Zit dat tegenwoordig in de slagerij die er eerst naast zat?quote:Als een trofee staat deze mega-spuit op de tabakswarenkast van snackbar Het Vliet. Eigenaar Feenema van Het Vliet zegt overigens weinig last te hebben van de spuitruimte naast zijn bedrijf op het Zuidvliet. 'Maar deze spuit met een gevaarlijke naald ligt hier wel.'
kutkermisquote:
Cornjum hoort formeel niet bij Leeuwardenquote:
Na die paar miljoen voor wat minima-spaarlampjes en de zaailandplannen is er geen geld meer over gok ik... volgend jaar maar weer de belastingen omhoog ter compensatiequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef Mof het volgende:
Breaking News: De gemeenteraad heeft gister een voorstel van de FNP om geld uit te trekken voor een Frysk Karaokefestival al in de eerste ronde afgewezen.
De smeerlappen!
Kloof burger/politiek enzo!
gehehequote:Duizenden huishoudens in Leeuwarden zitten zonder stroom.Bij graafwerk is een kabel kapot getrokken waardoor ruim 80 transformatorhuisjes zonder spanning staan.Door de storing zijn vooral de wijk Camminghaburen en industrieterrein De Hemrik getroffen.Hoe lang de storing gaat duren is volgens netwerkbeheerder Essent niet duidelijk.
Dat probeer ik mijn kat ook elk jaar weer uit te leggen als ik een haarbal tegenkomquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Verharende dieren zijn dan ook vervelend
Vooral dat beest van mij die dan de hele tijd ligt te janken omdat ze er last van heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Verharende dieren zijn dan ook vervelend
Nee manquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat probeer ik mijn kat ook elk jaar weer uit te leggen als ik een haarbal tegenkom
Maar breng je huisdier dan naar het asiel ipv de hersens in te slaan.
quote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Merson het volgende:
Is er woensdag nog wat leuks te doen in Leeuwarden?
De trein naar Franeker aanschouwenquote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Merson het volgende:
Is er woensdag nog wat leuks te doen in Leeuwarden?
Ik ben ook geen aanhanger van het stelletje sentimentele kuthippies wat achter een leuk koppie aanrent in het kieshok.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man
Maar ben dan ook niet echt aanhanger van de Partij voor de Dieren
hey!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen aanhanger van het stelletje sentimentele kuthippies
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |