Maar wel een Senseo naast het bed.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:49 schreef sommeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er zo'n beetje uit dat oma alleen is achtergebleven? Dus we zetten maar een plantje op het bed? Het rechter nachtkastje is ook leeg.
Als ik iets een treurig gezicht vind, is het zo'n half gebruikt bed.
Deze is ook al langs geweestquote:Op maandag 31 maart 2008 01:02 schreef LeoLoopneus het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er dan toch zit kan je net zo goed meteen je overhemden strijken of het toiletmatje stofzuigen...
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Omschrijving/?id=20a62517-c02d-464b-aa2d-65a679f737db&objecttype=DetailKoopObjectquote:Op maandag 31 maart 2008 18:49 schreef Longmen het volgende:
Die bisocoopzaal [ afbeelding ] Link van het hele huis?
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef barman het volgende:
[..]
Zie ik daar een echt gristen-orgel in de hoek?
Zelfs de foto's komen uit de seventiesquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:43 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk, deze tijdcapsule in Biervliet (): back to the seventies
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oergezellige, lichte slaapkamer ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Instapruimte is overrated...
Gelukkig hoeft dit prachtige stulpje maar 75.000 euro te kosten
Ik vind het huis zelfs mooi, alleen de inrichting is een beetje, ehm, niet geheel mijn smaak......quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:20 schreef Berkery het volgende:
Er zijn vast mensen die het mooi vinden, het ziet er ook allemaal keurig uit,maar ik dacht echt even 'WTF?':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die halflege fles rode wijn valt een beetje uit de toon. Kleuren![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |