abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58119855
quote:
Als een trofee staat deze mega-spuit op de tabakswarenkast van snackbar Het Vliet. Eigenaar Feenema van Het Vliet zegt overigens weinig last te hebben van de spuitruimte naast zijn bedrijf op het Zuidvliet. 'Maar deze spuit met een gevaarlijke naald ligt hier wel.'
Zit dat tegenwoordig in de slagerij die er eerst naast zat?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_58119867
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

In Sneek ook al kermis.
kutkermis
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 21 april 2008 @ 11:28:00 #53
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58199194
Netwerk Coltrane, het informele netwerk voor ondernemende Leeuwarders, organiseerde zaterdag voor de vierde keer de jaarlijkse autosalon in het hart van Leeuwarden. Coltrane betrekt nadrukkelijk diverse groepen bij hun activiteiten. Deze keer lieten de mannen van de Leeuwarder Tuning Club zien hoe zij hun auto's hebben opgepimpt en omgebouwd tot geluidsmachines. Ook de nieuwe truck van de firma Ketellapper uit Cornjum en enkele door Koos Reinsma artistiek bewerkte auto's werden getoond.

Waarom kunnen ze in een klein kutgat als Cochem (6k inwoners ) wel een fatsoenlijke auto-salon op een marktplein houden terwijl we het in Leeuwarden met een stel mcDrivers moeten doen
pi_58221020
Misschien omdat Alex er woont?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:18:03 #55
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58238057
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Misschien omdat Alex er woont?
Cornjum hoort formeel niet bij Leeuwarden
Maar ze hebben er wel een vette nieuwe truck, ofzo!

Nog mensen die 3 mei >> Scooters gaan?
http://www.theclashofthecoverbands.com/?menu=nl,THE_CLASH_AGENDA
pi_58238898
Breaking News: De gemeenteraad heeft gister een voorstel van de FNP om geld uit te trekken voor een Frysk Karaokefestival al in de eerste ronde afgewezen.

De smeerlappen!

Kloof burger/politiek enzo!
Ja, dat is een pseudoniem.
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:05:56 #57
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58239671
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef Mof het volgende:
Breaking News: De gemeenteraad heeft gister een voorstel van de FNP om geld uit te trekken voor een Frysk Karaokefestival al in de eerste ronde afgewezen.

De smeerlappen!

Kloof burger/politiek enzo!
Na die paar miljoen voor wat minima-spaarlampjes en de zaailandplannen is er geen geld meer over gok ik... volgend jaar maar weer de belastingen omhoog ter compensatie
pi_58260413
Duizenden inwoners van Leeuwarden zitten vanmiddag sinds ongeveer 16.15 uur zonder elektriciteit. Bij graafwerkzaamheden is een stroomkabel geraakt waardoor 83 transformatiehuisjes zonder spanning zijn komen te zitten. Dat meldde netwerkbeheerder Essent vandaag.

De stroomstoring betreft Camminghaburen, de grootste Leeuwarder wijk met meer dan 10.000 inwoners, en industrieterrein De Hemrik. Hoe lang de storing gaat duren is onbekend. Door het incident zit ook de Friese regionale omroep Omrop Fryslân zonder stroom. De omroep kan echter via noodstroom toch uitzenden, aldus de organisatie.

Onze kabel is gelukkig niet geraakt
Nooit geweten dat Camminghaburen tegenwoordig 1/10e van de stad herbergt trouwens.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 april 2008 @ 18:53:04 #59
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58260434
Lees net dit op teletekst:
quote:
Duizenden huishoudens in Leeuwarden zitten zonder stroom.Bij graafwerk is een kabel kapot getrokken waardoor ruim 80 transformatorhuisjes zonder spanning staan.Door de storing zijn vooral de wijk Camminghaburen en industrieterrein De Hemrik getroffen.Hoe lang de storing gaat duren is volgens netwerkbeheerder Essent niet duidelijk.
gehehe
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 april 2008 @ 18:55:52 #60
Maffe Fries
pi_58260545
Schijnt een kabel op de Esdoornstraat/Kanaalweg geraakt te zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door Peterselieman op 23-04-2008 19:53:59 ]
pi_58270439
Hehehe... Lullig inderdaad...

Btw, heeft er nog iemand een nette woning in de aanbieding?
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_58270603
Vanochtend weer erg rustig in de stad
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:52:01 #63
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58296197
Leeuwarden: aanhouding voor dierenkwelling

De politie heeft woensdag een 40-jarige vrouw en een 45 jarige man, beiden woonachtig in Leeuwarden, aangehouden. Zij worden er van verdacht op donderdag 10 april jl. omstreeks 22.30 uur een hond met geweld om het leven te hebben gebracht. Getuigen zagen hoe de man en vrouw die avond in het Zamenhofpark met de hond het park inliepen en er even later met een dode hond weer uit kwamen. De dode hond werd daarna in een nabij staande vuilcontainer gegooid.
De politie kwam na de melding onmiddellijk ter plaatse maar trof daar niemand meer aan. In de container werd wel de hond aangetroffen. Op de stoffelijke resten van de hond is door een dierenarts sectie verricht en daarbij werd duidelijk dat de schedel van het dier was ingeslagen.
Nader onderzoek leidde uiteindelijk tot de aanhouding van de man en de vrouw. Beiden hebben inmiddels een bekennende verklaring afgelegd; de man bekende het dier met een hamer te hebben doodgeslagen. Zowel de man als de vrouw zijn na verhoor weer op vrije voeten gesteld in afwachting van verdere strafvervolging. Als motief voor hun daad gaven de verdachten onder andere op dat het dier teveel verhaarde.

Ik kwam net een medewerkster van het LC tegen die me hiernaar vroeg... had er nog niet van gehoord (woon er praktisch tegenover). Ziek dat mensen zo met hun huisdier omgaan
pi_58296288
Verharende dieren zijn dan ook vervelend
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:00:54 #65
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58296390
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Dat probeer ik mijn kat ook elk jaar weer uit te leggen als ik een haarbal tegenkom
Maar breng je huisdier dan naar het asiel ipv de hersens in te slaan.
pi_58302157
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Vooral dat beest van mij die dan de hele tijd ligt te janken omdat ze er last van heeft.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_58307151
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:00 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat probeer ik mijn kat ook elk jaar weer uit te leggen als ik een haarbal tegenkom
Maar breng je huisdier dan naar het asiel ipv de hersens in te slaan.
Nee man

Maar ben dan ook niet echt aanhanger van de Partij voor de Dieren
pi_58357753
Is er woensdag nog wat leuks te doen in Leeuwarden?
pi_58388654
quote:
Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Merson het volgende:
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 april 2008 @ 21:32:01 #70
Maffe Fries
pi_58388732
quote:
Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Merson het volgende:
De trein naar Franeker aanschouwen
pi_58470850
Wehehe, dat is altijd leuk ja, vooral om er ook nog lekker in te zitten. En verder hebben we 6 juli de Dance Tour weer op het Zaailand tussen alle homeboys!
  zondag 4 mei 2008 @ 19:47:05 #72
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58477182
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:01 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Nee man

Maar ben dan ook niet echt aanhanger van de Partij voor de Dieren
Ik ben ook geen aanhanger van het stelletje sentimentele kuthippies wat achter een leuk koppie aanrent in het kieshok.

Maar hoeveel moeite kost het om je huisdier naar het asiel te brengen? Dat mensen net geboren katjes verdrinken omdat ze die niet huis kunnen vesten kan ik me nog enigszins voorstellen, maar een hond die jaren bij je is geweest de schedel inslaan
  zondag 4 mei 2008 @ 19:47:50 #73
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58477199
Over 'leuks te doen in Leeuwarden' gesproken, wanneer is de eerstvolgende theatersport in Wolweze eigenlijk?
  zondag 4 mei 2008 @ 19:52:03 #74
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58477285
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik ben ook geen aanhanger van het stelletje sentimentele kuthippies
hey!

[ Bericht 26% gewijzigd door Alexxxxx op 04-05-2008 20:16:43 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 20:25:25 #75
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58478041
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

hey!
Ik heb gewoon weinig op met one-issue partijen/kamerleden die zich door de waan van de dag laten leiden op andere punten, zo denk ik overigens ook over Wilders/Verdonk/Ratelband/PeterRdeV
Bovendien, er zijn zat belangenverenigingen die dezelfde milieu-punten al lobbyen bij de grote partijen - die ze ook daadwerkelijk omzetten in wetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')