ok, he saysquote:
Filmpje is echt zwaar te gek!quote:Op zondag 6 april 2008 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Cook-off en die kop van Gordon aan het einde..
tsss je maakt geen eens gebruik van spacesquote:Op zondag 6 april 2008 20:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
150 apps tegelijkertijd openen is tof..
Het is dan ook geen plaatje van Noodle. Maar van een mafkees op Flickr.quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
tsss je maakt geen eens gebruik van spaces
Dan is dan ook by far de meest kansloze Leopardfeature.quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
tsss je maakt geen eens gebruik van spaces
Daarover verschillen we dan van meningquote:Op zondag 6 april 2008 22:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan is dan ook by far de meest kansloze Leopardfeature.
klopt, weer iemand een beter alternatief? (als usenet-client)quote:Op zondag 6 april 2008 19:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Unison is trouwens best kut. Als je een timeout hebt tijdens het downloaden en een bestand wordt niet gedownload (verbinding verbroken enzo), dan wordt die met een beetje pech ook gewoon gewist wanneer je complete downloads wist.
Jammer, dat is in Leopard geschrapt.quote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een Sony Ericsson T610, en mij staat bij dat ik vanuit Mac OS X via mijn GSM SMS berichten kon sturen. Weet iemand hoe dit ook alweer moet?
Het kan inderdaad niet meer met OS X zelf, maar met BluePhoneElite lukt het wel: http://mirasoftware.com/BPE2/quote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een Sony Ericsson T610, en mij staat bij dat ik vanuit Mac OS X via mijn GSM SMS berichten kon sturen. Weet iemand hoe dit ook alweer moet?
Meh, ik type de SMSjes wel op mijn GSM.quote:Op maandag 7 april 2008 01:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het kan inderdaad niet meer met OS X zelf, maar met BluePhoneElite lukt het wel: http://mirasoftware.com/BPE2/
Tenzij er hardware vervangen moet worden en je geen mac pro hebt, natuurlijk...quote:
CTRL + APPLE + P + Rquote:Op maandag 7 april 2008 09:24 schreef Geqxon het volgende:
Ja. Maar ik had zojuist een probleem met het EFI, dus even het PRAM gezapped en hop, probleem opgelost. Gewoon te makkelijk.
Ja dat jaquote:
niet op mijn toestenbordquote:
Oldskoolquote:
Archief -> Druk afquote:Op maandag 7 april 2008 10:30 schreef Guppyfriend het volgende:
weet iemand hier hoe je een font uitprint op de Mac??![]()
ik wil zo'n voorbeeld pagina uitprinten, die je ook in de lettertypecatalogus ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |