Heb je een tuinslang?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef octopussy het volgende:
zonnetje schijnt![]()
* octopussy heeft spontaan zin om de ramen te 'lappen' (lees: aaien met de wonderspons en masseren met mvd), gezien de meeuwenflatsen die er op zitten![]()
Oh en de motor moet ook echt een aai van de mvd hebben als ik in het zonnetje naar stage ga rijden![]()
beetje jammer dat ik overdag niet thuis ben
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:28 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oi, je hebt mijn usericon gejatquote:Op woensdag 9 april 2008 13:28 schreef Noli. het volgende:
...
Nou vooruit. Omdat ik een ongebruikte baggerkloon ben is het je vergeven.quote:
Dat heb je snel gedaan. Mutsig vond het vast niet erg dat je hem gebruikte hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:01 schreef Noli. het volgende:
Ik kon de "doos"-versie niet vinden..
[edit] oh wacht, al wat gevonden..
Was maar twee minuutjes werk.quote:
Ik vind de schappen met die artikelen hier ook verdacht leegquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:
Wil de )(*&(*&(*^&(*&^(*&^onverlaat die in Dordrecht in winkelcentrum Sterrenburg bij het Kruitvat de wondersponsjes heeft meegenomen zich bekend maken om een fikse uitbrander te ontvangen?!
*(&^*&^*&^%*%&% Het hele schap (*&(*^&*&^*% leeg
Zijn jullie besodemieterd, Kruitvat, Sterrenburg, Dordrecht, wondersponsjes, MINE!
quote:HET WERKT!! Ik heb alleen denk ik wel 30 sponsjes nodig!!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Noli. het volgende:
Ik heb ook al gepromoot
Een vriendin heeft zo'n (gigantische) Chesterfieldbank. Nou had ze het er vandeweek over dat ze binnenkort toch maar 's moest proberen om die schoon te maken. Ze zag het somber in. Ik heb 'r meteen de foto's van MrMuts' stoel laten zien
's Middags heb ik 'r een sponsje gebracht, mijn eigen frommeltje meegenomen en die gedemonstreerd op de stickerresten van haar oudste's slaapkamerdeur![]()
Gister had ik het volgende bericht op m'n hyves:
[..]
Whehehe.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:
Wil de )(*&(*&(*^&(*&^(*&^onverlaat die in Dordrecht in winkelcentrum Sterrenburg bij het Kruitvat de wondersponsjes heeft meegenomen zich bekend maken om een fikse uitbrander te ontvangen?!
*(&^*&^*&^%*%&% Het hele schap (*&(*^&*&^*% leeg
Zijn jullie besodemieterd, Kruitvat, Sterrenburg, Dordrecht, wondersponsjes, MINE!
hebben hebben hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Btw, die MV-theedoeken zijn helemaal de bom.
Welke heb je gekocht?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net allerlei dweilen gekocht bij de Action.Nu moet ik wel schoonmaken.
jajajajajaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 7 april 2008 19:35 schreef shmoopy het volgende:
Maar dames, ga even rustig zitten en hou een plastic zakje voor de ademhaling bij de hand....wisten jullie dat ze daar ook pakjes met wegwerpdoekjes van Miracle Blue verkopen?
Gaat dat niet schuimen? Want die fout heb ik vorige keer gemaakt. Water in de bak, vaatwasmiddel erin en aanzetten. En na 5 minuten terugkomen en een schuimbekkende frietpan en een ondergelopen aanrecht aantreffen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:42 schreef schatje het volgende:
De frituurpan kun je het beste schoonmaken met een vaatwastablet. Dan is ie pas schoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |