Hij heeft zijn liefde verklaard aan de spons. Ik zal zo eens zien of ik hem zo ver krijg dat hij de eed van poetsocrates uitspreekt, met spuug natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2008 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waaaaah!![]()
Gewoon echt voor de helft gedaan! Dit kan zo als reclamefoto voor Balbo doorgaan!
Geef hem maar heel veel complimenten van ons allemaal!![]()
Ja, hij moet de eed doen!quote:Op maandag 7 april 2008 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij heeft zijn liefde verklaard aan de spons. Ik zal zo eens zien of ik hem zo ver krijg dat hij de eed van poetsocrates uitspreekt, met spuug natuurlijk![]()
Hij heeft zijn moeder nog niet gebeld trouwens. Straks staat die stoel hier nog twee weken zo
Ja dat is een kwestie van tijd. Mannen zijn altijd wat langzamer in hun ontwikkeling. Maar reddeloos verloren is hij al heur!quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten kip![]()
Hij wil niet...
Hij moet zeker zijn innerlijke sopperella nog vinden, dat heeft tijd nodig. Dat spugen komt vanzelf
Geweldig, kan idd zó een commercial inquote:Op maandag 7 april 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik mocht van hem de foto waarop hij staat te poetsen niet plaatsen maar dit is de stoel![]()
[ afbeelding ]
Rugleuning en armleuningen zijn al gedaan en de zitting dus half.
Ik ga mijn fiets volgende week te lijf met een wonderspons.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:17 schreef moussy het volgende:
Ik durf wel te testen op een fietsie of zoLak is lak
Smaakrietjes voor in de melk In banaan, aardbei en chocola.quote:Op maandag 7 april 2008 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat zijn smaakrietjes en waarom wil ik ze hebben?
Ik geloof je gelijk. Alle troep eraf inclusief je ontspiegelingslaag.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:56 schreef Merel het volgende:
Brillenglazen worden ook keischoon van dat blauwe rotspul trouwens
en er dan achter komen dat je hele huis niet vies was, alleen je brillenglazen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Alle troep eraf inclusief je ontspiegelingslaag.
Die zat er al niet op, dit was de goedkope reservebril. Anders had ik het denk ik ook niet durven proberen hoor!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Alle troep eraf inclusief je ontspiegelingslaag.
Dat zou ik ook niet doen inderdaad. Het zou me overigens niet verbazen als er ook geen verf meer op je montuur zit als je die blauwe troep erop krijgt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Die zat er al niet op, dit was de goedkope reservebril. Anders had ik het denk ik ook niet durven proberen hoor!
Een licht vochtige MVD. Meer is er echt niet nodig om je brilleglazen schoon te krijgenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:56 schreef Merel het volgende:
Brillenglazen worden ook keischoon van dat blauwe rotspul trouwens
Je wilt niet weten hoe vies ze warenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:10 schreef Macka66 het volgende:
Een licht vochtige MVD. Meer is er echt niet nodig om je brilleglazen schoon te krijgen
Die dingen zijn erg SOG-waardig inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:53 schreef Bob. het volgende:
Jullie maken me nieuwsgierig.
En ik woon in een studentenhuis, zo'n echte. Met van die echte hele, hele, hele vieze aanrechtbladen, badkamers en nouja eigenlijk geloof ik van niks hier in huis dat het zijn originele kleur nog heeft.
Ik voorzie goede ontwijkende klusjes zodat ik niet hoef te leren.Vanmiddag misschien maar eens sponsjes scoren.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:14 schreef shmoopy het volgende:
Mja, alles goed en wel, ik heb die zooi nu wel allemaal in huis, maar er gaat geen magische 'gebruik mij'-kracht vanuit tot dusver.
O dat heeft al veel en veel eerder plaatsgehad hoor!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:08 schreef shmoopy het volgende:
Eh, Dude?
Je slaat nu een beetje door, hoor.
OMGZ, niet jij nu ook!?!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:03 schreef Q. het volgende:
Wondersponsjes FTW!
quote:
Isa aka dr. Wonderspons.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geef er maar niet meteen je artsencarrière voor op.
Je gaat er wel heul raar van pratenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:Als mijn character in WoW ook wondersponsjes had gehad dan was ik nu al lang lvl 70!!
Heb je een tuinslang?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef octopussy het volgende:
zonnetje schijnt![]()
* octopussy heeft spontaan zin om de ramen te 'lappen' (lees: aaien met de wonderspons en masseren met mvd), gezien de meeuwenflatsen die er op zitten![]()
Oh en de motor moet ook echt een aai van de mvd hebben als ik in het zonnetje naar stage ga rijden![]()
beetje jammer dat ik overdag niet thuis ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |