Die van mij komen bij de AH vandaanquote:
Op de verpakking staat: geen kunstmatige kleurstoffen of kunstmatige smaakstoffen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:42 schreef Djarum het volgende:
lekker chemische troep dus..
en besides, ik hou van chemische troepquote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de verpakking staat: geen kunstmatige kleurstoffen of kunstmatige smaakstoffen.
(verder is alles in de wereld chemisch)
Die heb ik niet eens geproefd op deze manierquote:Op zondag 3 december 2006 18:46 schreef Ole het volgende:
Grappig!
Helpt vast om de vieze bijsmaak van houdbare melk te verbergen
In Nederland hebben ze maar 3 smakenquote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef Muck het volgende:
er zijn zelfs nog meer smaken volgens de site!
Chocolate
Strawberry
Caramel
Banana
Choc Mint
Toffee Apple
Cookies & Cream
het is overigens van de makers van splash (dat chemische spul in een spuitbus, waarmee je milkshakes van je melk kon maken)
Die wil ik wel eens proberenquote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef Muck het volgende:
er zijn zelfs nog meer smaken volgens de site!
Chocolate
Strawberry
Caramel
Banana
Choc Mint
Toffee Apple
Cookies & Cream
het is overigens van de makers van splash (dat chemische spul in een spuitbus, waarmee je milkshakes van je melk kon maken)
ah jammerquote:Op zondag 3 december 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze maar 3 smaken![]()
Een milkshake is natuurlijk een totaal ander produkt. Dat is hetzelfde als zeggen dat je ook net zo goed chocolademelk kunt kopen: dan heb je ook melk met chocoladesmaak.quote:Op zondag 3 december 2006 18:56 schreef CodeCaster het volgende:
Je kunt ook gewoon langs de snackbar en een milkshake halen.
Zit ook smaak in.
Goed punt idd.quote:Op zondag 3 december 2006 20:50 schreef Furby het volgende:
waarom zou je je melk naar aardbei laten smaken? Eet dan aardbeien.
Ik heb ook geen Duitse melkquote:Op zondag 3 december 2006 19:22 schreef dalet het volgende:
Ik hoop niet dat je de melk uit dat pak heb opdronken wat je op de foto hebt staan, gezien de datum![]()
Jaaaa, die zijn inderdaad donders lekker!quote:Op zondag 3 december 2006 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
en besides, ik hou van chemische troep
blauwe orka-snoepjes
quote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
En nog een tip: vergeet geen melk te kopen, anders moet je net zoals ik weer terug naar de supermarkt
Hmm een probeersel van 1.29... das nog wel te doen... maandag gelijk maar es kijken... ben benieuwd...quote:Op maandag 4 december 2006 19:09 schreef Nuna het volgende:
Zijn ze 1,29?Dan ga ik het ook eens uitproberen!
Ik vermoed dat het wel gaat werken. Normaal drink ik nooit melk, deze week al 3 liter.quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef kabouter.muts het volgende:
Misschien is het wat om mijn zoontje melk te leren drinken.
Als het halverwege al in smaak minderd drinkt hij misschien ongemerkt melk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |