ik was een paar weken terug in berlijn en daar had een cafe bananen bier op de kaart staan. Dus ik nieuwsgierig het proberen. Is dus gewoon bier en de barman mixt er een soort bananen siroop doorheen.quote:Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef 1299 het volgende:
Het is wachten op idoten die daarmee bier gaan drinken
Ze worden voornamelijk aangeprezen om bij melk te gebruiken.quote:Hoe zit het met allergieën?[b]
We kunnen u ervan verzekeren dat de rietjes geen sporen van [b]melk, ei of noten bevatten. De smaak is ook erg lekker met melkalternatieven zoals sojadranken en ze zijn ook glutenvrij.
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik gooi wel een scheutje aardbeien siroop in mn melk!is stukken goedkoper
Fair-Trade verkoopt al jaren bananenbier in NL, evenals Ananas bier ect... gemaakt in Afrika. Prima te drinken!quote:Op maandag 11 december 2006 17:46 schreef borbit het volgende:
[..]
ik was een paar weken terug in berlijn en daar had een cafe bananen bier op de kaart staan. Dus ik nieuwsgierig het proberen. Is dus gewoon bier en de barman mixt er een soort bananen siroop doorheen.
Eerste slokjes waren erg raar maar zeker na een paar slokjes was het erg lekker. Al had ik absoluut niet verwacht dat bier met banaan samen zou gaan.
Ten eerste smaakt ranja in je melk echt totaal anders. Dat is de smaak van karnemelk vergelijken met melk.quote:Op woensdag 13 december 2006 05:28 schreef wizarddragon het volgende:
Dacht ik ook
Maar goed, moet je door die balletjes in dat rietje op een gegeven moment niet hard gaan zuigen? Ach ja dan zijn de kaakspieren ook getraind
Als het heel anders smaakt kan je het toch niet vergelijken.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
vind t maar duur hoor, :p ik houd t wel bij ranja in de (karne)melk![]()
5 liter ranja voor 5 euro is nog altijd goedkoop
Ik gebruik 1 rietje per longdrinkglas melk, dan zijn ze wel op. Bij een kleine beker hou je idd over.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:47 schreef Bartjebart het volgende:
Vanochtend een rietje ge'dronken' maar ik had na een beker melk nog meer dan een half rietje met korrels over... hoe kan dat?
omfgquote:Op woensdag 13 december 2006 18:26 schreef robber57 het volgende:
Is de smaak te vergelijken met Nesquick aardbeien?
Dat spul eet ik zelfs gewoon zo uit het pak met een teelepel![]()
![]()
splash toevallig?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:47 schreef VinoTinto het volgende:
10 jaar terug had je overigens gewoon zakjes waarmee je 'milkshakes' kon maken met alleen melk (mixen). Lijkt me iets minder triest dan die rietjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |