Dat durf ik niet te zeggenquote:Op zondag 13 april 2008 11:38 schreef thaleia het volgende:
Maar die werkt weer niet met Lastfm, of wel?
Succes en tot straks!quote:Ik ga als totale digibeet een gewaagde poging doen om met System Restore gewoon terug te gaan naar voor de gewraakte update. Als u hierna niets meer van mij verneemt, is het niet gelukt.
De marathon, bijna vergeten.quote:Op zondag 13 april 2008 11:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik voelde me vannacht trouwens beroerd, maar ben nu weer topfit en ruim op terwijl ik naar de marathon kijk..
Geeft niet, sterker nog, ik ben hier binnen komen waaien door het videokaartprobleem van DaMart (discussie maar voortgezet op MSN), waarna ik ben blijven plakkenquote:Op zondag 13 april 2008 15:50 schreef thaleia het volgende:
Maar bij WMP kun je zo handig links bovenin een zoekterm typen en dan in je totale muzikale brij, die volledig in 1 mapje 'mp3' staat, heel eenvoudig vinden wat je zoekt.
(sorry, MPG)
Ja, ook. Ik hou een paar artikelen bij hier op de fok!wiki.quote:Op maandag 14 april 2008 09:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar je bent een 'Wikimaster'..
Proficiat.quote:
O, de muziek! De champagne! En rond! en rond! en rond!quote:Op maandag 14 april 2008 13:39 schreef thaleia het volgende:
Was het vandaag Gellius? En hoe gaat dat nou precies in z'n werk?
Mooi gesproken. Ik sluit me hierbij aanquote:
Gast. Het is IKEA.quote:Op maandag 14 april 2008 10:40 schreef k_man het volgende:
Afijn, afgelopen zaterdag ter oriëntatie voor het nieuwe huisje weer eens een bezoekje aan IKEA gebracht. Wat een deceptie. De laatste keer dat ik er was, was alweer jaren terug en toen hadden ze best aardige dingen. Nu viel het nogal tegen.
Ik heb alleen een bed gezien dat me wel aansprak, maar de bijbehorende kasten hebben ze dan weer niet in de kleur waarin ik het bed zou willen. Wie bedenkt er nou dat een bed in vijf kleuren leverbaar is, maar dat de kasten uit dezelfde lijn slechts in vier kleuren leverbaar zijn?
Om het nog maar niet te hebben over de kwaliteit van het meeste spul. Het moet toch mogelijk zijn om een kaslade dicht te duwen met één hand die je niet precies in het midden van de lade plaatst? En als je een kastdeurtje dichtdoet moet je niet het geluid horen van hout op hout, daar hoort een rubbertje oid tussen te zitten. Sowieso kun je twijfelen aan de kwaliteit van meubels in een zaak waar aan elk showroommodel al wel een beschadiging te vinden is.
Maar daarna hebben jullie toch zeker wel ergens lekker gelunched, met een of ander broodje met rosbief of geitenkaas, of gerookte kip en avocado, oid? Toch? He?quote:Op maandag 14 april 2008 15:14 schreef Gellius het volgende:
Het is kwestie van geboorteakte en bewijs van inschrijvig overleggen en tekenen. C'est tout.
Alleen al van het woord stadsdeelkantoor gaan me de nekharen recht overeind staan.quote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef Gellius het volgende:
Daarna zijn we een trouwlokatie gaan scouten, want het trouwzaaltje in het Stadsdeelkantoor was wel wat erg matig. Vanavond uit eten.
Gelukkig. Ik begon het ook al bijna een kille bedoening te vinden.quote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef Gellius het volgende:
Daarna zijn we een trouwlokatie gaan scouten, want het trouwzaaltje in het Stadsdeelkantoor was wel wat erg matig. Vanavond uit eten.
Tja, daar lijkt het wel op. Vroeger was dat toch anders - ik heb daar tien jaar terug een mooie eetkamertafel gekocht, die nu nog steeds prima is. Die gaat dus ook gewoon mee naar het nieuwe huisje. Van het aanbod dat ik zaterdag bij IKEA aantrof heb ik inderdaad niet de illusie dat het tien jaar mee zal gaan.quote:Op maandag 14 april 2008 16:10 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad. Daar koop je spullen die maar twee, drie jaar mee hoeven - tops.
quote:Op maandag 14 april 2008 17:30 schreef NoCigar het volgende:
Zullen we er een speciaal topic voor openen?
Gefeliciteerd!quote:
Ja, Koekepan kan soms nogal opdringerig zijn in het overdragen van elementaire kennis.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:24 schreef Thisbe het volgende:
Ik weet voortaan dat Bach geboren is op 21 maart, nadat een man mij in een hoek dreef, en dit enkele malen tegen mij herhaalde, voordat ik naar de wc kon vluchten.
En terecht. We leven in een vrij land, maar het zou eigenlijk verboden moeten worden om zo dom en onwetend te zijn als het merendeel van de mensen nu eenmaal is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:36 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, Koekepan kan soms nogal opdringerig zijn in het overdragen van elementaire kennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |