klikquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vet! Een opknappertje! Waar staat dat ding? Linkje?
Tof huis, maar dat mag dan ook wel voor 4 miljoenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:15 schreef Ireth het volgende:
Efteling?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Torenkamertje er bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het interieur is ook wel apart, maar nog niet echt schokkend vind ik
Dat ding staat al zo lang te koop als Funda bestaat trouwensquote:Op woensdag 9 april 2008 09:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tof huis, maar dat mag dan ook wel voor 4 miljoenKlassiek interieur, past er wel bij natuurlijk.
Ligt een beetje uit de route.quote:
mooi huisquote:Op woensdag 9 april 2008 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Tof huis, maar dat mag dan ook wel voor 4 miljoenKlassiek interieur, past er wel bij natuurlijk.
Niks bijzonders hoor...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
Een koopje! 279.000 Met mooie balken in zicht!
[ afbeelding ]
Leuke openhaard als wastafel.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef DeLiLaHtJe het volgende:
Weer is wat anders dan de normale badkamer tegeltjes
[ afbeelding ]
WTF zijn die reuzen sushi's boven het keukenblok???quote:Op donderdag 10 april 2008 00:53 schreef hilliebillie het volgende:aparte decoratie die horens
[ afbeelding ]
Heel leuk huis idd. Komt heel lief en gezellig over, ondanks dat het een aardig groot huis isquote:Op woensdag 9 april 2008 09:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jezus, WAT EEN OPMERKELIJKE FOTO'Squote:Op donderdag 10 april 2008 14:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
de planten hanger er aardig bij
[ afbeelding ]
roze kussens, kamer van de dochter?
maar dat ik dit http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=9066bdbb-0f15-4c6b-a059-e04181f046ba&objecttype= er nou zo snel van wil kopen, nee.
Huiliequote:Op donderdag 10 april 2008 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jezus, WAT EEN OPMERKELIJKE FOTO'S![]()
![]()
![]()
Ik ga niks posten als ik niks opmerkelijks tegenkomquote:Op donderdag 10 april 2008 14:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Huilie![]()
Kom zelf dan weer eens met mooie oogst van je huizenjacht!
Oneensquote:Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo goed als in serie 1, 2 3 niet nee, maar beter dan onderwerpen volplempen met TVP's en ouwe foto's wat nu gebeurt...
they all float down here, Billy boy!
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:53 schreef hilliebillie het volgende:
waterput waar geen water in mag?
[ afbeelding ]
Voor het paard wel ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:55 schreef Manono het volgende:
dit ziet er relaxed uit zeg, is dat een permanente woning?
Bij deel 13 al.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef kvd het volgende:
ik ontdek dit topic nu pas, ff een tvp om alles terug te kunnen vinden
Laat zien danquote:
Ik sla de meeste over die ik tegenkom, ik pak alleen echt interieurs die opvallen. Maar houd even op met zoeken, later een nieuwe ronde.quote:
Mooi zo! Voldoet ze aan de eisen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef sobotta het volgende:
de pop in bed is geweldig!!!
Handige nooduitgang!quote:
dat is verkooptechniek... geboeid rakenquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:49 schreef barman het volgende:
Moeten die handboeien weg van de keukenbalk? Nee joh, laat hangen!
[ afbeelding ]
Is weer eens wat anders idd, ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef DeLiLaHtJe het volgende:
Weer is wat anders dan de normale badkamer tegeltjes
[ afbeelding ]
Lijkt me wel wat. Om op te knappen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
Een koopje! 279.000 Met mooie balken in zicht!
[ afbeelding ]
Huisjequote:De woning verkeert in zeer slechte staat
Geef ook gelijk ff je funda account, dan kunnen we hem bekijken..quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet je eens kijken wat voor huis bij deze woonkamer en keuken hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |