Volgens mij veel als ik de omgeving door de ramen bekijk en de bouw van het dak.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een quizje: hoeveel moet het huis opbrengen met deze badkamer en keuken erin?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben ook Senseo's en planten op rare plekken:
[ afbeelding ]
Wat zonde zeg, heb je een huis van een freaking miljoen, en dan ziet het er zo uit?quote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een quizje: hoeveel moet het huis opbrengen met deze badkamer en keuken erin?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben ook Senseo's en planten op rare plekken:
[ afbeelding ]
Zo zie je dat smaken kunnen verschillen , ik vind die slaapkamer echt prachtig!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze foto's zijn van het huis van Antonie Kamerling en Isa Hoes heb ik vernomen uit het hutjes van de celebs topic.
1254.000 gokjequote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
goh, die kelder lijkt op die van mijn ouders!!! Zit inderdaad ook zo'n raar hek in (mijn ouders hebben er gelukkig nooit aan gedacht ons daarachter op te sluiten) en zo'n plafond. Een oude boerderij waarschijnlijk??? En van die ruimtes die nog niet onder handen genomen zijn... herken ik ook, na 24 jaar is de officiele woonkamer ook een beetje in die staat. Maar ja, dan heb je wel een studeerkamer, keuken,, tv kamer, eetkamer van woonkamerformaat en een lading slaapkamers die wel af zijn....quote:Op zondag 30 maart 2008 01:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
In dit huis van een miljoen staan dingen op de foto die ik niet begrijp...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |