Iets met stadspromotie en Leeuwarden 'in de kijker spelen'...quote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Merson het volgende:
Waarom staan er blauwe emmers met gele bloemen in de straat van de Bakker Bart?
Staat wel fleurig toch?quote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Merson het volgende:
Waarom staan er blauwe emmers met gele bloemen in de straat van de Bakker Bart?
quote:
Jaah!!!quote:
Haha... Dat is waar. Is die oud parkeergarage is nu helemaal klaar?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja tuurlijk is ie veranderd! De hele bende ligt altijd overhoop heHoe lang ben je dan weg geweest? 2 jaar of zo?
Je bedoelt ons nieuwe openlucht zwembad voor het gemeentekantoor?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:56 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Haha... Dat is waar. Is die oud parkeergarage is nu helemaal klaar?Ik ben iets van een jaar weg geweest. Maar zoals het nu staat ben ik slechts tijdelijk terug en vertrek ik daarna weer naar verwegistan.
Die inderdaad ja...quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bedoelt ons nieuwe openlucht zwembad voor het gemeentekantoor?
Toevallig zitten er wel fonteintjes in waar mensen door verrast wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:00 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Die inderdaad ja...Hoe dat zo? Blijft er water op het plein staan ofzo?
Niets van Cambuur meegekregenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:20 schreef mordradead het volgende:
Cambuur! Gister hebben ze met 5-1 gewonnen![]()
Iemand die trouwens weet hoe het er bij romein aantoe gaat? Ik ga met wat lui naar Beef vanavond maar er is nog iemand die mee wil... nou zie ik op de site dat het overdag niet open is en 's avonds begint het om 20:00 uur.... is het dan nog iets eerder open voor de rest van de kaart verkoop
Oh lol...quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toevallig zitten er wel fonteintjes in waar mensen door verrast worden
Maar ik doelde eigenlijk hierop:
[ afbeelding ]
En ja, de garage is ondertussen afgerond. Er staan foeilelijke ingangen op en de stenen met Escher kunst die tussen de normale tegels geplaatst zouden worden zijn niet doorgegaan ivm. de familie Escher die niet mee wilde werken
Ja man, daaromquote:
Er zit vast iemand op knopjes te drukken om dat te doenquote:Op zondag 13 april 2008 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
Spontaan??
Loop zo nu en dan dwars over dat plein.... niet veel zin in dat die dingen ineens gaan sproeien
Ik zou je al porren, 't stond vanmorgen aardig vol met vrachtwagensquote:Op maandag 14 april 2008 08:18 schreef Dangel het volgende:
back in town
kermis op t cambuurpleinmorgen camera mee dus
In Sneek ook al kermis.quote:Op maandag 14 april 2008 08:18 schreef Dangel het volgende:
back in town
kermis op t cambuurpleinmorgen camera mee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |