Maar wel een Senseo naast het bed.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:49 schreef sommeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er zo'n beetje uit dat oma alleen is achtergebleven? Dus we zetten maar een plantje op het bed? Het rechter nachtkastje is ook leeg.
Als ik iets een treurig gezicht vind, is het zo'n half gebruikt bed.
Deze is ook al langs geweestquote:Op maandag 31 maart 2008 01:02 schreef LeoLoopneus het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er dan toch zit kan je net zo goed meteen je overhemden strijken of het toiletmatje stofzuigen...
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Omschrijving/?id=20a62517-c02d-464b-aa2d-65a679f737db&objecttype=DetailKoopObjectquote:Op maandag 31 maart 2008 18:49 schreef Longmen het volgende:
Die bisocoopzaal [ afbeelding ] Link van het hele huis?
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef barman het volgende:
[..]
Zie ik daar een echt gristen-orgel in de hoek?
Zelfs de foto's komen uit de seventiesquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:43 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk, deze tijdcapsule in Biervliet (): back to the seventies
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oergezellige, lichte slaapkamer ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Instapruimte is overrated...
Gelukkig hoeft dit prachtige stulpje maar 75.000 euro te kosten
Ik vind het huis zelfs mooi, alleen de inrichting is een beetje, ehm, niet geheel mijn smaak......quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:20 schreef Berkery het volgende:
Er zijn vast mensen die het mooi vinden, het ziet er ook allemaal keurig uit,maar ik dacht echt even 'WTF?':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die halflege fles rode wijn valt een beetje uit de toon. Kleuren![]()
[ afbeelding ]
Wel kinky als je bedenkt dat er ook nog eens geen "mat" glas in de douchecabine zitquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:53 schreef semd het volgende:
Niet echt schokkend, maar wel apart: de badkamer op de overloop: [ afbeelding ]
Waarschijnlijk hebben ze de gewoonte ontwikkeld om liggend tv te kijken.quote:
zoalshet er nu uitziet is het skrikkelijk, maar wat een prachtige grote ruimte om zelf mee te spelen dmv roomdividers!quote:Op zondag 30 maart 2008 14:31 schreef marky het volgende:
Je moet er van houden maar wel bijzonder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let hier vooral ook op de mooie in stijl lamp aan het plafond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er is nota bene een liftquote:Op woensdag 2 april 2008 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Zóveel trappen dat er halverwege een bankje neergezet is
Vette shit, dat is nét wat ik nodig heb...quote:Op woensdag 2 april 2008 12:24 schreef NED het volgende:
Het lijkt wel een werkplaats ofzo.
En die lift dan voor een motor op te zetten of iets zodat je je niet hoeft te bukken.
Denk ik. Geen idee wat het is.
Dat is overigens in een huis van 1,6 miljoen
Zo'n bankje of stoeltje is redelijk normaal in een flat waar veel ouderen wonen.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oom heeft ook zo'n kelder met dito lift. Hij knutselt er aan oldtimer-brommertjes en-motoren.quote:
Lekker, heb je flink zitten bouten, kan de hele bovenverdieping meegenietenquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:53 schreef semd het volgende:
Niet echt schokkend, maar wel apart: de badkamer op de overloop: [ afbeelding ]
Een soort inloopkelder denk ik, aan het raampje te zien.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:52 schreef .Sparkling. het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een beetje op een badkamer met die tegeltjes zo, maar het is een.. Bergruimte ofzo?
[ afbeelding ]
We moeten uitkijken dat er niemand ontsnapt!
-edit- verkeerd gekekenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Word dizzy van die vloer (Banstraat A'dam woning van 1.3 miljoen)
[ afbeelding ]
Nutteloze foto bij een villa in Amsterdam @ 1.2 miljoen
[ afbeelding ]
Heb je een huis van bijna een miljoen heb je zo een piepkleine douche
[ afbeelding ]
Blijven hangen in de tijd
[ afbeelding ]
Wat is dat witte ding in de trolley?
[ afbeelding ]
Charmant muurtje
[ afbeelding ]
Check dit bed, goed op letten he!
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit het bedHuis kost overigens1.2 miljoen (Frederiksplein A'dam)
Hoogveldt is op zich wel een geschikte makelaar, heeft onze taxatie gedaan, aardige gast.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Of je verzamelt opgezette stadsduiven
[ afbeelding ]
Je meent 't
en een zoemer boven de lift......als de zoemer gaat is het eten klaar !quote:Op woensdag 2 april 2008 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Hee, das een verhipte versie van de 67-zit bank! (deel 1)quote:Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Erg dicht bij de grond zitten
Komt uit hetzelfde huis als mijn post hierboven (zie ik nu)quote:[ afbeelding ]
Een doorgeefluik boven het bad
Zo hee, die is goed! .. met wit!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:20 schreef Berkery het volgende:
Er zijn vast mensen die het mooi vinden, het ziet er ook allemaal keurig uit,maar ik dacht echt even 'WTF?':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die halflege fles rode wijn valt een beetje uit de toon. Kleuren![]()
[ afbeelding ]
Vet, toen ik in Amerika was voor m'n werk had ik ook een inloopkast in m'n badkamerquote:Op donderdag 3 april 2008 12:58 schreef Tamaartje het volgende:
weet niet of het eerder gepost is anders, sorry!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wc en fonteintje uit de 17e eeuw, in een huis van bijna 1,2 miljoen
--
[ afbeelding ]
inloopkast in je badkamer?
ik zei ook niet dat ik het niet mooi vondquote:
Vergeet die kunst, dat bed ziet er uit alsof drie vrouwen er in kleermakerszit hebben zitten menstruerenquote:
Bedsteequote:Op donderdag 3 april 2008 13:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Heb je een huis van 1.5 miljoen kan er niet eens een normaal bed vanaf (Hoofddorp)
Een schuin dak.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat blauwe ding in het midden?
Maar die foto met dat smerige kussen is natuurlijk wel onvoorstelbaar dat iemand dat publiceert.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de laatste entries maar matig, een vissenkom in de keuken en een kleurig kinderkamertje zijn nou niet echt dingen waarvan ik denk WTF dat iemand dat op Funda zet
True, die kun je ook best even uit beeld kieperenquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar die foto met dat smerige kussen is natuurlijk wel onvoorstelbaar dat iemand dat publiceert.
Ook onvoorstelbaar dat iemand dat niet even opruimt VOOR de makelaar binnenkomtquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar die foto met dat smerige kussen is natuurlijk wel onvoorstelbaar dat iemand dat publiceert.
Die mag dan ook wel gevarengeld vragen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Pfff, bijzonder vermoeiend huisZouden ze een werkster hebben?
Multifunctionele ruimtequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Is het nou een eetkamer, een washok of een toilet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |