Ja, dequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:19 schreef k_man het volgende:
Gelukkig kun je er zelf om lachen.
Jaja, stiekem tegelijk met mij posten en net een seconde eerder zijn, hè.quote:
Wat stond er origineel dan?quote:
Mijn post was een reactie op zijn post eentje hoger. Dus ik heb later die post ingevoegd als citaat.quote:
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn post was een reactie op zijn post eentje hoger. Dus ik heb later die post ingevoegd als citaat.
Je zult het hem vroeg of laat toch moeten vertellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wel van mijn huisbaas.
je zal 'm ook een nieuwe koelkast schuldig zijn, denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zult het hem vroeg of laat toch moeten vertellen.
Ga je solliciteren? Je hebt het dacht ik prima naar je zin in het onderwijs, toch? Enfin, we gaan nog wèl naar een tentoonstelling hoor. Beetje drukke weken gehad (en voor de boeg), vandaar geen reactie op de PM nog.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef mane het volgende:
Gellius, ik zag een mooie vacature bij het Rijksmuseum (medewerker onderwijs). Zou leuk zijn, dan kan ik je daar een rondleiding gaan geven.
Geen idee. Ik 'ga' maandag. Z 'gaat' woensdag.quote:Hoe voelt het om in ondertrouw te zijn of moet dat nog gebeuren?
ALs ik hem nu aan zet, gaat 'ie weer sissen. Dat wordt dus een nieuwe.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Z het volgende:
Als je door het plastic prikt is er niets aan de hand. Je moet echt door de stalen buizen prikken om een lek te veroorzaken. Niets aan de hand dus denk ik. Het zou kunnen zijn dat je wat isolatie lek geraakt hebt of zo. Vandaar de sis.
Heb je dan helemaal niets geleerd van mijn actie? Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dan met een hamer en een plamuurmes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik was zojuist mijn vriesvak aan het ontdooien. Het duurde me wat lang, dus ik ging met schroevendraaier en hamer aan de slag. Op een gegeven moment ging dat niet helemaal goed en sloeg ik de schroevendraaier in het plastic, gevolgd door een sis (stikstof neem ik aan). Ik heb niet zo'n zin om dit momenteel aan mijn huisbaas te vertellen. Ik kan het vriesvak niet apart uitschakelen, maar wil mijn koelkast wel graag blijven gebruiken. Is dit gevaarlijk? Iemand een idee?
Daar weet ik niks van! Ga dalik een nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal niets geleerd van mijn actie? Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dan met een hamer en een plamuurmes.Dat heb ik je toen toch verteld?
Goed nieuws: het is niet gevaarlijk. Slecht nieuws: je moet zeker weten een nieuwe kopen.
Ik wel, maar dat blijkt geloof ik welquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet van flauwe woordgrapjes. En ook niet van boeken die ruiken naar andere mensen. Brr.
Beterschap gewenst. En warmte.quote:
Die krakers zijn sukkels. En ik begin een beetje kriegel te worden van die politiehelicopter die nu al een uur boven het Museumplein cirkelt. Ik wil lezen!quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarom zijn die krakers aan het marcheren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |