Zit dat tegenwoordig in de slagerij die er eerst naast zat?quote:Als een trofee staat deze mega-spuit op de tabakswarenkast van snackbar Het Vliet. Eigenaar Feenema van Het Vliet zegt overigens weinig last te hebben van de spuitruimte naast zijn bedrijf op het Zuidvliet. 'Maar deze spuit met een gevaarlijke naald ligt hier wel.'
kutkermisquote:
Cornjum hoort formeel niet bij Leeuwardenquote:
Na die paar miljoen voor wat minima-spaarlampjes en de zaailandplannen is er geen geld meer over gok ik... volgend jaar maar weer de belastingen omhoog ter compensatiequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef Mof het volgende:
Breaking News: De gemeenteraad heeft gister een voorstel van de FNP om geld uit te trekken voor een Frysk Karaokefestival al in de eerste ronde afgewezen.
De smeerlappen!
Kloof burger/politiek enzo!
gehehequote:Duizenden huishoudens in Leeuwarden zitten zonder stroom.Bij graafwerk is een kabel kapot getrokken waardoor ruim 80 transformatorhuisjes zonder spanning staan.Door de storing zijn vooral de wijk Camminghaburen en industrieterrein De Hemrik getroffen.Hoe lang de storing gaat duren is volgens netwerkbeheerder Essent niet duidelijk.
Dat probeer ik mijn kat ook elk jaar weer uit te leggen als ik een haarbal tegenkomquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Verharende dieren zijn dan ook vervelend
Vooral dat beest van mij die dan de hele tijd ligt te janken omdat ze er last van heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Verharende dieren zijn dan ook vervelend
Nee manquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat probeer ik mijn kat ook elk jaar weer uit te leggen als ik een haarbal tegenkom
Maar breng je huisdier dan naar het asiel ipv de hersens in te slaan.
quote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Merson het volgende:
Is er woensdag nog wat leuks te doen in Leeuwarden?
De trein naar Franeker aanschouwenquote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Merson het volgende:
Is er woensdag nog wat leuks te doen in Leeuwarden?
Ik ben ook geen aanhanger van het stelletje sentimentele kuthippies wat achter een leuk koppie aanrent in het kieshok.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man
Maar ben dan ook niet echt aanhanger van de Partij voor de Dieren
hey!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen aanhanger van het stelletje sentimentele kuthippies
quote:
ik stem er ook niet op hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik heb gewoon weinig op met one-issue partijen/kamerleden die zich door de waan van de dag laten leiden op andere punten, zo denk ik overigens ook over Wilders/Verdonk/Ratelband/PeterRdeV
Bovendien, er zijn zat belangenverenigingen die dezelfde milieu-punten al lobbyen bij de grote partijen - die ze ook daadwerkelijk omzetten in wetten.
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik stem er ook niet op hoorIk heb SP gestemd, ondanks dat ze me te rechts zijn
Mar dat maakt me niet minder een sentimentele kuthippie me dunkt
NCPN was in kiesdistrict Fryslân niet beschikbaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik doelde daarmee meer op de (goedbedoelde) naiviteit van die mensen
Het signaal afgeven is goed, maar om die reden twee mensen vier jaar lang als een stel clowns in de kamer 'denk om de dieren!' te laten roepen is IMHO te.
En stemmen op de SP was niet zo raar toch? Je had ook op de NCPN oid (geen idee hoe dat clubje tegenwoordig heet) kunnen stemmen om tot de ontdekking te komen dat ze toch niets voor je betekenen na de uitslag. Het zal me niets verbazen als de SP de komende verkiezingen de PvdA overvleugelt en diens positie overneemt.
NCIS op zondag?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:57 schreef Paladijn het volgende:
Anyway, dit is STA, niet POLTijd om NCIS eens verder te zien of een of andere oorlogsfilm op tv te aanschouwen.
Ik pak zometeen de trein naar leeuwarden, ik laat ;t je vanavond wel weten dan ok ;pquote:Op maandag 5 mei 2008 11:14 schreef Socios het volgende:
Wat is men op het Zaailand aan het doen? Ik zie vanaf kantoor dat er allemaal spiegeleieren worden geschilderd... Waarvoor?
Anita Andriesen bedoel je?quote:Op maandag 5 mei 2008 06:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alexx, jij woont toch in de gemeente van die mevrouw met dat leuke rode auto'tje??
Nee, das al 3 jaar geleden johquote:Op maandag 5 mei 2008 06:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alexx, jij woont toch in de gemeente van die mevrouw met dat leuke rode auto'tje??
Ik heb alle seizoenen op mijn pc staan... kan ze dus kijken wanneer ik wil via mijn PS3quote:Op maandag 5 mei 2008 10:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NCIS op zondag?![]()
is er vandaag nog wat interessants te doen in leeuwarden.
Bij de rotonde naast de mediamarkt (bij snacktent de centrale) leek het er op alsof iemand een paar blikken verf kwijt was geraakt in de bocht, hoort dat er ook bij?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:14 schreef Socios het volgende:
Wat is men op het Zaailand aan het doen? Ik zie vanaf kantoor dat er allemaal spiegeleieren worden geschilderd... Waarvoor?
Zucht, wat gaat de tijd toch snel...quote:Op maandag 5 mei 2008 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, das al 3 jaar geleden johWoon al in mn 2e huis in COrnjum ondertussen
AH HOERIG!quote:Op maandag 5 mei 2008 17:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen op mijn pc staan... kan ze dus kijken wanneer ik wil via mijn PS3
Net als Numb3rs, criminal minds, Lost, etc... hoef ik niet op een vast tijdstip voor de buis te hangen, maar kan ik ze zien wanneer ik er zin in heb
En vandaag is/was het bevrijdingsfestival, ik moest helaas werken met dit mooi weer
Dat was Van Velzen dus.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:08 schreef -Jay-20- het volgende:
http://oldehovecam.tresoar.nl/
Ziet er wel gezellig uit daar zo. Hier geen bevrijdingsfestival...
Wel beter deze locatie... De afgelopen twee jaar moest ik steeds de halve wereld om fietsen om op mijn werk te komen wanneer de boel bij de noorderbrug weer eens volledig afgesloten was... En dan die beveiligingsmannetjes zich druk maken wanneer ik er toch ff snel doorheen fietste... T'is wat...
Wat is de main act vanavond?
Niet hoerig, praktischquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
AH HOERIG!
PS3+NCIS+Numb3rs+Criminal Minds.
Er zijn ongetwijfeld een klein aantal mensen nu heel erg blij met de gemeente door hun zeer goed gevulde beursquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik had dat wel wat goedkoper gekund man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |