abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57890592
Iemand een idee wat ik kan gebruiken voor grote vloeroppervlakten? De trap in het trappenhuis moet echt heeel nodig gedaan worden. Met gewoon dweilen gaan al die ranzige ondefineerbare vlekken niet uit de vloer.

Nu heb ik net wel een wondersponsje geprobeerd, maar om nou tegeltje voor tegeltje op mijn knieen te doen in een trappenhuis wat van glas is en waar de hele buurt mij kan zien, zie ik niet echt zitten Daarbij duurt het ook echt veels te lang.
  maandag 7 april 2008 @ 16:11:49 #53
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57890997
* Noli. herinnert zich iets van een tante die iets te overijverig dweilde met een magicmop en het lak van het laminaat poetste.

HERINNERT U ZICH DEZE NOG NOG NOG NOG NOG ? ? ? ? ......

Ik zou gewoon gaan dweilen met een standaard dweil (of een MVDweil) en dan de vlekken met het sponsje doen?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_57891375
Ik stond afgelopen zondag met mijn kerel in de action en ik hem even deelgenoot gemaakt van mijn schoonmaak ideen en dat ik op fok had gelezen dat die sponsjes heeel goed werken. meneer vroeg alleen maar hoe duur ze waren. en zag het vooruitzicht volgens mij wel zitten
pi_57892252
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:29 schreef lxa het volgende:
Ik stond afgelopen zondag met mijn kerel in de action en ik hem even deelgenoot gemaakt van mijn schoonmaak ideeën en dat ik op fok had gelezen dat die sponsjes heeel goed werken. meneer vroeg alleen maar hoe duur ze waren. en zag het vooruitzicht volgens mij wel zitten
Dat je van die sponsjes rare dingen gaat doen heb je zeker voor het gemak maar even weggelaten?

* MinderMutsig herinnert zich een verhaal over een sponsje en een tong...
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57892508
Deel 5 alweer en wat een mooie OP
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57894303
Bert was nog niet overtuigt dat de wonderbaarlijke krachten van het wondersponsje.

Hij: "Mijn monitor is vies, zal ik het eens schoonmaken met dat geweeeeldige sponsje van je?"
Ik: "Ja joh, doe maar. Dan komen die vieze vlekken er ook eindelijk af"

Een tijdje later hoor ik verrukte kreetjes komen uit de woonkamer
"Oh, die sponsjes zijn écht geweldig! Moet je kijken! "

Zijn monitor was schoon en hij was met zijn bureaustoel bezig. Dat ding is van licht kalfsleer en zag er op zich vrij schoon uit maar dat viel toch nog wel tegen. Hij heeft hem nu half gedaan zodat hij morgen aan zijn moeder kan laten zien hoe goed het sponsje werkt
Inmiddels is ook zijn werkbank gewondersponst en hij is zojuist met een bakje water en een pak sponsjes richting auto verdwenen om het interieur een beurt te geven.

"Ga je morgen nog naar de winkel? Ik breek zojuist het laatste pak sponsjes aan en we hebben er écht meer nodig"
pi_57895088
Nou, in alle vroegte naar de Action gefietst en 2 pakken wondersponsjes gehaald, 2 suédedoekjes (zo heten ze, maar die zijn volgens mij ook wonderlijk ) en zo'n MVD-theedoek, en die is goehoed!

Maar dames, ga even rustig zitten en hou een plastic zakje voor de ademhaling bij de hand....wisten jullie dat ze daar ook pakjes met wegwerpdoekjes van Miracle Blue verkopen?

*gulp*

Zo, en die doen het zeer puik.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_57895940
zeggeuh vraagje; ik heb de mvd's nu enkele keren gewassen (zonder wasverzachter natúúrlijk!) maar klopt het dat ze dan minder "aan je vingers blijven hangen" zeg maar?

domme vraag wrs
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57895982
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:35 schreef shmoopy het volgende:

Maar dames, ga even rustig zitten en hou een plastic zakje voor de ademhaling bij de hand....wisten jullie dat ze daar ook pakjes met wegwerpdoekjes van Miracle Blue verkopen?

*gulp*

Zo, en die doen het zeer puik.
die heb ik ook

erg handig en niet duur
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57896005
quote:
Zoekresultaten
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
U zocht naar wonderspons

Ga naar: navigatie, zoeken
Er bestaat geen pagina met de naam "wonderspons". U kunt deze zelf aanmaken of aanvragen.

Zie ook artikelen die naar "wonderspons" gelinkt zijn of artikelen waarvan de titel begint met "wonderspons".
Opmerking: een recent aangemaakte pagina kunt u mogelijk niet vinden via de zoekfunctie. Het zoeken gaat via een speciale zoekdatabase die ongeveer om de 30 tot 48 uur wordt bijgewerkt. Zie Help:Zoeken voor meer informatie over zoeken op Wikipedia.
Hoe kan dat nou!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57896271
Oh, Isa, bij de Action die smaakrietjes voor 39 cent!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Jubileum moderator maandag 7 april 2008 @ 20:35:50 #63
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57896404
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:51 schreef MissX het volgende:
Iemand een idee wat ik kan gebruiken voor grote vloeroppervlakten? De trap in het trappenhuis moet echt heeel nodig gedaan worden. Met gewoon dweilen gaan al die ranzige ondefineerbare vlekken niet uit de vloer.

Nu heb ik net wel een wondersponsje geprobeerd, maar om nou tegeltje voor tegeltje op mijn knieen te doen in een trappenhuis wat van glas is en waar de hele buurt mij kan zien, zie ik niet echt zitten Daarbij duurt het ook echt veels te lang.
Ik heb vorige week de vloer gedweild met mijn gewone dweilspullie, maar ipv een dweil een mwd gebruikt. Dit alles, na tips in dit topic.
Ik wist niet wat ik zag Zo'n schone vloer had ik nog nooit gehad, en zo streeploos ook
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57896633
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:29 schreef shmoopy het volgende:
Oh, Isa, bij de Action die smaakrietjes voor 39 cent!
oh shmoops, wat lief dat je dat zegt want de AH heeft ze niet meer dus ik ga ze morgen direct kopen!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57896741
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou!!
nou, zo:
quote:
Dale Hoiberg heeft opgemerkt dat er in Wikipedia sprake is van systematische bias. Sommige onderwerpen krijgen in relatie tot hun belangrijkheid buitensporig grote artikelen. Daarbij speelt natuurlijk het probleem dat iedereen zelf mag uitmaken wat belangrijk is. Zo is ooit opgemerkt dat het artikel over stripfiguren Casper en Hobbes op de Engelse Wikipedia langer was dan het artikel over William Shakespeare.
maar dat geeft niet : go your gang !
Het volgende artikel mag vast wel vertaald worden naar het Nederlands

http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_Eraser

Het is toch de Mercedes Shakespeare onder de sponzen?
pi_57897151
Wat zijn smaakrietjes en waarom wil ik ze hebben?
pi_57897199
Nou, eh, je kan niet schoonmaken met smaakrietjes hoor sorry
  maandag 7 april 2008 @ 21:16:56 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57897248
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Bert was nog niet overtuigt dat de wonderbaarlijke krachten van het wondersponsje.

Hij: "Mijn monitor is vies, zal ik het eens schoonmaken met dat geweeeeldige sponsje van je?"
Ik: "Ja joh, doe maar. Dan komen die vieze vlekken er ook eindelijk af"

Een tijdje later hoor ik verrukte kreetjes komen uit de woonkamer
"Oh, die sponsjes zijn écht geweldig! Moet je kijken! "

Zijn monitor was schoon en hij was met zijn bureaustoel bezig. Dat ding is van licht kalfsleer en zag er op zich vrij schoon uit maar dat viel toch nog wel tegen. Hij heeft hem nu half gedaan zodat hij morgen aan zijn moeder kan laten zien hoe goed het sponsje werkt
Inmiddels is ook zijn werkbank gewondersponst en hij is zojuist met een bakje water en een pak sponsjes richting auto verdwenen om het interieur een beurt te geven.

"Ga je morgen nog naar de winkel? Ik breek zojuist het laatste pak sponsjes aan en we hebben er écht meer nodig"
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57898040
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb een brakke telefoonfoto... zien?
Moet alleen even uitzoeken waar ik die ga uploaden.
pi_57898418
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
zeggeuh vraagje; ik heb de mvd's nu enkele keren gewassen (zonder wasverzachter natúúrlijk!) maar klopt het dat ze dan minder "aan je vingers blijven hangen" zeg maar?

domme vraag wrs
oi

niemand?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 april 2008 @ 22:04:12 #71
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_57898426
eeuhm een newbie hier wat is een mwd ???
Mama van Isa en Ties
pi_57898574
MicroVezelDoekje, marlieske
  maandag 7 april 2008 @ 22:12:15 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57898664
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb een brakke telefoonfoto... zien?
Moet alleen even uitzoeken waar ik die ga uploaden.
Ja, zien!

@DE: Ik gooi om de zoveel wasbeurten de MVD's weg. Het is vast onzin, maar voor mijn gevoel gaat de werking eraf.
Bovendien kun je zo regelmatig even naar de Action.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57898699
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oi

niemand?
Bij mij blijven ze gewoon plakken... heb je ze stuk gemaakt?
  maandag 7 april 2008 @ 22:16:32 #75
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_57898757
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:08 schreef Isabeau het volgende:
MicroVezelDoekje, marlieske
oooh mwd moet dus mvd zijn, tja die heb ik al jaaaaaaren in alle kleuren van de regenboog.
btw geen wasverzachter gebruiken bij die dingen als je de was doet.
Mama van Isa en Ties
  maandag 7 april 2008 @ 22:17:18 #76
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57898782
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:

domme vraag wrs
Klopt, ze blijven het een tijd lang doen (1 a 2 jaar) maar daarna wordt de werking minder. Nog steeds een stuk beter dan die gele Viledadoekjes hoor, dus bij mij liggen ze lekker in de keuken.
Maar écht superstreeploos lukt daar niet meer mee, helaas...
Ben dus ook aan het rondkijken voor nieuwe.

Die Blue Miracle doekjes moet ik hebben! Net als de MVD-theedoek!

Ik kan woensdagochtend weer naar de Action toe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57898857
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Bij mij blijven ze gewoon plakken... heb je ze stuk gemaakt?
hoop het niet heb gedaan wat ik moet doen, en ze maken ook nog goed schoon maar ze hangen niet meer aan mijn vingers...

of die zijn enorm gehydrateerd ineens ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57898877
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Klopt, ze blijven het een tijd lang doen (1 a 2 jaar) maar daarna wordt de werking minder. Nog steeds een stuk beter dan die gele Viledadoekjes hoor, dus bij mij liggen ze lekker in de keuken.
Maar écht superstreeploos lukt daar niet meer mee, helaas...
Ben dus ook aan het rondkijken voor nieuwe.

Die Blue Miracle doekjes moet ik hebben! Net als de MVD-theedoek!

Ik kan woensdagochtend weer naar de Action toe
Nou ja ze maken nog goed schoon en gelukkig is er altijd nog een ander mvd-tje te halen ergens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 april 2008 @ 22:26:28 #79
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57899021
Ik heb altijd afgekloven vingers met haakjes eraan dus ik vind hte eigenlijk wel prettig als ik wat oudere doekjes heb hihi

Hebben jullie trouwens weleens gekeken hoe het eruit ziet onder je bovenkeukenkastjes, brrr...
Dat wil je dus eigenlijk niet weten (als je dit hebt gelezen is dat dus te laat ) want het is echt vaak té ranzig
Ik heb het snel weg gepoetst, maar als mensen een foto willen maken van wat ze aantreffen?

Ben ook benieuwd naar die mobiele-telefoon-foto, gna gna
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 april 2008 @ 22:37:53 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57899330
En avonne heeft de prangende vraag beantwoord zie ik! (Of in elk geval het antwoord gevonden!)

De werking:
quote:
Melamine foam
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Magic Eraser)
Jump to: navigation, search

The microfine structure of melamine foam, creating very hard, tiny fibres which scour some surfaces clean.Melamine foam is a foam-like material consisting of a formaldehyde-melamine-sodium bisulfite copolymer. The foam, because of its microporous properties, may remove otherwise "uncleanable" external markings from relatively smooth surfaces. For example, it can remove crayon, magic marker, and grease from painted walls, wood finishings, and grime from hub caps.

The open cell foam is not only microporous, but its polymeric substance is also extremely hard, meaning that it works like sandpaper but on a smaller scale, getting into tiny grooves and pits in the subject being cleaned. On a larger scale, the material feels soft. Because the bubbles interconnect, its structure is more like a maze of fibreglass strands than like the array of separate bubbles in, for example, styrofoam.

The substance needs to be dampened to work properly. It does break down rather rapidly, so a given block of foam generally lasts only a single intensive scrubbing session, though it can be used repeatedly for much smaller marks.

While the name-brand "Magic Eraser" is made by Mr. Clean (Procter & Gamble), the foam itself is manufactured in Germany by BASF under the name "Basotect" and was already a common product before this new use was discovered. Other companies have also begun marketing it for its cleaning properties, either under other names, like Coralite Ultimate Sponge, or as a generic product.

Melamine foam has been used for over 20 years as insulation for both pipes and ductwork. It also has a long history as a soundproofing material for projects like studios, sounds stages and auditoriums. The low smoke and flame properties of melamine foam are very beneficial toward safety concerns[citation needed].

The Magic Eraser earned the Electrical Audio Intern's Corner "Key Buy" award in 2003.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57899669
Ik leg daar kranten op en die worden om de een a twee jaar vervangen maar dat heb ik pas van FlyLady moeten doen dus bij mij is op dit moment de bovenkant van de kastjes schoon.

Door die mvd's denk ik er trouwens wel vaker aan om mijn handen in te smeren en mijn nagels te vijlen. Ik heb heel goed verzorgde handen nu.
pi_57899776
Dus we kunnen ook kamers isoleren met wondersponsjes Het zijn echt wonderdingetjes hè
  maandag 7 april 2008 @ 22:54:41 #83
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57899787
Sorry, had het iets duidelijker moeten zeggen. Ik bedoelde de onderkant van je bovenkastjes, dus waar je lampje hangt zeg maar (als je een lampje hebt hangen )
Serieus, kijk er eens, je schrikt je kapot...

Stoer dat ook weer is opgehelderd waar dat geschenk uit de hemelBASF-fabriek is komen vallen
pi_57899848
BASF, die maken toch cassettebandjes? Ooit? Vroeger?
  maandag 7 april 2008 @ 22:58:10 #85
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57899864
En computerdingen en andere technische ditjes en datjes en volgens mij waren ze fout in de oorlog
pi_57899949
Ze maakten Zyklon B

.....en hebben het wondersponsje ontdekt
  maandag 7 april 2008 @ 23:02:34 #87
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57899989
Je zou bijna zeggen dat ze het door de vondst van de wonderspons goed hebben gemaakt
  maandag 7 april 2008 @ 23:03:49 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57900015
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
En computerdingen en andere technische ditjes en datjes en volgens mij waren ze fout in de oorlog
Nou dat hebben ze dan weer helemaal goed gemaakt hoor!

O, BBQ dacht hetzelfde!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57900091
Halloooooo!!! Hierbij meld ik mij, een wondersponsverslaafde!

Ik was helemaal naar de Action geweest voor die sponsjes (bij mij in de buurt is er geen Action)(nou ja, ik overdrijf een beetje, tis zo'n 20 minuten rijden ), heb mijn collega's en familieleden eraan geholpen en probeer me in te houden om meer mensen aan deze verslaving te helpen

Ik hou van vlekken waarbij je het resultaat zo duidelijk ziet, met zo'n before and after. En ik heb nog wat leuke projectjes: De velgen van de auto, die zijn lekker smerig (maar ik wil niet met het vieze weer staan poetsen). Ohh en de kozijnen! Een tijdje liep ik zelfs gewapend met een nat sponsje rond in huis, als een soort ghostbuster voor de vlekken...

maandag 7 april 2008 @ 23:10:15 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57900172
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou dat hebben ze dan weer helemaal goed gemaakt hoor!

O, BBQ dacht hetzelfde!
Ik ga even mijn Paintskills erop loslaten
pi_57900241
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Caramel het volgende:

Ik hou van vlekken waarbij je het resultaat zo duidelijk ziet, met zo'n before and after. En ik heb nog wat leuke projectjes: De velgen van de auto, die zijn lekker smerig (maar ik wil niet met het vieze weer staan poetsen). Ohh en de kozijnen! Een tijdje liep ik zelfs gewapend met een nat sponsje rond in huis, als een soort ghostbuster voor de vlekken...

Laat de pics maar doorkomen Gargamel
pi_57900321
Kan je met een wondersponsje echt een monitor schoonmaken zonder hem te beschadigen?
Lijkt me onwaarschijnlijk.

Oh en heeft iemand hem al eens op lak uitgeprobeerd? Ik wil mijn motor laten glimmen maar ben bang dat het schuurt. mvd's zijn in ieder geval wel geweldig voor dat soort acties
pi_57900584
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, zien!
Ik mocht van hem de foto waarop hij staat te poetsen niet plaatsen maar dit is de stoel

Rugleuning en armleuningen zijn al gedaan en de zitting dus half.
pi_57900655
Wunderbar
pi_57900660
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef octopussy het volgende:
Kan je met een wondersponsje echt een monitor schoonmaken zonder hem te beschadigen?

Oh en heeft iemand hem al eens op lak uitgeprobeerd? Ik wil mijn motor laten glimmen maar ben bang dat het schuurt. mvd's zijn in ieder geval wel geweldig voor dat soort acties
Morgen ga ik een poging wagen, eerst aan de binnenkant van de motorkap of kofferbak. Ik moet m nl woensdag naar de garage brengen als inruil op mn nieuwe auto. Staat dan nogal lullig als de motorkap of de portieren ineens geen lak meer hebben. Ik probeer het dus eerst op een niet zichtbare plek uit, voor de zekerheid.

Net wel even in turbo time de auto 'gepoetst'. Beetje blue wonder gebeuren in wat water en met een gewone spons even de ergste zooi (vogel aan de schijterij is niet echt grappig) eraf gewassen. Niet gedroogd ofzo, het gaat toch weer regenen. Alleen de ramen met een mvdtje gedroogd. Ik heb nog nooit zo'n mooie en schone en heldere ramen gehad in die 4 jaar dat ik die auto heb Nu moet ik wel bekennen dat ik autowassen overbodig vind. Voor en na de winter (ivm pekel) is voldoende.Alleen mn ramen poetste ik wel regelmatig. Maar zo gemakkelijk heb ik ze nog nooit zo geweldig gekregen. En dat voor een auto die ik overmorgen ga inleveren. Hoe laag ben ik gezakt

Oh en nu weet ik wel waarom me het spul waarvan de sponsjes zijn gemaakt zo bekend voor kwam:
quote:
Melamine foam has been used for over 20 years as insulation for both pipes and ductwork. It also has a long history as a soundproofing material for projects like studios, sounds stages and auditoriums.
(uit wiki)

Dus als onverhoopt mn sponsjes op zijn en ik een poetsmanie heb dan sloop ik gewoon de isolatie van de verwarmingsbuizen en ga ik daar mee verder

pi_57900695
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef octopussy het volgende:
Dit is nog zo'n ouderwetse monitor, op een LCD scherm durf ik het ook niet dus dan ding blijft ver bij mijn laptop uit de buurt.
quote:
In een van die filmpjes in de OP doet iemand dat wel maar ik durf hem ook niet zo goed op de autolak te proberen.
pi_57900827
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik mocht van hem de foto waarop hij staat te poetsen niet plaatsen maar dit is de stoel
[ afbeelding ]
Ah ik ben dus niet de enige die het geweldig vind om alleen maar de helft te doen van bepaalde plekken. Puur om te laten zien hoe geweldig het werkt. De kozijnen zien er dan ook 'gevlekt' of 'geblokt' uit. Steeds een stuk van een centimer of 10-15 gedaan en dan weer een stukje niet. Dat geeft voldoening als je het ziet of laat zien.

In elk geval alweer 2 mensen mede verslaafd gemaakt. We zouden provisie moeten krijgen, of gratis sponsjes
  maandag 7 april 2008 @ 23:37:56 #98
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57900858
Ik heb mijn waterkoker ermee gepoetst en daar zie ik de miniscule krasjes wel op, geen probleem voor mij maar op een auto is dat toch even anders. Zou het er niet op wagen.

Mijn geweldige Paint van de BASF-fabriek in de jaren '30:
http://www.flickr.com/photos/25431427@N02/2396322903/

Waar kun je handiger foto's/plaatjes uploaden tegenwoordig?
  maandag 7 april 2008 @ 23:39:39 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57900885
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waaaaah! Gewoon echt voor de helft gedaan! Dit kan zo als reclamefoto voor Balbo doorgaan!

Geef hem maar heel veel complimenten van ons allemaal!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 april 2008 @ 23:41:37 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57900931
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb mijn waterkoker ermee gepoetst en daar zie ik de miniscule krasjes wel op, geen probleem voor mij maar op een auto is dat toch even anders. Zou het er niet op wagen.

Mijn geweldige Paint van de BASF-fabriek in de jaren '30:
http://www.flickr.com/photos/25431427@N02/2396322903/

Waar kun je handiger foto's/plaatjes uploaden tegenwoordig?
Eigenlijk zou je dan moeten laten zien dat een wonderspons de vlag schoonpoetst.

Kon dat maar echt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 april 2008 @ 23:47:40 #101
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57901055
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je dan moeten laten zien dat een wonderspons de vlag schoonpoetst.

Kon dat maar echt.
Tsja, dat zou wel heel mooi zijn, maar helaas...
Gelukkig is het bedrijfsonderdeel van BASF wat de enge spulletjes toen maakte in 2003 failliet gegaan las ik net op wikipedia.
Die fabriek op de foto doet me een beetje denken aan de film Hostel van Eli Roth, toevallig deze week gezien...

Na ja, gelukkig ligt de tijd van WW2 achter ons
  maandag 7 april 2008 @ 23:49:05 #102
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57901095
Ik ga mijn bedje eens opzoeken, morgen een lange en drukke dag helaas...
Tukse poetsbeestjes van me!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')