Tuurlijkquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Er bestaat van dat spul dat je haar niet verft, maar binnen 5 minuten de grijze haren hun natuurlijke kleur terug laat krijgen. Geen idee of het werkt, maar ik zag gister op de tv de reclame nog voorbij komen.... speciaal voor mannen overigens....
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:34 schreef Oblivion het volgende:
http://www.menperfect.nl/index.php?id=255
Oh, nou zeur dan niet! Dan heb je nog wel een paar jaar te gaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:40 schreef Daviid het volgende:
[..]
TuurlijkMaar ik moet nog ff denken over haar verven, ik trek nu alle grijze haren eruit met een pincet
had al op de site gekeken maar dat is het niet, dat gaat echt over verven toch?quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Er bestaat van dat spul dat je haar niet verft, maar binnen 5 minuten de grijze haren hun natuurlijke kleur terug laat krijgen. Geen idee of het werkt, maar ik zag gister op de tv de reclame nog voorbij komen.... speciaal voor mannen overigens....
Weet je zeker dat dat de reden van de stank is? Bij mijn vader ruik je het niet hoor. Bij hem ziet het er trouwens ook heel natuurlijk uit. Overigens wel echt na 5 minuten uitspoelen, anders ziet het er erg onnatuurlijk uit.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je dit?
Moet je alleen geen vriendin hebben.
Een ex-vriend van me gebruikte het....en het stinkt...
Nou, kan me anders heel goed voorstellen dat je er niet erg gelukkig van wordt als je op je 15de/16de al grijze haren hebt, ongeacht wat er voor opmerking van anderen komt.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Maken mensen zulke lullige opmerkingen, over je grijze haren?
Je kunt ook een gevatte opmerking terug maken. Dan is het ook klaar. Beetje grijs haar is echt zo erg niet.
Een mooie leeftijd om wat ervaring op te doen met de kunst van het relativeren.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, kan me anders heel goed voorstellen dat je er niet erg gelukkig van wordt als je op je 15de/16de al grijze haren hebt, ongeacht wat er voor opmerking van anderen komt.
Yep, toen hij ermee stopte was de sex opeens een stuk beter!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de reden van de stank is? Bij mijn vader ruik je het niet hoor. Bij hem ziet het er trouwens ook heel natuurlijk uit. Overigens wel echt na 5 minuten uitspoelen, anders ziet het er erg onnatuurlijk uit.
Sorry hoor, maar ik begrijp heus wel dat grijs haar niet het belangrijkste is in het leven, maar moet er persoonlijk toch ook echt nog niet aan denken dat ik grijze haren ga tegenkomen en ik ben 27...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een mooie leeftijd om wat ervaring op te doen met de kunst van het relativeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |