abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57876564
In den beginne
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt by far het truttigste topic dat ik ooit geopend hebt, maar het moet. Dus daar gaan we:

Weet iemand waar nog van die witte 'wondersponsjes' te koop zijn? Ik poetste er altijd lustig mee op los, maar mijn vaste wondersponsjesdealers Xenos en Blokker hebben ze niet meer in het assortiment. Het zou toch zonde zijn als mijn sporadische poetsaanvallen in de kiem worden gesmoord op deze manier, nietwaar?

Dus help mij!

En weten jullie eigenlijk wel welke machtig mooie sponsjes ik bedoel? Nou zulke:

afbeelding

En wij zagen dat het goed was waarmee een nieuwe generatie van Sopperella's was geboren.

De verplichte eed van poetsocrates:
quote:
Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.
En nu hebben we wondersponsjes

en wonderdoekjes

waarmee we het huishouden op onze sloffen aankunnen

Wat je daar dan precies mee kan vraag je?
Aanschouw het wonder:

Wij kregen in het vorige topic ook bezoek van een hartstochtelijke a-sopperella
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef avonne het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht. Jullie zijn inderdaad niet goed wijs. Omdat jullie dom lullen.
(niet allemaal, want er is af en toe ook sporadisch een ander geluid te horen in deze topicreeks.)

Allemaal ten stelligste beweren dat het bij jullie zóóó smerig is als waren jullie nog 20 en jullie wonen in een vrijgezelle studentenkot. En daarna vol vuur spreken over hoe schoon en mooi het is. De RSV keuken verraadde jullie. Toppunt van truttigheid, dat RSV. Nooit mooi gevonden, en zal het ook nooit mooi vinden. Veel te duur ook, destijds, voor simpele ploeteraars.

Daarnaast vliegen er veel te veel hartjes over het scherm, en dat al 4 topics lang.... Hartjes zijn girly Girly is stom

Ik kan niet anders dan concluderen dat jullie in hart en nieren huisvrouwen zijn die nog niet uit de kast zijn gekomen. Dat jullie, waren jullie 50 jaar eerder geboren, er zo hadden uitgezien:

At day a perfect housewife

at night a perfect hostess

Kortom.... mode gevoelig.
Beïnvloed door de vrijere opvoeding van de jaren 70, het toetreden tot mannenbolwerken in onderwijs in de jaren 80 "een slimme meid is op haar toekomst voorbereid", en de "gelijke rechten opeisen" in het bedrijfsleven in de jaren 90 heeft er toe geleid dat alles wat "huisvrouw" lijkt, gelijk staat aan "achterlijke, achtergebleven debiel" en dat de miskenning die mannen aan de dag leggen voor de edele kunst van "homemaking" gekopieerd werd, waardoor simpel weg degenen die daar talent of lust toe hebben, zich schielijk hebben teruggetrokken in een bastion van ontkenning.

Het ware wonder is een openbaring
Dit kleine witte sponsje veegt medogenloos de verhulling en onreinheid weg, en ontbloot de ware aard van jullie gevoelens. Je dacht dat de tafel schoon was? Het kan nog schoner. Je dacht je zelf te kennen. Aanschouw uw ware aard. Het sponsje heeft het blootgelegd.

Met recht een wondersponsje !

Verschoon mij dat ik niet deel in jullie poetswoede. Mijn keuze is de mijne. Stof, smeer, zand... ik voel me er gelukkig tussen. Kleine vingerafdrukjes op het raam. Viltstift op het behang. Stickers op het tafelblad. Ik wil ze niet weg doen. Over 20 jaar kijk ik er nog steeds met liefde naar, al zijn de kukens allang uitgevlogen. Dan steek ik een hand onderin een kast en vind een sokje. Misschien zelfs nog wel een verlanglijstje in hanepoten.

Emancipatie en vrijheid.
Kies uw eigen geluk. Niet die van de laatste mode. Wees uzelve.
Als dat met een spons in de hand is, haal uw hart op en geniet !
Maar heb niet de illusie dat het de spons is die het werkt doet. Gij zijt het die het doet. Dus geniet je van jezelf. En dat is goed !

Maar die bezwaren werden snel en vakkundig van de tafel geveegd (whehehe pun intended )
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ach lieve avonne, verzet je toch niet langer, breek af die muur van ontkenning! Ontrafel het web van weerstand! Werp die ketenen van negativisme af en roep:
Ja!
Ja!
Ja!

Geef je over avonne! Het is oké! Het is goed! Jij bent goed! Je mag er zijn! Als mens, als poetsmens! En néém die spons! En ga naar het licht! Betreed die weg naar Vlijtigheid en Vrijheid! Kom met ons! Op onze tocht naar Properheid, Perfectionisme en Poetswasdom! Neem die spons, erken, beken, laat hen die zich verzetten in onwetendheid achter en bewandel de weg naar de Verlossing van het Vuil!

Want let's face it: De Wonderspons is de Scientology Church onder de schoonmaakmiddelen!
Dus mannen en vrouwen verenigt u en poets!

Vorige delen:
Tuttig Topic over Wondersponsjes
Tuttig topic over wondersponsjes deeltje twee.
Tuttige Wondersponsjes en gaten in het aanrechtblad #3
Het vierde Grote Tuttige Wondersponsjes Topic (mét doekjes!)

Maar gelukkig hebben we de foto's nog:

RIP

[ Bericht 58% gewijzigd door MinderMutsig op 06-04-2008 22:33:49 ]
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 6 april 2008 @ 21:16:20 #2
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57877067
hallo!
Zoiets?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 6 april 2008 @ 21:19:21 #3
331 Merel
Be here now.
pi_57877139
M'n zwarte suède laarzen zijn weer schoon! Het wondersponsje is erdoor overleden en ik geloof dat het vast nooit goed kan zijn voor het leer, maar het was kiezen tussen dit en weggooien omdat ze gewoon te goor waren. Liever een paar mishandelde laarzen dan laarzen die ik helemaal niet meer aan kan, toch? En de laarzen hebben het best netjes overleefd en ik ben weer gelukkig!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_57877147
sponsjes
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57877182
Vandaag heb ik er 2 naar de ratsmodee geholpen
  zondag 6 april 2008 @ 21:23:36 #6
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57877233
Een reeks...

Nog een week en dan kan ik in Nederland naar de Action
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_57877314
*meldt*

Om de vraag van Biancavia (in het vorige topic) te beantwoorden: de garagemeneer verzekerde me dat wondersponsjes hier niet aan helpen (foto van 2 jaar geleden):

Twee nieuwe deuren waren een betere optie.

Alles met jou in orde?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_57877774
Biancava

De nieuwe TT van de culsc is in stijl van dit topic, de gekte spreid(t?) zich langzaam uit over de rest van FOK!
pi_57877887
En daar gaan we weer! Weer een nieuwe ronde met wondersponsjes, microvezeldoekjes en Blue Wonder! Let the game begin!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 6 april 2008 @ 22:03:10 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57878166
Sopporella meldt zich!
Zojuist de hele keuken weer opgeblingd!

En de OP wordt steeds mooier!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57878400
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Sopporella meldt zich!
Zojuist de hele keuken weer opgeblingd!

En de OP wordt steeds mooier!
Hij wordt ook steeds langer
pi_57878434
Mooie OP
ijs_beer fan!
pi_57878499
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
Een reeks...

Nog een week en dan kan ik in Nederland naar de Action
Koffers vol sponsjes mee terug.
Ik ben benieuwd hoe de douane zou reageren
pi_57878630
Ik leef nog hoor, maar ik mis mijn autootje zo.
Misschien kan ik de blauwe plekken van mijn been afsponzen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 6 april 2008 @ 22:24:34 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57878658
de OP
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57878852
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef Biancavia het volgende:
Heb je Arnicazalf in huis? Dat werkt erg goed tegen blauwe plekken.
En als ik jou was zou ik nog even onder een warme douche gaan staan tegen stijve spieren waar je ongetwijfeld last van gaat krijgen.
Wel balen van je auto
  Moderator / Miss SHO zondag 6 april 2008 @ 22:48:09 #17
22592 crew  Ole
pi_57879273
Prachtige OP
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 6 april 2008 @ 22:49:58 #18
22592 crew  Ole
pi_57879339
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Biancava

De nieuwe TT van de culsc is in stijl van dit topic, de gekte spreid(t?) zich langzaam uit over de rest van FOK!
spreidt

stam + t derde persoon enkelvoud
je bent juf of je bent het niet he
pi_57879411
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef Biancavia het volgende:
Gossie
Zullen we geld inzamelen en een sponziefruitmand mét doekjes opsturen

Ik zie ineens die koof in de geweldige OP, ik heb hem nog steeds niet gedaan omdat het kontrast zo jummie is
Nee hoor, ik moet een trap pakken en daar moet ik weer hulp bij vragen
  zondag 6 april 2008 @ 22:55:34 #20
71919 wonderer
pi_57879481
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Koffers vol sponsjes mee terug.
Ik ben benieuwd hoe de douane zou reageren
Ik ook ja Denk dat ze er minder over vallen dan over een aantal andere dingen die ik ga importeren
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_57879484
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:49 schreef Ole het volgende:

spreidt

stam + t derde persoon enkelvoud
je bent juf of je bent het niet he
Moet dat strafwerk nou echt af Juf
  zondag 6 april 2008 @ 22:57:20 #22
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_57879522
Terug Vind Spons
Mama van Isa en Ties
  Moderator / Miss SHO zondag 6 april 2008 @ 22:58:22 #23
22592 crew  Ole
pi_57879553
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Moet dat strafwerk nou echt af Juf
Ja! morgen de gootsteen doen met de wonderspons!
  zondag 6 april 2008 @ 23:02:15 #24
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_57879641
Prachtige OP.

[ Bericht 0% gewijzigd door TwistedDarling op 06-04-2008 23:11:59 ]
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_57879903
Waar kan ik een afkickcentrum vinden? Mn wonderspons/poets verslaving loopt een beetje uit de hand.

Vanmorgen om 8u was de badkamer geschrobt en geboend met het befaamde sponsje en MVD
Om 9 uur (na ontbijt en katten ontbijt) was de combi magnetron schoon, net als een stuk van mn kunststofkozijn, even een poging gedaan om de aanslag weg te krigjen. Het werkt er dus prima op, mits je een nieuw sponsje hebt, de mijne was al te ver heen om zonder moeite nog prestaties te leveren. Oh en het beddengoed was al afgehaald en ik was al aan de 2e ronde wassen bezig, nou ja de wasmachine.
Ondertussen compleet hyper door het huis aan het sjeezen om maar íets te vinden wat ik kon aanvallen met mn sponsjes en MVD-tjes. Van ellende (ik heb nl een poetshulp die de zware klussen doet) mn zieke orchideeen gaan vergassen met een of ander planten reanimeer spul. Om vervolgens te ontdekken dat het regenwater niet goed wegliep op mn dakterras. En vervolgens op handen en knietjes rondgekropen met een stokje om onder de balkontegels (van die holle tegels zijn dat) alle zooi weg te halen (mijn god wat stinkt dat vreselijk).
Tussendoor nog 2 (of waren het nu 3) machines wasgoed opgehangen. En nog eventjes de kattenbak verschoond en toen ik tegen een uur of 3 eindelijk eens op mn gemak wilde zitten, begonnen de katten te ezelen en te kliederen in mn zojuist geMVD-de gootsteen Om daarna zich weer door mijn prachtig gewondersponste katten-gat en luikje te worstelen. Hoe durven ze met hun dikke harige poeze-pensen. Je zou ze verdorie willen inpakken in wondersponsjes en MVD-tjes.

Na deze geestelijke mishandeling door mijn katten, ben ik noodgedwongen als een compleet wrak maar even rustig gaan zitten. Nou ja een poging tot, want ik zat me alweer uit te dokteren waar ik mn sponsje aan kon vermoorden/vergruizen/verpluizen/verpulveren. Om vervolgens uit het niets mn ouders over de vloer te hebben om mn voorjaarsplantjes en overige groen tuin geneuzel, in mn bloembakken te (ver)planten (ik gruwel nl van modder en dat gewroet en gepruts met planten).
Dus weer geen rust, van ellende maar mn badkuip en mn gootsteen nog eens ge-MVD-ed. Ik moet nu met een zonnebril onder de douche zo blinkt het spul

Ik ben nu nog even aan het twijfelen of ik toch nog niet even het blue wonder gebeuren ga uittesten op mn kozijnen, dan weet ik of het werkt als ik het morgen in de handen van de poetshulp duw en haar vastbind aan mn kozijnen/ramen.

Oh oh oh, waarom kan ik aan niks anders denken dat wondersponsjes, mvd-tjes, blue spul en hoe laat de action morgen weer open gaat voor extra voorraad.

*shakti checkt in bij een rehab morgenvroeg
  zondag 6 april 2008 @ 23:15:20 #27
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_57879913
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Filmpje

aaaah gossie
Mama van Isa en Ties
pi_57880144
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Filmpje
Puuuut your head on my shooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuulder
  zondag 6 april 2008 @ 23:57:30 #29
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57880730
Wondersponsjes kunnen niet vliegen. Als je ze door de kamer heen gooit, dan zweven ze niet door de lucht, maar ze dwarrelen ongeveer gelijk naar beneden.
Dat valt dan toch weer tegen van de wondersponsjes.
  maandag 7 april 2008 @ 00:33:41 #30
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57881304
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:14 schreef Shakti het volgende:
- Een dag uit het leven van een sponsopaat -

Heerlijk verslag!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 april 2008 @ 00:34:30 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57881321
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Wondersponsjes kunnen niet vliegen. Als je ze door de kamer heen gooit, dan zweven ze niet door de lucht, maar ze dwarrelen ongeveer gelijk naar beneden.
O balen, dat is jammer!!!

Maar waarom is dat jammer...?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 april 2008 @ 00:42:41 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57881427
De aangefikte en niet schoon te krijgen onderkant van mijn pannen deed ik altijd 1 x per jaar met tegenzin met niet krassend polijstmiddel, wat een takkenklus was dat zeg...
Vanavond tijdens de afwas (van anderhalve week...) even met een wondersponsje eroverheen gepoetst en de pan was in 3 minuten schoon!
Toen de afwas verder afgemaakt en daarna allemaal ranzige randjes en vlekjes en plekjes schoongemaakt het het sponsje, heel gaaf! De zielige kruimeltjes en afgekauwde stukjes liggen nu vredig te rusten in de vuilinsbak, maar mijn keuken ziet er weer eens lekker schoon en blinkend uit
De pitten van mijn gasfornuis zijn helaas écht niet meer te redden, maar daar heb ik iets anders op bedacht, ik neem gewoon het hartstikke nieuwe gasfornuis over van iemand die gaat verhuizen, gna gna.

Morgen na het werk stofzuigen en mijn nieuwe microvezeldweil uitproberen, hoe ziek kan het worden!
Gelukkig zit ik vanaf woensdag een hele week in een hotel, zodat ik niet té erg kan doorslaan, hehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57881491
quote:
Ook niet als je ze eerst helemaal vol laat zuigen met water?
Komt ook beter aan bij degene die je wilt bekogelen.
  maandag 7 april 2008 @ 00:50:14 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57881511
quote:
Het klopt overigens.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 april 2008 @ 00:53:43 #35
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57881538
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ook niet als je ze eerst helemaal vol laat zuigen met water?
Komt ook beter aan bij degene die je wilt bekogelen.
O god, hou me tegen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57881596
quote:
Lie !

En @ BBQ ik ben gelukkig over 2 weken een weekend verlost van die enge witte spookdingen
pi_57881711
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O god, hou me tegen!
Doe het!
Laat die remmingen los, houdt die spons onder de kraan en smijt hem. SMIJT HEM!
  maandag 7 april 2008 @ 01:29:18 #38
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57881892
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Doe het!
Laat die remmingen los, houdt die spons onder de kraan en smijt hem. SMIJT HEM!
Gesmeten!! Hij kwam tot aan het einde van onze hal. En die is lang Het was lekker joh!

Ik ga nu even dweilen en een kat reanimeren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57881911
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Gesmeten Hij kwam tot aan het einde van onze hal. En die is lang Het was lekker joh!

Ik ga nu even dweilen en een kat reanimeren.

Ik heb geen lange hal. Misschien moet ik het dan maar op Mr.MM proberen...
  maandag 7 april 2008 @ 09:04:49 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57883278
Ik leef me lekker uit in homeblessing heb ik net mijn laatste sponsje vermoord

En zeker weten dat mijn lokale supermarkt die niet heeft, en de Action is voor alleen sponzen te ver...

* debuurvrouw Nerveus met doekje over viezige vlek op muur wrijft en het daarmee erger maakt

HELP!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57883530
Zó goed.
Een familiepak sponsjes geven op een verjaardag en ze zijn weer helemaal in hun element, in extase en het huis is schoon.
pi_57883871
Gisteren gooide ik een op sterven-na-dood-sponsje weg en zag toen dat mijn gympen ook wel een schoongemaakt mochten worden
Gaat het me vandaag lukken om naar het Kruidvat te wandelen met 2 kinderen?

Wordt vervolgd, of niet....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 7 april 2008 @ 10:53:27 #43
3011 E.T.
pi_57884989
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik leef me lekker uit in homeblessing heb ik net mijn laatste sponsje vermoord

En zeker weten dat mijn lokale supermarkt die niet heeft, en de Action is voor alleen sponzen te ver...

* debuurvrouw Nerveus met doekje over viezige vlek op muur wrijft en het daarmee erger maakt

HELP!
Kruidvat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 7 april 2008 @ 11:14:28 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57885361
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:53 schreef E.T. het volgende:

[..]

Kruidvat
Ik woon in Boerenkoolstronkeradeel, dus ook geen optie.

MAAR: Raad eens wat ik achter in mijn kastje vond??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57885449
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik woon in Boerenkoolstronkeradeel, dus ook geen optie.

MAAR: Raad eens wat ik achter in mijn kastje vond??
Het sponsje dat niet kon vliegen?
  maandag 7 april 2008 @ 11:19:56 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57885472
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:19 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Het sponsje dat niet kon vliegen?
In één keer goed!
Nu kan ie wel vliegen trouwens
pi_57887812
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Heerlijk verslag!
Dankjewel

Maar het is nu echt niet grappig meer, net in de regen! nog eens geprobeerd of een schoon en vers sponsje mn kozijnen wel zonder al te veel problemen en schuren schoon krijgt.

En het jeukt me nu dus dat ik niet ook even op mn auto kan proberen. De regen is nl net in een soort sneeuwstorm overgegaan

* Shakti gaat stilletjes in een hoeklje zitten mokken met sponsje en mvd-tje start klaar in de hand, tot de sneeuw/regen over is.

Oh en het gaat dus prima op de kozijnen zonder veel moeite te hoeven doen

[ Bericht 9% gewijzigd door Shakti op 07-04-2008 13:21:10 (iets met pc en oorlog ermee :+) ]
  maandag 7 april 2008 @ 14:02:44 #48
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57888656
Heeft iemand een merk/type-naam en/of plaatje van de sponsjes en MVD's van de Action?

Hubbie werkt vlak bij een Action, dan kan ik 'm er heen sturen. Als ik hem zónder uitgebreide duidelijke aanwijzing stuur komt ie geheid met een simpel pakje schuursponzen thuis...

* Noli. wil oooooooooooohooooooooooooooooooooooooook!*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_57889658
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Noli. het volgende:
Heeft iemand een merk/type-naam en/of plaatje van de sponsjes en MVD's van de Action?

Hubbie werkt vlak bij een Action, dan kan ik 'm er heen sturen. Als ik hem zónder uitgebreide duidelijke aanwijzing stuur komt ie geheid met een simpel pakje schuursponzen thuis...

* Noli. wil oooooooooooohooooooooooooooooooooooooook!*
De sponsjes van de Action staan met een plaatje in de OP. Hij moet die grijze hebben maar ze heten geen wonderspons maar powerspons.
De wonderdoekjes die je moet hebben zijn microvezeldoekjes en zijn er in allerlei felle kleurtjes. Het zijn de enige doekjes die ¤0,45 kosten dus dat moet wel goedkomen.

Om verwarring te voorkomen zou ik de woorden wonderspons en wonderdoekje vermijden, ze hebben namelijk een andere spons die ze wonderspons noemen maar die is helemaal niet zo wonderbaarlijk.

* Die van mij kwam dus mooi met de verkeerde sponsjes aanzetten
pi_57889928
Ik kan die powersponsjes dus nergens vinden. We hebben hier geen Action en bij de Xenos zag ik ze niet.
Hebben ze die bij de Wibra? Die hebben we hier wel.
  maandag 7 april 2008 @ 15:37:04 #51
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57890336
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De sponsjes van de Action staan met een plaatje in de OP. Hij moet die grijze hebben maar ze heten geen wonderspons maar powerspons.
De wonderdoekjes die je moet hebben zijn microvezeldoekjes en zijn er in allerlei felle kleurtjes. Het zijn de enige doekjes die ¤0,45 kosten dus dat moet wel goedkomen.

Om verwarring te voorkomen zou ik de woorden wonderspons en wonderdoekje vermijden, ze hebben namelijk een andere spons die ze wonderspons noemen maar die is helemaal niet zo wonderbaarlijk.

* Die van mij kwam dus mooi met de verkeerde sponsjes aanzetten

Zal 't inclusief plaatje naar 'm toe mailen.
(als ie 't nu dan nóg verkeerd doet.. )
Maxi, Midi & Mini
pi_57890592
Iemand een idee wat ik kan gebruiken voor grote vloeroppervlakten? De trap in het trappenhuis moet echt heeel nodig gedaan worden. Met gewoon dweilen gaan al die ranzige ondefineerbare vlekken niet uit de vloer.

Nu heb ik net wel een wondersponsje geprobeerd, maar om nou tegeltje voor tegeltje op mijn knieen te doen in een trappenhuis wat van glas is en waar de hele buurt mij kan zien, zie ik niet echt zitten Daarbij duurt het ook echt veels te lang.
  maandag 7 april 2008 @ 16:11:49 #53
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57890997
* Noli. herinnert zich iets van een tante die iets te overijverig dweilde met een magicmop en het lak van het laminaat poetste.

HERINNERT U ZICH DEZE NOG NOG NOG NOG NOG ? ? ? ? ......

Ik zou gewoon gaan dweilen met een standaard dweil (of een MVDweil) en dan de vlekken met het sponsje doen?
Maxi, Midi & Mini
pi_57891375
Ik stond afgelopen zondag met mijn kerel in de action en ik hem even deelgenoot gemaakt van mijn schoonmaak ideen en dat ik op fok had gelezen dat die sponsjes heeel goed werken. meneer vroeg alleen maar hoe duur ze waren. en zag het vooruitzicht volgens mij wel zitten
pi_57892252
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:29 schreef lxa het volgende:
Ik stond afgelopen zondag met mijn kerel in de action en ik hem even deelgenoot gemaakt van mijn schoonmaak ideeën en dat ik op fok had gelezen dat die sponsjes heeel goed werken. meneer vroeg alleen maar hoe duur ze waren. en zag het vooruitzicht volgens mij wel zitten
Dat je van die sponsjes rare dingen gaat doen heb je zeker voor het gemak maar even weggelaten?

* MinderMutsig herinnert zich een verhaal over een sponsje en een tong...
pi_57892508
Deel 5 alweer en wat een mooie OP
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57894303
Bert was nog niet overtuigt dat de wonderbaarlijke krachten van het wondersponsje.

Hij: "Mijn monitor is vies, zal ik het eens schoonmaken met dat geweeeeldige sponsje van je?"
Ik: "Ja joh, doe maar. Dan komen die vieze vlekken er ook eindelijk af"

Een tijdje later hoor ik verrukte kreetjes komen uit de woonkamer
"Oh, die sponsjes zijn écht geweldig! Moet je kijken! "

Zijn monitor was schoon en hij was met zijn bureaustoel bezig. Dat ding is van licht kalfsleer en zag er op zich vrij schoon uit maar dat viel toch nog wel tegen. Hij heeft hem nu half gedaan zodat hij morgen aan zijn moeder kan laten zien hoe goed het sponsje werkt
Inmiddels is ook zijn werkbank gewondersponst en hij is zojuist met een bakje water en een pak sponsjes richting auto verdwenen om het interieur een beurt te geven.

"Ga je morgen nog naar de winkel? Ik breek zojuist het laatste pak sponsjes aan en we hebben er écht meer nodig"
pi_57895088
Nou, in alle vroegte naar de Action gefietst en 2 pakken wondersponsjes gehaald, 2 suédedoekjes (zo heten ze, maar die zijn volgens mij ook wonderlijk ) en zo'n MVD-theedoek, en die is goehoed!

Maar dames, ga even rustig zitten en hou een plastic zakje voor de ademhaling bij de hand....wisten jullie dat ze daar ook pakjes met wegwerpdoekjes van Miracle Blue verkopen?

*gulp*

Zo, en die doen het zeer puik.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_57895940
zeggeuh vraagje; ik heb de mvd's nu enkele keren gewassen (zonder wasverzachter natúúrlijk!) maar klopt het dat ze dan minder "aan je vingers blijven hangen" zeg maar?

domme vraag wrs
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57895982
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:35 schreef shmoopy het volgende:

Maar dames, ga even rustig zitten en hou een plastic zakje voor de ademhaling bij de hand....wisten jullie dat ze daar ook pakjes met wegwerpdoekjes van Miracle Blue verkopen?

*gulp*

Zo, en die doen het zeer puik.
die heb ik ook

erg handig en niet duur
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57896005
quote:
Zoekresultaten
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
U zocht naar wonderspons

Ga naar: navigatie, zoeken
Er bestaat geen pagina met de naam "wonderspons". U kunt deze zelf aanmaken of aanvragen.

Zie ook artikelen die naar "wonderspons" gelinkt zijn of artikelen waarvan de titel begint met "wonderspons".
Opmerking: een recent aangemaakte pagina kunt u mogelijk niet vinden via de zoekfunctie. Het zoeken gaat via een speciale zoekdatabase die ongeveer om de 30 tot 48 uur wordt bijgewerkt. Zie Help:Zoeken voor meer informatie over zoeken op Wikipedia.
Hoe kan dat nou!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57896271
Oh, Isa, bij de Action die smaakrietjes voor 39 cent!
  Jubileum moderator maandag 7 april 2008 @ 20:35:50 #63
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57896404
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:51 schreef MissX het volgende:
Iemand een idee wat ik kan gebruiken voor grote vloeroppervlakten? De trap in het trappenhuis moet echt heeel nodig gedaan worden. Met gewoon dweilen gaan al die ranzige ondefineerbare vlekken niet uit de vloer.

Nu heb ik net wel een wondersponsje geprobeerd, maar om nou tegeltje voor tegeltje op mijn knieen te doen in een trappenhuis wat van glas is en waar de hele buurt mij kan zien, zie ik niet echt zitten Daarbij duurt het ook echt veels te lang.
Ik heb vorige week de vloer gedweild met mijn gewone dweilspullie, maar ipv een dweil een mwd gebruikt. Dit alles, na tips in dit topic.
Ik wist niet wat ik zag Zo'n schone vloer had ik nog nooit gehad, en zo streeploos ook
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57896633
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:29 schreef shmoopy het volgende:
Oh, Isa, bij de Action die smaakrietjes voor 39 cent!
oh shmoops, wat lief dat je dat zegt want de AH heeft ze niet meer dus ik ga ze morgen direct kopen!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57896741
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou!!
nou, zo:
quote:
Dale Hoiberg heeft opgemerkt dat er in Wikipedia sprake is van systematische bias. Sommige onderwerpen krijgen in relatie tot hun belangrijkheid buitensporig grote artikelen. Daarbij speelt natuurlijk het probleem dat iedereen zelf mag uitmaken wat belangrijk is. Zo is ooit opgemerkt dat het artikel over stripfiguren Casper en Hobbes op de Engelse Wikipedia langer was dan het artikel over William Shakespeare.
maar dat geeft niet : go your gang !
Het volgende artikel mag vast wel vertaald worden naar het Nederlands

http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_Eraser

Het is toch de Mercedes Shakespeare onder de sponzen?
pi_57897151
Wat zijn smaakrietjes en waarom wil ik ze hebben?
pi_57897199
Nou, eh, je kan niet schoonmaken met smaakrietjes hoor sorry
  maandag 7 april 2008 @ 21:16:56 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57897248
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Bert was nog niet overtuigt dat de wonderbaarlijke krachten van het wondersponsje.

Hij: "Mijn monitor is vies, zal ik het eens schoonmaken met dat geweeeeldige sponsje van je?"
Ik: "Ja joh, doe maar. Dan komen die vieze vlekken er ook eindelijk af"

Een tijdje later hoor ik verrukte kreetjes komen uit de woonkamer
"Oh, die sponsjes zijn écht geweldig! Moet je kijken! "

Zijn monitor was schoon en hij was met zijn bureaustoel bezig. Dat ding is van licht kalfsleer en zag er op zich vrij schoon uit maar dat viel toch nog wel tegen. Hij heeft hem nu half gedaan zodat hij morgen aan zijn moeder kan laten zien hoe goed het sponsje werkt
Inmiddels is ook zijn werkbank gewondersponst en hij is zojuist met een bakje water en een pak sponsjes richting auto verdwenen om het interieur een beurt te geven.

"Ga je morgen nog naar de winkel? Ik breek zojuist het laatste pak sponsjes aan en we hebben er écht meer nodig"
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57898040
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb een brakke telefoonfoto... zien?
Moet alleen even uitzoeken waar ik die ga uploaden.
pi_57898418
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
zeggeuh vraagje; ik heb de mvd's nu enkele keren gewassen (zonder wasverzachter natúúrlijk!) maar klopt het dat ze dan minder "aan je vingers blijven hangen" zeg maar?

domme vraag wrs
oi

niemand?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 april 2008 @ 22:04:12 #71
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_57898426
eeuhm een newbie hier wat is een mwd ???
Mama van Isa en Ties
pi_57898574
MicroVezelDoekje, marlieske
  maandag 7 april 2008 @ 22:12:15 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57898664
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb een brakke telefoonfoto... zien?
Moet alleen even uitzoeken waar ik die ga uploaden.
Ja, zien!

@DE: Ik gooi om de zoveel wasbeurten de MVD's weg. Het is vast onzin, maar voor mijn gevoel gaat de werking eraf.
Bovendien kun je zo regelmatig even naar de Action.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57898699
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oi

niemand?
Bij mij blijven ze gewoon plakken... heb je ze stuk gemaakt?
  maandag 7 april 2008 @ 22:16:32 #75
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_57898757
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:08 schreef Isabeau het volgende:
MicroVezelDoekje, marlieske
oooh mwd moet dus mvd zijn, tja die heb ik al jaaaaaaren in alle kleuren van de regenboog.
btw geen wasverzachter gebruiken bij die dingen als je de was doet.
Mama van Isa en Ties
  maandag 7 april 2008 @ 22:17:18 #76
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57898782
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:

domme vraag wrs
Klopt, ze blijven het een tijd lang doen (1 a 2 jaar) maar daarna wordt de werking minder. Nog steeds een stuk beter dan die gele Viledadoekjes hoor, dus bij mij liggen ze lekker in de keuken.
Maar écht superstreeploos lukt daar niet meer mee, helaas...
Ben dus ook aan het rondkijken voor nieuwe.

Die Blue Miracle doekjes moet ik hebben! Net als de MVD-theedoek!

Ik kan woensdagochtend weer naar de Action toe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57898857
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Bij mij blijven ze gewoon plakken... heb je ze stuk gemaakt?
hoop het niet heb gedaan wat ik moet doen, en ze maken ook nog goed schoon maar ze hangen niet meer aan mijn vingers...

of die zijn enorm gehydrateerd ineens ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57898877
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Klopt, ze blijven het een tijd lang doen (1 a 2 jaar) maar daarna wordt de werking minder. Nog steeds een stuk beter dan die gele Viledadoekjes hoor, dus bij mij liggen ze lekker in de keuken.
Maar écht superstreeploos lukt daar niet meer mee, helaas...
Ben dus ook aan het rondkijken voor nieuwe.

Die Blue Miracle doekjes moet ik hebben! Net als de MVD-theedoek!

Ik kan woensdagochtend weer naar de Action toe
Nou ja ze maken nog goed schoon en gelukkig is er altijd nog een ander mvd-tje te halen ergens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 april 2008 @ 22:26:28 #79
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57899021
Ik heb altijd afgekloven vingers met haakjes eraan dus ik vind hte eigenlijk wel prettig als ik wat oudere doekjes heb hihi

Hebben jullie trouwens weleens gekeken hoe het eruit ziet onder je bovenkeukenkastjes, brrr...
Dat wil je dus eigenlijk niet weten (als je dit hebt gelezen is dat dus te laat ) want het is echt vaak té ranzig
Ik heb het snel weg gepoetst, maar als mensen een foto willen maken van wat ze aantreffen?

Ben ook benieuwd naar die mobiele-telefoon-foto, gna gna
  maandag 7 april 2008 @ 22:37:53 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57899330
En avonne heeft de prangende vraag beantwoord zie ik! (Of in elk geval het antwoord gevonden!)

De werking:
quote:
Melamine foam
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Magic Eraser)
Jump to: navigation, search

The microfine structure of melamine foam, creating very hard, tiny fibres which scour some surfaces clean.Melamine foam is a foam-like material consisting of a formaldehyde-melamine-sodium bisulfite copolymer. The foam, because of its microporous properties, may remove otherwise "uncleanable" external markings from relatively smooth surfaces. For example, it can remove crayon, magic marker, and grease from painted walls, wood finishings, and grime from hub caps.

The open cell foam is not only microporous, but its polymeric substance is also extremely hard, meaning that it works like sandpaper but on a smaller scale, getting into tiny grooves and pits in the subject being cleaned. On a larger scale, the material feels soft. Because the bubbles interconnect, its structure is more like a maze of fibreglass strands than like the array of separate bubbles in, for example, styrofoam.

The substance needs to be dampened to work properly. It does break down rather rapidly, so a given block of foam generally lasts only a single intensive scrubbing session, though it can be used repeatedly for much smaller marks.

While the name-brand "Magic Eraser" is made by Mr. Clean (Procter & Gamble), the foam itself is manufactured in Germany by BASF under the name "Basotect" and was already a common product before this new use was discovered. Other companies have also begun marketing it for its cleaning properties, either under other names, like Coralite Ultimate Sponge, or as a generic product.

Melamine foam has been used for over 20 years as insulation for both pipes and ductwork. It also has a long history as a soundproofing material for projects like studios, sounds stages and auditoriums. The low smoke and flame properties of melamine foam are very beneficial toward safety concerns[citation needed].

The Magic Eraser earned the Electrical Audio Intern's Corner "Key Buy" award in 2003.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57899669
Ik leg daar kranten op en die worden om de een a twee jaar vervangen maar dat heb ik pas van FlyLady moeten doen dus bij mij is op dit moment de bovenkant van de kastjes schoon.

Door die mvd's denk ik er trouwens wel vaker aan om mijn handen in te smeren en mijn nagels te vijlen. Ik heb heel goed verzorgde handen nu.
pi_57899776
Dus we kunnen ook kamers isoleren met wondersponsjes Het zijn echt wonderdingetjes hè
  maandag 7 april 2008 @ 22:54:41 #83
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57899787
Sorry, had het iets duidelijker moeten zeggen. Ik bedoelde de onderkant van je bovenkastjes, dus waar je lampje hangt zeg maar (als je een lampje hebt hangen )
Serieus, kijk er eens, je schrikt je kapot...

Stoer dat ook weer is opgehelderd waar dat geschenk uit de hemelBASF-fabriek is komen vallen
pi_57899848
BASF, die maken toch cassettebandjes? Ooit? Vroeger?
  maandag 7 april 2008 @ 22:58:10 #85
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57899864
En computerdingen en andere technische ditjes en datjes en volgens mij waren ze fout in de oorlog
pi_57899949
Ze maakten Zyklon B

.....en hebben het wondersponsje ontdekt
  maandag 7 april 2008 @ 23:02:34 #87
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57899989
Je zou bijna zeggen dat ze het door de vondst van de wonderspons goed hebben gemaakt
  maandag 7 april 2008 @ 23:03:49 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57900015
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
En computerdingen en andere technische ditjes en datjes en volgens mij waren ze fout in de oorlog
Nou dat hebben ze dan weer helemaal goed gemaakt hoor!

O, BBQ dacht hetzelfde!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57900091
Halloooooo!!! Hierbij meld ik mij, een wondersponsverslaafde!

Ik was helemaal naar de Action geweest voor die sponsjes (bij mij in de buurt is er geen Action)(nou ja, ik overdrijf een beetje, tis zo'n 20 minuten rijden ), heb mijn collega's en familieleden eraan geholpen en probeer me in te houden om meer mensen aan deze verslaving te helpen

Ik hou van vlekken waarbij je het resultaat zo duidelijk ziet, met zo'n before and after. En ik heb nog wat leuke projectjes: De velgen van de auto, die zijn lekker smerig (maar ik wil niet met het vieze weer staan poetsen). Ohh en de kozijnen! Een tijdje liep ik zelfs gewapend met een nat sponsje rond in huis, als een soort ghostbuster voor de vlekken...

maandag 7 april 2008 @ 23:10:15 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57900172
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou dat hebben ze dan weer helemaal goed gemaakt hoor!

O, BBQ dacht hetzelfde!
Ik ga even mijn Paintskills erop loslaten
pi_57900241
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Caramel het volgende:

Ik hou van vlekken waarbij je het resultaat zo duidelijk ziet, met zo'n before and after. En ik heb nog wat leuke projectjes: De velgen van de auto, die zijn lekker smerig (maar ik wil niet met het vieze weer staan poetsen). Ohh en de kozijnen! Een tijdje liep ik zelfs gewapend met een nat sponsje rond in huis, als een soort ghostbuster voor de vlekken...

Laat de pics maar doorkomen Gargamel
pi_57900321
Kan je met een wondersponsje echt een monitor schoonmaken zonder hem te beschadigen?
Lijkt me onwaarschijnlijk.

Oh en heeft iemand hem al eens op lak uitgeprobeerd? Ik wil mijn motor laten glimmen maar ben bang dat het schuurt. mvd's zijn in ieder geval wel geweldig voor dat soort acties
pi_57900584
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, zien!
Ik mocht van hem de foto waarop hij staat te poetsen niet plaatsen maar dit is de stoel

Rugleuning en armleuningen zijn al gedaan en de zitting dus half.
pi_57900655
Wunderbar
pi_57900660
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef octopussy het volgende:
Kan je met een wondersponsje echt een monitor schoonmaken zonder hem te beschadigen?

Oh en heeft iemand hem al eens op lak uitgeprobeerd? Ik wil mijn motor laten glimmen maar ben bang dat het schuurt. mvd's zijn in ieder geval wel geweldig voor dat soort acties
Morgen ga ik een poging wagen, eerst aan de binnenkant van de motorkap of kofferbak. Ik moet m nl woensdag naar de garage brengen als inruil op mn nieuwe auto. Staat dan nogal lullig als de motorkap of de portieren ineens geen lak meer hebben. Ik probeer het dus eerst op een niet zichtbare plek uit, voor de zekerheid.

Net wel even in turbo time de auto 'gepoetst'. Beetje blue wonder gebeuren in wat water en met een gewone spons even de ergste zooi (vogel aan de schijterij is niet echt grappig) eraf gewassen. Niet gedroogd ofzo, het gaat toch weer regenen. Alleen de ramen met een mvdtje gedroogd. Ik heb nog nooit zo'n mooie en schone en heldere ramen gehad in die 4 jaar dat ik die auto heb Nu moet ik wel bekennen dat ik autowassen overbodig vind. Voor en na de winter (ivm pekel) is voldoende.Alleen mn ramen poetste ik wel regelmatig. Maar zo gemakkelijk heb ik ze nog nooit zo geweldig gekregen. En dat voor een auto die ik overmorgen ga inleveren. Hoe laag ben ik gezakt

Oh en nu weet ik wel waarom me het spul waarvan de sponsjes zijn gemaakt zo bekend voor kwam:
quote:
Melamine foam has been used for over 20 years as insulation for both pipes and ductwork. It also has a long history as a soundproofing material for projects like studios, sounds stages and auditoriums.
(uit wiki)

Dus als onverhoopt mn sponsjes op zijn en ik een poetsmanie heb dan sloop ik gewoon de isolatie van de verwarmingsbuizen en ga ik daar mee verder

pi_57900695
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef octopussy het volgende:
Dit is nog zo'n ouderwetse monitor, op een LCD scherm durf ik het ook niet dus dan ding blijft ver bij mijn laptop uit de buurt.
quote:
In een van die filmpjes in de OP doet iemand dat wel maar ik durf hem ook niet zo goed op de autolak te proberen.
pi_57900827
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik mocht van hem de foto waarop hij staat te poetsen niet plaatsen maar dit is de stoel
[ afbeelding ]
Ah ik ben dus niet de enige die het geweldig vind om alleen maar de helft te doen van bepaalde plekken. Puur om te laten zien hoe geweldig het werkt. De kozijnen zien er dan ook 'gevlekt' of 'geblokt' uit. Steeds een stuk van een centimer of 10-15 gedaan en dan weer een stukje niet. Dat geeft voldoening als je het ziet of laat zien.

In elk geval alweer 2 mensen mede verslaafd gemaakt. We zouden provisie moeten krijgen, of gratis sponsjes
  maandag 7 april 2008 @ 23:37:56 #98
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57900858
Ik heb mijn waterkoker ermee gepoetst en daar zie ik de miniscule krasjes wel op, geen probleem voor mij maar op een auto is dat toch even anders. Zou het er niet op wagen.

Mijn geweldige Paint van de BASF-fabriek in de jaren '30:
http://www.flickr.com/photos/25431427@N02/2396322903/

Waar kun je handiger foto's/plaatjes uploaden tegenwoordig?
  maandag 7 april 2008 @ 23:39:39 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57900885
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Waaaaah! Gewoon echt voor de helft gedaan! Dit kan zo als reclamefoto voor Balbo doorgaan!

Geef hem maar heel veel complimenten van ons allemaal!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 april 2008 @ 23:41:37 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57900931
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb mijn waterkoker ermee gepoetst en daar zie ik de miniscule krasjes wel op, geen probleem voor mij maar op een auto is dat toch even anders. Zou het er niet op wagen.

Mijn geweldige Paint van de BASF-fabriek in de jaren '30:
http://www.flickr.com/photos/25431427@N02/2396322903/

Waar kun je handiger foto's/plaatjes uploaden tegenwoordig?
Eigenlijk zou je dan moeten laten zien dat een wonderspons de vlag schoonpoetst.

Kon dat maar echt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 april 2008 @ 23:47:40 #101
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57901055
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je dan moeten laten zien dat een wonderspons de vlag schoonpoetst.

Kon dat maar echt.
Tsja, dat zou wel heel mooi zijn, maar helaas...
Gelukkig is het bedrijfsonderdeel van BASF wat de enge spulletjes toen maakte in 2003 failliet gegaan las ik net op wikipedia.
Die fabriek op de foto doet me een beetje denken aan de film Hostel van Eli Roth, toevallig deze week gezien...

Na ja, gelukkig ligt de tijd van WW2 achter ons
  maandag 7 april 2008 @ 23:49:05 #102
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57901095
Ik ga mijn bedje eens opzoeken, morgen een lange en drukke dag helaas...
Tukse poetsbeestjes van me!
pi_57901228
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waaaaah! Gewoon echt voor de helft gedaan! Dit kan zo als reclamefoto voor Balbo doorgaan!

Geef hem maar heel veel complimenten van ons allemaal!
Hij heeft zijn liefde verklaard aan de spons. Ik zal zo eens zien of ik hem zo ver krijg dat hij de eed van poetsocrates uitspreekt, met spuug natuurlijk

Hij heeft zijn moeder nog niet gebeld trouwens. Straks staat die stoel hier nog twee weken zo
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:02:23 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57901361
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hij heeft zijn liefde verklaard aan de spons. Ik zal zo eens zien of ik hem zo ver krijg dat hij de eed van poetsocrates uitspreekt, met spuug natuurlijk

Hij heeft zijn moeder nog niet gebeld trouwens. Straks staat die stoel hier nog twee weken zo
Ja, hij moet de eed doen! Als je hem écht zo ver krijgt, dan verdien je een lintje!

@BBQ: truste, slaap lekker!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57901509
Trusten kip

Hij wil niet...
Hij moet zeker zijn innerlijke sopperella nog vinden, dat heeft tijd nodig. Dat spugen komt vanzelf
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:29:25 #106
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57901658
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten kip

Hij wil niet...
Hij moet zeker zijn innerlijke sopperella nog vinden, dat heeft tijd nodig. Dat spugen komt vanzelf
Ja dat is een kwestie van tijd. Mannen zijn altijd wat langzamer in hun ontwikkeling. Maar reddeloos verloren is hij al heur!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57903289
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Geweldig, kan idd zó een commercial in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:07:30 #108
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57904183
Die stoel!

Ik zou echt niet met een wonderspons over de auto gaan eik... Gezien het feit dat ik botenlak van mijn tafel heb geschrobt met de amazing wonderspons
  Jubileum moderator dinsdag 8 april 2008 @ 09:12:05 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57904258
Gezien de licht schurende werking van de wondersponsjes zou ik het echt niet doen hoor, op auto- of motorlak.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2008 @ 09:17:38 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_57904341
Ik durf wel te testen op een fietsie of zo Lak is lak
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_57904379
Zo, even een lijssie met wat ik nog te lijf moet met m'n sponzen

- waterkoker!
- kozijnen
- drempels. Daar zitten al sinds de vorige bewoners latexdruppels op.

En mijn autoramen moet ik wassen! MOET! Alleen liggen de MVD's thuis en ga ik zo naar mijn ouders. Misschien heeft mijn mams nog wel een MVD liggen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:21:59 #112
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_57904417
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:17 schreef moussy het volgende:
Ik durf wel te testen op een fietsie of zo Lak is lak
Ik ga mijn fiets volgende week te lijf met een wonderspons.
En daarna ga ik hem prachtig roze spuiten.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_57905033
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat zijn smaakrietjes en waarom wil ik ze hebben?
Smaakrietjes voor in de melk In banaan, aardbei en chocola.

Oh, en ik zou echt, echt, écht je autolak niet wagen aan die sponsjes, hoor.
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:56:51 #114
331 Merel
Be here now.
pi_57906153
Brillenglazen worden ook keischoon van dat blauwe rotspul trouwens
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_57907667
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:56 schreef Merel het volgende:
Ik geloof je gelijk. Alle troep eraf inclusief je ontspiegelingslaag.
pi_57908349
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

en er dan achter komen dat je hele huis niet vies was, alleen je brillenglazen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:25:02 #117
331 Merel
Be here now.
pi_57908810
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Die zat er al niet op, dit was de goedkope reservebril. Anders had ik het denk ik ook niet durven proberen hoor!
pi_57909149
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 13:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Die zat er al niet op, dit was de goedkope reservebril. Anders had ik het denk ik ook niet durven proberen hoor!
Dat zou ik ook niet doen inderdaad. Het zou me overigens niet verbazen als er ook geen verf meer op je montuur zit als je die blauwe troep erop krijgt.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:06:04 #119
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57909636
Mevr. Maedel stond gisteren de wondersponsjes aan de visite te demonstreren
Blijkbaar is ze net zo enthousiast als ik
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2008 @ 14:10:18 #120
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57909704
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:56 schreef Merel het volgende:
Een licht vochtige MVD. Meer is er echt niet nodig om je brilleglazen schoon te krijgen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:27:35 #121
331 Merel
Be here now.
pi_57910056
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:10 schreef Macka66 het volgende:

Een licht vochtige MVD. Meer is er echt niet nodig om je brilleglazen schoon te krijgen
Je wilt niet weten hoe vies ze waren
pi_57910521
Smaakrietjes gehaald, 5 doosjes Alleen heb ik net melk met een rietje gehad en dat rietje was een beetje stuk, ik hoop maar dat niet alle doosjes zo zijn.

en nieuwe mvd's meegenomen, dit keer de vaatdoekjes
pi_57910647
Jullie maken me nieuwsgierig.
En ik woon in een studentenhuis, zo'n echte. Met van die echte hele, hele, hele vieze aanrechtbladen, badkamers en nouja eigenlijk geloof ik van niks hier in huis dat het zijn originele kleur nog heeft.
Ik voorzie goede ontwijkende klusjes zodat ik niet hoef te leren. Vanmiddag misschien maar eens sponsjes scoren.
pi_57911370
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:53 schreef Bob. het volgende:
Jullie maken me nieuwsgierig.
En ik woon in een studentenhuis, zo'n echte. Met van die echte hele, hele, hele vieze aanrechtbladen, badkamers en nouja eigenlijk geloof ik van niks hier in huis dat het zijn originele kleur nog heeft.
Ik voorzie goede ontwijkende klusjes zodat ik niet hoef te leren. Vanmiddag misschien maar eens sponsjes scoren.
Die dingen zijn erg SOG-waardig inderdaad
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 april 2008 @ 16:54:00 #125
22592 crew  Ole
pi_57913550
Ik kijk nu naar een telsell over de go- duster

dat lijkt me nu weer niets
pi_57913675
ik woon in een studentenhuis en was van plan om de oven eens aan te pakken.. volgens mij in jaaaaren niet gebeurd..
Gaat dat lukken met zo'n sponsje? want dan moet ik ff naar de Action, in plaats van leren in de bieb
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 april 2008 @ 17:06:24 #127
22592 crew  Ole
pi_57913801
juist!
action of kruidvat, kan allebei
pi_57913880
mooi!
Denk dat mijn huisgenoten heel blij gaan worden van mijn SOG..
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:37:29 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57914423
Ik heb bij de Xenos nep-swiffer-plumeau-achtige dingen gehaald! Met een heule lange steel. Dat leek me nou handig om hanglampen mee af te swifferen en zo.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57915991
Eh, Dude?
Je slaat nu een beetje door, hoor.
pi_57916090
Welnee
pi_57916122
Mja, alles goed en wel, ik heb die zooi nu wel allemaal in huis, maar er gaat geen magische 'gebruik mij'-kracht vanuit tot dusver.
pi_57916200
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:14 schreef shmoopy het volgende:
Mja, alles goed en wel, ik heb die zooi nu wel allemaal in huis, maar er gaat geen magische 'gebruik mij'-kracht vanuit tot dusver.
Hier sluit ik me bij aan
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:23:09 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57916300
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:08 schreef shmoopy het volgende:
Eh, Dude?
Je slaat nu een beetje door, hoor.
O dat heeft al veel en veel eerder plaatsgehad hoor!

Maar die magische aantrekkingskracht is er hier ook niet altijd nee. Ik koop het vooral omdat het me zo handig lijkt voor de hulp (die ik nog zoek).
Maar áls ik echt iets moet doen, dan gaat het mooi wel tien keer zo snel als in het pré-Wondertuig-tijdperk!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57916644
Wat betaal je voor schoonmaakwerk?
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:03:11 #136
141482 Q.
JurassiQ
pi_57917223
Wondersponsjes FTW!
For great justice!
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:04:25 #137
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_57917254
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:03 schreef Q. het volgende:
Wondersponsjes FTW!
OMGZ, niet jij nu ook!?!
pi_57917450
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:03 schreef Q. het volgende:
Wondersponsjes FTW!
Als mijn character in WoW ook wondersponsjes had gehad dan was ik nu al lang lvl 70!!
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2008 @ 20:15:25 #139
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_57917463
WoW
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:38:09 #140
141482 Q.
JurassiQ
pi_57918022
WoW = World of Wondersponsjes? .
For great justice!
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:57:19 #141
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_57918564
Ik ben voor WWoW: Wonderful World of Wondersponsjes.

pi_57918654
Zo krijgt een dungeon whipen toch een hele andere betekenis
* octopussy even geen fotosoep kan maken
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:02:12 #143
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57920306
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Wat betaal je voor schoonmaakwerk?
Geef er maar niet meteen je artsencarrière voor op.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:54:58 #144
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57922237
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Geef er maar niet meteen je artsencarrière voor op.
Isa aka dr. Wonderspons.
***Levi was here***
pi_57922739
Maar is betaald krijgen om met wondersponsjes te spelen niet de ultieme baan dan?
  woensdag 9 april 2008 @ 08:57:17 #146
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57927522
* Noli. heeft gisteren de sponsjes mogen ontvangen en heeft één sponsje al bijna aan prut gepoetst.*
(moesten gisteravond weg dus kon niet verder boenen)
Ik had op een keukenkastdeurtje een vage stickerachtige vllek zitten.. WEG! En al dat glimmen is gewoon eng ja..
Maxi, Midi & Mini
pi_57932517
Ik moet naar huis! Ik hoor net van mijn lief dat hij morgen met zijn paps zijn bank komt brengen (ivm aanstaand samenwonen) en nu heb ik nog niet gestofzuigd, laat staan ge-MVD't En ik wil niet dat ze denken dat hun zoon in handen gaat vallen van een viezerd!

Al zijn de meeste chipskruimels van hem.

En ik moet nog foto's maken van mijn meisjeswoonst-zoals-ie-nu-is. AARRGGH!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57932750
zonnetje schijnt
* octopussy heeft spontaan zin om de ramen te 'lappen' (lees: aaien met de wonderspons en masseren met mvd), gezien de meeuwenflatsen die er op zitten

Oh en de motor moet ook echt een aai van de mvd hebben als ik in het zonnetje naar stage ga rijden

beetje jammer dat ik overdag niet thuis ben
pi_57932945
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:

Als mijn character in WoW ook wondersponsjes had gehad dan was ik nu al lang lvl 70!!
Je gaat er wel heul raar van praten
  woensdag 9 april 2008 @ 13:17:00 #150
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57932979
Ik ga er zo vandoor, heb een week lang een cursus waarvoor ik in een hotel zit.
Vorige week de keuken lekker gedaan met de wonderspons en ik ben wel echt om nu hoor, gaaf spulletje is dat! Monsieur BBQ-kip kwam thuis en zag de keuken lekker glimmen. Heb hem enthousiast over de sponsjes verteld.
Ik heb nu voor mijn vertek stiekem een wonderspons in de keuken gelegd op een plek waar mijn vent hem goed ziet liggen, ben erg benieuwd of hij hem heeft uitgeprobeerd als ik volgende week weer ons huis binnenstap

Jullie horen het dan wel, groetjes!
pi_57933148
Funzz kip
Laat die BBQhaan maar hier posten met zijn vorderingen.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:25:18 #152
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57933177
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef octopussy het volgende:
zonnetje schijnt
* octopussy heeft spontaan zin om de ramen te 'lappen' (lees: aaien met de wonderspons en masseren met mvd), gezien de meeuwenflatsen die er op zitten

Oh en de motor moet ook echt een aai van de mvd hebben als ik in het zonnetje naar stage ga rijden

beetje jammer dat ik overdag niet thuis ben
Heb je een tuinslang? Gewoon die ruiten eerst afspuiten (of eventueel met een pannetje water)... en daarna met een papiertje de restjes meeuwenflats er af halen. En dan pas met je sponsjes aan de slag. Anders wordt het volgens mij een hele grote zooi
***Levi was here***
  woensdag 9 april 2008 @ 13:28:48 #153
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57933244

Maxi, Midi & Mini
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 april 2008 @ 13:43:24 #154
22592 crew  Ole
pi_57933547
* Mooi

* Ole is er stil van
pi_57933564
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:28 schreef Noli. het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik was eigenlijk bang dat ik de lettertjes eraf zou schuren met het sponsje maar dat gaat dus best goed.

Update van de wonderstoel: Hij staat nog steeds half schoon in de woonkamer en Mr.Muts heeft zijn moeder nog steeds niet gebeld. En je moet niet denken dat ik mijn schoonmoeder ga bellen omdat ze moet komen kijken naar een half schone stoel.
pi_57933625
Noli

gaan er geen korreltjes overleden wonderspons tussen de toetsen zitten?

Ik zou voor dit soort dingen denk ik wel een schoonmaakmiddeltje erover heen halen aangezien een wondersponsje geen bacterien weghaalt.
pi_57933858
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:28 schreef Noli. het volgende:
...
Oi, je hebt mijn usericon gejat

[ Bericht 0% gewijzigd door Mutsig op 09-04-2008 14:03:17 ]
Ik wou dat ik minder mutsig was...
pi_57933965
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:56 schreef Mutsig het volgende:

[..]

Oi, je hebt mijn usericon gejat

woensdag 9 april 2008 @ 14:01:40 #159
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57933988
Ik kon de "doos"-versie niet vinden..

[edit] oh wacht, al wat gevonden..
Maxi, Midi & Mini
pi_57934060
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:01 schreef Noli. het volgende:
Nou vooruit. Omdat ik een ongebruikte baggerkloon ben is het je vergeven.
Ik wou dat ik minder mutsig was...
pi_57934277
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:01 schreef Noli. het volgende:

[edit] oh wacht, al wat gevonden..
Dat heb je snel gedaan. Mutsig vond het vast niet erg dat je hem gebruikte hoor.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:20:45 #162
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57934357
Ik hou 'm ook wel achter de hand. Maar ik had 'm ook al wat vaker gezien, deze (nog) niet.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 9 april 2008 @ 14:23:22 #163
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57934413
Maar er gaan idd wel wat sponskruimmeltjes tussen zitten. Maar da's veel minder dan de rommel die er uit kwam toen ik het toetsenbord op de kop hield, heen en weer schudde en er eens een paar keer op klopte..
Maxi, Midi & Mini
pi_57946792
Ik heb de stoel verder schoongemaakt
pi_57948298
Nu nog?

@ Noli, die backspace toets
pi_57948969
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Nu nog?
Was maar twee minuutjes werk.
Ik moest wel beloven dat hij de volgende keer een sponsje mee mocht nemen naar zijn moeder zodat hij bij haar stoelen half schoon kon maken.
pi_57949994
Naar aanleiding van dit topic gister maar eens een pakje meegenomen bij de action, voor een euro kun je die natuurlijk niet laten liggen.
Vanmiddag dit topic eens rustig doorlezen wat jujllie er allemaal precies mee schoonmaken.
pi_57969825
pi_57969895
morgen eens weer aan de gang met de mvd 's en sponsjes.... heb mijn huis wat verwaarloosd deze week door andere dringende zaken...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 april 2008 @ 00:23:48 #170
22592 crew  Ole
pi_57972199
Morgen maar eens langs de Action.

Nou heb ik er heel wat weggegeven ook hoor
pi_57975394
Mijn vriend bracht gisteren zijn frituurpan alvast mee. Ik til het ding uit de auto ieieieiwww *vetjes*.
Dus vanavond kan ik loos Met mijn sponsjes! En de ontvetter Uiteraard voor- en na foto's

De badkamer doe ik volgende week wel weer es. Ofzo.
  Admin vrijdag 11 april 2008 @ 11:52:03 #172
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57978633
Wil de )(*&(*&(*^&(*&^(*&^onverlaat die in Dordrecht in winkelcentrum Sterrenburg bij het Kruitvat de wondersponsjes heeft meegenomen zich bekend maken om een fikse uitbrander te ontvangen?!

*(&^*&^*&^%*%&% Het hele schap (*&(*^&*&^*% leeg
Zijn jullie besodemieterd, Kruitvat, Sterrenburg, Dordrecht, wondersponsjes, MINE!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 april 2008 @ 11:54:28 #173
22592 crew  Ole
pi_57978683
Oh nee!! Bel 112!
Een ramp gewoon

We moeten snel een hulpactie op touw zetten richting Dordrecht!
Demonstreren tegen het Kruitvat!
pi_57987020
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:
Wil de )(*&(*&(*^&(*&^(*&^onverlaat die in Dordrecht in winkelcentrum Sterrenburg bij het Kruitvat de wondersponsjes heeft meegenomen zich bekend maken om een fikse uitbrander te ontvangen?!

Zijn jullie besodemieterd, Kruitvat, Sterrenburg, Dordrecht, wondersponsjes, MINE!
Ik vind de schappen met die artikelen hier ook verdacht leeg
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:01:08 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57987037
al die lurkers die de shizzle inslaan
  zaterdag 12 april 2008 @ 07:47:23 #176
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57997169
Ik heb alle actions&Kruidvatten leeggeshopt omdat mijn zus uit die Sweiz komt logeren en zij heeft daar een soort van kasteel met meer dan 8 kamers ofzo gekocht, met een gastenhuis ernaast.

Dan hebben ze heul veel sponsjes nodig na de verbouwing, omdat ze daar geen Action/Kruidvat hebben
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 12 april 2008 @ 11:59:20 #177
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_58000018
Ik heb ook al gepromoot
Een vriendin heeft zo'n (gigantische) Chesterfieldbank. Nou had ze het er vandeweek over dat ze binnenkort toch maar 's moest proberen om die schoon te maken. Ze zag het somber in. Ik heb 'r meteen de foto's van MrMuts' stoel laten zien
's Middags heb ik 'r een sponsje gebracht, mijn eigen frommeltje meegenomen en die gedemonstreerd op de stickerresten van haar oudste's slaapkamerdeur

Gister had ik het volgende bericht op m'n hyves:
quote:
HET WERKT!! Ik heb alleen denk ik wel 30 sponsjes nodig!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Noli. op 12-04-2008 12:06:11 ]
Maxi, Midi & Mini
pi_58000664
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Noli. het volgende:
Ik heb ook al gepromoot
Een vriendin heeft zo'n (gigantische) Chesterfieldbank. Nou had ze het er vandeweek over dat ze binnenkort toch maar 's moest proberen om die schoon te maken. Ze zag het somber in. Ik heb 'r meteen de foto's van MrMuts' stoel laten zien
's Middags heb ik 'r een sponsje gebracht, mijn eigen frommeltje meegenomen en die gedemonstreerd op de stickerresten van haar oudste's slaapkamerdeur

Gister had ik het volgende bericht op m'n hyves:
[..]

Ik vond het eigenlijk verrassend makkelijk gaan maar zo'n Chesterfield heeft natuurlijk nogal wat ribbeltjes en daar kan zo'n sponsje niet zo goed tegen. Deze stoel is met 1 sponsje helemaal gedaan en toen was het ding nog lang niet op.

Ik ga vandaag de keuken uitsoppen. Ben de hele week nergens aan toegekomen vanwege tentamens en ik wil vanavond lekker gaan koken dus dan wil ik een schone en opgeruimde keuken.
En daarna stofzuigen en dweilen met mijn groene flubbertjesdweil
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 april 2008 @ 12:33:09 #179
22592 crew  Ole
pi_58000689
de sponsjes kunnen ook nog een criminele werking hebben!

Je poetst er ook je vingertoppen mee weg!
pi_58001108
Ik ben ook aan het wondersponzen (en heb ze gisteren mijn ouders aangeraden )
Vanavond een date, moet oppassen dat ik het niet over wondersponsjes ga hebben...moet me inhouden....moet sterk zijn....niet op een eerste date....
pi_58001237
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:

Whehehe.
Moek wat opsturen?

Btw, die MV-theedoeken zijn helemaal de bom.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 april 2008 @ 13:00:58 #182
22592 crew  Ole
pi_58001283
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:57 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Btw, die MV-theedoeken zijn helemaal de bom.
hebben hebben hebben
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 april 2008 @ 13:01:35 #183
22592 crew  Ole
pi_58001292
Btw shmoop, hebben wij het toch goed hier in de grote boze stad he!
pi_58002023
Echwel, keuze zat.

Die theedoeken zijn in allerlei foute kleuren bij de Action te koop trouwens.
pi_58002419
Tip: onderkant van pannen met wondersponsjes

Net ook een ingebakken vlek in een taartvorm in een aai weggeveegd met een wondersponsje. Hoe vaak en hoe lang ik daar wel niet op heb zitten poetsen in het prewondersponsjes tijdperk
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:30:04 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58002955
IJzeren stootrandjes aan de traptreden, met van die ribbeltjes. Waar jarenlang vuile schoenen en stoffige sokken overheen banjeren. Zand, smeer, kattensnot, gemorste koffie, wijn, drek aan poezenvoeten, talg, vermorzelde beestjes, en stof.

Schoon!

Kostte me twee sponsjes, dat wel!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58003028
Gatverdamme wat was mijn grijze (beeldbuis) tv eigenlijk vies zeg
Sponsje was zwart daarna

Ohja, en het gaat goed op auto/motorlak mits niet te lang schrobben op 1 plek mvd's zijn helemaal fantastisch
pi_58003902
Ik heb net allerlei dweilen gekocht bij de Action. Nu moet ik wel schoonmaken.
pi_58004587
Die dweilen zijn geweldig
pi_58007758
Het wondersponsje heeft me wat in de steek gelaten bij het schoonmaken van de frituurpan. Het was teveel, te vet, hij kon het echt niet aan. Gelukkig had ik een krabber en heel veel keukenpapier.

De frituurpan is scho(o)n(er)!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:42:20 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_58008541
De frituurpan kun je het beste schoonmaken met een vaatwastablet. Dan is ie pas schoon.
pi_58008845
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net allerlei dweilen gekocht bij de Action. Nu moet ik wel schoonmaken.
Welke heb je gekocht?
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, maar heb m ook nog niet gebruikt
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_58008885
Ik heb vanmiddag een wondersponsdemonstratie (leuk woord voor Galgje! haha) aan mijn zusje gegeven
Ik heb haar laten zien hoe makkelijk ik vlekken van mijn witte aanrecht afkrijg, nou ze was gelijk helemaal lyrisch, dus ze gaat van de week ook gelijk wondersponsjes scoren
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_58008962
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:35 schreef shmoopy het volgende:

jajajajajaaaaaaaaaaa!
Die heb ik ook van de week gekocht! Ik vind ze geweldig
pi_58010296
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:42 schreef schatje het volgende:
De frituurpan kun je het beste schoonmaken met een vaatwastablet. Dan is ie pas schoon.
Gaat dat niet schuimen? Want die fout heb ik vorige keer gemaakt. Water in de bak, vaatwasmiddel erin en aanzetten. En na 5 minuten terugkomen en een schuimbekkende frietpan en een ondergelopen aanrecht aantreffen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:21:23 #196
16715 Mylene
*schatje*
pi_58010509
Ik zet de frituurpan niet aan. Ik doe er alleen heel warm water in en dan de vaatwastablet erin. Vervolgens 10 minuten tot een kwartiertje laten staan.
pi_58010819
Je kan hem wel aanzetten maar dan op 70 of 90 graden. Op de normale temperatuur gaat het koken en dan schuimt het inderdaad de pan uit.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:45:11 #198
3011 E.T.
pi_58011015
dat werkt alleen niet voor de viezigheid in de randjes van de deksel en naast de binnenpan

Vaatwasding is wel perfect voor de binnenkant van de pan

(hier ook een keer zo'n ondergelopen aanrecht trouwens )
pi_58011166
Die van mij bestaat uit losse onderdelen. Ik doe dus eerst een vaatwastabletje tegen de ergste viezigheid en zet de hele handel dan in de vaatwasser voor de randjes e.d. Dan hoef ik alleen het verwarmingselement met de hand schoon te maken.
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:23:06 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58012902
Alle ramen gelapt met wonderspons, miracle blue en MVD. Níet helemáál streeploos, waarschijnlijk omdat alle wondermiddelen van de nep-variant waren . Maar wel dik tevreden en het ging lekker snel. Slechts vier uur kwijt voor de benedenverdieping (binnen + achter buiten), maar ik heb dan ook echt belachelijk veel ramen. En ik heb de raamkozijnen achter (buiten) ook nog gedaan trouwens.

Van de week de hele tour maar eens doen op de bovenverdieping.

Ik vond ramenlappen eindelijk weer eens leuk! Kwam ook omdat het zonnetje zo lekker scheen natuurlijk. En wat ben ik toch een suffe muts dat ik om 23.22 op een internetforum enthousiast zit te posten over mijn schone ruiten. Ik lach wel maar ik huil van binnen.

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58012966
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
En wat ben ik toch een suffe muts dat ik om 23.22 op op mijn zaterdagavond op een internetforum enthousiast zit te posten over mijn schone ruiten. Ik lach wel maar ik huil van binnen.

*dikke knuffel*

Komt heus wel een keer weer goed
  zondag 13 april 2008 @ 03:52:29 #202
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58015887
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef MissJ het volgende:

[..]

Welke heb je gekocht?
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, maar heb m ook nog niet gebruikt
Ik maak morgen/straks een foto voor je.
Zo eerst maar eens slapen.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 april 2008 @ 04:51:41 #203
22592 crew  Ole
pi_58016037
Kattensnot...
daar ga ilk even over nadenken
  zondag 13 april 2008 @ 07:08:45 #204
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58016191
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Alle ramen gelapt met wonderspons, miracle blue en MVD. Níet helemáál streeploos, waarschijnlijk omdat alle wondermiddelen van de nep-variant waren . Maar wel dik tevreden en het ging lekker snel.
......

Die Miracle Blue zorgt voor de strepen.
Alleen een powersponsje en nadrogen met MVD is genoeg voor een streeploos resultaat.
Hier in een doorzonwoning 20 minuten buiten&binnen.

[ Bericht 32% gewijzigd door Prospera op 13-04-2008 07:14:51 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_58016247
quote:
Op zondag 13 april 2008 07:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die Miracle Blue zorgt voor de strepen.
Alleen een powersponsje en nadrogen met MVD is genoeg voor een streeploos resultaat.
Hier in een doorzonwoning 20 minuten buiten&binnen.

Neuh, ramen zemen in de zon zorgt voor opdrogen met strepen !
Als straf, want in het voorjaarszonnetje ga je zitten met een jas aan en een boek, of zoiets.

Zal ik dan eens onderzoeken of de voegen werkelijk schoon- schoner worden met het restant wondersponsje ?
Stel je voor dat het werkt ! dan heb ik voor niks al jaren voegenfris klaarliggen !
Dan zijn de winkels dicht als het werkt en ik ben halverwege...

Dilemma !
pi_58019282
quote:
Op zondag 13 april 2008 03:52 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik maak morgen/straks een foto voor je.
Zo eerst maar eens slapen.
Ja, lief!
Ben benieuwd..
pi_58019531
Ik krijg een streeploos resultaat met wondersponsje+sopje met andy+mvd. Het werkt overigens niet meer zo goed als je water+sponsje+mvd al viezig zijn geworden, dan krijg je dus wel strepen.

en ik ben ook gezegend met belachelijk veel ramen
pi_58023824
Wat denken jullie? Zou het wondersponsje ook werken op een stoffen stoel waar dochterlief met wasco op heeft getekend?
Het werkt iig erg slecht met de frituurpan. Twijfel nog of ik de oven ga proberen.
Voor de voegen in de badkamer werkt het heel goed!
pi_58024284
Het vet uit de frituurpan stopt de gaatjes dicht waardoor het sponsje niet meer zo goed werkt, althans, dat is mijn theorie. Op de oven werkt in ieder geval prima.
pi_58026513
We moeten een lijstje maken waar het wel en niet op werkt
Op de marmoleumvloer doet het ook niet veel
pi_58028536
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het vet uit de frituurpan stopt de gaatjes dicht waardoor het sponsje niet meer zo goed werkt, althans, dat is mijn theorie. Op de oven werkt in ieder geval prima.
Oooooohhhh! Ik vond het al zo irritant dat ik die frituurpan niet schoon kreeg met den Wonderspons en wel met hard schuren met Cif & bleek en een gewone schuurspons. Of in elk geval iets minder vettig
pi_58029411
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
En als je de roostertjes wil doen snijden de randjes je wonderspons aan flarden. En moet je dus stukjes WS eruit gaan pulken.
  zondag 13 april 2008 @ 21:33:22 #213
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58029446
quote:
Op zondag 13 april 2008 13:01 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ja, lief!
Ben benieuwd..
Migraine aanval vanmiddag. Ga zo mn bed weer in. Morgen maak ik echt een foto. En ga ik denk ook maar wat van mijn geplande schoonmaakklusjes doen.
pi_58029600
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:33 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Migraine aanval vanmiddag. Ga zo mn bed weer in. Morgen maak ik echt een foto. En ga ik denk ook maar wat van mijn geplande schoonmaakklusjes doen.
Oow wat vervelend voor je! Beterschap!
Doe maar rustig aan.. ik zie de foto vanzelf wel hihi.
  maandag 14 april 2008 @ 13:50:40 #215
3011 E.T.
pi_58042306
En heb je nou even acuut sponsjes nodig en geen kruidvat of Action in de buurt, maar wel een Lidl..

Daar hebben ze voor 1,29 AquaPur wondersponzen
Daar zit aan een kant nog een dun, roze sponslaagje om af te nemen na het boenen, maar het grote deel is gewoon wonderspons Per 2 verpakt en op de verpakking staat een afbeelding van een sportschoen.. Alsof die dingen alleen maar zijn om schoenen schoon te maken
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 14:02:24 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_58042514
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oooooohhhh! Ik vond het al zo irritant dat ik die frituurpan niet schoon kreeg met den Wonderspons en wel met hard schuren met Cif & bleek en een gewone schuurspons. Of in elk geval iets minder vettig
mijn frituurpan is er wél schoon mee geworden
pi_58043660
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:02 schreef moussy het volgende:

[..]

mijn frituurpan is er wél schoon mee geworden
Mja, de mijne (eh, vriendje zijnes bedoel ik ) had wel al 10 maanden in een opslagruimte gestaan dat was toch teveel voor de wonderspons. En de Multivetreiniger. En de Blue Miracle. Bloedheet water mocht ook al niet baten.
Hij was na de Cif-schuurbeurt nog niet helemaal schoon, maar de kroketjes smaakten toch prima
  Moderator / Miss SHO maandag 14 april 2008 @ 15:40:36 #218
22592 crew  Ole
pi_58044275
Kun je die pan niet schoonkrijgen met water/ vaatwastablet? Dan even aanzetten?
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 16:41:05 #219
7074 moussy
kuttekop
pi_58045323
Gewoon weggooien en een nieuwe kopen.
pi_58045987
Nou De gemiddelde mens zal die pan brandschoon gevonden hebben na mijn geschrob, maar ik ben nogal ehhmm.... "anal".

Hij is iig heel heel heel veel schoner dan de frietpan van mijn opa destijds (ik zie mijn moeder nog met open mond naar die pan kijken ).
  maandag 14 april 2008 @ 19:26:26 #221
71919 wonderer
pi_58048418
*heeft*
pi_58048703

De dweilen van de Action!
Ik heb ze nog niet gebruikt want ik ben nog steeds brak en herstellende. Geen idee trouwens waarom ik nou zoveel verschillende dweilen moest kopen, maar het groene flubbertjes ding absorbeert 2x zoveel vocht, trekt stof aan en maakt glanzend schoon, is geschikt voor elk soort vloer, voor nat en droog gebruik en heeft een 4 mm schuimlaag. En het duopak blauwe dweilen bestaat uit 1 dweildoek en 1 stofdoek.
Ooit komt het goed met mijn huishoudelijke kwaliteiten. Ooit.
pi_58048968
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:26 schreef wonderer het volgende:
*heeft*

Je bent dus in Nederland op het moment?

Die flubbertjesdweil is fantastisch Liejannuh alleen al omdat hij van die lollige flubbertjes heeft.
  maandag 14 april 2008 @ 20:00:59 #224
71919 wonderer
pi_58049474
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je bent dus in Nederland op het moment?

Die flubbertjesdweil is fantastisch Liejannuh alleen al omdat hij van die lollige flubbertjes heeft.

Een pakje en een mvd-je. Misschien moet ik ook maar zo'n flubberdweil halen, trouwens. de badkamervloer is altijd zo stoffig...
pi_58049559
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef wonderer het volgende:

[..]

Een pakje en een mvd-je. Misschien moet ik ook maar zo'n flubberdweil halen, trouwens. de badkamervloer is altijd zo stoffig...
Een pakje maar? Daar ben je met een beetje poetsen binnen een week doorheen
  maandag 14 april 2008 @ 20:10:31 #226
331 Merel
Be here now.
pi_58049828
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
Van die flubberdweilen heb je ook handschoenen! En daar kan je keimooie sinterklaassurprises van maken!

maandag 14 april 2008 @ 20:10:50 #227
71919 wonderer
pi_58049840
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Een pakje maar? Daar ben je met een beetje poetsen binnen een week doorheen

Je hebt hoge verwachtingen van me...
pi_58050067
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef Merel het volgende:

[..]

Van die flubberdweilen heb je ook handschoenen! En daar kan je keimooie sinterklaassurprises van maken!
Die is tof!
  maandag 14 april 2008 @ 20:17:05 #229
331 Merel
Be here now.
pi_58050096
Multi-handig, die flubberdingen
pi_58050168
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je hebt hoge verwachtingen van me...
Sponsjes zijn verslavend
  maandag 14 april 2008 @ 20:32:50 #231
71919 wonderer
pi_58050667
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Sponsjes zijn verslavend
D'r moet echt heel wat gebeuren om mij ECHT aan het poetsen te krijgen
pi_58050755
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

D'r moet echt heel wat gebeuren om mij ECHT aan het poetsen te krijgen
In dat geval red je het wel een half jaar of een jaar met een pakje.
  maandag 14 april 2008 @ 20:43:04 #233
71919 wonderer
pi_58050996
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

In dat geval red je het wel een half jaar of een jaar met een pakje.
Denk het ook ja

Maar ik zal jullie op de hoogte houden, misschien krijgt het virus me wel te pakken...
pi_58052771
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
De dweilen van de Action!
Ik heb ze nog niet gebruikt want ik ben nog steeds brak en herstellende. Geen idee trouwens waarom ik nou zoveel verschillende dweilen moest kopen, maar het groene flubbertjes ding absorbeert 2x zoveel vocht, trekt stof aan en maakt glanzend schoon, is geschikt voor elk soort vloer, voor nat en droog gebruik en heeft een 4 mm schuimlaag. En het duopak blauwe dweilen bestaat uit 1 dweildoek en 1 stofdoek.
Ooit komt het goed met mijn huishoudelijke kwaliteiten. Ooit.

Ik heb toch een andere... hihi, heb een dweilding incl stok gekocht en daar zaten 2 andere dweildoeken bij, maarrrr ik ga ze van de week proberen en dan merk ik t wel of het wat is en anders kan ik altijd nog de dweildoeken kopen die jij ook hebt
pi_58065368
Zo ik heb net de eerste ramen gezeemd met miracle blue (opgepast dat het niet op de vensterbanken komt want die zijn marmer hier) en twee mvd's : een droge en een die het werk doet...

enne" zo schoon en streeploos hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:56:56 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58066207
Ze hebben hier bij de Action alle prijzen van MVD's verhoogd!
En ze hebben geen oranje meer Ik kwam nota bene met lege handen thuis! Van de Action!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58066251
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
En ze hebben geen oranje meer Ik kwam nota bene met lege handen thuis! Van de Action!
pi_58066565
quote:
wat kosten ze nu dan?

en ik heb alleen blauwe, mmm morgen eens naar de action...

enne: ramen wassen is wel heel easy zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:26:45 #239
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58066708
quote:
OMG Big Action Brother is watching us
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:54:11 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58068199
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat kosten ze nu dan?

en ik heb alleen blauwe, mmm morgen eens naar de action...

enne: ramen wassen is wel heel easy zo
Tussen de 59 en 95 cent!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:06:42 #241
3011 E.T.
pi_58068412
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Tussen de 59 en 95 cent!
Dat is wel heel ruim

bedoel je dat de prijzen varieren per filiaal nu? of ben je het gewoon even kwijt?
pi_58068526
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Tussen de 59 en 95 cent!
ik ga morgen eens kijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:06:16 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58069451
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:06 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dat is wel heel ruim

bedoel je dat de prijzen varieren per filiaal nu? of ben je het gewoon even kwijt?
Nee, ze hebben vier soorten of zo. De goedkoopste is 59 cent en de duurste soort 95. Schandalige prijzen! Er kost bijna niets bij de Action maarliefst 95 cent!
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2008 @ 18:11:32 #244
7074 moussy
kuttekop
pi_58070570
Dit is iets voor Peter R
pi_58073280
Ik heb toen ik thuis kwam heel enthousiast staan stofzuigen en daarna gedweild met de flubbertjesdweil. En ik heb volgens mij nog enthousiaste kreten uitgeslaken ook tijdens het dweilen.
Maar het is nu wel schoon.
pi_58074518
zo'n flubbertjesdweil had mijn moeder ook liggen. Met paasontbijt zat mijn vriend er een beetje mee te friemelen want hij dacht dat het een knuffel oid was. Zegt mijn moeder dat het een dweil is en dat hij misschien maar even zijn handen moet wassen
  woensdag 16 april 2008 @ 01:19:34 #247
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58079811
past de flubbertjesdweil op deze? ?
pi_58080041
Zoiets heb ik ook, dus JA, hij past eromheen
En zo niet... dan mot je even een eLLetje kopen
  woensdag 16 april 2008 @ 09:59:48 #249
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58082598
quote:
Op woensdag 16 april 2008 02:23 schreef Bluezz het volgende:

even een eLLetje kopen
een watte?
pi_58111103
Heb net de ramen gewassen met een drup spiritus, een MVSpons en een trekker.. Alleen de randjes heb ik gedaan met een MVD, en ook hier is het streeploos..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:31:10 #251
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_58126952
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga er zo vandoor, heb een week lang een cursus waarvoor ik in een hotel zit.
Vorige week de keuken lekker gedaan met de wonderspons en ik ben wel echt om nu hoor, gaaf spulletje is dat! Monsieur BBQ-kip kwam thuis en zag de keuken lekker glimmen. Heb hem enthousiast over de sponsjes verteld.
Ik heb nu voor mijn vertek stiekem een wonderspons in de keuken gelegd op een plek waar mijn vent hem goed ziet liggen, ben erg benieuwd of hij hem heeft uitgeprobeerd als ik volgende week weer ons huis binnenstap

Jullie horen het dan wel, groetjes!
Nou, ik ben weer 'in town" en toen ik thuis kwam natuurlijk meteen even in de keuken gekeken.
Wondersponsjes waren in het gootsteenkastje gemikt en de hele keuken stond vol afwas...

Helaas, mislukt...
Dan morgen of dit weekend maar eens zelf het poetslapje ter hand nemen.
De afwas mag hij natuurlijk helemaal zelf doen, dat spreekt voor zich
pi_58127261
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:59 schreef MissyMirjaM het volgende:

een watte?
Een grotere een L

die kan je er beter omheen vouwen dan een M
pi_58127829
Ik heb vandaag 3 wonderdoekjes en 2 wondersponsjes gekocht . De wondersponsjes hadden me al overtuigd, maar wów, die doekjes, ze laten m'n spiegel glánzen . Ik zou vandaag een grote schoonmaak doen, maar dat kwam er niet van .

Maar sopporela's (?), ik heb een belangrijke vraag. Veel dingen krijg ik schoon, maar ik ontwijk het schoonmaken van de douche altijd . Die is echt best ranzig, en dan vooral de voegen zijn gewoon geel uitgeslagen . Maar het is klaar nu, ik verstop me niet meer achter slechte smoezen, ik ga ze schoonkrijgen! Maar, euh, hoe? Welke wondertip hebben jullie daarvoor?
pi_58127944
Ik zou dat toch even agressief aanpakken. Flink inspuiten met antikalk en daarna schrobben.
Antikalk is best tof spul als je een helemaal verkalkte badkamer hebt. Als je het er op spuit slaat het ineens helemaal wit uit en vijf minuten later spoel je het af met koud water en dan is (bijna) alles weg
Ik heb trouwens ook ooit eens de tip gelezen dat je dat soort vlekken het best kan verwijderen met datgene wat de vlekken veroorzaakt heeft. In dit geval dus shampoo en / of doucheschuim. Maar of dat ook echt werkt weet ik niet.
pi_58128014
CC, je hebt volgens mij wel voegenspul, maar ik zou het niet weten; de mijne zijn schoon. Probeer als je ze straks schoon hebt de flylady manier eens: elke dag als je aan het douchen bent een beetje douche schoonmaken! Hoeft maar een klein stukje te zijn, maar omdat je het dagelijks doet blijft de hele douche echt prachtig!

En ik kwam toevallig in de action vandaag ( ) en heb een flubbeltjeshandschoen gekocht. Waarom?!?! Nu moet ik steeds aan die geknutselde Pino denken
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2008 @ 08:46:38 #256
7074 moussy
kuttekop
pi_58129180
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 02:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou dat toch even agressief aanpakken. Flink inspuiten met antikalk en daarna schrobben.
Antikalk is best tof spul als je een helemaal verkalkte badkamer hebt. Als je het er op spuit slaat het ineens helemaal wit uit en vijf minuten later spoel je het af met koud water en dan is (bijna) alles weg
Ik heb trouwens ook ooit eens de tip gelezen dat je dat soort vlekken het best kan verwijderen met datgene wat de vlekken veroorzaakt heeft. In dit geval dus shampoo en / of doucheschuim. Maar of dat ook echt werkt weet ik niet.
nee want dan zou mijn badkamer blinkend en vooral ontkalkt moeten zijn ... ik heb een zoon die tijdens het douchen gráág de douche sopt met mijn!! doucherommel. Met voorkeur de palmer kokosproducten, omdat ze zo lekker ruiken
pi_58131424
Hoe wassen jullie je ramen nu precies? (kan het niet zo snel terug vinden)
Met zo'n microvezelftheedoek achtig ding?
En wat voor schoonmaakmiddel?
Dan moet ik dat vanmiddag ook maar eens gaan proberen.
pi_58131902
Microvezelding klamvochtig maken, ramen schoonmaken, drogen met droog microvezelding. Het werkt echt!
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2008 @ 11:11:15 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_58131995
Ik doe het insoppen met de flubberspons daarna nalapen met een mvdoekje.
pi_58132344
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef het-is-mij het volgende:
Hoe wassen jullie je ramen nu precies? (kan het niet zo snel terug vinden)
Met zo'n microvezelftheedoek achtig ding?
En wat voor schoonmaakmiddel?
Dan moet ik dat vanmiddag ook maar eens gaan proberen.
Klein drupje van een willekeurig schoonmaakgoedje in een emmer water, soppen met een wondersponsje, flubberspons, een nat microvezeldoekje of iets anders lolligs en dan met een droog microvezeldoekje eroverheen.
pi_58132458
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef moussy het volgende:

[..]

nee want dan zou mijn badkamer blinkend en vooral ontkalkt moeten zijn ... ik heb een zoon die tijdens het douchen gráág de douche sopt met mijn!! doucherommel. Met voorkeur de palmer kokosproducten, omdat ze zo lekker ruiken
pi_58133667
Ik ben m'n moeder aan het overtuigen dat ze die wonderdingen moet halen
pi_58133871
Maar ramen lappen doen jullie dus neit (meer) met zo'n trekker?
pi_58133904
Nog tips voor kaarsvetdrupjes op een Ikea Bonde-buffetkast?

Dan ga ik die bij thuiskomst te lijf Hij heeft 10 maanden in een opslag gestaan, dus ook lekker stoffig.
pi_58133928
uhm
ja keukenrol er opleggen
en dan met de strijkbout op de zachte stand er overheen
of gewoon krabben met je nagel
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:33:43 #266
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58133964
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef Syrena het volgende:
Nog tips voor kaarsvetdrupjes op een Ikea Bonde-buffetkast?

Dan ga ik die bij thuiskomst te lijf Hij heeft 10 maanden in een opslag gestaan, dus ook lekker stoffig.
Keukenpapiertje op de druppeltjes en dan met een föhn warm maken? Als het goed is trekt het kaarsvet dan in het keukenpapiertje.
***Levi was here***
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:34:20 #267
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58133979
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uhm
ja keukenrol er opleggen
en dan met de strijkbout op de zachte stand er overheen
of gewoon krabben met je nagel
Strijkbout... overleeft die kast dat?
***Levi was here***
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2008 @ 12:38:50 #268
7074 moussy
kuttekop
pi_58134079
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben m'n moeder aan het overtuigen dat ze die wonderdingen moet halen
Mijn poetszieke vader is zo overtuigd dat de wondersponsjes werden gedemonstreerd op mn moeders verjaardag
pi_58134121
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:34 schreef Levitation het volgende:

[..]

Strijkbout... overleeft die kast dat?
standje 1 is niet zo heet toch?
en anders iid een fohn
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:35:04 #270
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58135330
Voor de voegen van de badkamer heb ik in een voorgaande ernstige fase een oude tandenborstel met dikbleek gebruikt....
Wel je kleren uit, want het spettert nogal. Dus eigenlijk alle dingen die niet mogen verkleuren ff wegleggen.
Hierna ben ik doorgegaan met Flylady, dus het komt nooit meer in die staat.
pi_58137626
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:38 schreef moussy het volgende:

Mijn poetszieke vader is zo overtuigd dat de wondersponsjes werden gedemonstreerd op mn moeders verjaardag
Dat is wel heel erg

Ik heb gisteren trouwens een Swiffer gehaald bij de AH (nu ALLE schoonmaakmiddelen en spullen met 30% korting) en ik ben er helemaal blij mee Ik kreeg er ook zo'n Swiffer duster bij en die is heel erg handig voor 1 lamp die ik heb (trekt stof aan en is heel zacht en voorzichtig)

Laat ik eens gaan schoonmaken
pi_58141003
kheb ook een swiffer duster sinds een week en dat kreng is echt handig!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58141162
Heb vanmiddag microvezel sponsdoekjes gehaald bij action (5 voor 0,69 vlgs mij) en twee van die microvezel doeken en "it's amazing".
Het werkt gewoon, ff doekje nat maken, over raam heen, dan met die andere doek erover en streep en vlekloos schoon
pi_58141501
Met de swiffer is het gewoon leuk alle laminaatvloeren te doen
pi_58143961
Die voegen in de badkamer?
Inspuiten met schoonmaak-iets, een oud borsteltje op je elektrische tandenborstel zetten en gaan met die banaan.

Ik zal een beetje spierpijn krijgen, zeg.
pi_58144819
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef shmoopy het volgende:
Inspuiten met schoonmaak-iets, een oud borsteltje op je elektrische tandenborstel zetten en gaan met die banaan.

Elektrische tandenborstel is ook erg handig voor die randjes rondom je kraan.
pi_58145370
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Elektrische tandenborstel is ook erg handig voor die randjes rondom je kraan.
Shit zeg nooit aan gedacht! Zo simpel!

Enne...ik ben ook een fan van wondersponsjes en Blue Miracle geworden dankzij jullie
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 18 april 2008 @ 20:45:16 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58145740
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef shmoopy het volgende:

Zo jij hebt duidelijk de hersenen meegekregen bij onze geboorte! Wat een goede tip!

Doet me denken aan al dat gepruts van mij, járen lang, met het snijden van sushi-norivellen in reepjes (voor gukan maki). Negen van de tien keer scheurde dat vel en kon ik het wegmieteren. Tránen heb ik geplengd, kreten geslaakt, haren uit het hoofd getrokken.

Zegt Bluezz een keer op FOK!: Je kan dat toch gewoon knippen?

Ik kóm gewoon niet op dat soort dingen

En weer on topic:
Weet iemand mvd-doekjes in knaloranje te koop ergens? Bij de Super hebben ze ze van Sorbo, maar die kosten vier euro per stuk of zo (sinds ik de Action heb ontdekt, doe ik tuttig over de prijzen van schoonmaakspullen )

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 18-04-2008 20:53:25 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:20:51 #279
331 Merel
Be here now.
pi_58146763
Mijn knaloranje MVD's komen gewoon van de Action, was zelfs de enige kleur die ze hadden!
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:29:14 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58147012
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:20 schreef Merel het volgende:
Mijn knaloranje MVD's komen gewoon van de Action, was zelfs de enige kleur die ze hadden!
Ja en die hebben ze hier niet meer.

En ik heb er maar eentje van gekocht.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58147231
Ik knip mijn kipfiletjes altijd aan stukjes

Ik was bij de Action voor dubbelzijdige tape (die ze niet bleken te hebben !!) en ik heb even een blik geworpen op het MVD-schap maar ik zag allemaal heel andere doekjes dan die wat ik heb

Volgende week gaat het meisje van de schoonmaak weg (op 't werk) en ik had het idee opgevat om een MWD-boeket ofzo te maken. Maar ja. Morgen weer even langs, dan heb ik meer tijd dan vandaag.
pi_58147260
MWD? Ik heb teveel Cif-dampen opgesnoven vandaag... MVD!
pi_58147631
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Syrena het volgende:
Ik knip mijn kipfiletjes altijd aan stukjes

Ik was bij de Action voor dubbelzijdige tape (die ze niet bleken te hebben !!) en ik heb even een blik geworpen op het MVD-schap maar ik zag allemaal heel andere doekjes dan die wat ik heb

Volgende week gaat het meisje van de schoonmaak weg (op 't werk) en ik had het idee opgevat om een MWD-boeket ofzo te maken. Maar ja. Morgen weer even langs, dan heb ik meer tijd dan vandaag.
Heb je die vogel van Merel gezien hierboven?
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:55:14 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58147738
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:37 schreef Syrena het volgende:
MWD? Ik heb teveel Cif-dampen opgesnoven vandaag... MVD!
Wel leuk dat idee van het BVD-boeket!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58147750
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Syrena het volgende:

Ik was bij de Action voor dubbelzijdige tape (die ze niet bleken te hebben !!)
Die hebben ze uit het assortiment gegooid.

Las ik nou dat ze ook mvd dweilen hebben?
pi_58147843
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Heb je die vogel van Merel gezien hierboven?
Ja zekers! Ook heel erg leuk!
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:58:47 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58147869
Over dubbelzijdig tape gesproken: Ik móet dat dus in huis hebben hè? Het is net als koffie: als het pak op de helft is, gaat het op het boodschappenlijstje.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58148866
Dat blue miracle gebeuren van de action lostte toch ook verf op, meen ik me te herinneren dat iemand schreef?
Zou wel handig zijn voor mn terrasmuren waar een of andere malloot binnenhuis-verf op heeft gesmeerd. En bij elke aanraking ben je dus wit.

Vandaag een poging gedaan om de aanslag van mn kunststofkozijnen af te krijgen. Een uur en 2 wondersponsjes en een emmertje met blue wonder en pijn in mn armen verder, ben ik 1 meter kozijn verder en het is nog niet schoon. Morgen maar eens met pure blue wonder proberen. Als dat niet gaat lukken weet ik het ook niet meer. Het is zooi wat er uit de lucht valt, zelfs de regendruppels op de ramen blijf je lichtjes zien na het poetsen.

Voor de autoramen werken die mvd's perfect. Zo helder en streeploos, adembenemend gewoon.
pi_58149027
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zo jij hebt duidelijk de hersenen meegekregen bij onze geboorte! Wat een goede tip!

Doet me denken aan al dat gepruts van mij, járen lang, met het snijden van sushi-norivellen in reepjes (voor gukan maki). Negen van de tien keer scheurde dat vel en kon ik het wegmieteren. Tránen heb ik geplengd, kreten geslaakt, haren uit het hoofd getrokken.

Zegt Bluezz een keer op FOK!: Je kan dat toch gewoon knippen?

[ afbeelding ]

Ik kóm gewoon niet op dat soort dingen

Sorry, maar we zijn toch een-eïg/eiig/eierig, want dat heb ik toch echt precies zoals jij.
Was wrs een zeldzaam helder moment van me.
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:56:53 #290
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58149371
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Sorry, maar we zijn toch een-eïg/eiig/eierig, want dat heb ik toch echt precies zoals jij.
Nee jij hebt duidelijk een afwijking.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58149753
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef shmoopy het volgende:

Geld ook voor mij, qua knippen

Hebben jullie de appiegids al gelezen van april? nummer 4 dus? Gaat over schoonmaken en de MVD worden uitgebreid besproken
LEZEN DUS
Maar ze reppen met geen woord over de sp nsjes
pi_58150405
Ik heb 2 mvd theedoeken gekocht en ik wil nooit meer iets anders (bij de action liggen ze bij de theedoeken en dus niet bij de wondersponsjes en mvd'tjes)
pi_58154541
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 2 mvd theedoeken gekocht en ik wil nooit meer iets anders (bij de action liggen ze bij de theedoeken en dus niet bij de wondersponsjes en mvd'tjes)
hhmmzzz dan twijfel ik of ikde goede doek heb, vlgs mij wel, ze waren in blauw en geel met een wiebertjesachtig motiefje maar bij ons liggen ze wel bij de wondersponsjes e.d
pi_58154584
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 09:46 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

hhmmzzz dan twijfel ik of ikde goede doek heb, vlgs mij wel, ze waren in blauw en geel met een wiebertjesachtig motiefje maar bij ons liggen ze wel bij de wondersponsjes e.d
Dat zijn ze inderdaad.
pi_58155043
Ik heb net het behang van de muur gewondersponst

Ik wou alleen maar wat verfvlekken weg krijgen.
pi_58155145
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 10:35 schreef MissX het volgende:
Ik heb net het behang van de muur gewondersponst

Ik wou alleen maar wat verfvlekken weg krijgen.
Goed excuus om je inrichting weer eens te veranderen.
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:19:02 #297
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_58155561
Ik twijfelde ook al of ik wel de goeie had (lees; of husb de goede MVD had meegenomen)
Ik heb iig die met die wybertjes in oranje en in groenig.
(al vind ik mijn oude ramendoek die ik al had wel wat beter)
Maxi, Midi & Mini
pi_58156485
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:19 schreef Noli. het volgende:
Ik twijfelde ook al of ik wel de goeie had (lees; of husb de goede MVD had meegenomen)
Ik heb iig die met die wybertjes in oranje en in groenig.
(al vind ik mijn oude ramendoek die ik al had wel wat beter)
Die met wybertjes zijn de theedoeken voor de ramen zijn die inderdaad wat minder.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:10:03 #299
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_58158287
Ha! Zie je wel, had ie wel de verkeerde!
Die van mij zijn gewoon MVDformaat en ze kosten geloof ik 96 cent.

Maar las ik het nou goed dat jullie dus ook de wonderspons mét Miracle Blue Wonder gebruiken bij het ramen lappen?
Ik durfde ze eigenlijk niet met schoonmaakmiddel te gebruiken omdat er op het pakje staat dat je alleen maar water hoeft/moet(?) gebruiken.
Ach, hell.. Ik heb één sponsje net gepakt en licht gebruikt, nog eentje nieuw in het pakje zitten en heb dan ook nog een heel nieuw pak sponsjes in het kastje liggen. Dan zou ik er heus wel eentje kunnen verknooien aan Miracle Blue Wonder
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:02:50 #300
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_58162085
Wonderspons.. *check*
Drie ( ) schone MVD's.. *check*
Emmer sop.. *check*
Belachelijk vieze ramen.. *check*
Übertruttig doekie om de bol om het haar in bedwang te houden.. *check*

* Noli. gaat zo een poging tot doen het wad en andere derrie van de ramen te schrobben. *

[edit] (je moet wel op het knopje "invoeren" klikken )

*RAMEN ZIJN GELAPT! *
We kunnen weer naar buiten kijken. Zo is ramen lappen nog een beetje leuk zeg!
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:25:11 #301
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58162418
Wat een voldoening dan hè!
Ik heb net de badkamer gedaan

En, ik was uit winkelen bij de Action.
2 volle zakken met leuke spullekens voor 40 euri. Ik lach me kapot.
Maar, ik heb dus wel de verkeerde wybertjesmvd's meegenomen per ongeluk
Gelukkig had ik nog op voorraad

..............................................
Hier verder: Deel 6!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')