*dikke knuffel*quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
En wat ben ik toch een suffe muts dat ik om 23.22 op op mijn zaterdagavond op een internetforum enthousiast zit te posten over mijn schone ruiten.Ik lach wel maar ik huil van binnen.
![]()
Ik maak morgen/straks een foto voor je.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, maar heb m ook nog niet gebruikt
Die Miracle Blue zorgt voor de strepen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Alle ramen gelapt met wonderspons, miracle blue en MVD. Níet helemáál streeploos, waarschijnlijk omdat alle wondermiddelen van de nep-variant waren. Maar wel dik tevreden en het ging lekker snel.
......
quote:Op zondag 13 april 2008 07:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die Miracle Blue zorgt voor de strepen.
Alleen een powersponsje en nadrogen met MVD is genoeg voor een streeploos resultaat.
Hier in een doorzonwoning 20 minuten buiten&binnen.
Ja, lief!quote:Op zondag 13 april 2008 03:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik maak morgen/straks een foto voor je.![]()
Zo eerst maar eens slapen.
Oooooohhhh! Ik vond het al zo irritant dat ik die frituurpan niet schoon kreeg met den Wonderspons en wel met hard schuren met Cif & bleek en een gewone schuurspons. Of in elk geval iets minder vettigquote:Op zondag 13 april 2008 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het vet uit de frituurpan stopt de gaatjes dicht waardoor het sponsje niet meer zo goed werkt, althans, dat is mijn theorie.Op de oven werkt in ieder geval prima.
En als je de roostertjes wil doen snijden de randjes je wonderspons aan flarden. En moet je dus stukjes WS eruit gaan pulken.quote:Op zondag 13 april 2008 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het vet uit de frituurpan stopt de gaatjes dicht waardoor het sponsje niet meer zo goed werkt, althans, dat is mijn theorie.Op de oven werkt in ieder geval prima.
Migraine aanval vanmiddag. Ga zo mn bed weer in. Morgen maak ik echt een foto.quote:
Oow wat vervelend voor je! Beterschap!quote:Op zondag 13 april 2008 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Migraine aanval vanmiddag. Ga zo mn bed weer in. Morgen maak ik echt een foto.En ga ik denk ook maar wat van mijn geplande schoonmaakklusjes doen.
mijn frituurpan is er wél schoon mee gewordenquote:Op zondag 13 april 2008 21:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oooooohhhh! Ik vond het al zo irritant dat ik die frituurpan niet schoon kreeg met den Wonderspons en wel met hard schuren met Cif & bleek en een gewone schuurspons. Of in elk geval iets minder vettig
Mja, de mijne (eh, vriendje zijnes bedoel ikquote:Op maandag 14 april 2008 14:02 schreef moussy het volgende:
[..]
mijn frituurpan is er wél schoon mee geworden
quote:Op maandag 14 april 2008 19:26 schreef wonderer het volgende:
*heeft*
quote:Op maandag 14 april 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Je bent dus in Nederland op het moment?
Die flubbertjesdweil is fantastisch Liejannuhalleen al omdat hij van die lollige flubbertjes heeft.
![]()
![]()
Een pakje maar?quote:Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een pakje en een mvd-je. Misschien moet ik ook maar zo'n flubberdweil halen, trouwens. de badkamervloer is altijd zo stoffig...
Van die flubberdweilen heb je ook handschoenen! En daar kan je keimooie sinterklaassurprises van maken!quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een pakje maar?Daar ben je met een beetje poetsen binnen een week doorheen
Die is tof!quote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Van die flubberdweilen heb je ook handschoenen! En daar kan je keimooie sinterklaassurprises van maken!
Sponsjes zijn verslavendquote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt hoge verwachtingen van me...
D'r moet echt heel wat gebeuren om mij ECHT aan het poetsen te krijgenquote:
In dat geval red je het wel een half jaar of een jaar met een pakje.quote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r moet echt heel wat gebeuren om mij ECHT aan het poetsen te krijgen
Denk het ook jaquote:Op maandag 14 april 2008 20:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In dat geval red je het wel een half jaar of een jaar met een pakje.
quote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
De dweilen van de Action!
Ik heb ze nog niet gebruikt want ik ben nog steeds brak en herstellende.Geen idee trouwens waarom ik nou zoveel verschillende dweilen moest kopen, maar het groene flubbertjes ding absorbeert 2x zoveel vocht, trekt stof aan en maakt glanzend schoon, is geschikt voor elk soort vloer, voor nat en droog gebruik en heeft een 4 mm schuimlaag.
En het duopak blauwe dweilen bestaat uit 1 dweildoek en 1 stofdoek.
![]()
Ooit komt het goed met mijn huishoudelijke kwaliteiten. Ooit.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze hebben hier bij de Action alle prijzen van MVD's verhoogd!
En ze hebben geen oranje meerIk kwam nota bene met lege handen thuis! Van de Action!
wat kosten ze nu dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
En ze hebben geen oranje meerIk kwam nota bene met lege handen thuis! Van de Action!
OMG Big Action Brother is watching usquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Tussen de 59 en 95 cent!quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat kosten ze nu dan?
en ik heb alleen blauwe, mmm morgen eens naar de action...
enne: ramen wassen is wel heel easy zo
Dat is wel heel ruimquote:
Nee, ze hebben vier soorten of zo. De goedkoopste is 59 cent en de duurste soort 95. Schandalige prijzen! Er kost bijna niets bij de Action maarliefst 95 cent!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat is wel heel ruim![]()
![]()
bedoel je dat de prijzen varieren per filiaal nu? of ben je het gewoon even kwijt?
Nou, ik ben weer 'in town" en toen ik thuis kwam natuurlijk meteen even in de keuken gekeken.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga er zo vandoor, heb een week lang een cursus waarvoor ik in een hotel zit.
Vorige week de keuken lekker gedaan met de wonderspons en ik ben wel echt om nu hoor, gaaf spulletje is dat! Monsieur BBQ-kip kwam thuis en zag de keuken lekker glimmen. Heb hem enthousiast over de sponsjes verteld.
Ik heb nu voor mijn vertek stiekem een wonderspons in de keuken gelegd op een plek waar mijn vent hem goed ziet liggen, ben erg benieuwd of hij hem heeft uitgeprobeerd als ik volgende week weer ons huis binnenstap
Jullie horen het dan wel, groetjes!
neequote:Op vrijdag 18 april 2008 02:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou dat toch even agressief aanpakken. Flink inspuiten met antikalk en daarna schrobben.
Antikalk is best tof spul als je een helemaal verkalkte badkamer hebt.Als je het er op spuit slaat het ineens helemaal wit uit
en vijf minuten later spoel je het af met koud water en dan is (bijna) alles weg
![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens ook ooit eens de tip gelezen dat je dat soort vlekken het best kan verwijderen met datgene wat de vlekken veroorzaakt heeft. In dit geval dus shampoo en / of doucheschuim. Maar of dat ook echt werkt weet ik niet.
Klein drupje van een willekeurig schoonmaakgoedje in een emmer water, soppen met een wondersponsje, flubberspons, een nat microvezeldoekje of iets anders lolligs en dan met een droog microvezeldoekje eroverheen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef het-is-mij het volgende:
Hoe wassen jullie je ramen nu precies? (kan het niet zo snel terug vinden)
Met zo'n microvezelftheedoek achtig ding?
En wat voor schoonmaakmiddel?
Dan moet ik dat vanmiddag ook maar eens gaan proberen.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef moussy het volgende:
[..]
neewant dan zou mijn badkamer blinkend en vooral ontkalkt moeten zijn ... ik heb een zoon die tijdens het douchen gráág de douche sopt met mijn!! doucherommel. Met voorkeur de palmer kokosproducten, omdat ze zo lekker ruiken
Keukenpapiertje op de druppeltjes en dan met een föhn warm maken? Als het goed is trekt het kaarsvet dan in het keukenpapiertje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef Syrena het volgende:
Nog tips voor kaarsvetdrupjes op een Ikea Bonde-buffetkast?
Dan ga ik die bij thuiskomst te lijfHij heeft 10 maanden in een opslag gestaan, dus ook lekker stoffig.
Strijkbout... overleeft die kast dat?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uhm
ja keukenrol er opleggen
en dan met de strijkbout op de zachte stand er overheen
of gewoon krabben met je nagel
Mijn poetszieke vader is zo overtuigd dat de wondersponsjes werden gedemonstreerd op mn moeders verjaardagquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben m'n moeder aan het overtuigen dat ze die wonderdingen moet halen
standje 1 is niet zo heet toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Strijkbout... overleeft die kast dat?
Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:38 schreef moussy het volgende:
Mijn poetszieke vader is zo overtuigd dat de wondersponsjes werden gedemonstreerd op mn moeders verjaardag
Elektrische tandenborstel is ook erg handig voor die randjes rondom je kraan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef shmoopy het volgende:
Die voegen in de badkamer?
Inspuiten met schoonmaak-iets, een oud borsteltje op je elektrische tandenborstel zetten en gaan met die banaan.
Ik zal een beetje spierpijn krijgen, zeg.
Shit zeg nooit aan gedacht!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elektrische tandenborstel is ook erg handig voor die randjes rondom je kraan.
Zo jij hebt duidelijk de hersenen meegekregen bij onze geboorte! Wat een goede tip!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef shmoopy het volgende:
Die voegen in de badkamer?
Inspuiten met schoonmaak-iets, een oud borsteltje op je elektrische tandenborstel zetten en gaan met die banaan.
Ik zal een beetje spierpijn krijgen, zeg.
Ja en die hebben ze hier niet meer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:20 schreef Merel het volgende:
Mijn knaloranje MVD's komen gewoon van de Action, was zelfs de enige kleur die ze hadden!
Heb je die vogel van Merel gezien hierboven?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Syrena het volgende:
Ik knip mijn kipfiletjes altijd aan stukjes
Ik was bij de Action voor dubbelzijdige tape (die ze niet bleken te hebben!!) en ik heb even een blik geworpen op het MVD-schap maar ik zag allemaal heel andere doekjes dan die wat ik heb
![]()
Volgende week gaat het meisje van de schoonmaak weg (op 't werk) en ik had het idee opgevat om een MWD-boeket ofzo te maken. Maar ja. Morgen weer even langs, dan heb ik meer tijd dan vandaag.
Wel leuk dat idee van het BVD-boeket!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:37 schreef Syrena het volgende:
MWD?Ik heb teveel Cif-dampen opgesnoven vandaag... MVD!
Die hebben ze uit het assortiment gegooid.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Syrena het volgende:
Ik was bij de Action voor dubbelzijdige tape (die ze niet bleken te hebben!!)
Ja zekers! Ook heel erg leuk!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je die vogel van Merel gezien hierboven?
Sorry, maar we zijn toch een-eïg/eiig/eierig, want dat heb ik toch echt precies zoals jij.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo jij hebt duidelijk de hersenen meegekregen bij onze geboorte! Wat een goede tip!![]()
![]()
Doet me denken aan al dat gepruts van mij, járen lang, met het snijden van sushi-norivellen in reepjes (voor gukan maki). Negen van de tien keer scheurde dat vel en kon ik het wegmieteren. Tránen heb ik geplengd, kreten geslaakt, haren uit het hoofd getrokken.
Zegt Bluezz een keer op FOK!: Je kan dat toch gewoon knippen?
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kóm gewoon niet op dat soort dingen![]()
Nee jij hebt duidelijk een afwijking.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Sorry, maar we zijn toch een-eïg/eiig/eierig, want dat heb ik toch echt precies zoals jij.
Was wrs een zeldzaam helder moment van me.
Geld ook voor mij, qua knippenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef shmoopy het volgende:
Was wrs een zeldzaam helder moment van me.
hhmmzzz dan twijfel ik of ikde goede doek heb, vlgs mij wel, ze waren in blauw en geel met een wiebertjesachtig motiefje maar bij ons liggen ze wel bij de wondersponsjes e.dquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 2 mvd theedoeken gekocht en ik wil nooit meer iets anders(bij de action liggen ze bij de theedoeken en dus niet bij de wondersponsjes en mvd'tjes)
Dat zijn ze inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:46 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
hhmmzzz dan twijfel ik of ikde goede doek heb, vlgs mij wel, ze waren in blauw en geel met een wiebertjesachtig motiefje maar bij ons liggen ze wel bij de wondersponsjes e.d
Goed excuus om je inrichting weer eens te veranderen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:35 schreef MissX het volgende:
Ik heb net het behang van de muur gewondersponst
Ik wou alleen maar wat verfvlekken weg krijgen.
Die met wybertjes zijn de theedoekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:19 schreef Noli. het volgende:
Ik twijfelde ook al of ik wel de goeie had (lees; of husb de goede MVD had meegenomen)
Ik heb iig die met die wybertjes in oranje en in groenig.
(al vind ik mijn oude ramendoek die ik al had wel wat beter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |