Eweka als je een goedkope provider zoekt (waar je dan dus ook 0,0 service van krijgt), TweakNews als je kwaliteit & support wilt. Eweka accepteert iDeal, dus online in een paar minuten, van TweakNews weet ik het niet.quote:Op maandag 7 april 2008 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Geksie, wat is een goede unlimited usenetaccountprovider die niet al te duur is? Volgens mij ben jij de usenet-gebruiker hier en ik wil mijn AppleTV asap vol met HD-movies van usenet
Ik heb het ookquote:
Voor mij een no-go. Verder ziet het er wel goed uit.quote:Indien XS News niet uiterlijk een week voor afloop van het abonnement een opzegging heeft ontvangen dan zal het abonnement automatisch met een zelfde periode verlengd worden.
Ik heb een maandabo daar. En voor mij is het geen probleem. Maarja dat zal voor iedereen anders zijnquote:Op maandag 7 april 2008 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Een reden voor mij om geen Xsnews te nemen:
[..]
Voor mij een no-go. Verder ziet het er wel goed uit.
Tandenstoker?quote:Op maandag 7 april 2008 15:17 schreef Sjoewe het volgende:
M'n MBP wil opeens niet meer van de digital output af.... :[
Ik heb het hier aan de Uni aan de praat, maar vraag me niet meer hoe..quote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
Er staan hier wel handleidingen voor OSX en zelfs Linux maar 802.1x is in Leopard zodanig verkloot dat het gewoon op geen enkele manier werkt.
Oh, en de VPN client van Cisco weigert ook in Leopard.
quote:Op maandag 7 april 2008 12:26 schreef Daklem het volgende:
Hebben jullie een Ideetje om op mn plasma 720p materiaal af te spelen? htpc dus
Ik zit eigenlijk te denken aan een mac mini er neer te zetten via wifi netwerk (N netwerk).
Ideetje? zou een G4 PowerPC ook werken met 720p (evt 1080i)? of daat het niet werken?
OF heeft iemand andere ideetjes? alles is welkom!
kutte van Apple TV is, dat je alles om moet zetten naar een iTunes formaat! Dat vind ik te veel werk. Dat kost mij uren extra!quote:
Apple TV is niet zo super dus dat zou ik niet doen. Mac Mini Intel is daar prima voor , zolang je genoeg geheugen hebt.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat een Powerbook G4 het moeilijk gaat hebben met 720p HDTV media. Die Macbook van mij kan het ook maar net zonder al teveel gestotter...quote:
Zoiets dacht ik dus ook!quote:Op maandag 7 april 2008 16:06 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Apple TV is niet zo super dus dat zou ik niet doen. Mac Mini Intel is daar prima voor , zolang je genoeg geheugen hebt.
720P moet nog wel gaan. 1080 onmogelijk. Leve de GMA.
Mac Mini G4 lijkt me niet. Daar zit nog een mindere videokaart in.
Klopt, maar ik weet dus niet of het ook zo gaat werken, zoals ik hoop! Daarom denk ik dat het toch een mac mini gaat worden!quote:Op maandag 7 april 2008 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Met die AppleTv's kun je er toch wel de Perian-Codec opzetten? Scheelt weer omzetten van bestanden naar iTunes formaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |