Zou je ook terug kunnen spreken? Kan nog gezellig wordenquote:Leeuwarden heeft primeur met 'pratende' bewakingscamera
Uitgegeven op woensdag 02 april 2008 om 17:15:00
Leeuwarden zet een nieuw wapen in in de strijd tegen voor overlast zorgend uitgaanspubliek: een 'sprekende' camera. Deze camera is uitgerust met een luidspreker waarmee een politieagent op afstand mensen kan toespreken. De gemeente heeft met deze camera een primeur in een openbare ruimte. Op particuliere terreinen staat nu al dit soort camera's. Leeuwarden heeft in het uitgaansgebied in de binnenstad al gewone camera's hangen. Eén daarvan wordt vervangen door de pratende camera.
Als ze komen, dan pikken ze natuurlijk de belangrijke steden eruit!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:16 schreef Matje-1989 het volgende:
Nog zonder aanslagen?
Heb je plannen dan? :S
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:19 schreef Mof het volgende:
[..]
Als ze komen, dan pikken ze natuurlijk de belangrijke steden eruit!
Zullen ze vast wel eens mooie dames mee begluren en opmerkingen maken richting hunquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:15 schreef Mof het volgende:
[..]
Zou je ook terug kunnen spreken? Kan nog gezellig worden
Gelukt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:55 schreef Deansensitized het volgende:
Kijken of we morgen weer een botsing kunnen veroorzaken
Tevens TVP
quote:Op zondag 6 april 2008 16:48 schreef Paladijn het volgende:
Herman heeft geklaagd vanuit India:
http://www.nu.nl/news/151(...)anente_controle.html
quote:Op zondag 6 april 2008 16:48 schreef Paladijn het volgende:
Herman heeft geklaagd vanuit India:
http://www.nu.nl/news/151(...)anente_controle.html
quote:
Mijn vaste kantoor is in Hoogkerk (net ten westen van Groningen)quote:
Iets met stadspromotie en Leeuwarden 'in de kijker spelen'...quote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Merson het volgende:
Waarom staan er blauwe emmers met gele bloemen in de straat van de Bakker Bart?
Staat wel fleurig toch?quote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Merson het volgende:
Waarom staan er blauwe emmers met gele bloemen in de straat van de Bakker Bart?
quote:
Jaah!!!quote:
Haha... Dat is waar. Is die oud parkeergarage is nu helemaal klaar?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja tuurlijk is ie veranderd! De hele bende ligt altijd overhoop heHoe lang ben je dan weg geweest? 2 jaar of zo?
Je bedoelt ons nieuwe openlucht zwembad voor het gemeentekantoor?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:56 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Haha... Dat is waar. Is die oud parkeergarage is nu helemaal klaar?Ik ben iets van een jaar weg geweest. Maar zoals het nu staat ben ik slechts tijdelijk terug en vertrek ik daarna weer naar verwegistan.
Die inderdaad ja...quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bedoelt ons nieuwe openlucht zwembad voor het gemeentekantoor?
Toevallig zitten er wel fonteintjes in waar mensen door verrast wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:00 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Die inderdaad ja...Hoe dat zo? Blijft er water op het plein staan ofzo?
Niets van Cambuur meegekregenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:20 schreef mordradead het volgende:
Cambuur! Gister hebben ze met 5-1 gewonnen![]()
Iemand die trouwens weet hoe het er bij romein aantoe gaat? Ik ga met wat lui naar Beef vanavond maar er is nog iemand die mee wil... nou zie ik op de site dat het overdag niet open is en 's avonds begint het om 20:00 uur.... is het dan nog iets eerder open voor de rest van de kaart verkoop
Oh lol...quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toevallig zitten er wel fonteintjes in waar mensen door verrast worden
Maar ik doelde eigenlijk hierop:
[ afbeelding ]
En ja, de garage is ondertussen afgerond. Er staan foeilelijke ingangen op en de stenen met Escher kunst die tussen de normale tegels geplaatst zouden worden zijn niet doorgegaan ivm. de familie Escher die niet mee wilde werken
Ja man, daaromquote:
Er zit vast iemand op knopjes te drukken om dat te doenquote:Op zondag 13 april 2008 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
Spontaan??
Loop zo nu en dan dwars over dat plein.... niet veel zin in dat die dingen ineens gaan sproeien
Ik zou je al porren, 't stond vanmorgen aardig vol met vrachtwagensquote:Op maandag 14 april 2008 08:18 schreef Dangel het volgende:
back in town
kermis op t cambuurpleinmorgen camera mee dus
In Sneek ook al kermis.quote:Op maandag 14 april 2008 08:18 schreef Dangel het volgende:
back in town
kermis op t cambuurpleinmorgen camera mee dus
Zit dat tegenwoordig in de slagerij die er eerst naast zat?quote:Als een trofee staat deze mega-spuit op de tabakswarenkast van snackbar Het Vliet. Eigenaar Feenema van Het Vliet zegt overigens weinig last te hebben van de spuitruimte naast zijn bedrijf op het Zuidvliet. 'Maar deze spuit met een gevaarlijke naald ligt hier wel.'
kutkermisquote:
Cornjum hoort formeel niet bij Leeuwardenquote:
Na die paar miljoen voor wat minima-spaarlampjes en de zaailandplannen is er geen geld meer over gok ik... volgend jaar maar weer de belastingen omhoog ter compensatiequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef Mof het volgende:
Breaking News: De gemeenteraad heeft gister een voorstel van de FNP om geld uit te trekken voor een Frysk Karaokefestival al in de eerste ronde afgewezen.
De smeerlappen!
Kloof burger/politiek enzo!
gehehequote:Duizenden huishoudens in Leeuwarden zitten zonder stroom.Bij graafwerk is een kabel kapot getrokken waardoor ruim 80 transformatorhuisjes zonder spanning staan.Door de storing zijn vooral de wijk Camminghaburen en industrieterrein De Hemrik getroffen.Hoe lang de storing gaat duren is volgens netwerkbeheerder Essent niet duidelijk.
Dat probeer ik mijn kat ook elk jaar weer uit te leggen als ik een haarbal tegenkomquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Verharende dieren zijn dan ook vervelend
Vooral dat beest van mij die dan de hele tijd ligt te janken omdat ze er last van heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Verharende dieren zijn dan ook vervelend
Nee manquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat probeer ik mijn kat ook elk jaar weer uit te leggen als ik een haarbal tegenkom
Maar breng je huisdier dan naar het asiel ipv de hersens in te slaan.
quote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Merson het volgende:
Is er woensdag nog wat leuks te doen in Leeuwarden?
De trein naar Franeker aanschouwenquote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Merson het volgende:
Is er woensdag nog wat leuks te doen in Leeuwarden?
Ik ben ook geen aanhanger van het stelletje sentimentele kuthippies wat achter een leuk koppie aanrent in het kieshok.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man
Maar ben dan ook niet echt aanhanger van de Partij voor de Dieren
hey!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen aanhanger van het stelletje sentimentele kuthippies
quote:
ik stem er ook niet op hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik heb gewoon weinig op met one-issue partijen/kamerleden die zich door de waan van de dag laten leiden op andere punten, zo denk ik overigens ook over Wilders/Verdonk/Ratelband/PeterRdeV
Bovendien, er zijn zat belangenverenigingen die dezelfde milieu-punten al lobbyen bij de grote partijen - die ze ook daadwerkelijk omzetten in wetten.
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik stem er ook niet op hoorIk heb SP gestemd, ondanks dat ze me te rechts zijn
Mar dat maakt me niet minder een sentimentele kuthippie me dunkt
NCPN was in kiesdistrict Fryslân niet beschikbaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik doelde daarmee meer op de (goedbedoelde) naiviteit van die mensen
Het signaal afgeven is goed, maar om die reden twee mensen vier jaar lang als een stel clowns in de kamer 'denk om de dieren!' te laten roepen is IMHO te.
En stemmen op de SP was niet zo raar toch? Je had ook op de NCPN oid (geen idee hoe dat clubje tegenwoordig heet) kunnen stemmen om tot de ontdekking te komen dat ze toch niets voor je betekenen na de uitslag. Het zal me niets verbazen als de SP de komende verkiezingen de PvdA overvleugelt en diens positie overneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |