ik moest meteen denken aanquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef Ireth het volgende:
Ik weet niet of ik um nou lelijk of mooi vind, maar het is iig een aparte 'open haard'
Dat zou heel apart zijn ja.quote:Op zondag 6 april 2008 16:26 schreef SEMTEX het volgende:
35-zits tafel
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
Na de 32-zitsbank nu ook de 32-zits tafel:
[ afbeelding ]
Ovide!quote:Op zondag 6 april 2008 14:51 schreef winterapfel het volgende:
En dan nog de laatste post uit het vorige topic
[..]
ik moest meteen denken aan
[ afbeelding ]
Daar moet je ook niet 's avonds 2 flessen wijn achterover slaan bij een intiem onderonsje!quote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef Bladergroen het volgende:
"Kijk! een eekhoorn in onze tuin!"
"Waar dan? ff m'n stoel verschuiven hoor"
[ afbeelding ]
Ik begon me al af te vragen waarom er een trapje in de vijver was gemaakt.quote:Op zondag 6 april 2008 20:00 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens is er een zwembad in de achtertuin, maar dit verkeerd in slecht staat:
Gelukkig melden ze het er even bij
[ afbeelding ]
Bobo's uit de bush hete dat programma toch??quote:Op zondag 6 april 2008 14:51 schreef winterapfel het volgende:
ik moest meteen denken aan
[ afbeelding ]
Heb je een link van dat huis met die ingebouwde kerk?quote:Op zondag 6 april 2008 20:00 schreef Via_Garibaldi het volgende:
En weer één in de categorie zooi
[ afbeelding ]
en een huis met ingebouwde kerk![]()
[ afbeelding ]
Hey, die had ik enkele deeltjes geleden ook al gepost. Het staat dus nog steeds te koop, gek hoor!quote:Op zondag 6 april 2008 20:00 schreef Via_Garibaldi het volgende:
En weer één in de categorie zooi
[ afbeelding ]
en een huis met ingebouwde kerk![]()
[ afbeelding ]
Euh, dat is een kerk. Staat heir een straat verderop.quote:Op zondag 6 april 2008 22:16 schreef manny het volgende:
[ afbeelding ]
oef, daar kun je wel wat mee met zoeen ruimte.
Deze vind ik dan wel weer aardig gevonden van de makelaarquote:Op maandag 7 april 2008 10:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Euh, dat is een kerk. Staat heir een straat verderop.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Huur/Detail/Default.aspx?id=892f8ab6-d8e4-42f7-85c9-0618e1e94896&objecttype=DetailHuurObject&hbx=1
Heel goedkoop trouwens, heb vorig weekend voor d grap overlegd met iemand of we er niet samen in konden gaan wonen. Grote scheidingswand er in.
quote:De tuin is gelegen op het westen en geheel betegeld.
Wow, die is gaaf!quote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef Bladergroen het volgende:
"Kijk! een eekhoorn in onze tuin!"
"Waar dan? ff m'n stoel verschuiven hoor"
[ afbeelding ]
Leuk? Ja. Praktisch? No way.quote:Op maandag 7 april 2008 10:53 schreef NED het volgende:
[..]
Wow, die is gaaf!
Heb je een link van dat huis?
Anti-uitvalbeveiliging ten topquote:Op maandag 7 april 2008 11:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben nou al een paar keer een ingegraven badkuip tegen gekomen maar dit nog niet
[ afbeelding ]
Ik wist dat ik nog ergens zulke deurtjes heb gezien... en ik heb ze teruggevondenquote:Op zondag 6 april 2008 20:00 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
érg aparte keukendeurtjes?
oh toch niet zo apart.. kom ze even later weer tegen?
[ afbeelding ]
Nou, bizar hoorquote:Op maandag 7 april 2008 11:41 schreef SEMTEX het volgende:
Een bizarre mix van stijlen:
[ afbeelding ]
Wellesquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 7 april 2008 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
WellesIk vind die dieren in de OP ook niet echt vreemd anders
.
Dat tafeltje!quote:Op zondag 6 april 2008 14:49 schreef winterapfel het volgende:
Aangezien ik de vorige volgemaakt heb![]()
natuurlijk (op herhaling) de 35 zits bank, en de flower power versie daarvan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2008 11:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben nou al een paar keer een ingegraven badkuip tegen gekomen maar dit nog niet
[ afbeelding ]
quote:
Linkquote:Op maandag 7 april 2008 10:53 schreef NED het volgende:
[..]
Wow, die is gaaf!
Heb je een link van dat huis?
link van het gesticht?quote:Op maandag 7 april 2008 11:41 schreef SEMTEX het volgende:
Een bizarre mix van stijlen:
[ afbeelding ]
Huis cq. voormalig gesticht?
[ afbeelding ]
Dramatisch en onheilspellend landschap bij dit huis![]()
Ja, daar wil ik echt gaan wonen
![]()
.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/Detail/?id=cd833f67-3eaf-40da-992b-a6a67f56b30c&objecttype=DetailKoopObject&OIB
[ afbeelding ]
Laurel en Hardy keuren dit huis goed
En eigen paddestoelenkwekerij...quote:Op maandag 7 april 2008 17:59 schreef k_man het volgende:
"eenvoudige badkamer met douche en vaste wastafel"
[ afbeelding ]
Koeloejoekie.... Alsof je in een suikerspin woont...quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
@Timberwolf, je zal toch eerder het volgende interieur vinden in een woonwagen dan een naakte vrouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat niet gewoon een stel speakers?quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Aan 1 tv hadden ze niet genoeg?
Ik zie ook maar 1 tv?quote:
Ware het niet dat het geen conducteur is maar gewoon een kapstok.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Die conducteur voor de deur"Zit u thuis ook met uw voeten op de bank?"
en hij werkt bij de AH als ikhet goed zie op die eerste foto... zo'n leuk blauw AH jasje...quote:Op maandag 7 april 2008 10:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met een verzameling shirtjes
[ afbeelding ]
Zelfs boven het bed
Oooooh my God, wat een verschrikking.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
@Timberwolf, je zal toch eerder het volgende interieur vinden in een woonwagen dan een naakte vrouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:
je kunt gewoon haast niet alle topics doorgaan om te kijken wat er al in staat, helaasquote:Er komen trouwens wel erg veel foto's nog een keer terug... zo krijgen we natuurlijk wel 10000 topics vol.
Graag nieuw materiaal dus
Begint wel duidelijk te worden dat makelaars geen professionele fotograven zijn... of zulke foto's nog interessant zijn?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
lekker zelf op de foto.
[ afbeelding ]
en nog een keer
[ afbeelding ]
Dat heet een open verbinding met..........................quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
Een koopje! 279.000 Met mooie balken in zicht!
[ afbeelding ]
Leuk huisje!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:15 schreef Ireth het volgende:
Efteling?
326338b524fe&objecttype=DetailKoopObject]interieur[/url] is ook wel apart, maar nog niet echt schokkend vind ik
Vet! Een opknappertje! Waar staat dat ding? Linkje?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
[ afbeelding ]
klikquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vet! Een opknappertje! Waar staat dat ding? Linkje?
Tof huis, maar dat mag dan ook wel voor 4 miljoenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:15 schreef Ireth het volgende:
Efteling?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Torenkamertje er bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het interieur is ook wel apart, maar nog niet echt schokkend vind ik
Dat ding staat al zo lang te koop als Funda bestaat trouwensquote:Op woensdag 9 april 2008 09:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tof huis, maar dat mag dan ook wel voor 4 miljoenKlassiek interieur, past er wel bij natuurlijk.
Ligt een beetje uit de route.quote:
mooi huisquote:Op woensdag 9 april 2008 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Tof huis, maar dat mag dan ook wel voor 4 miljoenKlassiek interieur, past er wel bij natuurlijk.
Niks bijzonders hoor...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke openhaard als wastafel.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef DeLiLaHtJe het volgende:
Weer is wat anders dan de normale badkamer tegeltjes
[ afbeelding ]
WTF zijn die reuzen sushi's boven het keukenblok???quote:Op donderdag 10 april 2008 00:53 schreef hilliebillie het volgende:aparte decoratie die horens
[ afbeelding ]
Heel leuk huis idd. Komt heel lief en gezellig over, ondanks dat het een aardig groot huis isquote:Op woensdag 9 april 2008 09:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jezus, WAT EEN OPMERKELIJKE FOTO'Squote:Op donderdag 10 april 2008 14:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
de planten hanger er aardig bij
[ afbeelding ]
roze kussens, kamer van de dochter?
maar dat ik dit http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=9066bdbb-0f15-4c6b-a059-e04181f046ba&objecttype= er nou zo snel van wil kopen, nee.
Huiliequote:Op donderdag 10 april 2008 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jezus, WAT EEN OPMERKELIJKE FOTO'S![]()
![]()
![]()
Ik ga niks posten als ik niks opmerkelijks tegenkomquote:Op donderdag 10 april 2008 14:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Huilie![]()
Kom zelf dan weer eens met mooie oogst van je huizenjacht!
Oneensquote:Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo goed als in serie 1, 2 3 niet nee, maar beter dan onderwerpen volplempen met TVP's en ouwe foto's wat nu gebeurt...
they all float down here, Billy boy!
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:53 schreef hilliebillie het volgende:
waterput waar geen water in mag?
[ afbeelding ]
Voor het paard wel ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:55 schreef Manono het volgende:
dit ziet er relaxed uit zeg, is dat een permanente woning?
Bij deel 13 al.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef kvd het volgende:
ik ontdek dit topic nu pas, ff een tvp om alles terug te kunnen vinden
Laat zien danquote:
Ik sla de meeste over die ik tegenkom, ik pak alleen echt interieurs die opvallen. Maar houd even op met zoeken, later een nieuwe ronde.quote:
Mooi zo! Voldoet ze aan de eisen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef sobotta het volgende:
de pop in bed is geweldig!!!
Handige nooduitgang!quote:
dat is verkooptechniek... geboeid rakenquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:49 schreef barman het volgende:
Moeten die handboeien weg van de keukenbalk? Nee joh, laat hangen!
[ afbeelding ]
Is weer eens wat anders idd, ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef DeLiLaHtJe het volgende:
Weer is wat anders dan de normale badkamer tegeltjes
[ afbeelding ]
Lijkt me wel wat. Om op te knappen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Huisjequote:De woning verkeert in zeer slechte staat
Geef ook gelijk ff je funda account, dan kunnen we hem bekijken..quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet je eens kijken wat voor huis bij deze woonkamer en keuken hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die keuken ziet er goed uit hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
da's dezelfde tak op hetzelfde muurtjequote:Op zaterdag 12 april 2008 09:49 schreef barman het volgende:
[..]
Handige nooduitgang!
Schat, steek even een mooi tak op de bank, dat verkoopt ons huis beter...
[ afbeelding ]
OK, ik leg er ook een paar bij de functionele muurtjes van de computerhoek...
[ afbeelding ]
Moeten die handboeien weg van de keukenbalk? Nee joh, laat hangen!
[ afbeelding ]
Dat is wel een heel mooi huisquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:30 schreef oranjekoek het volgende:
Nog een leuke opknapper!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat ik het zou willen hebben, dank je feestelijk, maar het IS een mooi huisquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef k_man het volgende:
Een Rijksmonument in beroerde staat. Daar moet je heel veel geld in stoppen om het goed te krijgen.
En dan woon je in Veendam...
Een fantastisch mooi huis!quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het zou willen hebben, dank je feestelijk, maar het IS een mooi huis
Dat zeg ik ook altijd! Ik zeg dat ik het mooi vind, niet dat ik het wil hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het zou willen hebben, dank je feestelijk, maar het IS een mooi huis
Jij woont er niet erg ver vandaanquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een fantastisch mooi huis!![]()
Daarvoor zou je bijna in Veendam willen wonen
Nee maar de financiële middelen ontbreken mij helaas als student.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij woont er niet erg ver vandaan
Dat ziet er niet slecht uit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:06 schreef Moody het volgende:
Voor de mensen die nog een leuk pandje zoeken in Enschede. Deze is sinds kort te koop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over droomhuis gesproken. En met ruim 3,5 ha grond
Er heeft een reus zijn kwakkie tegen het plafond aangeschoten...quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:49 schreef barman het volgende:
[..]
Handige nooduitgang!
Schat, steek even een mooi tak op de bank, dat verkoopt ons huis beter...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:06 schreef Moody het volgende:
Voor de mensen die nog een leuk pandje zoeken in Enschede. Deze is sinds kort te koop:
afbeelding
zeker mooi, met hele mooie jugendstil/artdeco kenmerken. Dat is het alleen al waard! Ook opzich wel opmerkelijk voor in Veendam.quote:Op zondag 13 april 2008 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Dat huis in Veendam staat op de verkeerde plekZonde dat het zo uitgewoond is, het is op zich een prachtig pand!
Vet! Nu nog eerst de loterij winnen......quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:06 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over droomhuis gesproken. En met ruim 3,5 ha grond
Voor een kleine 3 miljoen euro kun je een dealtje maken. Wie eerst?
Oke hier bij de link vanaf de gewone funda paginaquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Geef ook gelijk ff je funda account, dan kunnen we hem bekijken..
Grappig dat mensen nog zo denkenquote:Op zondag 13 april 2008 11:15 schreef NoktetMort het volgende:
P.S. Toch maar niet, Enschede ligt toch wel ver van de bewoonde wereld
Ik denk dat er met de bewoonde wereld nederland wordt bedoelt. Enschede ligt bijna in belgenland en zo gedragen zij zich ook!quote:Op zondag 13 april 2008 12:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Grappig dat mensen nog zo denken
[verdedigmode]
Enschede ligt op een uur rijden van steden die een stuk groter dan Amsterdam zijn
Daarbij is Enschede een stad met 160k inwoners en wonen er een staal van 30 km. bijna een miljoen mensen.
Gelukkig maar dat mensen uit het westen zo denken, anders zouden de huizen hier ook onbetaalbaar worden en sta je ook elke dag in de file
[/verdedigmode]
bijna in belgenland???quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik denk dat er met de bewoonde wereld nederland wordt bedoelt. Enschede ligt bijna in belgenland en zo gedragen zij zich ook!
Vlakbij belgenland? Ga eens op de kaart kijken.quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik denk dat er met de bewoonde wereld nederland wordt bedoelt. Enschede ligt bijna in belgenland en zo gedragen zij zich ook!
Helaas Brabant en Limburg komen nou niet echt in aanmerking om als volwaardige provincie van Nederland te mogen zijn... Ze liggen in Nederland, maar het het lijkt meer op België. (belgenland klinkt leuker)quote:
Weet je wel hoe ver Enschede van Brabant en Limburg ligt? Er ligt nog een hele provincie tussen!quote:Op zondag 13 april 2008 17:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Helaas Brabant en Limburg komen nou niet echt in aanmerking om als volwaardige provincie van Nederland te mogen zijn... Ze liggen in Nederland, maar het het lijkt meer op België. (belgenland klinkt leuker)
Je lijkt zelf wel een Belg......quote:Op zondag 13 april 2008 17:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Helaas Brabant en Limburg komen nou niet echt in aanmerking om als volwaardige provincie van Nederland te mogen zijn... Ze liggen in Nederland, maar het het lijkt meer op België. (belgenland klinkt leuker)
schat, enschede ligt eerder in duitsland dan in belgie hoor... enschede ligt hemelsbreed nog hoger dan rotterdam.....quote:Op zondag 13 april 2008 17:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
OMG... is dat pand gekraakt geweest of zo?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:30 schreef oranjekoek het volgende:
Nog een leuke opknapper!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals ik zie op de andere foto's ziet de binnenkant van de woning er nog erg gezond uit dus lijkt me geen krakersbende oid.quote:Op zondag 13 april 2008 17:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OMG... is dat pand gekraakt geweest of zo?
quote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
zoals ik zie op de andere foto's ziet de binnenkant van de woning er nog erg gezond uit dus lijkt me geen krakersbende oid.
Denk eerder dat er flink van buitenaf geprobeerd is om het pand mooier te maken door nieuwe ingangen te maken
ja ja jij bent blijkbaar een halve belgquote:
Ik ook kwam er net achter dat ik een leesfoutje heb gemaakt:quote:
Zo en nu je je onstervelijk belachelijk hebt gemaakt dien je voor straf een leuke fundafoto te posten!quote:Op zondag 13 april 2008 20:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ook kwam er net achter dat ik een leesfoutje heb gemaakt:
(eindhoven en enschede lijken zo op elkaar he... begint beiden met een E...)
nee joh, man heeft een tv aan het plafond hangen en kijkt onder de daad naar voetbalquote:Op zondag 13 april 2008 21:01 schreef Flatus het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw en man liggen in bed. Man erboven op. Doet een tarzanborstklop. en scoooooorrrtttt. kijkt tijdens het proces steeds naar zijn eigen gestuntel.
OMGquote:
Oeh!quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:30 schreef oranjekoek het volgende:
Nog een leuke opknapper!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is inderdaad een super gaaf project!quote:Op maandag 14 april 2008 09:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh!
* noekje gaat deze makelaar eens bellen.
Yeah, I know!quote:Op maandag 14 april 2008 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is inderdaad een super gaaf project!Bedenk wel dat je nog een tonnetje of 4 nodig hebt om dat op te knappen. Echt jammer dat 't huis voor mij zover weg is. Zou het echt kopen en opknappen als het in ZO-Brabant stond.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=6e293ab3-1a7b-40dd-b618-038a8d0d80d6&objecttype=DetailKoopObjectquote:
De prijs van dat huis!quote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=6e293ab3-1a7b-40dd-b618-038a8d0d80d6&objecttype=DetailKoopObject
"vertoont achterstallig onderhoud"
Als je van klussen houdt trouwens wèl heel erg leuk voor onde de 80.000.
- Vrijstaand
- 865 m2 grond...
- 3 slaapkamers en een inloopkast die als slaapkamer genoemd staat (ja, ik vind 4 m2 géén slaapkamer)
Het grappige is wel dat ze bij de badkamer nog wel de douche, wastafel en het toilet noemen
[ afbeelding ]
De vrijstaande houten berging:
[ afbeelding ]
De tuin:
[ afbeelding ]
Keuken:
[ afbeelding ]
(huis is trouwens verkocht)
*Jaloers isquote:Op maandag 14 april 2008 09:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh!
* noekje gaat deze makelaar eens bellen.
decor voor nieuwe saw?quote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=6e293ab3-1a7b-40dd-b618-038a8d0d80d6&objecttype=DetailKoopObject
- Vrijstaand
- 865 m2 grond...
- 3 slaapkamers en een inloopkast die als slaapkamer genoemd staat (ja, ik vind 4 m2 géén slaapkamer)
Het grappige is wel dat ze bij de badkamer nog wel de douche, wastafel en het toilet noemen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tuin:
[ afbeelding ]
Keuken:
[ afbeelding ]
Dat is dan ook het verschil tussen het platteland in het noorden en het platteland in het zuidenquote:Op maandag 14 april 2008 11:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
De prijs van dat huis!![]()
- 865 m2 grond...
Hier in Brabant kost zo'n perceel alleen al iets van 3 of 4 ton.![]()
Dit huis: Rijnstraat 17, Eindhoven verkeert ook in beroerde staat en het perceel is onhandig L-vormig. Toch vragen ze nog 365.000 euro.Zitten géén foto's van het interieur bij, en geloof me, dat ik maar beter ook.
![]()
Dit huis was van de overleden opa van mijn vriend. Vraagprijs is al enorm gezakt, was oorsprokelijk 4.5 ton.
Huis staat inderdaad nu al een jaar te koop. En persoonlijk zou ik er niet meer dan 2.5ton voor geven.quote:Op maandag 14 april 2008 12:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dat is dan ook het verschil tussen het platteland in het noorden en het platteland in het zuiden
Nieuw Buinen is sowieso goedkoop qua woningen, onderhouden of niet.
Oke, je hebt mensen die denken tonnen te moeten vragen, die woningen staan dan ook langer te koop
quote:
ik vind 2 maand te koop staan niet lang voor zo'n woning eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 april 2008 12:36 schreef BeejEm het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] <--klik
Ontzettend zonde dat ze zo'n leuk huisje zo hebben laten vervallen.
Of zoals de makelaar het omschrijft:
"... vertoont achterstallig onderhoud ..."![]()
[ afbeelding ]![]()
Maar .... het kost dan ook maar ¤ 79.000 en er hoort dan wel weer 865 m² eigen grond bij. (Nieuw Buinen)
Het heeft zo'n 2 maanden op Funda gestaan en is nu dan toch verkocht onder voorbehoud. Wel benieuwd of het renoveren of nieuwbouw wordt.
Voor dat geld zou ik het nog best willen kopen en opknappen. Heb je best wel een heel leuk huis én als het klaar is heb je nog steeds maar een hypotheek van 80kquote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
- Vrijstaand
- 865 m2 grond...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tuin:
[ afbeelding ]
Keuken:
[ afbeelding ]
Ooooh... echt wanstaltig gewoon!quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, eigenlijk is het niet eens een slechte deal als je goed bent in klussen en zelf precies wilt kiezen wat voor keuken en badkamer er in je nieuwe huis komt.quote:Op maandag 14 april 2008 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
Voor dat geld zou ik het nog best willen kopen en opknappen. Heb je best wel een heel leuk huis én als het klaar is heb je nog steeds maar een hypotheek van 80k
Voor in de tuin istie best wel leuk.quote:Op maandag 14 april 2008 17:15 schreef k_man het volgende:
Deze toffe eethoek trouwens ook (gejat uit een bos...?):
[ afbeelding ]
Soms heeft zo'n bedconstructie een goede redenquote:
Nog één keer schilderen (in groen/wit), volstoppen met wc rollen en dan de fik er in.quote:Op maandag 14 april 2008 12:36 schreef BeejEm het volgende:
Maar .... het kost dan ook maar ¤ 79.000 en er hoort dan wel weer 865 m² eigen grond bij. (Nieuw Buinen)
Het heeft zo'n 2 maanden op Funda gestaan en is nu dan toch verkocht onder voorbehoud. Wel benieuwd of het renoveren of nieuwbouw wordt.
Ja? Mis het opmerkelijke. Gebeurt zo vaak hoor...quote:
En onder de tvquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:23 schreef Guppyfriend het volgende:
de tvdie mag natuurlijk niet stoffig worden!
De stereotoren van de Lidl.quote:
de dvd-speler en zoquote:
naaktfoto van de vrouw des huizes?quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:34 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je toch afvragen wat er onder de doeken te zien was...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Niet geschikt voor heel dikke mensen:
[ afbeelding ]
Nooit kopen, explosiegevaarquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OK, hij is niet al te groot. Maar dat wordt ook nergens beweert in de advertentie volgens mijquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:50 schreef Fancy_Me het volgende:
Met super grote slaapkamer
[ afbeelding ]
Dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:
Voor zoveel geld verwacht ik toch een grotere slaapkamer.. als ik dat huis koop worden er eerst een paar muren gesloopt.. Maar kheb niet zoveel centjesquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:01 schreef Blik het volgende:
[..]
OK, hij is niet al te groot. Maar dat wordt ook nergens beweert in de advertentie volgens mij
Een veel te dure TV en stereo set denk ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:34 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je toch afvragen wat er onder de doeken te zien was...
[ afbeelding ]
zou die oven wel open kunnen eigenlijk ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Niet geschikt voor heel dikke mensen:
[ afbeelding ]
volgens mij is die discussie 7 topics geleden ook al een keer gevoerd over die keukenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou die oven wel open kunnen eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |