quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een van de meest deprimerende foto's ooit
Tsja, dat ligt er natuurlijk aan waar het ligt hequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:23 schreef sommeltje het volgende:
Gelezen bij een huis van 780.000 euri's:
Het vrije uitzicht aan de achterzijde maakt dit herenhuis extra speciaal.
...en...
Deze achterkamer heeft een mooie serre met openslaande deuren naar de achtertuin. Een geweldige ruimte!
...en...
Buiten: Er is een heerlijke besloten tuin met separate berging voor al uw tuinmeubilair. Hier kunt u optimaal genieten van uw privacy!
Dat belooft dus heel wat...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... en dan ziet het er zo uit...
hahaquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, dat ligt er natuurlijk aan waar het ligt he
Huis met een omen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de fotograaf naar vis rook.
Ik zat er ook aan te denken idd.quote:
Jij hebt zeker geen Tolkien gelezen, cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet het, er zijn al vaker foto's van straatnaambordjes voorbijgekomen, erg bijzonder zijn ze dus niet.
Maar ik vond deze straatnaam al vreemd voor ik de foto zag.
Waar woon je?
- nou, ik woon op/in:
[ afbeelding ]
Je zal aan het Frodoplein wonenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen Tolkien gelezen, cultuurbarbaar
quote:Op vrijdag 4 april 2008 06:05 schreef Metus het volgende:
[..]
Een schuin dak.
Ook in een pand van 6,25 miljoen zitten we gewoon gezellig met z'n allen op de bank:
[ link | afbeelding ]
Desalniettemin blijft het een onuitspreekbare (en beroerde) straatnaam. Vind toch dat gemeenten een beetje beter na moeten denken bij straatnamen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen Tolkien gelezen, cultuurbarbaar
Net als meerhoven waar alle straten met "zand" "gras" of "bos" beginnen... je wordt er knettergek van.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Desalniettemin blijft het een onuitspreekbare (en beroerde) straatnaam. Vind toch dat gemeenten een beetje beter na moeten denken bij straatnamen.
In Zoetermeer is een buurt waar de straten allemaal kleurnamen hebben, zonder toevoeging van "straat" oid.Straatnamen als "Nevelgrijs", "Flessegroen", "Spierwit" en "Hemelsblauw". Die laatste is wel aardig, maar een adres als Nevelgrijs...
of mount doomquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je zal aan het Frodoplein wonen
En dan vraag je aan iemand waar grasklokje is en dan sturen ze je naar grashalm ofzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als meerhoven waar alle straten met "zand" "gras" of "bos" beginnen... je wordt er knettergek van.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Multifunctionele ruimte![]()
Poepen en stijken tegelijk.Efficientie ten top.
Ik ook niet. Maar het is wel een beroemde foto: http://en.wikipedia.org/wiki/Sharbat_Gulaquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:52 schreef esjuh het volgende:
Ik zou echt niet kunnen slapen met zo'n foto boven mijn bed:
[ afbeelding ]
Wrom niet, als je in bed ligt zie je het toch nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:52 schreef esjuh het volgende:
Ik zou echt niet kunnen slapen met zo'n foto boven mijn bed:
[ afbeelding ]
Leuk uit- en aanzicht:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:22 schreef vipergts het volgende:
hoe vinden jullie die foto's zeg spitten jullie heel funda door ofzo
Volgens mij zijn die 2 kastjes onder het kookgedeelte de wasbak naar voren en die 2 deurtjes daarnaast dus schuin geplaatst.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Is die keuken zo scheef? Let vooral op de onderkant van de kastjes
Die boerderij is juist geweldig!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Is die keuken zo scheef? Let vooral op de onderkant van de kastjes
[ afbeelding ]
Het washok
[ afbeelding ]
Zelfde huis, hier hang je je partner indien vervelend?
[ afbeelding ]
Schrikdraad ipv een muurtje om het slaapvertrek heen
[ afbeelding ]
Nutteloze foto van kat en krater bij het huis met schrikdraad
[ afbeelding ]
Een huis bewoond door gedrochten
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook een gaaf huis.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die boerderij is juist geweldig!Al die boerendetails!
En onder, dat zijn toch gewoon Indonesische beelden? Die zie ik heel vaak bij mensen staan
Heeft wat weg van een groothoeklens... alleen zou je dan verwachten dat de kast ook kromtrekt, net als dat tafelding boven het bed.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef Ireth het volgende:
Als je de lijnen volgt van bed en schuilderij, wat zijn de deur en kast dan scheef? Ik vind dit een heule rare foto
[ afbeelding ]
Is dat in een kubuswoning ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef Ireth het volgende:
Als je de lijnen volgt van bed en schuilderij, wat zijn de deur en kast dan scheef? Ik vind dit een heule rare foto
[ afbeelding ]
Nog 1 uit hetzelfde huis! Dit vind ik stoer! Zo'n raam in de kinderkamer!
[ afbeelding ]
zaterdag is het open huis! go check it out, zou ik zeggen. ik ben nu ook wel nieuwsgierigquote:
het is ook geen moeten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef Ireth het volgende:
A. hebben we hier zaterdag megabraderie en ben ik daar dus de hele dag te vinden en B. het is me net ff te ver fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |