Zo ben ikquote:
Ik had er op de uni ook eerst problemen mee, maar nu loopt het als een zonnetjequote:Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef Battlefan het volgende:
Zit op school, de identificatieserver kan het niet aan, windows negeert de weggevallen verbinding van een paar seconden en werkt dus gewoon door, OS X is wat meer van het veilige en verbreekt direct de verbinding, dus kan ik weer opnieuw inloggen(We werken hier met TTLS-PAP)
Dat het met enctryptie te maken had, wist ik niet toen ik mijn tekst verstuurde....quote:Op maandag 7 april 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Wat heeft N met 802.1x (een encryptie type) te maken?
Battlefan zit vast op een onderwijsinstelling waarbij ze 802.1x gebruiken voor Wireless. En dat werkt bij mij ook niet in Leopard.
Het werkte eerst ook gewoon, maar er zijn nu heel wat leerlingen met laptops bij gekomen dus tript die hele login serverquote:Op maandag 7 april 2008 11:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had er op de uni ook eerst problemen mee, maar nu loopt het als een zonnetje
Krijg netjes een inlogscherm wanneer AirPort verbinding wil maken
UU?quote:Op maandag 7 april 2008 11:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had er op de uni ook eerst problemen mee, maar nu loopt het als een zonnetje
Krijg netjes een inlogscherm wanneer AirPort verbinding wil maken
Zeg dan ook niets, als je er geen verstand van hebt.quote:Op maandag 7 april 2008 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat het met enctryptie te maken had, wist ik niet toen ik mijn tekst verstuurde....
De mijnes doet het primaquote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
Er staan hier wel handleidingen voor OSX en zelfs Linux maar 802.1x is in Leopard zodanig verkloot dat het gewoon op geen enkele manier werkt.
Oh, en de VPN client van Cisco weigert ook in Leopard.
Vaag, nooit last van gehad. Waar zit je?quote:Op maandag 7 april 2008 11:56 schreef Battlefan het volgende:
Het meest frustrerende is dat er hier patchkastjes naast me hangen, die niet werken
[..]
Het werkte eerst ook gewoon, maar er zijn nu heel wat leerlingen met laptops bij gekomen dus tript die hele login server
Er was ook een handleiding voor Tiger op de UU, als je dan je browser opende, kreeg je die te zien en kon je netjes alles instellen. Bij Tiger werkte dat prima maar toen Leopard kwam, duurde het wat langer voordat ik verbinding kon maken. Helpdesk kreeg het ook niet voor elkaar, en eindelijk na een beetje kloten lukte het eindelijkquote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
Er staan hier wel handleidingen voor OSX en zelfs Linux maar 802.1x is in Leopard zodanig verkloot dat het gewoon op geen enkele manier werkt.
Oh, en de VPN client van Cisco weigert ook in Leopard.
Je moet die handleidig voor Tiger er bij pakken en dan die instellingen overnemen, en zorgen dat je locatie niet verkeerd staat. Daar lag het volgens mij bij mij toen aan.quote:Op maandag 7 april 2008 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wazig. Bij mij werkt het voor geen meter op de UU.
Hij had het toch over 802.1x...quote:Op maandag 7 april 2008 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat het met enctryptie te maken had, wist ik niet toen ik mijn tekst verstuurde....
We zijn weer lkkr agressief he.quote:Op maandag 7 april 2008 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg dan ook niets, als je er geen verstand van hebt.
ROC Midden Nederland (quote:Op maandag 7 april 2008 12:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vaag, nooit last van gehad. Waar zit je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |