Die stond niet in het vorige deelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:45 schreef Levitation het volgende:
Ik mis de 35 zitsbank nog in de OP.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:45 schreef Levitation het volgende:
Ik mis de 35 zitsbank nog in de OP.
quote:Het bos en hunebed zijn op loopafstand te bereiken.
Kijk, een anti-zelfmoordgatquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Qebbel het volgende:
Yeay!! Mijn ontwerpje in de OP
Tevens mijn bijdrage voor vandaag:
[ afbeelding ]
Goede bijdrage voor dit hele leuke Amsterdamse huuske!
Net zoiets als dit dusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto's zijn van het huis van Antonie Kamerling en Isa Hoes heb ik vernomen uit het hutjes van de celebs topic.quote:
Dat gat in die slaapkamer... je zal half slaapdronken in dat gat donderen.quote:
Whehehe was me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En vooral het schoonmaakroostertje dat links in een showtas op de muur zit geprikt
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En vooral het schoonmaakroostertje dat links in een showtas op de muur zit geprikt
't is dat dat ding zowat tegen Friesland aan staat, anders had ik hem ZO gekocht!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:52 schreef Anyanka het volgende:
Na zoveel topics lurken voel ik me verplicht ook iets te posten. Op hoop van zegen dat ie nog niet is langsgekomen.
Een te renoveren boerderijtje in:
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw topografische kennis staat, maar Steenbergen ligt 13 km boven Bergen op Zoomquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
't is dat dat ding zowat tegen Friesland aan staat, anders had ik hem ZO gekocht!
Ziet er wel spannend uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Die dachten dat 'bling-bling' nog steeds in is...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:52 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Wij houden van glanzend
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn er twee Steenbergens in NL.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw topografische kennis staat, maar Steenbergen ligt 13 km boven Bergen op Zoom
dat klopt!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee Steenbergens in NL.
Helaas wel, helaas wel.............quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:00 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Die dachten dat 'bling-bling' nog steeds in is...
Nee, ze zijn er juist achter gekomen dat het uit is, vandaar dat ze willen verhuizenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:00 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Die dachten dat 'bling-bling' nog steeds in is...
Volgens mij veel als ik de omgeving door de ramen bekijk en de bouw van het dak.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een quizje: hoeveel moet het huis opbrengen met deze badkamer en keuken erin?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben ook Senseo's en planten op rare plekken:
[ afbeelding ]
Wat zonde zeg, heb je een huis van een freaking miljoen, en dan ziet het er zo uit?quote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een quizje: hoeveel moet het huis opbrengen met deze badkamer en keuken erin?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben ook Senseo's en planten op rare plekken:
[ afbeelding ]
Zo zie je dat smaken kunnen verschillen , ik vind die slaapkamer echt prachtig!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze foto's zijn van het huis van Antonie Kamerling en Isa Hoes heb ik vernomen uit het hutjes van de celebs topic.
1254.000 gokjequote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
goh, die kelder lijkt op die van mijn ouders!!! Zit inderdaad ook zo'n raar hek in (mijn ouders hebben er gelukkig nooit aan gedacht ons daarachter op te sluiten) en zo'n plafond. Een oude boerderij waarschijnlijk??? En van die ruimtes die nog niet onder handen genomen zijn... herken ik ook, na 24 jaar is de officiele woonkamer ook een beetje in die staat. Maar ja, dan heb je wel een studeerkamer, keuken,, tv kamer, eetkamer van woonkamerformaat en een lading slaapkamers die wel af zijn....quote:Op zondag 30 maart 2008 01:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
In dit huis van een miljoen staan dingen op de foto die ik niet begrijp...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die computer hoekquote:
De Dojo van mr. Miyagi!quote:Op zondag 30 maart 2008 14:31 schreef marky het volgende:
Je moet er van houden maar wel bijzonder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let hier vooral ook op de mooie in stijl lamp aan het plafond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een verfrissende duikquote:
Tuurlijk: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=9b23e75c-e113-4849-994f-854e8b7dda07&objecttype=DetailKoopObjectquote:Op zondag 30 maart 2008 14:00 schreef sobotta het volgende:
[..]
Mijn vader just got stuck en vindt zijn auto leuker om aan te klussen.
Heb je de link trouwens?
Dat tafeltje is vet.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:05 schreef marky het volgende:
Het moet je smaak zijn maar deze zithoek is wel heel erg blauw
Je moet wel de rest van het interieur wegdenken. Die kasten en de muurdecoratie passen er absoluut niet bij.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:43 schreef NED het volgende:
[..]
Dat tafeltje is vet.
Die 2 dingen helemaal rond draaien zegmaar
die heb ik al eens gepostquote:Op zondag 30 maart 2008 15:48 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
bij gebrek aan opslagplaats zetten we de fiets en stepper maar gewoon in het lege zwembad
Deze bovenste ook al, meerdere keren zelfs!quote:Op zondag 30 maart 2008 20:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
Eet smakelijk
En dat voor maar bijna 2 miljoen euries
[ afbeelding ]
en leuk uitzicht
[ afbeelding ]
Dacht ik wat leuks gevonden te hebbenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze bovenste ook al, meerdere keren zelfs!
Maar wel een Senseo naast het bed.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:49 schreef sommeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er zo'n beetje uit dat oma alleen is achtergebleven? Dus we zetten maar een plantje op het bed? Het rechter nachtkastje is ook leeg.
Als ik iets een treurig gezicht vind, is het zo'n half gebruikt bed.
Deze is ook al langs geweestquote:Op maandag 31 maart 2008 01:02 schreef LeoLoopneus het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er dan toch zit kan je net zo goed meteen je overhemden strijken of het toiletmatje stofzuigen...
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Omschrijving/?id=20a62517-c02d-464b-aa2d-65a679f737db&objecttype=DetailKoopObjectquote:Op maandag 31 maart 2008 18:49 schreef Longmen het volgende:
Die bisocoopzaal [ afbeelding ] Link van het hele huis?
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef barman het volgende:
[..]
Zie ik daar een echt gristen-orgel in de hoek?
Zelfs de foto's komen uit de seventiesquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:43 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk, deze tijdcapsule in Biervliet (): back to the seventies
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oergezellige, lichte slaapkamer ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Instapruimte is overrated...
Gelukkig hoeft dit prachtige stulpje maar 75.000 euro te kosten
Ik vind het huis zelfs mooi, alleen de inrichting is een beetje, ehm, niet geheel mijn smaak......quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:20 schreef Berkery het volgende:
Er zijn vast mensen die het mooi vinden, het ziet er ook allemaal keurig uit,maar ik dacht echt even 'WTF?':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die halflege fles rode wijn valt een beetje uit de toon. Kleuren![]()
[ afbeelding ]
Wel kinky als je bedenkt dat er ook nog eens geen "mat" glas in de douchecabine zitquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:53 schreef semd het volgende:
Niet echt schokkend, maar wel apart: de badkamer op de overloop: [ afbeelding ]
Waarschijnlijk hebben ze de gewoonte ontwikkeld om liggend tv te kijken.quote:
zoalshet er nu uitziet is het skrikkelijk, maar wat een prachtige grote ruimte om zelf mee te spelen dmv roomdividers!quote:Op zondag 30 maart 2008 14:31 schreef marky het volgende:
Je moet er van houden maar wel bijzonder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let hier vooral ook op de mooie in stijl lamp aan het plafond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er is nota bene een liftquote:Op woensdag 2 april 2008 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Zóveel trappen dat er halverwege een bankje neergezet is
Vette shit, dat is nét wat ik nodig heb...quote:Op woensdag 2 april 2008 12:24 schreef NED het volgende:
Het lijkt wel een werkplaats ofzo.
En die lift dan voor een motor op te zetten of iets zodat je je niet hoeft te bukken.
Denk ik. Geen idee wat het is.
Dat is overigens in een huis van 1,6 miljoen
Zo'n bankje of stoeltje is redelijk normaal in een flat waar veel ouderen wonen.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oom heeft ook zo'n kelder met dito lift. Hij knutselt er aan oldtimer-brommertjes en-motoren.quote:
Lekker, heb je flink zitten bouten, kan de hele bovenverdieping meegenietenquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:53 schreef semd het volgende:
Niet echt schokkend, maar wel apart: de badkamer op de overloop: [ afbeelding ]
Een soort inloopkelder denk ik, aan het raampje te zien.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:52 schreef .Sparkling. het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een beetje op een badkamer met die tegeltjes zo, maar het is een.. Bergruimte ofzo?
[ afbeelding ]
We moeten uitkijken dat er niemand ontsnapt!
-edit- verkeerd gekekenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Word dizzy van die vloer (Banstraat A'dam woning van 1.3 miljoen)
[ afbeelding ]
Nutteloze foto bij een villa in Amsterdam @ 1.2 miljoen
[ afbeelding ]
Heb je een huis van bijna een miljoen heb je zo een piepkleine douche
[ afbeelding ]
Blijven hangen in de tijd
[ afbeelding ]
Wat is dat witte ding in de trolley?
[ afbeelding ]
Charmant muurtje
[ afbeelding ]
Check dit bed, goed op letten he!
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit het bedHuis kost overigens1.2 miljoen (Frederiksplein A'dam)
Hoogveldt is op zich wel een geschikte makelaar, heeft onze taxatie gedaan, aardige gast.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Of je verzamelt opgezette stadsduiven
[ afbeelding ]
Je meent 't
en een zoemer boven de lift......als de zoemer gaat is het eten klaar !quote:Op woensdag 2 april 2008 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Hee, das een verhipte versie van de 67-zit bank! (deel 1)quote:Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Erg dicht bij de grond zitten
Komt uit hetzelfde huis als mijn post hierboven (zie ik nu)quote:[ afbeelding ]
Een doorgeefluik boven het bad
Zo hee, die is goed! .. met wit!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:20 schreef Berkery het volgende:
Er zijn vast mensen die het mooi vinden, het ziet er ook allemaal keurig uit,maar ik dacht echt even 'WTF?':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die halflege fles rode wijn valt een beetje uit de toon. Kleuren![]()
[ afbeelding ]
Vet, toen ik in Amerika was voor m'n werk had ik ook een inloopkast in m'n badkamerquote:Op donderdag 3 april 2008 12:58 schreef Tamaartje het volgende:
weet niet of het eerder gepost is anders, sorry!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wc en fonteintje uit de 17e eeuw, in een huis van bijna 1,2 miljoen
--
[ afbeelding ]
inloopkast in je badkamer?
ik zei ook niet dat ik het niet mooi vondquote:
Vergeet die kunst, dat bed ziet er uit alsof drie vrouwen er in kleermakerszit hebben zitten menstruerenquote:
Bedsteequote:Op donderdag 3 april 2008 13:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Heb je een huis van 1.5 miljoen kan er niet eens een normaal bed vanaf (Hoofddorp)
Een schuin dak.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat blauwe ding in het midden?
Maar die foto met dat smerige kussen is natuurlijk wel onvoorstelbaar dat iemand dat publiceert.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de laatste entries maar matig, een vissenkom in de keuken en een kleurig kinderkamertje zijn nou niet echt dingen waarvan ik denk WTF dat iemand dat op Funda zet
True, die kun je ook best even uit beeld kieperenquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar die foto met dat smerige kussen is natuurlijk wel onvoorstelbaar dat iemand dat publiceert.
Ook onvoorstelbaar dat iemand dat niet even opruimt VOOR de makelaar binnenkomtquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar die foto met dat smerige kussen is natuurlijk wel onvoorstelbaar dat iemand dat publiceert.
Die mag dan ook wel gevarengeld vragen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Pfff, bijzonder vermoeiend huisZouden ze een werkster hebben?
Multifunctionele ruimtequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Is het nou een eetkamer, een washok of een toilet
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een van de meest deprimerende foto's ooit
Tsja, dat ligt er natuurlijk aan waar het ligt hequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:23 schreef sommeltje het volgende:
Gelezen bij een huis van 780.000 euri's:
Het vrije uitzicht aan de achterzijde maakt dit herenhuis extra speciaal.
...en...
Deze achterkamer heeft een mooie serre met openslaande deuren naar de achtertuin. Een geweldige ruimte!
...en...
Buiten: Er is een heerlijke besloten tuin met separate berging voor al uw tuinmeubilair. Hier kunt u optimaal genieten van uw privacy!
Dat belooft dus heel wat...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... en dan ziet het er zo uit...
hahaquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, dat ligt er natuurlijk aan waar het ligt he
Huis met een omen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de fotograaf naar vis rook.
Ik zat er ook aan te denken idd.quote:
Jij hebt zeker geen Tolkien gelezen, cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet het, er zijn al vaker foto's van straatnaambordjes voorbijgekomen, erg bijzonder zijn ze dus niet.
Maar ik vond deze straatnaam al vreemd voor ik de foto zag.
Waar woon je?
- nou, ik woon op/in:
[ afbeelding ]
Je zal aan het Frodoplein wonenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen Tolkien gelezen, cultuurbarbaar
quote:Op vrijdag 4 april 2008 06:05 schreef Metus het volgende:
[..]
Een schuin dak.
Ook in een pand van 6,25 miljoen zitten we gewoon gezellig met z'n allen op de bank:
[ link | afbeelding ]
Desalniettemin blijft het een onuitspreekbare (en beroerde) straatnaam. Vind toch dat gemeenten een beetje beter na moeten denken bij straatnamen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen Tolkien gelezen, cultuurbarbaar
Net als meerhoven waar alle straten met "zand" "gras" of "bos" beginnen... je wordt er knettergek van.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Desalniettemin blijft het een onuitspreekbare (en beroerde) straatnaam. Vind toch dat gemeenten een beetje beter na moeten denken bij straatnamen.
In Zoetermeer is een buurt waar de straten allemaal kleurnamen hebben, zonder toevoeging van "straat" oid.Straatnamen als "Nevelgrijs", "Flessegroen", "Spierwit" en "Hemelsblauw". Die laatste is wel aardig, maar een adres als Nevelgrijs...
of mount doomquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je zal aan het Frodoplein wonen
En dan vraag je aan iemand waar grasklokje is en dan sturen ze je naar grashalm ofzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als meerhoven waar alle straten met "zand" "gras" of "bos" beginnen... je wordt er knettergek van.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Multifunctionele ruimte![]()
Poepen en stijken tegelijk.Efficientie ten top.
Ik ook niet. Maar het is wel een beroemde foto: http://en.wikipedia.org/wiki/Sharbat_Gulaquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:52 schreef esjuh het volgende:
Ik zou echt niet kunnen slapen met zo'n foto boven mijn bed:
[ afbeelding ]
Wrom niet, als je in bed ligt zie je het toch nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:52 schreef esjuh het volgende:
Ik zou echt niet kunnen slapen met zo'n foto boven mijn bed:
[ afbeelding ]
Leuk uit- en aanzicht:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:22 schreef vipergts het volgende:
hoe vinden jullie die foto's zeg spitten jullie heel funda door ofzo
Volgens mij zijn die 2 kastjes onder het kookgedeelte de wasbak naar voren en die 2 deurtjes daarnaast dus schuin geplaatst.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Is die keuken zo scheef? Let vooral op de onderkant van de kastjes
Die boerderij is juist geweldig!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Is die keuken zo scheef? Let vooral op de onderkant van de kastjes
[ afbeelding ]
Het washok
[ afbeelding ]
Zelfde huis, hier hang je je partner indien vervelend?
[ afbeelding ]
Schrikdraad ipv een muurtje om het slaapvertrek heen
[ afbeelding ]
Nutteloze foto van kat en krater bij het huis met schrikdraad
[ afbeelding ]
Een huis bewoond door gedrochten
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook een gaaf huis.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die boerderij is juist geweldig!Al die boerendetails!
En onder, dat zijn toch gewoon Indonesische beelden? Die zie ik heel vaak bij mensen staan
Heeft wat weg van een groothoeklens... alleen zou je dan verwachten dat de kast ook kromtrekt, net als dat tafelding boven het bed.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef Ireth het volgende:
Als je de lijnen volgt van bed en schuilderij, wat zijn de deur en kast dan scheef? Ik vind dit een heule rare foto
[ afbeelding ]
Is dat in een kubuswoning ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef Ireth het volgende:
Als je de lijnen volgt van bed en schuilderij, wat zijn de deur en kast dan scheef? Ik vind dit een heule rare foto
[ afbeelding ]
Nog 1 uit hetzelfde huis! Dit vind ik stoer! Zo'n raam in de kinderkamer!
[ afbeelding ]
zaterdag is het open huis! go check it out, zou ik zeggen. ik ben nu ook wel nieuwsgierigquote:
het is ook geen moeten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef Ireth het volgende:
A. hebben we hier zaterdag megabraderie en ben ik daar dus de hele dag te vinden en B. het is me net ff te ver fietsen
Creatief met TV en afzuigslang, een korte cursus door 'Eigen huis & Tuin'.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef Ireth het volgende:
Ik weet niet of ik um nou lelijk of mooi vind, maar het is iig een aparte 'open haard'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kleuren ook, twee soorten roze.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:25 schreef Ireth het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaarom zou je ook een kastdeurtje (of 5!) dichtdoen!![]()
[ afbeelding ]
vind t wel leuk eigenlijk...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef Ireth het volgende:
"Schat we komen een kamertje tekort voor Henkie en Klaasje!"
"Ow we verbouwen de kast wel!"
[ afbeelding ]
Wel mooi en je kan dammen in de badkamer:quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:37 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het plafond in het trappenhuis doet 'gezellig' mee!
[ afbeelding ]
Link
Juist cool zo'n gebouw! Eens wat anders.quote:
dat draad van/naar de radio dan !quote:
Jaah schandalig!quote:
Ik vind hem wel gaafquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef Ireth het volgende:
Ik weet niet of ik um nou lelijk of mooi vind, maar het is iig een aparte 'open haard'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij jou lopen de draden ook gewoon zo pontificaal door het huis ? Of heb jij wel een poging gedaan het een beetje uit het zicht te halen ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jaah schandalig!![]()
Hoe komen ze erbij, radio's hebben toch helemaal geen elektriciteit nodig. Tsss.... Wat een wansmaak
. Een draad van/naar de radio
.
is maar een piano hoor, en ik heb computers al veel dichter bij piano's weten te staan dan dit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:22 schreef vipergts het volgende:
[ afbeelding ]
een orgel en een computer naast elkaar, lekker goddeloos porno kijken terwijl de panne van het dak worden georgeld (staphorst)
Mwa dat valt wel mee hoor, dat soort plekken heb je heel snel bij een houten vloer. Even een keer de plant teveel water geven of een glas omkiepen en het ziet er al zo uit.quote:
Ze hebben ook geen voordeurquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:00 schreef Murd0ck het volgende:
Tuurlijk, zou ik ook zeggen als het huis geen badkamer heeft. Onbegonnen werk!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=6802e350-467f-45f5-8522-81729222dfbc&objecttype=DetailKoopObject
Oh ja, ik zou het ff weg moffelen, maar om nu te zeggen dat het bizar, opmerkelijk of wat dan ook is?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij jou lopen de draden ook gewoon zo pontificaal door het huis ? Of heb jij wel een poging gedaan het een beetje uit het zicht te halen ?
Het is gewoon een piano dat daar staat, en wat dan nog als het wel een orgel was? Ja, misschien wonen er dan christenen. Zoals je die in elke straat kunt vinden. Heel opmerkelijk inderdaad. Je commentaar zegt wat mij betreft mee over jezelf dan over deze bewoners.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:22 schreef vipergts het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb mijn schijt lint greaag onder hand bereik de plee zie rechtsonderin
[ afbeelding ]
een orgel en een computer naast elkaar, lekker goddeloos porno kijken terwijl de panne van het dak worden georgeld (staphorst)
[ afbeelding ]
En zo leid de weg naar de Heere ( staphorst)
[ afbeelding ]
Deze mensen hadden nog wat traanplaat liggen
Maar wát een badkamerquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:13 schreef -Robbedoes- het volgende:
Keurig foto toestel op statief en flitser los in de hand![]()
[ afbeelding ]
Eens de laatste posts zijn niets bijzonders. topic begon veelbelovend, maar is nu weer van bedenkelijk niveau.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou het ff weg moffelen, maar om nu te zeggen dat het bizar, opmerkelijk of wat dan ook is?
Nee allerminst.
Heb ook het gevoel dat er een aantal mensen zijn die hier foto's posten om het foto's posten terwijl er niets bizars op te vinden is. Beetje jammer want zo wordt het hele topic om zeep geholpen (kijk ook maar naar de 3 foto's van ViperGTS, what on earth is daar mis mee, die lollige tekstjes doen het em echt niet hoor. Als er niets spannends op de foto staat).
En een zuilquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:10 schreef Longmen het volgende:
Geloof dat ik wel weer een aardige 35-zitter heb gevonden![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=bdf63407-3c75-459c-b476-a2e822505165&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:08 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Maar wát een badkamer![]()
Linkje naar het hele huis?
we gaan verhuizen.. wat een feest??quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:36 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af waar ie naar keek.......
Nee, er staat iemand links van de foto de aandacht van die hond te trekkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
we gaan verhuizen.. wat een feest??
Ik zie een stijve penis !quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:13 schreef -Robbedoes- het volgende:
Keurig foto toestel op statief en flitser los in de hand![]()
[ afbeelding ]
ja wel vreemd in de hal/gang ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:18 schreef tbl1966 het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen. We hebben en tapijt en een houten vloer in de gang?
[ afbeelding ]
Bij de keuken hebben ze 't ook maar daar kan ik het me nog voorstellen
[ afbeelding ]
Verder een mooi huis hoor, maar ik vroeg het me gewoon af.
ik moest meteen denken aanquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |