Die van mij komen bij de AH vandaanquote:
Op de verpakking staat: geen kunstmatige kleurstoffen of kunstmatige smaakstoffen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:42 schreef Djarum het volgende:
lekker chemische troep dus..
en besides, ik hou van chemische troepquote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de verpakking staat: geen kunstmatige kleurstoffen of kunstmatige smaakstoffen.
(verder is alles in de wereld chemisch)
Die heb ik niet eens geproefd op deze manierquote:Op zondag 3 december 2006 18:46 schreef Ole het volgende:
Grappig!
Helpt vast om de vieze bijsmaak van houdbare melk te verbergen
In Nederland hebben ze maar 3 smakenquote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef Muck het volgende:
er zijn zelfs nog meer smaken volgens de site!
Chocolate
Strawberry
Caramel
Banana
Choc Mint
Toffee Apple
Cookies & Cream
het is overigens van de makers van splash (dat chemische spul in een spuitbus, waarmee je milkshakes van je melk kon maken)
Die wil ik wel eens proberenquote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef Muck het volgende:
er zijn zelfs nog meer smaken volgens de site!
Chocolate
Strawberry
Caramel
Banana
Choc Mint
Toffee Apple
Cookies & Cream
het is overigens van de makers van splash (dat chemische spul in een spuitbus, waarmee je milkshakes van je melk kon maken)
ah jammerquote:Op zondag 3 december 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze maar 3 smaken![]()
Een milkshake is natuurlijk een totaal ander produkt. Dat is hetzelfde als zeggen dat je ook net zo goed chocolademelk kunt kopen: dan heb je ook melk met chocoladesmaak.quote:Op zondag 3 december 2006 18:56 schreef CodeCaster het volgende:
Je kunt ook gewoon langs de snackbar en een milkshake halen.
Zit ook smaak in.
Goed punt idd.quote:Op zondag 3 december 2006 20:50 schreef Furby het volgende:
waarom zou je je melk naar aardbei laten smaken? Eet dan aardbeien.
Ik heb ook geen Duitse melkquote:Op zondag 3 december 2006 19:22 schreef dalet het volgende:
Ik hoop niet dat je de melk uit dat pak heb opdronken wat je op de foto hebt staan, gezien de datum![]()
Jaaaa, die zijn inderdaad donders lekker!quote:Op zondag 3 december 2006 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
en besides, ik hou van chemische troep
blauwe orka-snoepjes
quote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
En nog een tip: vergeet geen melk te kopen, anders moet je net zoals ik weer terug naar de supermarkt
Hmm een probeersel van 1.29... das nog wel te doen... maandag gelijk maar es kijken... ben benieuwd...quote:Op maandag 4 december 2006 19:09 schreef Nuna het volgende:
Zijn ze 1,29?Dan ga ik het ook eens uitproberen!
Ik vermoed dat het wel gaat werken. Normaal drink ik nooit melk, deze week al 3 liter.quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef kabouter.muts het volgende:
Misschien is het wat om mijn zoontje melk te leren drinken.
Als het halverwege al in smaak minderd drinkt hij misschien ongemerkt melk.
Ik vind houdbare melk juist lekker en ga over m`n nek van verse melkquote:Op zondag 3 december 2006 18:46 schreef Ole het volgende:
Grappig!
Helpt vast om de vieze bijsmaak van houdbare melk te verbergen
quote:Op zondag 10 december 2006 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
maar worden die op een gegeven moment niet dik en klonterig zodat je melk er niet meer door kan?
Ik vrees dat ik sojamelk ook met aardbeiensmaak niet weggespoeld krijgquote:Op zondag 10 december 2006 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
is sojamelk zo vies dat je het niet zonder rietje kan drinken dan?
Daar gaat het niet omquote:Op maandag 11 december 2006 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Karnemelk is gewoon één grote zure zooi, en daar dan aardbeiensmaak bij doen, da's nogal tegenstrijdig hè
* Stereotomy opeens idee krijgtquote:Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef 1299 het volgende:
Het is wachten op idoten die daarmee bier gaan drinken
wie gaat er dan ook gecondenseerde melk drinkenquote:Op zondag 3 december 2006 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens geproefd op deze manier(daarom staat ze er zeker ook naast
)
Ik lees op de site van sipahh dat er ook een rietje met bananensmaak is, maar die heeft mijn AH niet.
ik was een paar weken terug in berlijn en daar had een cafe bananen bier op de kaart staan. Dus ik nieuwsgierig het proberen. Is dus gewoon bier en de barman mixt er een soort bananen siroop doorheen.quote:Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef 1299 het volgende:
Het is wachten op idoten die daarmee bier gaan drinken
Ze worden voornamelijk aangeprezen om bij melk te gebruiken.quote:Hoe zit het met allergieën?[b]
We kunnen u ervan verzekeren dat de rietjes geen sporen van [b]melk, ei of noten bevatten. De smaak is ook erg lekker met melkalternatieven zoals sojadranken en ze zijn ook glutenvrij.
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik gooi wel een scheutje aardbeien siroop in mn melk!is stukken goedkoper
Fair-Trade verkoopt al jaren bananenbier in NL, evenals Ananas bier ect... gemaakt in Afrika. Prima te drinken!quote:Op maandag 11 december 2006 17:46 schreef borbit het volgende:
[..]
ik was een paar weken terug in berlijn en daar had een cafe bananen bier op de kaart staan. Dus ik nieuwsgierig het proberen. Is dus gewoon bier en de barman mixt er een soort bananen siroop doorheen.
Eerste slokjes waren erg raar maar zeker na een paar slokjes was het erg lekker. Al had ik absoluut niet verwacht dat bier met banaan samen zou gaan.
Ten eerste smaakt ranja in je melk echt totaal anders. Dat is de smaak van karnemelk vergelijken met melk.quote:Op woensdag 13 december 2006 05:28 schreef wizarddragon het volgende:
Dacht ik ook
Maar goed, moet je door die balletjes in dat rietje op een gegeven moment niet hard gaan zuigen? Ach ja dan zijn de kaakspieren ook getraind
Als het heel anders smaakt kan je het toch niet vergelijken.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
vind t maar duur hoor, :p ik houd t wel bij ranja in de (karne)melk![]()
5 liter ranja voor 5 euro is nog altijd goedkoop
Ik gebruik 1 rietje per longdrinkglas melk, dan zijn ze wel op. Bij een kleine beker hou je idd over.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:47 schreef Bartjebart het volgende:
Vanochtend een rietje ge'dronken' maar ik had na een beker melk nog meer dan een half rietje met korrels over... hoe kan dat?
omfgquote:Op woensdag 13 december 2006 18:26 schreef robber57 het volgende:
Is de smaak te vergelijken met Nesquick aardbeien?
Dat spul eet ik zelfs gewoon zo uit het pak met een teelepel![]()
![]()
splash toevallig?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:47 schreef VinoTinto het volgende:
10 jaar terug had je overigens gewoon zakjes waarmee je 'milkshakes' kon maken met alleen melk (mixen). Lijkt me iets minder triest dan die rietjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |