Die stond niet in het vorige deelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:45 schreef Levitation het volgende:
Ik mis de 35 zitsbank nog in de OP.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:45 schreef Levitation het volgende:
Ik mis de 35 zitsbank nog in de OP.
quote:Het bos en hunebed zijn op loopafstand te bereiken.
Kijk, een anti-zelfmoordgatquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Qebbel het volgende:
Yeay!! Mijn ontwerpje in de OP
Tevens mijn bijdrage voor vandaag:
[ afbeelding ]
Goede bijdrage voor dit hele leuke Amsterdamse huuske!
Net zoiets als dit dusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto's zijn van het huis van Antonie Kamerling en Isa Hoes heb ik vernomen uit het hutjes van de celebs topic.quote:
Dat gat in die slaapkamer... je zal half slaapdronken in dat gat donderen.quote:
Whehehe was me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En vooral het schoonmaakroostertje dat links in een showtas op de muur zit geprikt
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En vooral het schoonmaakroostertje dat links in een showtas op de muur zit geprikt
't is dat dat ding zowat tegen Friesland aan staat, anders had ik hem ZO gekocht!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:52 schreef Anyanka het volgende:
Na zoveel topics lurken voel ik me verplicht ook iets te posten. Op hoop van zegen dat ie nog niet is langsgekomen.
Een te renoveren boerderijtje in:
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw topografische kennis staat, maar Steenbergen ligt 13 km boven Bergen op Zoomquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
't is dat dat ding zowat tegen Friesland aan staat, anders had ik hem ZO gekocht!
Ziet er wel spannend uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Die dachten dat 'bling-bling' nog steeds in is...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:52 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Wij houden van glanzend
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn er twee Steenbergens in NL.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw topografische kennis staat, maar Steenbergen ligt 13 km boven Bergen op Zoom
dat klopt!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee Steenbergens in NL.
Helaas wel, helaas wel.............quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:00 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Die dachten dat 'bling-bling' nog steeds in is...
Nee, ze zijn er juist achter gekomen dat het uit is, vandaar dat ze willen verhuizenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:00 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Die dachten dat 'bling-bling' nog steeds in is...
Volgens mij veel als ik de omgeving door de ramen bekijk en de bouw van het dak.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een quizje: hoeveel moet het huis opbrengen met deze badkamer en keuken erin?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben ook Senseo's en planten op rare plekken:
[ afbeelding ]
Wat zonde zeg, heb je een huis van een freaking miljoen, en dan ziet het er zo uit?quote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een quizje: hoeveel moet het huis opbrengen met deze badkamer en keuken erin?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben ook Senseo's en planten op rare plekken:
[ afbeelding ]
Zo zie je dat smaken kunnen verschillen , ik vind die slaapkamer echt prachtig!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze foto's zijn van het huis van Antonie Kamerling en Isa Hoes heb ik vernomen uit het hutjes van de celebs topic.
1254.000 gokjequote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
goh, die kelder lijkt op die van mijn ouders!!! Zit inderdaad ook zo'n raar hek in (mijn ouders hebben er gelukkig nooit aan gedacht ons daarachter op te sluiten) en zo'n plafond. Een oude boerderij waarschijnlijk??? En van die ruimtes die nog niet onder handen genomen zijn... herken ik ook, na 24 jaar is de officiele woonkamer ook een beetje in die staat. Maar ja, dan heb je wel een studeerkamer, keuken,, tv kamer, eetkamer van woonkamerformaat en een lading slaapkamers die wel af zijn....quote:Op zondag 30 maart 2008 01:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
In dit huis van een miljoen staan dingen op de foto die ik niet begrijp...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die computer hoekquote:
De Dojo van mr. Miyagi!quote:Op zondag 30 maart 2008 14:31 schreef marky het volgende:
Je moet er van houden maar wel bijzonder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let hier vooral ook op de mooie in stijl lamp aan het plafond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een verfrissende duikquote:
Tuurlijk: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=9b23e75c-e113-4849-994f-854e8b7dda07&objecttype=DetailKoopObjectquote:Op zondag 30 maart 2008 14:00 schreef sobotta het volgende:
[..]
Mijn vader just got stuck en vindt zijn auto leuker om aan te klussen.
Heb je de link trouwens?
Dat tafeltje is vet.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:05 schreef marky het volgende:
Het moet je smaak zijn maar deze zithoek is wel heel erg blauw
Je moet wel de rest van het interieur wegdenken. Die kasten en de muurdecoratie passen er absoluut niet bij.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:43 schreef NED het volgende:
[..]
Dat tafeltje is vet.
Die 2 dingen helemaal rond draaien zegmaar
die heb ik al eens gepostquote:Op zondag 30 maart 2008 15:48 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
bij gebrek aan opslagplaats zetten we de fiets en stepper maar gewoon in het lege zwembad
Deze bovenste ook al, meerdere keren zelfs!quote:Op zondag 30 maart 2008 20:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
Eet smakelijk
En dat voor maar bijna 2 miljoen euries
[ afbeelding ]
en leuk uitzicht
[ afbeelding ]
Dacht ik wat leuks gevonden te hebbenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze bovenste ook al, meerdere keren zelfs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |