abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57876564
In den beginne
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt by far het truttigste topic dat ik ooit geopend hebt, maar het moet. Dus daar gaan we:

Weet iemand waar nog van die witte 'wondersponsjes' te koop zijn? Ik poetste er altijd lustig mee op los, maar mijn vaste wondersponsjesdealers Xenos en Blokker hebben ze niet meer in het assortiment. Het zou toch zonde zijn als mijn sporadische poetsaanvallen in de kiem worden gesmoord op deze manier, nietwaar?

Dus help mij!

En weten jullie eigenlijk wel welke machtig mooie sponsjes ik bedoel? Nou zulke:

afbeelding

En wij zagen dat het goed was waarmee een nieuwe generatie van Sopperella's was geboren.

De verplichte eed van poetsocrates:
quote:
Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.
En nu hebben we wondersponsjes

en wonderdoekjes

waarmee we het huishouden op onze sloffen aankunnen

Wat je daar dan precies mee kan vraag je?
Aanschouw het wonder:

Wij kregen in het vorige topic ook bezoek van een hartstochtelijke a-sopperella
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef avonne het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht. Jullie zijn inderdaad niet goed wijs. Omdat jullie dom lullen.
(niet allemaal, want er is af en toe ook sporadisch een ander geluid te horen in deze topicreeks.)

Allemaal ten stelligste beweren dat het bij jullie zóóó smerig is als waren jullie nog 20 en jullie wonen in een vrijgezelle studentenkot. En daarna vol vuur spreken over hoe schoon en mooi het is. De RSV keuken verraadde jullie. Toppunt van truttigheid, dat RSV. Nooit mooi gevonden, en zal het ook nooit mooi vinden. Veel te duur ook, destijds, voor simpele ploeteraars.

Daarnaast vliegen er veel te veel hartjes over het scherm, en dat al 4 topics lang.... Hartjes zijn girly Girly is stom

Ik kan niet anders dan concluderen dat jullie in hart en nieren huisvrouwen zijn die nog niet uit de kast zijn gekomen. Dat jullie, waren jullie 50 jaar eerder geboren, er zo hadden uitgezien:

At day a perfect housewife

at night a perfect hostess

Kortom.... mode gevoelig.
Beïnvloed door de vrijere opvoeding van de jaren 70, het toetreden tot mannenbolwerken in onderwijs in de jaren 80 "een slimme meid is op haar toekomst voorbereid", en de "gelijke rechten opeisen" in het bedrijfsleven in de jaren 90 heeft er toe geleid dat alles wat "huisvrouw" lijkt, gelijk staat aan "achterlijke, achtergebleven debiel" en dat de miskenning die mannen aan de dag leggen voor de edele kunst van "homemaking" gekopieerd werd, waardoor simpel weg degenen die daar talent of lust toe hebben, zich schielijk hebben teruggetrokken in een bastion van ontkenning.

Het ware wonder is een openbaring
Dit kleine witte sponsje veegt medogenloos de verhulling en onreinheid weg, en ontbloot de ware aard van jullie gevoelens. Je dacht dat de tafel schoon was? Het kan nog schoner. Je dacht je zelf te kennen. Aanschouw uw ware aard. Het sponsje heeft het blootgelegd.

Met recht een wondersponsje !

Verschoon mij dat ik niet deel in jullie poetswoede. Mijn keuze is de mijne. Stof, smeer, zand... ik voel me er gelukkig tussen. Kleine vingerafdrukjes op het raam. Viltstift op het behang. Stickers op het tafelblad. Ik wil ze niet weg doen. Over 20 jaar kijk ik er nog steeds met liefde naar, al zijn de kukens allang uitgevlogen. Dan steek ik een hand onderin een kast en vind een sokje. Misschien zelfs nog wel een verlanglijstje in hanepoten.

Emancipatie en vrijheid.
Kies uw eigen geluk. Niet die van de laatste mode. Wees uzelve.
Als dat met een spons in de hand is, haal uw hart op en geniet !
Maar heb niet de illusie dat het de spons is die het werkt doet. Gij zijt het die het doet. Dus geniet je van jezelf. En dat is goed !

Maar die bezwaren werden snel en vakkundig van de tafel geveegd (whehehe pun intended )
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ach lieve avonne, verzet je toch niet langer, breek af die muur van ontkenning! Ontrafel het web van weerstand! Werp die ketenen van negativisme af en roep:
Ja!
Ja!
Ja!

Geef je over avonne! Het is oké! Het is goed! Jij bent goed! Je mag er zijn! Als mens, als poetsmens! En néém die spons! En ga naar het licht! Betreed die weg naar Vlijtigheid en Vrijheid! Kom met ons! Op onze tocht naar Properheid, Perfectionisme en Poetswasdom! Neem die spons, erken, beken, laat hen die zich verzetten in onwetendheid achter en bewandel de weg naar de Verlossing van het Vuil!

Want let's face it: De Wonderspons is de Scientology Church onder de schoonmaakmiddelen!
Dus mannen en vrouwen verenigt u en poets!

Vorige delen:
Tuttig Topic over Wondersponsjes
Tuttig topic over wondersponsjes deeltje twee.
Tuttige Wondersponsjes en gaten in het aanrechtblad #3
Het vierde Grote Tuttige Wondersponsjes Topic (mét doekjes!)

Maar gelukkig hebben we de foto's nog:

RIP

[ Bericht 58% gewijzigd door MinderMutsig op 06-04-2008 22:33:49 ]
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 6 april 2008 @ 21:16:20 #2
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57877067
hallo!
Zoiets?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 6 april 2008 @ 21:19:21 #3
331 Merel
Be here now.
pi_57877139
M'n zwarte suède laarzen zijn weer schoon! Het wondersponsje is erdoor overleden en ik geloof dat het vast nooit goed kan zijn voor het leer, maar het was kiezen tussen dit en weggooien omdat ze gewoon te goor waren. Liever een paar mishandelde laarzen dan laarzen die ik helemaal niet meer aan kan, toch? En de laarzen hebben het best netjes overleefd en ik ben weer gelukkig!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_57877147
sponsjes
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57877182
Vandaag heb ik er 2 naar de ratsmodee geholpen
  zondag 6 april 2008 @ 21:23:36 #6
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57877233
Een reeks...

Nog een week en dan kan ik in Nederland naar de Action
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_57877314
*meldt*

Om de vraag van Biancavia (in het vorige topic) te beantwoorden: de garagemeneer verzekerde me dat wondersponsjes hier niet aan helpen (foto van 2 jaar geleden):

Twee nieuwe deuren waren een betere optie.

Alles met jou in orde?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_57877774
Biancava

De nieuwe TT van de culsc is in stijl van dit topic, de gekte spreid(t?) zich langzaam uit over de rest van FOK!
pi_57877887
En daar gaan we weer! Weer een nieuwe ronde met wondersponsjes, microvezeldoekjes en Blue Wonder! Let the game begin!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 6 april 2008 @ 22:03:10 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57878166
Sopporella meldt zich!
Zojuist de hele keuken weer opgeblingd!

En de OP wordt steeds mooier!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57878400
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Sopporella meldt zich!
Zojuist de hele keuken weer opgeblingd!

En de OP wordt steeds mooier!
Hij wordt ook steeds langer
pi_57878434
Mooie OP
ijs_beer fan!
pi_57878499
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
Een reeks...

Nog een week en dan kan ik in Nederland naar de Action
Koffers vol sponsjes mee terug.
Ik ben benieuwd hoe de douane zou reageren
pi_57878630
Ik leef nog hoor, maar ik mis mijn autootje zo.
Misschien kan ik de blauwe plekken van mijn been afsponzen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 6 april 2008 @ 22:24:34 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57878658
de OP
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57878852
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef Biancavia het volgende:
Heb je Arnicazalf in huis? Dat werkt erg goed tegen blauwe plekken.
En als ik jou was zou ik nog even onder een warme douche gaan staan tegen stijve spieren waar je ongetwijfeld last van gaat krijgen.
Wel balen van je auto
  Moderator / Miss SHO zondag 6 april 2008 @ 22:48:09 #17
22592 crew  Ole
pi_57879273
Prachtige OP
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 6 april 2008 @ 22:49:58 #18
22592 crew  Ole
pi_57879339
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Biancava

De nieuwe TT van de culsc is in stijl van dit topic, de gekte spreid(t?) zich langzaam uit over de rest van FOK!
spreidt

stam + t derde persoon enkelvoud
je bent juf of je bent het niet he
pi_57879411
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef Biancavia het volgende:
Gossie
Zullen we geld inzamelen en een sponziefruitmand mét doekjes opsturen

Ik zie ineens die koof in de geweldige OP, ik heb hem nog steeds niet gedaan omdat het kontrast zo jummie is
Nee hoor, ik moet een trap pakken en daar moet ik weer hulp bij vragen
  zondag 6 april 2008 @ 22:55:34 #20
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57879481
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Koffers vol sponsjes mee terug.
Ik ben benieuwd hoe de douane zou reageren
Ik ook ja Denk dat ze er minder over vallen dan over een aantal andere dingen die ik ga importeren
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_57879484
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:49 schreef Ole het volgende:

spreidt

stam + t derde persoon enkelvoud
je bent juf of je bent het niet he
Moet dat strafwerk nou echt af Juf
  zondag 6 april 2008 @ 22:57:20 #22
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_57879522
Terug Vind Spons
Mama van Isa en Ties
  Moderator / Miss SHO zondag 6 april 2008 @ 22:58:22 #23
22592 crew  Ole
pi_57879553
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Moet dat strafwerk nou echt af Juf
Ja! morgen de gootsteen doen met de wonderspons!
  zondag 6 april 2008 @ 23:02:15 #24
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_57879641
Prachtige OP.

[ Bericht 0% gewijzigd door TwistedDarling op 06-04-2008 23:11:59 ]
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_57879903
Waar kan ik een afkickcentrum vinden? Mn wonderspons/poets verslaving loopt een beetje uit de hand.

Vanmorgen om 8u was de badkamer geschrobt en geboend met het befaamde sponsje en MVD
Om 9 uur (na ontbijt en katten ontbijt) was de combi magnetron schoon, net als een stuk van mn kunststofkozijn, even een poging gedaan om de aanslag weg te krigjen. Het werkt er dus prima op, mits je een nieuw sponsje hebt, de mijne was al te ver heen om zonder moeite nog prestaties te leveren. Oh en het beddengoed was al afgehaald en ik was al aan de 2e ronde wassen bezig, nou ja de wasmachine.
Ondertussen compleet hyper door het huis aan het sjeezen om maar íets te vinden wat ik kon aanvallen met mn sponsjes en MVD-tjes. Van ellende (ik heb nl een poetshulp die de zware klussen doet) mn zieke orchideeen gaan vergassen met een of ander planten reanimeer spul. Om vervolgens te ontdekken dat het regenwater niet goed wegliep op mn dakterras. En vervolgens op handen en knietjes rondgekropen met een stokje om onder de balkontegels (van die holle tegels zijn dat) alle zooi weg te halen (mijn god wat stinkt dat vreselijk).
Tussendoor nog 2 (of waren het nu 3) machines wasgoed opgehangen. En nog eventjes de kattenbak verschoond en toen ik tegen een uur of 3 eindelijk eens op mn gemak wilde zitten, begonnen de katten te ezelen en te kliederen in mn zojuist geMVD-de gootsteen Om daarna zich weer door mijn prachtig gewondersponste katten-gat en luikje te worstelen. Hoe durven ze met hun dikke harige poeze-pensen. Je zou ze verdorie willen inpakken in wondersponsjes en MVD-tjes.

Na deze geestelijke mishandeling door mijn katten, ben ik noodgedwongen als een compleet wrak maar even rustig gaan zitten. Nou ja een poging tot, want ik zat me alweer uit te dokteren waar ik mn sponsje aan kon vermoorden/vergruizen/verpluizen/verpulveren. Om vervolgens uit het niets mn ouders over de vloer te hebben om mn voorjaarsplantjes en overige groen tuin geneuzel, in mn bloembakken te (ver)planten (ik gruwel nl van modder en dat gewroet en gepruts met planten).
Dus weer geen rust, van ellende maar mn badkuip en mn gootsteen nog eens ge-MVD-ed. Ik moet nu met een zonnebril onder de douche zo blinkt het spul

Ik ben nu nog even aan het twijfelen of ik toch nog niet even het blue wonder gebeuren ga uittesten op mn kozijnen, dan weet ik of het werkt als ik het morgen in de handen van de poetshulp duw en haar vastbind aan mn kozijnen/ramen.

Oh oh oh, waarom kan ik aan niks anders denken dat wondersponsjes, mvd-tjes, blue spul en hoe laat de action morgen weer open gaat voor extra voorraad.

*shakti checkt in bij een rehab morgenvroeg
  zondag 6 april 2008 @ 23:15:20 #27
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_57879913
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Filmpje

aaaah gossie
Mama van Isa en Ties
pi_57880144
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Filmpje
Puuuut your head on my shooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuulder
  zondag 6 april 2008 @ 23:57:30 #29
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57880730
Wondersponsjes kunnen niet vliegen. Als je ze door de kamer heen gooit, dan zweven ze niet door de lucht, maar ze dwarrelen ongeveer gelijk naar beneden.
Dat valt dan toch weer tegen van de wondersponsjes.
  maandag 7 april 2008 @ 00:33:41 #30
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57881304
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:14 schreef Shakti het volgende:
- Een dag uit het leven van een sponsopaat -

Heerlijk verslag!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 april 2008 @ 00:34:30 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57881321
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Wondersponsjes kunnen niet vliegen. Als je ze door de kamer heen gooit, dan zweven ze niet door de lucht, maar ze dwarrelen ongeveer gelijk naar beneden.
O balen, dat is jammer!!!

Maar waarom is dat jammer...?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 april 2008 @ 00:42:41 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57881427
De aangefikte en niet schoon te krijgen onderkant van mijn pannen deed ik altijd 1 x per jaar met tegenzin met niet krassend polijstmiddel, wat een takkenklus was dat zeg...
Vanavond tijdens de afwas (van anderhalve week...) even met een wondersponsje eroverheen gepoetst en de pan was in 3 minuten schoon!
Toen de afwas verder afgemaakt en daarna allemaal ranzige randjes en vlekjes en plekjes schoongemaakt het het sponsje, heel gaaf! De zielige kruimeltjes en afgekauwde stukjes liggen nu vredig te rusten in de vuilinsbak, maar mijn keuken ziet er weer eens lekker schoon en blinkend uit
De pitten van mijn gasfornuis zijn helaas écht niet meer te redden, maar daar heb ik iets anders op bedacht, ik neem gewoon het hartstikke nieuwe gasfornuis over van iemand die gaat verhuizen, gna gna.

Morgen na het werk stofzuigen en mijn nieuwe microvezeldweil uitproberen, hoe ziek kan het worden!
Gelukkig zit ik vanaf woensdag een hele week in een hotel, zodat ik niet té erg kan doorslaan, hehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57881491
quote:
Ook niet als je ze eerst helemaal vol laat zuigen met water?
Komt ook beter aan bij degene die je wilt bekogelen.
  maandag 7 april 2008 @ 00:50:14 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57881511
quote:
Het klopt overigens.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 april 2008 @ 00:53:43 #35
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57881538
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ook niet als je ze eerst helemaal vol laat zuigen met water?
Komt ook beter aan bij degene die je wilt bekogelen.
O god, hou me tegen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57881596
quote:
Lie !

En @ BBQ ik ben gelukkig over 2 weken een weekend verlost van die enge witte spookdingen
pi_57881711
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O god, hou me tegen!
Doe het!
Laat die remmingen los, houdt die spons onder de kraan en smijt hem. SMIJT HEM!
  maandag 7 april 2008 @ 01:29:18 #38
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57881892
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Doe het!
Laat die remmingen los, houdt die spons onder de kraan en smijt hem. SMIJT HEM!
Gesmeten!! Hij kwam tot aan het einde van onze hal. En die is lang Het was lekker joh!

Ik ga nu even dweilen en een kat reanimeren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57881911
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Gesmeten Hij kwam tot aan het einde van onze hal. En die is lang Het was lekker joh!

Ik ga nu even dweilen en een kat reanimeren.

Ik heb geen lange hal. Misschien moet ik het dan maar op Mr.MM proberen...
  maandag 7 april 2008 @ 09:04:49 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57883278
Ik leef me lekker uit in homeblessing heb ik net mijn laatste sponsje vermoord

En zeker weten dat mijn lokale supermarkt die niet heeft, en de Action is voor alleen sponzen te ver...

* debuurvrouw Nerveus met doekje over viezige vlek op muur wrijft en het daarmee erger maakt

HELP!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57883530
Zó goed.
Een familiepak sponsjes geven op een verjaardag en ze zijn weer helemaal in hun element, in extase en het huis is schoon.
pi_57883871
Gisteren gooide ik een op sterven-na-dood-sponsje weg en zag toen dat mijn gympen ook wel een schoongemaakt mochten worden
Gaat het me vandaag lukken om naar het Kruidvat te wandelen met 2 kinderen?

Wordt vervolgd, of niet....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 7 april 2008 @ 10:53:27 #43
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57884989
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik leef me lekker uit in homeblessing heb ik net mijn laatste sponsje vermoord

En zeker weten dat mijn lokale supermarkt die niet heeft, en de Action is voor alleen sponzen te ver...

* debuurvrouw Nerveus met doekje over viezige vlek op muur wrijft en het daarmee erger maakt

HELP!
Kruidvat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 7 april 2008 @ 11:14:28 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57885361
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:53 schreef E.T. het volgende:

[..]

Kruidvat
Ik woon in Boerenkoolstronkeradeel, dus ook geen optie.

MAAR: Raad eens wat ik achter in mijn kastje vond??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57885449
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik woon in Boerenkoolstronkeradeel, dus ook geen optie.

MAAR: Raad eens wat ik achter in mijn kastje vond??
Het sponsje dat niet kon vliegen?
  maandag 7 april 2008 @ 11:19:56 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57885472
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:19 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Het sponsje dat niet kon vliegen?
In één keer goed!
Nu kan ie wel vliegen trouwens
pi_57887812
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Heerlijk verslag!
Dankjewel

Maar het is nu echt niet grappig meer, net in de regen! nog eens geprobeerd of een schoon en vers sponsje mn kozijnen wel zonder al te veel problemen en schuren schoon krijgt.

En het jeukt me nu dus dat ik niet ook even op mn auto kan proberen. De regen is nl net in een soort sneeuwstorm overgegaan

* Shakti gaat stilletjes in een hoeklje zitten mokken met sponsje en mvd-tje start klaar in de hand, tot de sneeuw/regen over is.

Oh en het gaat dus prima op de kozijnen zonder veel moeite te hoeven doen

[ Bericht 9% gewijzigd door Shakti op 07-04-2008 13:21:10 (iets met pc en oorlog ermee :+) ]
  maandag 7 april 2008 @ 14:02:44 #48
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57888656
Heeft iemand een merk/type-naam en/of plaatje van de sponsjes en MVD's van de Action?

Hubbie werkt vlak bij een Action, dan kan ik 'm er heen sturen. Als ik hem zónder uitgebreide duidelijke aanwijzing stuur komt ie geheid met een simpel pakje schuursponzen thuis...

* Noli. wil oooooooooooohooooooooooooooooooooooooook!*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_57889658
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Noli. het volgende:
Heeft iemand een merk/type-naam en/of plaatje van de sponsjes en MVD's van de Action?

Hubbie werkt vlak bij een Action, dan kan ik 'm er heen sturen. Als ik hem zónder uitgebreide duidelijke aanwijzing stuur komt ie geheid met een simpel pakje schuursponzen thuis...

* Noli. wil oooooooooooohooooooooooooooooooooooooook!*
De sponsjes van de Action staan met een plaatje in de OP. Hij moet die grijze hebben maar ze heten geen wonderspons maar powerspons.
De wonderdoekjes die je moet hebben zijn microvezeldoekjes en zijn er in allerlei felle kleurtjes. Het zijn de enige doekjes die ¤0,45 kosten dus dat moet wel goedkomen.

Om verwarring te voorkomen zou ik de woorden wonderspons en wonderdoekje vermijden, ze hebben namelijk een andere spons die ze wonderspons noemen maar die is helemaal niet zo wonderbaarlijk.

* Die van mij kwam dus mooi met de verkeerde sponsjes aanzetten
pi_57889928
Ik kan die powersponsjes dus nergens vinden. We hebben hier geen Action en bij de Xenos zag ik ze niet.
Hebben ze die bij de Wibra? Die hebben we hier wel.
  maandag 7 april 2008 @ 15:37:04 #51
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57890336
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De sponsjes van de Action staan met een plaatje in de OP. Hij moet die grijze hebben maar ze heten geen wonderspons maar powerspons.
De wonderdoekjes die je moet hebben zijn microvezeldoekjes en zijn er in allerlei felle kleurtjes. Het zijn de enige doekjes die ¤0,45 kosten dus dat moet wel goedkomen.

Om verwarring te voorkomen zou ik de woorden wonderspons en wonderdoekje vermijden, ze hebben namelijk een andere spons die ze wonderspons noemen maar die is helemaal niet zo wonderbaarlijk.

* Die van mij kwam dus mooi met de verkeerde sponsjes aanzetten

Zal 't inclusief plaatje naar 'm toe mailen.
(als ie 't nu dan nóg verkeerd doet.. )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')