Pheno mss moet je toch van de kruiden thee afblijven het is niet goed voor je hersens!!!quote:
Nah, die van mij zijn prima.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pheno mss moet je toch van de kruiden thee afblijven het is niet goed voor je hersens!!!
ik had melkquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, roosvicee met melk even pakken. Beetje het milkshake idee. Best lekker.
Waarom? Het is orgineel het koffie en thee slowchat. Alleen thee is hier het ondergeschoven kindje. Theehaters hierquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Vreemde TT voor een KSC
ik ga daar niet tegen in, kan me er alleen niet in vinden dat Kruidenthee beter zou zijn.quote:Op dinsdag 8 april 200810:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Het is orgineel het koffie en thee slowchat. Alleen thee is hier het ondergeschoven kindje. Theehaters hier [afbeelding]
Nescafe oploskoffie met creamer en suiker doet het ook welquote:Op dinsdag 8 april 200810:34 schreef vdvorst het volgende:
Gewoon engelse thee! [afbeelding]
Of koffie [afbeelding]
Oploskoffie heb ik hier ook nog, nescafe goud ofzo?quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nescafe oploskoffie met creamer en suiker doet het ook wel
Theehaters? Dat zijn toch van die dingen waar ze toneelstukken, concerten, musicals, cabaret, etc. opvoeren?quote:
earl grey. Saaiquote:
Minus de "eh" heb je gelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Theehaters? Dat zijn toch van die dingen waar ze toneelstukken, concerten, musicals, cabaret, etc. opvoeren?
quote:
quote:
Das gewoon lekkere thee, van die speciale en rare smaken hoef ik nietquote:
Geen JouwBuis meer voor indah?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, het blokkeren is begonnen.
Bij mij gaat het gewoon door.. nog anderhalve week ongeveerquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, het blokken is begonnen.
Zullen we weer overgaan op abrikozen met en/of zonder ruitjes?quote:
MijnRuimte is plat volgens mij, maar JouwBuis heb ik nog wel.... net althans nog.quote:Op dinsdag 8 april 200811:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen JouwBuis meer voor indah? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zullen we weer overgaan op abrikozen met en/of zonder ruitjes?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een der vele goede dingen aan Limburg
De schade valt nog te overzien dusquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
MijnRuimte is plat volgens mij, maar JouwBuis heb ik nog wel.... net althans nog.
Eens!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een der weinige goede dingen aan Limburg
Nog wel.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De schade valt nog te overzien dus
Dat ben ikquote:
Ik had ook altijd vooroordelen over Limburg, zoals elke Zuid-Hollander, maar die heb ik bij nader inzien toch bijgesteld.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een der weinige goede dingen aan Limburg
ik kan er niet wakker om liggen inderdaad. Echter is het schandelijk dat een overheid er een week geleden er een wet doorheen duwt om er vervolgens nu al misbruik van te maken. Maar goed, persvrijheid is hier een vrij zeldzaam woord en het wordt er niet beter op dus.quote:Op dinsdag 8 april 200811:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De schade valt nog te overzien dus [afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had ook altijd vooroordelen over Limburg, zoals elke Zuid-Hollander, maar die heb ik bij nader inzien toch bijgesteld.
Het is best een leuke provincie...
En dan van die engelse kruidentheequote:
Nee, zo doet het niet voorkomen inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan er niet wakker om liggen inderdaad. Echter is het schandelijk dat een overheid er een week geleden er een wet doorheen duwt om er vervolgens nu al misbruik van te maken. Maar goed, persvrijheid is hier een vrij zeldzaam woord en het wordt er niet beter op dus.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had ook altijd vooroordelen over Limburg, zoals elke Zuid-Hollander, maar die heb ik bij nader inzien toch bijgesteld.
Het is best een leuke provincie...
Een TT in de TT. Toffe feature, geneste TTsquote:
WTF, heeft Danny Google overgekochtquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
Oh, nu doet ie het weer niet. Tof. Het lijkt fok wel
owh, dan heeft de Indonesische regering het toch goed aangepaktquote:Op dinsdag 8 april 200811:36 schreef Pheno het volgende:
Oh NOES!!1 Google ligt plat!
Ik weetquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Een TT in de TT. Toffe feature, geneste TTs
Een TTT in de TT.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Een TT in de TT. Toffe feature, geneste TTs
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
Zo, tijd voor een tosti met quick pizza saus. take that tummy!
http://www.indahnesia.justgotowned.com/quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, geen YouTube en MySpace in het land van de schijnheiligen. Lutsers.
quote:
neuh, proxy gaat prima hoor. Die mensen hier hebben geen enkel verstand van wat ze aan het doen zijn namelijk. Het zijn geen Chinezen namelijk, maar Indonesiersquote:Op dinsdag 8 april 200812:41 schreef Pheno het volgende:
Ook niet te proxy'en? Of zijn alleen de dns servers uitgeschakeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |