, al zal ik geen geurboek gaan uitgeven .
pi_58008110
Keelpijn
Hoofdpijn
Stervenskoud
pi_58008339
Waarom zijn die krakers aan het marcheren?
pi_58008418
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:23 schreef thaleia het volgende:
Keelpijn
Hoofdpijn
Stervenskoud
Beterschap gewenst. En warmte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_58008779
Ik zit al vanaf vanmiddag half twee tentamens na te kijken. .

Geschiedenis is het leukste vak om te geven, dat is een ding dat zeker is. Maar het principe van open vragen stellen op tentamens waar leerlingen geacht worden 90 minuten over te doen, leidt wel tot een achterlijke hoeveelheid nakijkwerk. Tegelijkertijd is het ook wel schattig om te zien hoe de havo 4 leerlingen van het opschrijven van slechts enkele trefwoorden en halve zinnen aan het begin van het schooljaar zijn gevorderd naar het schrijven van halve essays bij bepaalde vragen. Ik ben trots. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_58008887
Soms lees je natuurlijk wel erg grappige dingen. Tijdens het tentamen staat de Verlichting centraal.
Eén vraag luidt:
Leg de politieke ideeën van John Locke uit en gebruik daarbij de volgende begrippen: natuurlijke rechten van burgers, contract, opstand.

Schrijft een leerling:
"John Locke was het niet eens met hoe de politiek ging. Hij wilde een contract sluiten met de Franse koning om ervoor te zorgen dat hij dingen ging veranderen. Dat gebeurde ook, maar de koning hield zich niet aan het contract en toen kwam John Locke samen met zijn volgelingen in opstand tegen de koning. En dat was de Franse Revolutie."

.
pi_58008983
Oh, deze is ook wel leuk.

"John Locke vond dat het de plicht was van een vorst om de natuurlijke rechten van burgers, vrijheid, blijheid en gelijkheid, te beschermen."
pi_58009029
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarom zijn die krakers aan het marcheren?
Die krakers zijn sukkels. En ik begin een beetje kriegel te worden van die politiehelicopter die nu al een uur boven het Museumplein cirkelt. Ik wil lezen!
pi_58009069
Ja, het Rijksmuseum! En iedereen reageert zo laconiek, lijkt het wel.
pi_58009123
Vrijheid, blijheid en gelijkheid .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_58009166
Ik ben gisteren even wezen kijken. Uit het raam hing een spandoek met een volkomen uitgekauwd mantra over kapitalisme, consumentisme en onderdrukking en hoe door kraken de vrije individuele mens weer tot zijn recht zou komen. Op het stoepje voor de deur hing zo'n clubje in identieke kledij gestoken slaperige autonomen rond een bakfiets en een kratje bier.

.
pi_58009256
Dit spandoek zeker, Gellius?

Fuck tha law. Stoer hè.
pi_58009350
Precies. Rilproza.
pi_58009375
Laat ze maar wat in ZO kraken.
Aldus.
pi_58009431
Laat ze kraken waar ernstige woningnood gepaard gaat met cynische woningspeculatie. Daar heb ik geen bezwaar tegen. Maar dit is absurd.
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:26:13 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58009446
Moet ik nu als de meest reactionaire rechts conservatief van TTK gaan opmerken dat die krakerts ergens ook wel weer een punt hebben?
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')