En wij zagen dat het goed was waarmee een nieuwe generatie van Sopperella's was geboren.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt by far het truttigste topic dat ik ooit geopend hebt, maar het moet. Dus daar gaan we:
Weet iemand waar nog van die witte 'wondersponsjes' te koop zijn? Ik poetste er altijd lustig mee op los, maar mijn vaste wondersponsjesdealers Xenos en Blokker hebben ze niet meer in het assortiment. Het zou toch zonde zijn als mijn sporadische poetsaanvallen in de kiem worden gesmoord op deze manier, nietwaar?
Dus help mij!
En weten jullie eigenlijk wel welke machtig mooie sponsjes ik bedoel? Nou zulke:
afbeelding
![]()
En nu hebben we wondersponsjesquote:Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef avonne het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht. Jullie zijn inderdaad niet goed wijs. Omdat jullie dom lullen.
(niet allemaal, want er is af en toe ook sporadisch een ander geluid te horen in deze topicreeks.)
Allemaal ten stelligste beweren dat het bij jullie zóóó smerig is als waren jullie nog 20 en jullie wonen in een vrijgezelle studentenkot. En daarna vol vuur spreken over hoe schoon en mooi het is. De RSV keuken verraadde jullie. Toppunt van truttigheid, dat RSV. Nooit mooi gevonden, en zal het ook nooit mooi vinden. Veel te duur ook, destijds, voor simpele ploeteraars.
Daarnaast vliegen er veel te veel hartjes over het scherm, en dat al 4 topics lang.... Hartjes zijn girlyGirly is stom
Ik kan niet anders dan concluderen dat jullie in hart en nieren huisvrouwen zijn die nog niet uit de kast zijn gekomen.Dat jullie, waren jullie 50 jaar eerder geboren, er zo hadden uitgezien:
At day a perfect housewife
at night a perfect hostess
Kortom.... mode gevoelig.
Beïnvloed door de vrijere opvoeding van de jaren 70, het toetreden tot mannenbolwerken in onderwijs in de jaren 80 "een slimme meid is op haar toekomst voorbereid", en de "gelijke rechten opeisen" in het bedrijfsleven in de jaren 90 heeft er toe geleid dat alles wat "huisvrouw" lijkt, gelijk staat aan "achterlijke, achtergebleven debiel" en dat de miskenning die mannen aan de dag leggen voor de edele kunst van "homemaking" gekopieerd werd, waardoor simpel weg degenen die daar talent of lust toe hebben, zich schielijk hebben teruggetrokken in een bastion van ontkenning.
Het ware wonder is een openbaring
Dit kleine witte sponsje veegt medogenloos de verhulling en onreinheid weg, en ontbloot de ware aard van jullie gevoelens. Je dacht dat de tafel schoon was? Het kan nog schoner. Je dacht je zelf te kennen. Aanschouw uw ware aard. Het sponsje heeft het blootgelegd.
Met recht een wondersponsje !
Verschoon mij dat ik niet deel in jullie poetswoede. Mijn keuze is de mijne. Stof, smeer, zand... ik voel me er gelukkig tussen. Kleine vingerafdrukjes op het raam. Viltstift op het behang. Stickers op het tafelblad. Ik wil ze niet weg doen. Over 20 jaar kijk ik er nog steeds met liefde naar, al zijn de kukens allang uitgevlogen. Dan steek ik een hand onderin een kast en vind een sokje. Misschien zelfs nog wel een verlanglijstje in hanepoten.
Emancipatie en vrijheid.
Kies uw eigen geluk. Niet die van de laatste mode. Wees uzelve.
Als dat met een spons in de hand is, haal uw hart op en geniet !
Maar heb niet de illusie dat het de spons is die het werkt doet. Gij zijt het die het doet. Dus geniet je van jezelf. En dat is goed !
Dus mannen en vrouwen verenigt u en poets!quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach lieve avonne, verzet je toch niet langer, breek af die muur van ontkenning! Ontrafel het web van weerstand! Werp die ketenen van negativisme af en roep:
Ja!
Ja!
Ja!
Geef je over avonne! Het is oké! Het is goed! Jij bent goed! Je mag er zijn! Als mens, als poetsmens! En néém die spons! En ga naar het licht! Betreed die weg naar Vlijtigheid en Vrijheid! Kom met ons! Op onze tocht naar Properheid, Perfectionisme en Poetswasdom! Neem die spons, erken, beken, laat hen die zich verzetten in onwetendheid achter en bewandel de weg naar de Verlossing van het Vuil!
Want let's face it: De Wonderspons is de Scientology Church onder de schoonmaakmiddelen!![]()
Hij wordt ook steeds langerquote:Op zondag 6 april 2008 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Sopporella meldt zich!![]()
Zojuist de hele keuken weer opgeblingd!![]()
En de OP wordt steeds mooier!
Koffers vol sponsjes mee terug.quote:Op zondag 6 april 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
Een reeks...
Nog een week en dan kan ik in Nederland naar de Action
Heb je Arnicazalf in huis? Dat werkt erg goed tegen blauwe plekken.quote:Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef Biancavia het volgende:
Ik leef nog hoor, maar ik mis mijn autootje zo.
Misschien kan ik de blauwe plekken van mijn been afsponzen.
spreidtquote:Op zondag 6 april 2008 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Biancava![]()
De nieuwe TT van de culsc is in stijl van dit topic, de gekte spreid(t?) zich langzaam uit over de rest van FOK!![]()
Gossiequote:Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef Biancavia het volgende:
Ik leef nog hoor, maar ik mis mijn autootje zo.
Misschien kan ik de blauwe plekken van mijn been afsponzen.
Ik ook jaquote:Op zondag 6 april 2008 22:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Koffers vol sponsjes mee terug.![]()
Ik ben benieuwd hoe de douane zou reageren
Moet dat strafwerk nou echt af Jufquote:Op zondag 6 april 2008 22:49 schreef Ole het volgende:
spreidt![]()
stam + t derde persoon enkelvoud
je bent juf of je bent het niet he![]()
Ja! morgen de gootsteen doen met de wonderspons!quote:
Puuuut your head on my shooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuulderquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 23:14 schreef Shakti het volgende:
- Een dag uit het leven van een sponsopaat -
O balen, dat is jammer!!!quote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Wondersponsjes kunnen niet vliegen. Als je ze door de kamer heen gooit, dan zweven ze niet door de lucht, maar ze dwarrelen ongeveer gelijk naar beneden.
Dat valt dan toch weer tegen van de wondersponsjes.
Ook niet als je ze eerst helemaal vol laat zuigen met water?quote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Wondersponsjes kunnen niet vliegen. Als je ze door de kamer heen gooit, dan zweven ze niet door de lucht, maar ze dwarrelen ongeveer gelijk naar beneden.
Het klopt overigens.quote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
O god, hou me tegen!quote:Op maandag 7 april 2008 00:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ook niet als je ze eerst helemaal vol laat zuigen met water?
Komt ook beter aan bij degene die je wilt bekogelen.
Liequote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Doe het!quote:
Gesmeten!!quote:Op maandag 7 april 2008 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Doe het!
Laat die remmingen los, houdt die spons onder de kraan en smijt hem. SMIJT HEM!
quote:Op maandag 7 april 2008 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
GesmetenHij kwam tot aan het einde van onze hal. En die is lang
Het was lekker joh!
Ik ga nu even dweilen en een kat reanimeren.
Kruidvatquote:Op maandag 7 april 2008 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik leef me lekker uit in homeblessing heb ik net mijn laatste sponsje vermoord![]()
![]()
![]()
En zeker weten dat mijn lokale supermarkt die niet heeft, en de Action is voor alleen sponzen te ver...
![]()
* debuurvrouw Nerveus met doekje over viezige vlek op muur wrijft en het daarmee erger maakt
HELP!![]()
Ik woon in Boerenkoolstronkeradeel, dus ook geen optie.quote:
Het sponsje dat niet kon vliegen?quote:Op maandag 7 april 2008 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik woon in Boerenkoolstronkeradeel, dus ook geen optie.![]()
MAAR: Raad eens wat ik achter in mijn kastje vond??
In één keer goed!quote:
quote:
De sponsjes van de Action staan met een plaatje in de OP. Hij moet die grijze hebben maar ze heten geen wonderspons maar powerspons.quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Noli. het volgende:
Heeft iemand een merk/type-naam en/of plaatje van de sponsjes en MVD's van de Action?
Hubbie werkt vlak bij een Action, dan kan ik 'm er heen sturen. Als ik hem zónder uitgebreide duidelijke aanwijzing stuur komt ie geheid met een simpel pakje schuursponzen thuis...
* Noli. wil oooooooooooohooooooooooooooooooooooooook!*
quote:Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De sponsjes van de Action staan met een plaatje in de OP. Hij moet die grijze hebben maar ze heten geen wonderspons maar powerspons.
De wonderdoekjes die je moet hebben zijn microvezeldoekjes en zijn er in allerlei felle kleurtjes. Het zijn de enige doekjes die ¤0,45 kosten dus dat moet wel goedkomen.
Om verwarring te voorkomen zou ik de woorden wonderspons en wonderdoekje vermijden, ze hebben namelijk een andere spons die ze wonderspons noemen maar die is helemaal niet zo wonderbaarlijk.![]()
* Die van mij kwam dus mooi met de verkeerde sponsjes aanzetten
Dat je van die sponsjes rare dingen gaat doen heb je zeker voor het gemak maar even weggelaten?quote:Op maandag 7 april 2008 16:29 schreef lxa het volgende:
Ik stond afgelopen zondag met mijn kerel in de action en ik hem even deelgenoot gemaakt van mijn schoonmaak ideeën en dat ik op fok had gelezen dat die sponsjes heeel goed werken. meneer vroeg alleen maar hoe duur ze waren. en zag het vooruitzicht volgens mij wel zitten
die heb ik ookquote:Op maandag 7 april 2008 19:35 schreef shmoopy het volgende:
Maar dames, ga even rustig zitten en hou een plastic zakje voor de ademhaling bij de hand....wisten jullie dat ze daar ook pakjes met wegwerpdoekjes van Miracle Blue verkopen?
*gulp*
Zo, en die doen het zeer puik.
quote:Zoekresultaten
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
U zocht naar wonderspons
Ga naar: navigatie, zoeken
Er bestaat geen pagina met de naam "wonderspons". U kunt deze zelf aanmaken of aanvragen.
Zie ook artikelen die naar "wonderspons" gelinkt zijn of artikelen waarvan de titel begint met "wonderspons".
Opmerking: een recent aangemaakte pagina kunt u mogelijk niet vinden via de zoekfunctie. Het zoeken gaat via een speciale zoekdatabase die ongeveer om de 30 tot 48 uur wordt bijgewerkt. Zie Help:Zoeken voor meer informatie over zoeken op Wikipedia.
Ik heb vorige week de vloer gedweild met mijn gewone dweilspullie, maar ipv een dweil een mwd gebruikt. Dit alles, na tips in dit topic.quote:Op maandag 7 april 2008 15:51 schreef MissX het volgende:
Iemand een idee wat ik kan gebruiken voor grote vloeroppervlakten? De trap in het trappenhuis moet echt heeel nodig gedaan worden. Met gewoon dweilen gaan al die ranzige ondefineerbare vlekken niet uit de vloer.
Nu heb ik net wel een wondersponsje geprobeerd, maar om nou tegeltje voor tegeltje op mijn knieen te doen in een trappenhuis wat van glas is en waar de hele buurt mij kan zien, zie ik niet echt zittenDaarbij duurt het ook echt veels te lang.
quote:Op maandag 7 april 2008 20:29 schreef shmoopy het volgende:
Oh, Isa, bij de Action die smaakrietjes voor 39 cent!
nou, zo:quote:
maar dat geeft niet : go your gang !quote:Dale Hoiberg heeft opgemerkt dat er in Wikipedia sprake is van systematische bias. Sommige onderwerpen krijgen in relatie tot hun belangrijkheid buitensporig grote artikelen. Daarbij speelt natuurlijk het probleem dat iedereen zelf mag uitmaken wat belangrijk is. Zo is ooit opgemerkt dat het artikel over stripfiguren Casper en Hobbes op de Engelse Wikipedia langer was dan het artikel over William Shakespeare.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Bert was nog niet overtuigt dat de wonderbaarlijke krachten van het wondersponsje.
Hij: "Mijn monitor is vies, zal ik het eens schoonmaken met dat geweeeeldige sponsje van je?"![]()
![]()
Ik: "Ja joh, doe maar. Dan komen die vieze vlekken er ook eindelijk af"
Een tijdje later hoor ik verrukte kreetjes komen uit de woonkamer![]()
"Oh, die sponsjes zijn écht geweldig!Moet je kijken!
"
Zijn monitor was schoon en hij was met zijn bureaustoel bezig. Dat ding is van licht kalfsleer en zag er op zich vrij schoon uit maar dat viel toch nog wel tegen. Hij heeft hem nu half gedaan zodat hij morgen aan zijn moeder kan laten zien hoe goed het sponsje werkt![]()
![]()
![]()
Inmiddels is ook zijn werkbank gewondersponst en hij is zojuist met een bakje water en een pak sponsjes richting auto verdwenen om het interieur een beurt te geven.
"Ga je morgen nog naar de winkel? Ik breek zojuist het laatste pak sponsjes aan en we hebben er écht meer nodig"
Ik heb een brakke telefoonfoto... zien?quote:
oiquote:Op maandag 7 april 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
zeggeuh vraagje; ik heb de mvd's nu enkele keren gewassen (zonder wasverzachter natúúrlijk!) maar klopt het dat ze dan minder "aan je vingers blijven hangen" zeg maar?
domme vraag wrs
Ja, zien!quote:Op maandag 7 april 2008 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een brakke telefoonfoto... zien?![]()
Moet alleen even uitzoeken waar ik die ga uploaden.
Bij mij blijven ze gewoon plakken... heb je ze stuk gemaakt?quote:
oooh mwd moet dus mvd zijn, tja die heb ik al jaaaaaaren in alle kleuren van de regenboog.quote:
Klopt, ze blijven het een tijd lang doen (1 a 2 jaar) maar daarna wordt de werking minder. Nog steeds een stuk beter dan die gele Viledadoekjes hoor, dus bij mij liggen ze lekker in de keuken.quote:Op maandag 7 april 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
zeggeuh vraagje; ik heb de mvd's nu enkele keren gewassen (zonder wasverzachter natúúrlijk!) maar klopt het dat ze dan minder "aan je vingers blijven hangen" zeg maar?
domme vraag wrs
hoop het nietquote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze gewoon plakken... heb je ze stuk gemaakt?
Nou ja ze maken nog goed schoon en gelukkig is er altijd nog een ander mvd-tje te halen ergensquote:Op maandag 7 april 2008 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klopt, ze blijven het een tijd lang doen (1 a 2 jaar) maar daarna wordt de werking minder. Nog steeds een stuk beter dan die gele Viledadoekjes hoor, dus bij mij liggen ze lekker in de keuken.
Maar écht superstreeploos lukt daar niet meer mee, helaas...
Ben dus ook aan het rondkijken voor nieuwe.
Die Blue Miracle doekjes moet ik hebben! Net als de MVD-theedoek!
Ik kan woensdagochtend weer naar de Action toe
quote:Melamine foam
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Magic Eraser)
Jump to: navigation, search
The microfine structure of melamine foam, creating very hard, tiny fibres which scour some surfaces clean.Melamine foam is a foam-like material consisting of a formaldehyde-melamine-sodium bisulfite copolymer. The foam, because of its microporous properties, may remove otherwise "uncleanable" external markings from relatively smooth surfaces. For example, it can remove crayon, magic marker, and grease from painted walls, wood finishings, and grime from hub caps.
The open cell foam is not only microporous, but its polymeric substance is also extremely hard, meaning that it works like sandpaper but on a smaller scale, getting into tiny grooves and pits in the subject being cleaned. On a larger scale, the material feels soft. Because the bubbles interconnect, its structure is more like a maze of fibreglass strands than like the array of separate bubbles in, for example, styrofoam.
The substance needs to be dampened to work properly. It does break down rather rapidly, so a given block of foam generally lasts only a single intensive scrubbing session, though it can be used repeatedly for much smaller marks.
While the name-brand "Magic Eraser" is made by Mr. Clean (Procter & Gamble), the foam itself is manufactured in Germany by BASF under the name "Basotect" and was already a common product before this new use was discovered. Other companies have also begun marketing it for its cleaning properties, either under other names, like Coralite Ultimate Sponge, or as a generic product.
Melamine foam has been used for over 20 years as insulation for both pipes and ductwork. It also has a long history as a soundproofing material for projects like studios, sounds stages and auditoriums. The low smoke and flame properties of melamine foam are very beneficial toward safety concerns[citation needed].
The Magic Eraser earned the Electrical Audio Intern's Corner "Key Buy" award in 2003.
Nou dat hebben ze dan weer helemaal goed gemaakt hoor!quote:Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
En computerdingen en andere technische ditjes en datjes en volgens mij waren ze fout in de oorlog
Ik ga even mijn Paintskills erop loslatenquote:Op maandag 7 april 2008 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat hebben ze dan weer helemaal goed gemaakt hoor!
O, BBQ dacht hetzelfde!![]()
Laat de pics maar doorkomen Gargamelquote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Caramel het volgende:
Ik hou van vlekken waarbij je het resultaat zo duidelijk ziet, met zo'n before and after. En ik heb nog wat leuke projectjes: De velgen van de auto, die zijn lekker smerig(maar ik wil niet met het vieze weer staan poetsen). Ohh en de kozijnen! Een tijdje liep ik zelfs gewapend met een nat sponsje rond in huis, als een soort ghostbuster voor de vlekken...
Ik mocht van hem de foto waarop hij staat te poetsen niet plaatsen maar dit is de stoelquote:
Morgen ga ik een poging wagen, eerst aan de binnenkant van de motorkap of kofferbak. Ik moet m nl woensdag naar de garage brengen als inruil op mn nieuwe auto. Staat dan nogal lullig als de motorkap of de portieren ineens geen lak meer hebben.quote:Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef octopussy het volgende:
Kan je met een wondersponsje echt een monitor schoonmaken zonder hem te beschadigen?![]()
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Oh en heeft iemand hem al eens op lak uitgeprobeerd? Ik wil mijn motor laten glimmenmaar ben bang dat het schuurt. mvd's zijn in ieder geval wel geweldig voor dat soort acties
(uit wiki)quote:Melamine foam has been used for over 20 years as insulation for both pipes and ductwork. It also has a long history as a soundproofing material for projects like studios, sounds stages and auditoriums.
Dit is nog zo'n ouderwetse monitor, op een LCD scherm durf ik het ook niet dus dan ding blijft ver bij mijn laptop uit de buurt.quote:Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef octopussy het volgende:
Kan je met een wondersponsje echt een monitor schoonmaken zonder hem te beschadigen?![]()
Lijkt me onwaarschijnlijk.
In een van die filmpjes in de OP doet iemand dat wel maar ik durf hem ook niet zo goed op de autolak te proberen.quote:Oh en heeft iemand hem al eens op lak uitgeprobeerd? Ik wil mijn motor laten glimmenmaar ben bang dat het schuurt. mvd's zijn in ieder geval wel geweldig voor dat soort acties
Ah ik ben dus niet de enige die het geweldig vind om alleen maar de helft te doen van bepaalde plekken. Puur om te laten zien hoe geweldig het werkt.quote:Op maandag 7 april 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik mocht van hem de foto waarop hij staat te poetsen niet plaatsen maar dit is de stoel![]()
[ afbeelding ]
Rugleuning en armleuningen zijn al gedaan en de zitting dus half.
Waaaaah!quote:Op maandag 7 april 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik mocht van hem de foto waarop hij staat te poetsen niet plaatsen maar dit is de stoel![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou je dan moeten laten zien dat een wonderspons de vlag schoonpoetst.quote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb mijn waterkoker ermee gepoetst en daar zie ik de miniscule krasjes wel op, geen probleem voor mij maar op een auto is dat toch even anders. Zou het er niet op wagen.
Mijn geweldige Paint van de BASF-fabriek in de jaren '30:
http://www.flickr.com/photos/25431427@N02/2396322903/
Waar kun je handiger foto's/plaatjes uploaden tegenwoordig?
Tsja, dat zou wel heel mooi zijn, maar helaas...quote:Op maandag 7 april 2008 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dan moeten laten zien dat een wonderspons de vlag schoonpoetst.![]()
Kon dat maar echt.
Hij heeft zijn liefde verklaard aan de spons. Ik zal zo eens zien of ik hem zo ver krijg dat hij de eed van poetsocrates uitspreekt, met spuug natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2008 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waaaaah!![]()
Gewoon echt voor de helft gedaan! Dit kan zo als reclamefoto voor Balbo doorgaan!
Geef hem maar heel veel complimenten van ons allemaal!![]()
Ja, hij moet de eed doen!quote:Op maandag 7 april 2008 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij heeft zijn liefde verklaard aan de spons. Ik zal zo eens zien of ik hem zo ver krijg dat hij de eed van poetsocrates uitspreekt, met spuug natuurlijk![]()
Hij heeft zijn moeder nog niet gebeld trouwens. Straks staat die stoel hier nog twee weken zo
Ja dat is een kwestie van tijd. Mannen zijn altijd wat langzamer in hun ontwikkeling. Maar reddeloos verloren is hij al heur!quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten kip![]()
Hij wil niet...
Hij moet zeker zijn innerlijke sopperella nog vinden, dat heeft tijd nodig. Dat spugen komt vanzelf
Geweldig, kan idd zó een commercial inquote:Op maandag 7 april 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga mijn fiets volgende week te lijf met een wonderspons.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:17 schreef moussy het volgende:
Ik durf wel te testen op een fietsie of zoLak is lak
Smaakrietjes voor in de melk In banaan, aardbei en chocola.quote:Op maandag 7 april 2008 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat zijn smaakrietjes en waarom wil ik ze hebben?
Ik geloof je gelijk. Alle troep eraf inclusief je ontspiegelingslaag.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:56 schreef Merel het volgende:
Brillenglazen worden ook keischoon van dat blauwe rotspul trouwens
en er dan achter komen dat je hele huis niet vies was, alleen je brillenglazen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Alle troep eraf inclusief je ontspiegelingslaag.
Die zat er al niet op, dit was de goedkope reservebril. Anders had ik het denk ik ook niet durven proberen hoor!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Alle troep eraf inclusief je ontspiegelingslaag.
Dat zou ik ook niet doen inderdaad. Het zou me overigens niet verbazen als er ook geen verf meer op je montuur zit als je die blauwe troep erop krijgt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Die zat er al niet op, dit was de goedkope reservebril. Anders had ik het denk ik ook niet durven proberen hoor!
Een licht vochtige MVD. Meer is er echt niet nodig om je brilleglazen schoon te krijgenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:56 schreef Merel het volgende:
Brillenglazen worden ook keischoon van dat blauwe rotspul trouwens
Je wilt niet weten hoe vies ze warenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:10 schreef Macka66 het volgende:
Een licht vochtige MVD. Meer is er echt niet nodig om je brilleglazen schoon te krijgen
Die dingen zijn erg SOG-waardig inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:53 schreef Bob. het volgende:
Jullie maken me nieuwsgierig.
En ik woon in een studentenhuis, zo'n echte. Met van die echte hele, hele, hele vieze aanrechtbladen, badkamers en nouja eigenlijk geloof ik van niks hier in huis dat het zijn originele kleur nog heeft.
Ik voorzie goede ontwijkende klusjes zodat ik niet hoef te leren.Vanmiddag misschien maar eens sponsjes scoren.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:14 schreef shmoopy het volgende:
Mja, alles goed en wel, ik heb die zooi nu wel allemaal in huis, maar er gaat geen magische 'gebruik mij'-kracht vanuit tot dusver.
O dat heeft al veel en veel eerder plaatsgehad hoor!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:08 schreef shmoopy het volgende:
Eh, Dude?
Je slaat nu een beetje door, hoor.
OMGZ, niet jij nu ook!?!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:03 schreef Q. het volgende:
Wondersponsjes FTW!
quote:
Isa aka dr. Wonderspons.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geef er maar niet meteen je artsencarrière voor op.
Je gaat er wel heul raar van pratenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:Als mijn character in WoW ook wondersponsjes had gehad dan was ik nu al lang lvl 70!!
Heb je een tuinslang?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef octopussy het volgende:
zonnetje schijnt![]()
* octopussy heeft spontaan zin om de ramen te 'lappen' (lees: aaien met de wonderspons en masseren met mvd), gezien de meeuwenflatsen die er op zitten![]()
Oh en de motor moet ook echt een aai van de mvd hebben als ik in het zonnetje naar stage ga rijden![]()
beetje jammer dat ik overdag niet thuis ben
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:28 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oi, je hebt mijn usericon gejatquote:Op woensdag 9 april 2008 13:28 schreef Noli. het volgende:
...
Nou vooruit. Omdat ik een ongebruikte baggerkloon ben is het je vergeven.quote:
Dat heb je snel gedaan. Mutsig vond het vast niet erg dat je hem gebruikte hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:01 schreef Noli. het volgende:
Ik kon de "doos"-versie niet vinden..
[edit] oh wacht, al wat gevonden..
Was maar twee minuutjes werk.quote:
Ik vind de schappen met die artikelen hier ook verdacht leegquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:
Wil de )(*&(*&(*^&(*&^(*&^onverlaat die in Dordrecht in winkelcentrum Sterrenburg bij het Kruitvat de wondersponsjes heeft meegenomen zich bekend maken om een fikse uitbrander te ontvangen?!
*(&^*&^*&^%*%&% Het hele schap (*&(*^&*&^*% leeg
Zijn jullie besodemieterd, Kruitvat, Sterrenburg, Dordrecht, wondersponsjes, MINE!
quote:HET WERKT!! Ik heb alleen denk ik wel 30 sponsjes nodig!!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Noli. het volgende:
Ik heb ook al gepromoot
Een vriendin heeft zo'n (gigantische) Chesterfieldbank. Nou had ze het er vandeweek over dat ze binnenkort toch maar 's moest proberen om die schoon te maken. Ze zag het somber in. Ik heb 'r meteen de foto's van MrMuts' stoel laten zien
's Middags heb ik 'r een sponsje gebracht, mijn eigen frommeltje meegenomen en die gedemonstreerd op de stickerresten van haar oudste's slaapkamerdeur![]()
Gister had ik het volgende bericht op m'n hyves:
[..]
Whehehe.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:
Wil de )(*&(*&(*^&(*&^(*&^onverlaat die in Dordrecht in winkelcentrum Sterrenburg bij het Kruitvat de wondersponsjes heeft meegenomen zich bekend maken om een fikse uitbrander te ontvangen?!
*(&^*&^*&^%*%&% Het hele schap (*&(*^&*&^*% leeg
Zijn jullie besodemieterd, Kruitvat, Sterrenburg, Dordrecht, wondersponsjes, MINE!
hebben hebben hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Btw, die MV-theedoeken zijn helemaal de bom.
Welke heb je gekocht?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net allerlei dweilen gekocht bij de Action.Nu moet ik wel schoonmaken.
jajajajajaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 7 april 2008 19:35 schreef shmoopy het volgende:
Maar dames, ga even rustig zitten en hou een plastic zakje voor de ademhaling bij de hand....wisten jullie dat ze daar ook pakjes met wegwerpdoekjes van Miracle Blue verkopen?
Gaat dat niet schuimen? Want die fout heb ik vorige keer gemaakt. Water in de bak, vaatwasmiddel erin en aanzetten. En na 5 minuten terugkomen en een schuimbekkende frietpan en een ondergelopen aanrecht aantreffen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:42 schreef schatje het volgende:
De frituurpan kun je het beste schoonmaken met een vaatwastablet. Dan is ie pas schoon.
*dikke knuffel*quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
En wat ben ik toch een suffe muts dat ik om 23.22 op op mijn zaterdagavond op een internetforum enthousiast zit te posten over mijn schone ruiten.Ik lach wel maar ik huil van binnen.
![]()
Ik maak morgen/straks een foto voor je.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, maar heb m ook nog niet gebruikt
Die Miracle Blue zorgt voor de strepen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Alle ramen gelapt met wonderspons, miracle blue en MVD. Níet helemáál streeploos, waarschijnlijk omdat alle wondermiddelen van de nep-variant waren. Maar wel dik tevreden en het ging lekker snel.
......
quote:Op zondag 13 april 2008 07:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die Miracle Blue zorgt voor de strepen.
Alleen een powersponsje en nadrogen met MVD is genoeg voor een streeploos resultaat.
Hier in een doorzonwoning 20 minuten buiten&binnen.
Ja, lief!quote:Op zondag 13 april 2008 03:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik maak morgen/straks een foto voor je.![]()
Zo eerst maar eens slapen.
Oooooohhhh! Ik vond het al zo irritant dat ik die frituurpan niet schoon kreeg met den Wonderspons en wel met hard schuren met Cif & bleek en een gewone schuurspons. Of in elk geval iets minder vettigquote:Op zondag 13 april 2008 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het vet uit de frituurpan stopt de gaatjes dicht waardoor het sponsje niet meer zo goed werkt, althans, dat is mijn theorie.Op de oven werkt in ieder geval prima.
En als je de roostertjes wil doen snijden de randjes je wonderspons aan flarden. En moet je dus stukjes WS eruit gaan pulken.quote:Op zondag 13 april 2008 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het vet uit de frituurpan stopt de gaatjes dicht waardoor het sponsje niet meer zo goed werkt, althans, dat is mijn theorie.Op de oven werkt in ieder geval prima.
Migraine aanval vanmiddag. Ga zo mn bed weer in. Morgen maak ik echt een foto.quote:
Oow wat vervelend voor je! Beterschap!quote:Op zondag 13 april 2008 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Migraine aanval vanmiddag. Ga zo mn bed weer in. Morgen maak ik echt een foto.En ga ik denk ook maar wat van mijn geplande schoonmaakklusjes doen.
mijn frituurpan is er wél schoon mee gewordenquote:Op zondag 13 april 2008 21:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oooooohhhh! Ik vond het al zo irritant dat ik die frituurpan niet schoon kreeg met den Wonderspons en wel met hard schuren met Cif & bleek en een gewone schuurspons. Of in elk geval iets minder vettig
Mja, de mijne (eh, vriendje zijnes bedoel ikquote:Op maandag 14 april 2008 14:02 schreef moussy het volgende:
[..]
mijn frituurpan is er wél schoon mee geworden
quote:Op maandag 14 april 2008 19:26 schreef wonderer het volgende:
*heeft*
quote:Op maandag 14 april 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Je bent dus in Nederland op het moment?
Die flubbertjesdweil is fantastisch Liejannuhalleen al omdat hij van die lollige flubbertjes heeft.
![]()
![]()
Een pakje maar?quote:Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een pakje en een mvd-je. Misschien moet ik ook maar zo'n flubberdweil halen, trouwens. de badkamervloer is altijd zo stoffig...
Van die flubberdweilen heb je ook handschoenen! En daar kan je keimooie sinterklaassurprises van maken!quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een pakje maar?Daar ben je met een beetje poetsen binnen een week doorheen
Die is tof!quote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Van die flubberdweilen heb je ook handschoenen! En daar kan je keimooie sinterklaassurprises van maken!
Sponsjes zijn verslavendquote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt hoge verwachtingen van me...
D'r moet echt heel wat gebeuren om mij ECHT aan het poetsen te krijgenquote:
In dat geval red je het wel een half jaar of een jaar met een pakje.quote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r moet echt heel wat gebeuren om mij ECHT aan het poetsen te krijgen
Denk het ook jaquote:Op maandag 14 april 2008 20:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In dat geval red je het wel een half jaar of een jaar met een pakje.
quote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
De dweilen van de Action!
Ik heb ze nog niet gebruikt want ik ben nog steeds brak en herstellende.Geen idee trouwens waarom ik nou zoveel verschillende dweilen moest kopen, maar het groene flubbertjes ding absorbeert 2x zoveel vocht, trekt stof aan en maakt glanzend schoon, is geschikt voor elk soort vloer, voor nat en droog gebruik en heeft een 4 mm schuimlaag.
En het duopak blauwe dweilen bestaat uit 1 dweildoek en 1 stofdoek.
![]()
Ooit komt het goed met mijn huishoudelijke kwaliteiten. Ooit.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze hebben hier bij de Action alle prijzen van MVD's verhoogd!
En ze hebben geen oranje meerIk kwam nota bene met lege handen thuis! Van de Action!
wat kosten ze nu dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
En ze hebben geen oranje meerIk kwam nota bene met lege handen thuis! Van de Action!
OMG Big Action Brother is watching usquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Tussen de 59 en 95 cent!quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat kosten ze nu dan?
en ik heb alleen blauwe, mmm morgen eens naar de action...
enne: ramen wassen is wel heel easy zo
Dat is wel heel ruimquote:
Nee, ze hebben vier soorten of zo. De goedkoopste is 59 cent en de duurste soort 95. Schandalige prijzen! Er kost bijna niets bij de Action maarliefst 95 cent!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat is wel heel ruim![]()
![]()
bedoel je dat de prijzen varieren per filiaal nu? of ben je het gewoon even kwijt?
Nou, ik ben weer 'in town" en toen ik thuis kwam natuurlijk meteen even in de keuken gekeken.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga er zo vandoor, heb een week lang een cursus waarvoor ik in een hotel zit.
Vorige week de keuken lekker gedaan met de wonderspons en ik ben wel echt om nu hoor, gaaf spulletje is dat! Monsieur BBQ-kip kwam thuis en zag de keuken lekker glimmen. Heb hem enthousiast over de sponsjes verteld.
Ik heb nu voor mijn vertek stiekem een wonderspons in de keuken gelegd op een plek waar mijn vent hem goed ziet liggen, ben erg benieuwd of hij hem heeft uitgeprobeerd als ik volgende week weer ons huis binnenstap
Jullie horen het dan wel, groetjes!
neequote:Op vrijdag 18 april 2008 02:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou dat toch even agressief aanpakken. Flink inspuiten met antikalk en daarna schrobben.
Antikalk is best tof spul als je een helemaal verkalkte badkamer hebt.Als je het er op spuit slaat het ineens helemaal wit uit
en vijf minuten later spoel je het af met koud water en dan is (bijna) alles weg
![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens ook ooit eens de tip gelezen dat je dat soort vlekken het best kan verwijderen met datgene wat de vlekken veroorzaakt heeft. In dit geval dus shampoo en / of doucheschuim. Maar of dat ook echt werkt weet ik niet.
Klein drupje van een willekeurig schoonmaakgoedje in een emmer water, soppen met een wondersponsje, flubberspons, een nat microvezeldoekje of iets anders lolligs en dan met een droog microvezeldoekje eroverheen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef het-is-mij het volgende:
Hoe wassen jullie je ramen nu precies? (kan het niet zo snel terug vinden)
Met zo'n microvezelftheedoek achtig ding?
En wat voor schoonmaakmiddel?
Dan moet ik dat vanmiddag ook maar eens gaan proberen.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef moussy het volgende:
[..]
neewant dan zou mijn badkamer blinkend en vooral ontkalkt moeten zijn ... ik heb een zoon die tijdens het douchen gráág de douche sopt met mijn!! doucherommel. Met voorkeur de palmer kokosproducten, omdat ze zo lekker ruiken
Keukenpapiertje op de druppeltjes en dan met een föhn warm maken? Als het goed is trekt het kaarsvet dan in het keukenpapiertje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef Syrena het volgende:
Nog tips voor kaarsvetdrupjes op een Ikea Bonde-buffetkast?
Dan ga ik die bij thuiskomst te lijfHij heeft 10 maanden in een opslag gestaan, dus ook lekker stoffig.
Strijkbout... overleeft die kast dat?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uhm
ja keukenrol er opleggen
en dan met de strijkbout op de zachte stand er overheen
of gewoon krabben met je nagel
Mijn poetszieke vader is zo overtuigd dat de wondersponsjes werden gedemonstreerd op mn moeders verjaardagquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben m'n moeder aan het overtuigen dat ze die wonderdingen moet halen
standje 1 is niet zo heet toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Strijkbout... overleeft die kast dat?
Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:38 schreef moussy het volgende:
Mijn poetszieke vader is zo overtuigd dat de wondersponsjes werden gedemonstreerd op mn moeders verjaardag
Elektrische tandenborstel is ook erg handig voor die randjes rondom je kraan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef shmoopy het volgende:
Die voegen in de badkamer?
Inspuiten met schoonmaak-iets, een oud borsteltje op je elektrische tandenborstel zetten en gaan met die banaan.
Ik zal een beetje spierpijn krijgen, zeg.
Shit zeg nooit aan gedacht!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elektrische tandenborstel is ook erg handig voor die randjes rondom je kraan.
Zo jij hebt duidelijk de hersenen meegekregen bij onze geboorte! Wat een goede tip!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef shmoopy het volgende:
Die voegen in de badkamer?
Inspuiten met schoonmaak-iets, een oud borsteltje op je elektrische tandenborstel zetten en gaan met die banaan.
Ik zal een beetje spierpijn krijgen, zeg.
Ja en die hebben ze hier niet meer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:20 schreef Merel het volgende:
Mijn knaloranje MVD's komen gewoon van de Action, was zelfs de enige kleur die ze hadden!
Heb je die vogel van Merel gezien hierboven?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Syrena het volgende:
Ik knip mijn kipfiletjes altijd aan stukjes
Ik was bij de Action voor dubbelzijdige tape (die ze niet bleken te hebben!!) en ik heb even een blik geworpen op het MVD-schap maar ik zag allemaal heel andere doekjes dan die wat ik heb
![]()
Volgende week gaat het meisje van de schoonmaak weg (op 't werk) en ik had het idee opgevat om een MWD-boeket ofzo te maken. Maar ja. Morgen weer even langs, dan heb ik meer tijd dan vandaag.
Wel leuk dat idee van het BVD-boeket!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:37 schreef Syrena het volgende:
MWD?Ik heb teveel Cif-dampen opgesnoven vandaag... MVD!
Die hebben ze uit het assortiment gegooid.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Syrena het volgende:
Ik was bij de Action voor dubbelzijdige tape (die ze niet bleken te hebben!!)
Ja zekers! Ook heel erg leuk!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je die vogel van Merel gezien hierboven?
Sorry, maar we zijn toch een-eïg/eiig/eierig, want dat heb ik toch echt precies zoals jij.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo jij hebt duidelijk de hersenen meegekregen bij onze geboorte! Wat een goede tip!![]()
![]()
Doet me denken aan al dat gepruts van mij, járen lang, met het snijden van sushi-norivellen in reepjes (voor gukan maki). Negen van de tien keer scheurde dat vel en kon ik het wegmieteren. Tránen heb ik geplengd, kreten geslaakt, haren uit het hoofd getrokken.
Zegt Bluezz een keer op FOK!: Je kan dat toch gewoon knippen?
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kóm gewoon niet op dat soort dingen![]()
Nee jij hebt duidelijk een afwijking.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Sorry, maar we zijn toch een-eïg/eiig/eierig, want dat heb ik toch echt precies zoals jij.
Was wrs een zeldzaam helder moment van me.
Geld ook voor mij, qua knippenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef shmoopy het volgende:
Was wrs een zeldzaam helder moment van me.
hhmmzzz dan twijfel ik of ikde goede doek heb, vlgs mij wel, ze waren in blauw en geel met een wiebertjesachtig motiefje maar bij ons liggen ze wel bij de wondersponsjes e.dquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 2 mvd theedoeken gekocht en ik wil nooit meer iets anders(bij de action liggen ze bij de theedoeken en dus niet bij de wondersponsjes en mvd'tjes)
Dat zijn ze inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:46 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
hhmmzzz dan twijfel ik of ikde goede doek heb, vlgs mij wel, ze waren in blauw en geel met een wiebertjesachtig motiefje maar bij ons liggen ze wel bij de wondersponsjes e.d
Goed excuus om je inrichting weer eens te veranderen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:35 schreef MissX het volgende:
Ik heb net het behang van de muur gewondersponst
Ik wou alleen maar wat verfvlekken weg krijgen.
Die met wybertjes zijn de theedoekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:19 schreef Noli. het volgende:
Ik twijfelde ook al of ik wel de goeie had (lees; of husb de goede MVD had meegenomen)
Ik heb iig die met die wybertjes in oranje en in groenig.
(al vind ik mijn oude ramendoek die ik al had wel wat beter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |