Heb je een foto van de jouwe?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
Yep. Mijn geliefde heeft een Griffin iCurve, de mooie voorloper van de Elevator (lelijk). Dan heb je ook nog de Rain Design mStand. Voor de rest kom je uit bij meer generieke laptop stands, die vaak ook te vinden zijn bij pro-audio zaken, omdat laptops steeds vaker een onderdeel van pro-audio.
Maar aangezien al die geintjes allemaal rond de 50 euro kosten, heb ik zelf een stand gebouwd. Kosten: 3 euro, functionaliteit: precies hetzelfde.
Deze van Logitech is mooi.quote:Op zondag 6 april 2008 10:58 schreef ThijsThijs het volgende:
Heb je een foto van de jouwe?
Ik wil wel eens zien wat jullie zelf hebben gefabriceerd. Als ik op die manier wat geld kan besparen zou dat fijn zijn.
Ik hoorde van super_muffin dat het via PayPall gaatquote:Op zondag 6 april 2008 11:30 schreef JoMo0 het volgende:
Bummer , bij AppleSac kun je alleen met creditcard betalen ..
Je display staat hoger, maar je wint er geen desktopruimte mee. Iets wat de elevator, icurve en mstand wel doen.quote:Op zondag 6 april 2008 13:38 schreef Junkie het volgende:
[..]
Deze van Logitech is mooi.
[ afbeelding ]
Maar mij echt geen EUR 29.99 waard.![]()
Niet waar, ik heb gewoon met PayPal betaald.quote:Op zondag 6 april 2008 11:30 schreef JoMo0 het volgende:
Bummer , bij AppleSac kun je alleen met creditcard betalen ..
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens, ik heb een tijdje geleden een accessoire voor de mac mini gezien waarmee je hem aan de onderkant van je bureau kan monteren. Heeft iemand enig idee waar dat te koop is?
Maar hoe dan? Wil je ff kijken, nu is er volgens mij alleen maar de mogelijkheid om via CC te betalen namelijk.quote:Op zondag 6 april 2008 14:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb gewoon met PayPal betaald.Dat gaat gewoon via je bank rekening.
Hm, inderdaad. Ik zie nu ook alleen maar de creditcard staan.quote:Op zondag 6 april 2008 14:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Wil je ff kijken, nu is er volgens mij alleen maar de mogelijkheid om via CC te betalen namelijk.
That would be awesome. Hij zegt het wel heel casual, alsof het nog minder dan een firmware update isquote:Op zondag 6 april 2008 14:56 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens, Walt Mossberg promises 3G iPhone in 60 days.
Koop dan gewoon een iMac..quote:Op zondag 6 april 2008 14:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Sonnet MacCuff Mini: Making Small... Invisible.?
Bij Sonnet dus.
Inderdaad mooi klote.quote:Op zondag 6 april 2008 14:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Ik zie nu ook alleen maar de creditcard staan.Heel stom, want niet iedereen heeft een CC.
Ik heb iets meer dan een maand geleden betaald via PayPal.
Als ik het goed heb moet Apple een nieuwe iPhone eerst door de FCC laten keuren. En die keuringsrapporten zijn openbaar. En daardoor zal Apple net als met de vorige iPhone hem eerst zelf aankondigen en dan door die keuring gooien. En dat hele keurings proces duurt ook weer eventjes. (Of Apple is goede vriendjes geworden met de FCC en dat die het geheim houden tot de introductie.)quote:Op zondag 6 april 2008 15:09 schreef portier het volgende:
That would be awesome. Hij zegt het wel heel casual, alsof het nog minder dan een firmware update is. Ik word zo gek van al die geruchten.
quote:Op zondag 6 april 2008 14:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Ik zie nu ook alleen maar de creditcard staan.Heel stom, want niet iedereen heeft een CC.
Ik heb iets meer dan een maand geleden betaald via PayPal.
Heb net al een mailtje naar die lui gestuurd om te vragen of er geen andere betalingsmogelijkheid is. Ben benieuwd of ik antwoord krijgquote:
Mooi! Ben benieuwd. Ga ik ook maar even doen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Heb net al een mailtje naar die lui gestuurd om te vragen of er geen andere betalingsmogelijkheid is. Ben benieuwd of ik antwoord krijg
Ja ik wil er toch wel graag een hebben, toffe dingen zijn het!quote:Op zondag 6 april 2008 15:36 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mooi! Ben benieuwd. Ga ik ook maar even doen.
Als het kan vind ik het prima. Het verschepen kost 26 of 37 dolaar en samen is dat dus de helft dus stel , als we er 2 aanschaffen kost het incl. verzending 30 + 13 = 43 met normale of 48 met EMS verzending. Als we apart zouden bestellen betaal je dus 30+22 of 30+ 33. Dus het scheelt 10 dollar ofzo.quote:Op zondag 6 april 2008 15:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik wil er toch wel graag een hebben, toffe dingen zijn het!![]()
Eventueel samen bestellen als het via PayPal kan?
AppCleaner misschien?quote:Op zondag 6 april 2008 15:50 schreef DutchErrorist het volgende:
hoe kan je safari volledig van je computer halen en opnieuw installeren?
(appzapper werkt niet)
Mocht het via PayPall kunnen, PM'en we er t.z.t. wel over!quote:Op zondag 6 april 2008 15:47 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als het kan vind ik het prima. Het verschepen kost 26 of 37 dolaar en samen is dat dus de helft dus stel , als we er 2 aanschaffen kost het incl. verzending 30 + 13 = 43 met normale of 48 met EMS verzending. Als we apart zouden bestellen betaal je dus 30+22 of 30+ 33. Dus het scheelt 10 dollar ofzo.
Prima.quote:Op zondag 6 april 2008 16:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mocht het via PayPall kunnen, PM'en we er t.z.t. wel over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |