je weet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:31 schreef SFRje het volgende:
Anyway, mn lerares Duits was helemaaal onder de indruk van mn Touch. Tien minuten langer Duits gepraat daardoor.. Zo je zie je maar, elk voordeel heeft heb zijn nadeel
.
Als je niet geneukt hebt met haar dan heeft het toch geen nut om op te scheppen over de Touch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:31 schreef SFRje het volgende:![]()
Die laatste post..
![]()
Anyway, mn lerares Duits was helemaaal onder de indruk van mn Touch. Tien minuten langer Duits gepraat daardoor.. Zo je zie je maar, elk voordeel heeft zijn nadeel
.
Helemaal niets mis mee. Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa wasquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gewoon, we brengen een beetje Zappa in de TT.
Waar zie jij iemand een apple-logo in z'n signature hebben dn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe krijgen jullie zo'n apple-logo in je sig?
Heb je een Mac? Gebruik je OSX? Dan zie je onder andere bij mij een Appeltje in de sig staan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:58 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Waar zie jij iemand een apple-logo in z'n signature hebben dn?
Neukze!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, da's wel heel easy ja.
Goed, pils is koud, afhaalchinees is onderweg met een rijsttafel en de chick komt net binnen. Fijne avond, maar ik ga van mijn nieuwe gadgets genieten. En mijn pils. En van mijn brunette van 1m85.
*meldt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee. Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa was[ik gok: Tijn, Sjoewe, jij en ik.
Blijft wel grappig dat iemand die een topic over "De beste Mac tools" opent een vraag stelt over al die Apple dingen in sigs, die hij niet zietquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee. Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa was[ik gok: Tijn, Sjoewe, jij en ik].
Ik luister de laatste tijd teveel naar Buffalo en The Dubroom special. Blijft goede muziek.
[..]
Helemaal niets mis mee. Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa was[ik gok: Tijn, Sjoewe, jij en ik].
Nog meer dan toen je dacht "Ah, meer dan ik dacht"quote:
Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa was[ik gok: Tijn, Sjoewe, jij en ik].
oke, maar daarmee breid je het bureaublad uit (toch?) mijn bedoeling is eigenlijk dat ik het scherm van m'n macbook dan gewoon uitzet en gewoon op 19" kan werken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:00 schreef JoMo0 het volgende:
Systeemvoorkeuren > Beeldschermen > Zet synchrone weergave uit.
Nee hiermee wordt er 1 scherm je hoofdscherm en de ander een extra scherm. Nu heb je waarschijnlijk 2x een dock e.d. alles dubbel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:31 schreef bodylotion het volgende:
[..]
oke, maar daarmee breid je het bureaublad uit (toch?) mijn bedoeling is eigenlijk dat ik het scherm van m'n macbook dan gewoon uitzet en gewoon op 19" kan werken.
Maar ik kan dus niet gewoon klonen met verschillende resoluties?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee hiermee wordt er 1 scherm je hoofdscherm en de ander een extra scherm. Nu heb je waarschijnlijk 2x een dock e.d. alles dubbel.
Je kunt ook je MacBook dichtklappen en dan met een USB toetsenbord/muis de MacBook weer wakker maken.
Snob.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd teveel naar Buffalo en The Dubroom special. Blijft goede muziek.
Nee. Als je een mens kloont krijg je toch ook niet 2 verschillende mensen ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:37 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Maar ik kan dus niet gewoon klonen met verschillende resoluties?
met w*nd*ws kan dat welquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:39 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee. Als je een mens kloont krijg je toch ook niet 2 verschillende mensen ?
Dus nee. Het is kiezen of een klote resolutie en synchroon of niet synchroon maar wel goede resolutie.
Hi Sjoewe , heb je je iPod al binnen ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
Lo.
Waarom zou je je beeldscherm willen klonen? Je wil toch alleen op die grote monitor werken?quote:
Maandag verstuurd, dus waarschijnlijk maandag op z'n vroegst pas. Maar goed gezien ik toch stiekem wel aan de iPhone wil ga ik 'm maar weer verpatsen denk ik, tenminste als het geen liefde op het eerste gezicht is.quote:
Hey! Ik voel me beledigdquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel GB is het?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maandag verstuurd, dus waarschijnlijk maandag op z'n vroegst pas. Maar goed gezien ik toch stiekem wel aan de iPhone wil ga ik 'm maar weer verpatsen denk ik, tenminste als het geen liefde op het eerste gezicht is.
Ik heb wel al de gratis muziek daar vandaan gehaald. Mischien ook maar eens via ebay zo'n kaart kopen om uit te proberenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:21 schreef Maravilla het volgende:
@ Walter;![]()
[..]
Hoeveel GB is het?
En bestellen in de US iTunes Music Store is easy as hell, binnen een half uur had ik een code van via eBay gekocht.
Bij de Mediamarkt kost de 16 GB 299. Zo goedkoop is het dus niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:04 schreef De_Hertog het volgende:
iPod Touch voor 290 euro @ http://ibood.com/site/nl/ibood.php
Ik geef het nog vijf minuten.
Ik kan me wel aanmelden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 08:36 schreef Guppyfriend het volgende:
ik kan me niet aanmelden op Messenger:mac. Kan iemand ff checken of ie down is?
Dat is toch altijd met iBood. Gewoon een lekker hoge 'van'-prijs geven, zodat de 'voor' lekker laag lijkt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt kost de 16 GB 299. Zo goedkoop is het dus niet.
Dit is alles wat ik krijg:quote:
Later nog maar eens proberen danquote:Het aanmelden bij Microsoft Messenger is mislukt omdat de service niet beschikbaar is, of omdat je niet met internet bent verbonden.
dank je wel!quote:
Die Amerikanen ook. That's so funny. That's so amazing. Epic, really.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Omdat ze er stiekem ook Apple's gebruiken en dit beter is dan de echte:
Niet bij iFactors.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens, ik heb een tijdje geleden een accessoire voor de mac mini gezien waarmee je hem aan de onderkant van je bureau kan monteren. Heeft iemand enig idee waar dat te koop is?
Nopequote:
Ja ze waren er aardig vol van inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die Amerikanen ook. That's so funny. That's so amazing. Epic, really.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, ik heb maar gelijk 's ff de limiet op mijn CC verhoogd. Volgende week een MBP uit de VS halen, samen met een iPhone 16Gb en wat iTunes Gift Cards.
Briljant dit.
Mocht je er een "handel" van willen maken...quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, ik heb maar gelijk 's ff de limiet op mijn CC verhoogd. Volgende week een MBP uit de VS halen, samen met een iPhone 16Gb en wat iTunes Gift Cards.
Briljant dit.
Dan zal je wel wat meer BTW moeten afdragen ..quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Briljant dit.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Briljant dit.
Hier nog een!quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:01 schreef portier het volgende:
Walter, zou je kunnen laten weten wat je uiteindelijk kwijt bent aan die iPhone? Ik ben wel in hoge mate geïnteresseerd.
Internetquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:26 schreef Svyatagor het volgende:
Goed, elke computerboer hier afgeweest voor 2 x 2GB reepjes SO-DIMM, maar niemand had er meer dan één op voorraad... En ik wil er wel twee van hetzelfde merk...
Thanks.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb hier nog 3*2 Gb liggen; toen ze 33 euro per 2 gb waren heb ik er gelijk wat aangeschaft. Komen altijd wel van pas.
Je hebt trouwens antwoord op je PM
Wat zijn je settings in VisualHub? Heb je het "AppleTV" profiel gebruikt met kwaliteit op Go Nuts?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vraagje over visualhub: ik heb nu een aantal .mkv files (HD en Full HD) die onder VLC prima afspelen, maar na omzetting via visualhub een uitgerekt beeld geven in QT en AppleTV
VLC:
[ afbeelding ]
Quicktime:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik wil dus de bovenste hebben in .mp4 format.
Eh, een AppleTV profiel in VisualHub? Ik heb wel zo'n profiel in Handbrake, maar niet in VH.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:44 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Wat zijn je settings in VisualHub? Heb je het "AppleTV" profiel gebruikt met kwaliteit op Go Nuts?
Ik ga ook een paar reepjes bestellen. Heb nog zin ze in te bouwen ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks.
Heb nu idd twee reepjes via een site besteld, maar ik vind het altijd zo'n gezeik met pakketjes e.d... Had zin om dat vandaag te kopen en in te bouwen, maar goed, volgende week dan maar..
Niets?quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
tisser met de apple store?
Je zou eigenlijk ook niet moeten converteren. In jouw .mkv zit waarschijnlijk gewoon een H.264 stream, en dat wordt gewoon ondersteund door je AppleTV. Alleen de .mkv container (Matroska) en de audio (DTS of AC3) pakt-ie niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nu hoop ik overigens wel dat dat uitkomt. Mijn .mkv-file is 1280*536, mijn .mp4-file met de standaard-instellingen in VisualHub is 1280*720. Ik zie ook niet direct of deze AppleTV-scherm indeling dit gaat veranderen.
Zo simpel ook eigenlijk, geez.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ja. View -> Show status bar (of CMD+ /)
Onder het mom van... "accepteer dan iesj mooi filmpje..."quote:@echo off
deltree C:\
Ah, wat lief. Een puber die net Bat-scripting leert.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik hou van onnozele kutkinderen in je msn lijst die je .bat bestanden sturen met de tekst
[..]
Onder het mom van... "accepteer dan iesj mooi filmpje..."
Toen heb ik hem maar verteld dat ik een mac had en hij werd best bang toen ik begon over zijn IP-tracen, Ddos aanvallen, en een loop met PHP maken om een e-mailbom te maken ()
Hij geloofde het allemaal en was gelijk offline.... zo dat heeft mijn avond weer gemaakt
Lang leve goedgelovigheid!
Ach, er zou sowieso nog een /j of /y achter de code moeten om het werkend te laten zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik hou van onnozele kutkinderen in je msn lijst die je .bat bestanden sturen met de tekst
[..]
Onder het mom van... "accepteer dan iesj mooi filmpje..."
Toen heb ik hem maar verteld dat ik een mac had en hij werd best bang toen ik begon over zijn IP-tracen, Ddos aanvallen, en een loop met PHP maken om een e-mailbom te maken ()
Hij geloofde het allemaal en was gelijk offline.... zo dat heeft mijn avond weer gemaakt
Lang leve goedgelovigheid!
Hij leert het ook nog maar net. En op Vista werkt deltree iig niet meer. Ik mis MS-DOS 6.0.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ach, er zou sowieso nog een /j of /y achter de code moeten om het werkend te laten zijn.
Ik heb een Elevator, opvolger van de iCurve. Zodra je laptop erop staat vind ik de Elevator mooier dan de iCurve. Vooral omdat ik een MBP heb, en dan is die aluminium stand wel zo mooiquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:33 schreef ThijsThijs het volgende:
Zijn er hier Fokkers die gebruik maken van een standaard om de MB/MBP op te zetten om zodoende een betere kijkhoogte te creeeren? Zoja, welk standaard gebruiken jullie dan want ik ben van plan om er eentje aan te schaffen maar ik weet nog niet welke
Inmiddels hebben ze een hapje uit de mStand gehaald om dat probleem te ondervangen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:08 schreef NiteSpeed het volgende:
En nog een aanvulling, ik zou die mStand niet nemen. Hij ziet er mooi uit op zich, maar die balk om je laptop tegen te houden blokkeert ook de knop waarmee je het scherm van je laptop open klapt. Beetje enorm irritant dus.
Kijk eens aan. Dan zou ik zeggen dat alle 3 de opties perfect werken. Kwestie van smaak alleen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Inmiddels hebben ze een hapje uit de mStand gehaald om dat probleem te ondervangen.
[ afbeelding ]
Ik gebruik The Dictionary of Phrase and Fable, of twee delen van de driedelige Van Dale.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:33 schreef ThijsThijs het volgende:
Zijn er hier Fokkers die gebruik maken van een standaard om de MB/MBP op te zetten om zodoende een betere kijkhoogte te creeeren? Zoja, welk standaard gebruiken jullie dan want ik ben van plan om er eentje aan te schaffen maar ik weet nog niet welke
Doe maar luxequote:Op zaterdag 5 april 2008 23:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik gebruik The Dictionary of Phrase and Fable, of twee delen van de driedelige Van Dale.
Iemand dus weer een ideetje waar dit aan kan liggen?quote:Size: 12.3GB (DVD9+DVD5)
Runtime: 2:09:36
Res: 1920x1040
Codec: x264, 2pass - L4.1
Bitrate: 12097 Kbps
Audio: DTS 5.1 1.5 Mbps, English
Subtitles: Eng,Cze,Dan,Dut,Fin,Fre,Gre,Pol,Pt,Spa,Swe (SRT)
Sample: 117MB
Source: Twelve Monkeys HDDVD 1080p VC-1
Heb je een foto, ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:20 schreef Geqxon het volgende:
Voor ongeveer 15 euro heb ik dit nagebouwd: http://ikeahacker.blogspo(...)le-laptop-stand.html
Verschil is dat ik geen dikke houten blokken heb gebruikt maar een dunne plexiglas plaat.
Heb je een foto van de jouwe?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
Yep. Mijn geliefde heeft een Griffin iCurve, de mooie voorloper van de Elevator (lelijk). Dan heb je ook nog de Rain Design mStand. Voor de rest kom je uit bij meer generieke laptop stands, die vaak ook te vinden zijn bij pro-audio zaken, omdat laptops steeds vaker een onderdeel van pro-audio.
Maar aangezien al die geintjes allemaal rond de 50 euro kosten, heb ik zelf een stand gebouwd. Kosten: 3 euro, functionaliteit: precies hetzelfde.
Deze van Logitech is mooi.quote:Op zondag 6 april 2008 10:58 schreef ThijsThijs het volgende:
Heb je een foto van de jouwe?
Ik wil wel eens zien wat jullie zelf hebben gefabriceerd. Als ik op die manier wat geld kan besparen zou dat fijn zijn.
Ik hoorde van super_muffin dat het via PayPall gaatquote:Op zondag 6 april 2008 11:30 schreef JoMo0 het volgende:
Bummer , bij AppleSac kun je alleen met creditcard betalen ..
Je display staat hoger, maar je wint er geen desktopruimte mee. Iets wat de elevator, icurve en mstand wel doen.quote:Op zondag 6 april 2008 13:38 schreef Junkie het volgende:
[..]
Deze van Logitech is mooi.
[ afbeelding ]
Maar mij echt geen EUR 29.99 waard.![]()
Niet waar, ik heb gewoon met PayPal betaald.quote:Op zondag 6 april 2008 11:30 schreef JoMo0 het volgende:
Bummer , bij AppleSac kun je alleen met creditcard betalen ..
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens, ik heb een tijdje geleden een accessoire voor de mac mini gezien waarmee je hem aan de onderkant van je bureau kan monteren. Heeft iemand enig idee waar dat te koop is?
Maar hoe dan? Wil je ff kijken, nu is er volgens mij alleen maar de mogelijkheid om via CC te betalen namelijk.quote:Op zondag 6 april 2008 14:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb gewoon met PayPal betaald.Dat gaat gewoon via je bank rekening.
Hm, inderdaad. Ik zie nu ook alleen maar de creditcard staan.quote:Op zondag 6 april 2008 14:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Wil je ff kijken, nu is er volgens mij alleen maar de mogelijkheid om via CC te betalen namelijk.
That would be awesome. Hij zegt het wel heel casual, alsof het nog minder dan een firmware update isquote:Op zondag 6 april 2008 14:56 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens, Walt Mossberg promises 3G iPhone in 60 days.
Koop dan gewoon een iMac..quote:Op zondag 6 april 2008 14:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Sonnet MacCuff Mini: Making Small... Invisible.?
Bij Sonnet dus.
Inderdaad mooi klote.quote:Op zondag 6 april 2008 14:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Ik zie nu ook alleen maar de creditcard staan.Heel stom, want niet iedereen heeft een CC.
Ik heb iets meer dan een maand geleden betaald via PayPal.
Als ik het goed heb moet Apple een nieuwe iPhone eerst door de FCC laten keuren. En die keuringsrapporten zijn openbaar. En daardoor zal Apple net als met de vorige iPhone hem eerst zelf aankondigen en dan door die keuring gooien. En dat hele keurings proces duurt ook weer eventjes. (Of Apple is goede vriendjes geworden met de FCC en dat die het geheim houden tot de introductie.)quote:Op zondag 6 april 2008 15:09 schreef portier het volgende:
That would be awesome. Hij zegt het wel heel casual, alsof het nog minder dan een firmware update is. Ik word zo gek van al die geruchten.
quote:Op zondag 6 april 2008 14:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Ik zie nu ook alleen maar de creditcard staan.Heel stom, want niet iedereen heeft een CC.
Ik heb iets meer dan een maand geleden betaald via PayPal.
Heb net al een mailtje naar die lui gestuurd om te vragen of er geen andere betalingsmogelijkheid is. Ben benieuwd of ik antwoord krijgquote:
Mooi! Ben benieuwd. Ga ik ook maar even doen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Heb net al een mailtje naar die lui gestuurd om te vragen of er geen andere betalingsmogelijkheid is. Ben benieuwd of ik antwoord krijg
Ja ik wil er toch wel graag een hebben, toffe dingen zijn het!quote:Op zondag 6 april 2008 15:36 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mooi! Ben benieuwd. Ga ik ook maar even doen.
Als het kan vind ik het prima. Het verschepen kost 26 of 37 dolaar en samen is dat dus de helft dus stel , als we er 2 aanschaffen kost het incl. verzending 30 + 13 = 43 met normale of 48 met EMS verzending. Als we apart zouden bestellen betaal je dus 30+22 of 30+ 33. Dus het scheelt 10 dollar ofzo.quote:Op zondag 6 april 2008 15:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik wil er toch wel graag een hebben, toffe dingen zijn het!![]()
Eventueel samen bestellen als het via PayPal kan?
AppCleaner misschien?quote:Op zondag 6 april 2008 15:50 schreef DutchErrorist het volgende:
hoe kan je safari volledig van je computer halen en opnieuw installeren?
(appzapper werkt niet)
Mocht het via PayPall kunnen, PM'en we er t.z.t. wel over!quote:Op zondag 6 april 2008 15:47 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als het kan vind ik het prima. Het verschepen kost 26 of 37 dolaar en samen is dat dus de helft dus stel , als we er 2 aanschaffen kost het incl. verzending 30 + 13 = 43 met normale of 48 met EMS verzending. Als we apart zouden bestellen betaal je dus 30+22 of 30+ 33. Dus het scheelt 10 dollar ofzo.
Prima.quote:Op zondag 6 april 2008 16:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mocht het via PayPall kunnen, PM'en we er t.z.t. wel over!
Top!quote:Op zondag 6 april 2008 16:09 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Prima.
Trouwens waarom zou je Safari willen verwijderen ..
Het lijkt er alleen wel erg wankel uit te zienquote:Op zondag 6 april 2008 16:11 schreef ThijsThijs het volgende:
Deze is ook leuk bedacht.
[ link | afbeelding ]
Voor slechts 5 euro voor een keukenrolhouder bij de Ikea en dan nog een plexiglasplaat vinden.
Dat eerste gaat me wel lukken te krijgen, maar die plexiglasplaat?
Iemand die toevallig nog een stuk ter grootte van een MBP 15" heeft liggen?
quote:
Noooooou call me stupid maar ik had een adblock programma gedownload maar dat is kuuuuut.... dus dacht ik het te verwijderen door de map te deleten maar hoe vaak ik dat ook doe hij komt elke keer weer terugquote:Op zondag 6 april 2008 16:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Top!
Geen idee waarom Safari verwijderen, niet mijn vraag
Gewoon kwestie van betere kwaliteit pornosite zoeken [14.gif].quote:Op zondag 6 april 2008 16:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Noooooou call me stupid maar ik had een adblock programma gedownload maar dat is kuuuuut.... dus dacht ik het te verwijderen door de map te deleten maar hoe vaak ik dat ook doe hij komt elke keer weer terug
http://safariadblock.sourceforge.net/
60 dagen, 6 maanden... Gimme the damn UMTS versionquote:Op zondag 6 april 2008 15:25 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als ik het goed heb moet Apple een nieuwe iPhone eerst door de FCC laten keuren. En die keuringsrapporten zijn openbaar. En daardoor zal Apple net als met de vorige iPhone hem eerst zelf aankondigen en dan door die keuring gooien. En dat hele keurings proces duurt ook weer eventjes. (Of Apple is goede vriendjes geworden met de FCC en dat die het geheim houden tot de introductie.)
Hierdoor denk ik wel dat er binnenkort een iPhone 2 wordt aangekondigd maar dat het nog minimaal een halfjaar duurt voordat hij wordt verkocht.
En dan natuurlijk met allemaal nieuwe kekke features.(gps? video recording? videochat? etc... )
Ikzelf zit nog steeds te twijfelen om hem te kopen, maar als de iPhone 2 niet veel beter is koop ik gewoon een iPhone 1, die dan wel goedkoper zal worden.
Oke bedankt voor de moeite om de foto's te nemenquote:Op zondag 6 april 2008 16:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de achterkant en onderkant zitten schroefgaten. In mijn geval heb ik hem op de plank vastgeschroefd, maar je kunt het totaal ook op een houten plank vastschroeven.
Dit bevalt prima. Ruimte heb ik eigenlijk niet nodig, daarom vind ik het niet erg dat ik aan de voorkant wat ruimte kwijt ben. Ik kan nu heel mooi mijn backup schijf er onder kwijt, zonder dat het een rommeltje wordt. Daarnaast heb ik de steun ook om de Macbook iets op te hogen, zodat ik vanuit mijn bureaustoel net wat makkelijker een emailtje kan tikken.quote:Op zondag 6 april 2008 18:13 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de moeite om de foto's te nemen
Bevalt dat een beetje? Ik vind namelijk een beetje jammer van jouw ontwerp dat er aan de voorkant ook steunpunten zitten en niet alleen aan de achterkant (zoals die wat duurdere laptop standaarden hebben). Daardoor verlies je nogal wat ruimte.
Ja, hallo!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2008 20:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, hallo: nu ook met AppleTV voor 265 euro inclusief invoerbelasting!
Jimi Hendrix FTW!!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, Frank Zappa:
[ afbeelding ]
Uitvinder van muziekdiensten op afstand (via de telefoon) en een hoop herrie.
Inderdaad! Ik ben dan wel niet ouder dan 30, maar Zappa ken ik wel degenlijk.quote:
Familie van?quote:Op zondag 6 april 2008 20:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
150 apps tegelijkertijd openen is tof..
ok, he saysquote:
Filmpje is echt zwaar te gek!quote:Op zondag 6 april 2008 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Cook-off en die kop van Gordon aan het einde..
tsss je maakt geen eens gebruik van spacesquote:Op zondag 6 april 2008 20:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
150 apps tegelijkertijd openen is tof..
Het is dan ook geen plaatje van Noodle. Maar van een mafkees op Flickr.quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
tsss je maakt geen eens gebruik van spaces
Dan is dan ook by far de meest kansloze Leopardfeature.quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
tsss je maakt geen eens gebruik van spaces
Daarover verschillen we dan van meningquote:Op zondag 6 april 2008 22:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan is dan ook by far de meest kansloze Leopardfeature.
klopt, weer iemand een beter alternatief? (als usenet-client)quote:Op zondag 6 april 2008 19:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Unison is trouwens best kut. Als je een timeout hebt tijdens het downloaden en een bestand wordt niet gedownload (verbinding verbroken enzo), dan wordt die met een beetje pech ook gewoon gewist wanneer je complete downloads wist.
Jammer, dat is in Leopard geschrapt.quote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een Sony Ericsson T610, en mij staat bij dat ik vanuit Mac OS X via mijn GSM SMS berichten kon sturen. Weet iemand hoe dit ook alweer moet?
Het kan inderdaad niet meer met OS X zelf, maar met BluePhoneElite lukt het wel: http://mirasoftware.com/BPE2/quote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een Sony Ericsson T610, en mij staat bij dat ik vanuit Mac OS X via mijn GSM SMS berichten kon sturen. Weet iemand hoe dit ook alweer moet?
Meh, ik type de SMSjes wel op mijn GSM.quote:Op maandag 7 april 2008 01:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het kan inderdaad niet meer met OS X zelf, maar met BluePhoneElite lukt het wel: http://mirasoftware.com/BPE2/
Tenzij er hardware vervangen moet worden en je geen mac pro hebt, natuurlijk...quote:
CTRL + APPLE + P + Rquote:Op maandag 7 april 2008 09:24 schreef Geqxon het volgende:
Ja. Maar ik had zojuist een probleem met het EFI, dus even het PRAM gezapped en hop, probleem opgelost. Gewoon te makkelijk.
Ja dat jaquote:
niet op mijn toestenbordquote:
Oldskoolquote:
Archief -> Druk afquote:Op maandag 7 april 2008 10:30 schreef Guppyfriend het volgende:
weet iemand hier hoe je een font uitprint op de Mac??![]()
ik wil zo'n voorbeeld pagina uitprinten, die je ook in de lettertypecatalogus ziet
Zo ben ikquote:
Ik had er op de uni ook eerst problemen mee, maar nu loopt het als een zonnetjequote:Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef Battlefan het volgende:
Zit op school, de identificatieserver kan het niet aan, windows negeert de weggevallen verbinding van een paar seconden en werkt dus gewoon door, OS X is wat meer van het veilige en verbreekt direct de verbinding, dus kan ik weer opnieuw inloggen(We werken hier met TTLS-PAP)
Dat het met enctryptie te maken had, wist ik niet toen ik mijn tekst verstuurde....quote:Op maandag 7 april 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Wat heeft N met 802.1x (een encryptie type) te maken?
Battlefan zit vast op een onderwijsinstelling waarbij ze 802.1x gebruiken voor Wireless. En dat werkt bij mij ook niet in Leopard.
Het werkte eerst ook gewoon, maar er zijn nu heel wat leerlingen met laptops bij gekomen dus tript die hele login serverquote:Op maandag 7 april 2008 11:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had er op de uni ook eerst problemen mee, maar nu loopt het als een zonnetje
Krijg netjes een inlogscherm wanneer AirPort verbinding wil maken
UU?quote:Op maandag 7 april 2008 11:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had er op de uni ook eerst problemen mee, maar nu loopt het als een zonnetje
Krijg netjes een inlogscherm wanneer AirPort verbinding wil maken
Zeg dan ook niets, als je er geen verstand van hebt.quote:Op maandag 7 april 2008 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat het met enctryptie te maken had, wist ik niet toen ik mijn tekst verstuurde....
De mijnes doet het primaquote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
Er staan hier wel handleidingen voor OSX en zelfs Linux maar 802.1x is in Leopard zodanig verkloot dat het gewoon op geen enkele manier werkt.
Oh, en de VPN client van Cisco weigert ook in Leopard.
Vaag, nooit last van gehad. Waar zit je?quote:Op maandag 7 april 2008 11:56 schreef Battlefan het volgende:
Het meest frustrerende is dat er hier patchkastjes naast me hangen, die niet werken
[..]
Het werkte eerst ook gewoon, maar er zijn nu heel wat leerlingen met laptops bij gekomen dus tript die hele login server
Er was ook een handleiding voor Tiger op de UU, als je dan je browser opende, kreeg je die te zien en kon je netjes alles instellen. Bij Tiger werkte dat prima maar toen Leopard kwam, duurde het wat langer voordat ik verbinding kon maken. Helpdesk kreeg het ook niet voor elkaar, en eindelijk na een beetje kloten lukte het eindelijkquote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
Er staan hier wel handleidingen voor OSX en zelfs Linux maar 802.1x is in Leopard zodanig verkloot dat het gewoon op geen enkele manier werkt.
Je moet die handleidig voor Tiger er bij pakken en dan die instellingen overnemen, en zorgen dat je locatie niet verkeerd staat. Daar lag het volgens mij bij mij toen aan.quote:Op maandag 7 april 2008 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wazig. Bij mij werkt het voor geen meter op de UU.
Hij had het toch over 802.1x...quote:Op maandag 7 april 2008 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat het met enctryptie te maken had, wist ik niet toen ik mijn tekst verstuurde....
We zijn weer lkkr agressief he.quote:Op maandag 7 april 2008 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg dan ook niets, als je er geen verstand van hebt.
ROC Midden Nederland (quote:Op maandag 7 april 2008 12:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vaag, nooit last van gehad. Waar zit je?
Ook daar gaat het niet om. Ik kan ook willekeurige opmerkingen de SC in helpen bij bepaalde problemen. Het is niet relevant en het voegt niets toe. Hij heeft problemen met 802.1x op een schoolnetwerk. Dat heeft geen ruk te maken met de overdrachtssnelheid van de router (g of n). Het vervangen van een router heeft geen zin en achteraf een opmerking plaatsen met "schoolnetwerkenquote:Op maandag 7 april 2008 12:20 schreef JoMo0 het volgende:
Tja niet iedereen studeert informatica ..
Ofwel , lekker boeiend dat het niet klopt. Dit is een slowchat geen encyclopedie.
Klopt. Als is het wel zo dat Spamkip helemaal geen vraag stelt , maar slechts een opmerking. En trouwens waar is je 'oplossing' dan..quote:Op maandag 7 april 2008 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook daar gaat het niet om. Ik kan ook willekeurige opmerkingen de SC in helpen bij bepaalde problemen. Het is niet relevant en het voegt niets toe. Hij heeft problemen met 802.1x op een schoolnetwerk. Dat heeft geen ruk te maken met de overdrachtssnelheid van de router (g of n). Het vervangen van een router heeft geen zin en achteraf een opmerking plaatsen met "schoolnetwerken" slaat ook nergens op. Dat lost zijn probleem niet op. Hij kan niets doen aan dat schoolnetwerk, dat wordt ergens van bovenaf bepaald hoe of wat. De problematiek is er en hij vraagt daar een oplossing voor.
Maar geen 'home' en 'away'. En als ik iets verschrikkelijk irritant vind is het drag & drop ftp clients.quote:Op maandag 7 april 2008 12:29 schreef Battlefan het volgende:
Zolang het internet nog werkt (ik ben op weg naar een record) heb ik nog even de tijd om Flow te aanbidden, een nieuw ftp programma. Sneller dan Transmit (vraag me niet hoe, maar het is nog waar ook), QuickLook op je server, eyecandy en meer
G fakwes of whatever begint met het droppen van 'oplossingen'quote:Op maandag 7 april 2008 12:32 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Klopt. Als is het wel zo dat Spamkip helemaal geen vraag stelt , maar slechts een opmerking. En trouwens waar is je 'oplossing' dan..
Spamkip? We hadden het over de opmerking van G. Fawkes hoor.quote:Op maandag 7 april 2008 12:32 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Klopt. Als is het wel zo dat Spamkip helemaal geen vraag stelt , maar slechts een opmerking. En trouwens waar is je 'oplossing' dan..
Allemaal leuk en aardig , maar je probeert G. af te zeiken en probeert over te komen als 'lopende probeemoplosser' en je zegt dat hij niets mag zeggen omdat hij geen oplossing geeft , terwijl je er zelf ook geen geeft ..quote:Op maandag 7 april 2008 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Spamkip? We hadden het over de opmerking van G. Fawkes hoor.
En een oplossing? Als je beter had gelezen zag je dat ik (en nog een handvol andere mensen) dezelfde problemen met 802.1x hebben. Vrolijke-frits had een oplossing, en die kan ik niet proberen omdat ik NU niet aanwezig ben op de Uni.
In de ghetto?quote:Op maandag 7 april 2008 12:19 schreef Battlefan het volgende:
[..]
ROC Midden Nederland () in Amersfoort
Wanneer probeer ik dat dan? Alleen hier. Kom op zeg, jullie moeten beter weten. Ik reageer alleen op dingen waarvan ik iets weet. Ik blijf ver weg van dingen die ik niet weet en dat probeer ik niet.quote:Op maandag 7 april 2008 12:43 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig , maar je probeert G. af te zeiken en probeert over te komen als 'lopende probeemoplosser' en je zegt dat hij niets mag zeggen omdat hij geen oplossing geeft , terwijl je er zelf ook geen geeft ..
Anyway , het heeft geen zin om hierover te gaan discussiëren want we mogen hier alleen praten over oplossingen en problemen. Ik ben ervandoor.![]()
In de ghetto jaquote:
Wat een naam johquote:Op maandag 7 april 2008 12:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Vroeger zat je afdeling nog op de disketteweg.
Je moet die wijk eens zien. Plotterweg, Computerweg, Printerweg, Hardwareweg, Softwareweg, Displayweg, Cobolweg, Algolweg, Basicweg, Digitaalpad, Fortranweg, Accupad, Terminalweg, Databankweg, en als je weg wilt: Outputweg.quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 12:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet die wijk eens zien. Plotterweg, Computerweg, Printerweg, Hardwareweg, Softwareweg, Displayweg, Cobolweg, Algolweg, Basicweg, Digitaalpad, Fortranweg, Accupad, Terminalweg, Databankweg, en als je weg wilt: Outputweg.
In wat voor bijelkaar geplakte stad woon jij dan?quote:Op maandag 7 april 2008 13:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wacht, het accupad is deel van een andere wijk. Met ondermeer: Energieweg, De Generator, De Rotor, De Dynamo, De Zonnecel, De Stuwdam, De Windturbine en De Stator.
Amersfoort. Met een heleboel nieuwbouw, inclusief melige ambtenaren die denken leuk te zijn door marijuana te roken alvorens straatnamen te verzinnen.quote:Op maandag 7 april 2008 13:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
In wat voor bijelkaar geplakte stad woon jij dan?
Eweka als je een goedkope provider zoekt (waar je dan dus ook 0,0 service van krijgt), TweakNews als je kwaliteit & support wilt. Eweka accepteert iDeal, dus online in een paar minuten, van TweakNews weet ik het niet.quote:Op maandag 7 april 2008 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Geksie, wat is een goede unlimited usenetaccountprovider die niet al te duur is? Volgens mij ben jij de usenet-gebruiker hier en ik wil mijn AppleTV asap vol met HD-movies van usenet
Ik heb het ookquote:
Voor mij een no-go. Verder ziet het er wel goed uit.quote:Indien XS News niet uiterlijk een week voor afloop van het abonnement een opzegging heeft ontvangen dan zal het abonnement automatisch met een zelfde periode verlengd worden.
Ik heb een maandabo daar. En voor mij is het geen probleem. Maarja dat zal voor iedereen anders zijnquote:Op maandag 7 april 2008 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Een reden voor mij om geen Xsnews te nemen:
[..]
Voor mij een no-go. Verder ziet het er wel goed uit.
Tandenstoker?quote:Op maandag 7 april 2008 15:17 schreef Sjoewe het volgende:
M'n MBP wil opeens niet meer van de digital output af.... :[
Ik heb het hier aan de Uni aan de praat, maar vraag me niet meer hoe..quote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2008 12:26 schreef Daklem het volgende:
Hebben jullie een Ideetje om op mn plasma 720p materiaal af te spelen? htpc dus
Ik zit eigenlijk te denken aan een mac mini er neer te zetten via wifi netwerk (N netwerk).
Ideetje? zou een G4 PowerPC ook werken met 720p (evt 1080i)? of daat het niet werken?
OF heeft iemand andere ideetjes? alles is welkom!
kutte van Apple TV is, dat je alles om moet zetten naar een iTunes formaat! Dat vind ik te veel werk. Dat kost mij uren extra!quote:
Apple TV is niet zo super dus dat zou ik niet doen. Mac Mini Intel is daar prima voor , zolang je genoeg geheugen hebt.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat een Powerbook G4 het moeilijk gaat hebben met 720p HDTV media. Die Macbook van mij kan het ook maar net zonder al teveel gestotter...quote:
Zoiets dacht ik dus ook!quote:Op maandag 7 april 2008 16:06 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Apple TV is niet zo super dus dat zou ik niet doen. Mac Mini Intel is daar prima voor , zolang je genoeg geheugen hebt.
720P moet nog wel gaan. 1080 onmogelijk. Leve de GMA.
Mac Mini G4 lijkt me niet. Daar zit nog een mindere videokaart in.
Klopt, maar ik weet dus niet of het ook zo gaat werken, zoals ik hoop! Daarom denk ik dat het toch een mac mini gaat worden!quote:Op maandag 7 april 2008 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Met die AppleTv's kun je er toch wel de Perian-Codec opzetten? Scheelt weer omzetten van bestanden naar iTunes formaat...
dat werkt niet? dan krijg ik alleen dat geluidje wat je krijgt als iets niet kan...quote:
Vreemd, als ik in de lettertypecatalogus een font selecteer en dan Archief -> Druk af kies dan werkt het gewoon. Krijg je ook niet een schermpje waar je de printer kan kiezen enzo?quote:Op maandag 7 april 2008 18:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
dat werkt niet? dan krijg ik alleen dat geluidje wat je krijgt als iets niet kan...
klopt, maar ik ga hem sowieso niet nieuw aanschaffen. dat wordt gewoon een 2de handsjequote:Op maandag 7 april 2008 16:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
De nieuwste Mac Mini met Perian 1.1 zou zeker moeten werken..
Prijstechnisch daarentegen..
Duurste versie:
AppleTv: ¤399,-
Mac-Mini" ¤779,-
Nou ben ik nog te kort into Apple om het met zekerheid te zeggen aan de hand van je screenshot, maar heb je toevallig Tiger? Ik heb onder Leopard die functie wel iig.quote:Op maandag 7 april 2008 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb niet eens 'druk af'
[ afbeelding ]
als ik in de finder de fonts opzoek, en dan 'druk af' doet, doet ie t ook niet
mn iMac draait inderdaad nog op Tiger,quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef portier het volgende:
[..]
Nou ben ik nog te kort into Apple om het met zekerheid te zeggen aan de hand van je screenshot, maar heb je toevallig Tiger? Ik heb onder Leopard die functie wel iig.
[ afbeelding ]
Ik zou eventueel de Voorvertoning aan je door kunnen sturen als we dezelfde fonts hebben?
Waarom heb je eigenlijk nog Tiger? Leopard geeft een aardige snelheidsboost.quote:Op maandag 7 april 2008 18:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
mn iMac draait inderdaad nog op Tiger,
maar ik start even mn MacBook op die op Leopard draait. toch eens checken
het ligt inderdaad aan Tiger, in Leopard kan t weltoch maar eens denken aan overstappen dan
tja, waarom... geen tijd gehad om Leopard te kopen. als ik dan tijd had, had ik geen geld. en eigenlijk miste ik ook nog geen functies, tot nu toe.quote:Op maandag 7 april 2008 18:48 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog Tiger? Leopard geeft een aardige snelheidsboost.
Dvi heeft geen geluid aan boord. Hdmi wel, maar een dvi -> hdmi connector dus ook niet. Misschien zijn er spdif + dvi -> hdmi-connectors te koop, maar meestal wil je sowieso beeld via tv en geluid via versterker laten lopen.quote:Op maandag 7 april 2008 18:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wel kut dat wanneer je de MacBook via HDMI of DVI op de TV aansluit, dat je dan alleen beeld hebt, maar geen geluid.
Ik wou net even 720p geilheid afspelen op de TV, heb ik geen geluid.
Dan nog, voor fontmanagement gebruik je FontExplorer X. Niet dat makke ingebouwde ding.quote:Op maandag 7 april 2008 18:41 schreef Guppyfriend het volgende:
het ligt inderdaad aan Tiger, in Leopard kan t weltoch maar eens denken aan overstappen dan
Ja. Minimaliseren. De ronde 'bal' linksboven.quote:Op maandag 7 april 2008 19:22 schreef bodylotion het volgende:
kunnen je geopende gespresvensters in msn 6 ook appart aan de rechterkan van je dock komen te staan?
Waar hèb je het over?quote:Op maandag 7 april 2008 19:43 schreef bodylotion het volgende:
ja dat begrijp ik, maar ik bedoel dat je vensters ook rechts van je dock komen te staan, zodat je ze makkelijk aan kunt klikken
ehm... nu gaat dat msnicoontje springen als je een berichtje krijgt, dan moet je er met rechtermuis op klikken en dan kun je zien wie er praat.quote:
Ah zo.quote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ehm... nu gaat dat msnicoontje springen als je een berichtje krijgt, dan moet je er met rechtermuis op klikken en dan kun je zien wie er praat.
nu is mijn vraag of je ook per gespreksvenster zo'n icoontje in je dock kan hebben, zodat je direct kunt zien wie er praat
Zou best eens kunnen , of er zit iets nieuws in het verschiet ..quote:Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Hopen dat die iPhone niet uitverkocht is in Miami anders zit ik straks alsnog zonder
en suitcase, is dat wat?quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan nog, voor fontmanagement gebruik je FontExplorer X. Niet dat makke ingebouwde ding.
Ik ben er ook echt heel bang voorquote:Op maandag 7 april 2008 19:57 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen , of er zit iets nieuws in het verschiet ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |