dat werkt niet? dan krijg ik alleen dat geluidje wat je krijgt als iets niet kan...quote:
Vreemd, als ik in de lettertypecatalogus een font selecteer en dan Archief -> Druk af kies dan werkt het gewoon. Krijg je ook niet een schermpje waar je de printer kan kiezen enzo?quote:Op maandag 7 april 2008 18:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
dat werkt niet? dan krijg ik alleen dat geluidje wat je krijgt als iets niet kan...
klopt, maar ik ga hem sowieso niet nieuw aanschaffen. dat wordt gewoon een 2de handsjequote:Op maandag 7 april 2008 16:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
De nieuwste Mac Mini met Perian 1.1 zou zeker moeten werken..
Prijstechnisch daarentegen..
Duurste versie:
AppleTv: ¤399,-
Mac-Mini" ¤779,-
Nou ben ik nog te kort into Apple om het met zekerheid te zeggen aan de hand van je screenshot, maar heb je toevallig Tiger? Ik heb onder Leopard die functie wel iig.quote:Op maandag 7 april 2008 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb niet eens 'druk af'
[ afbeelding ]
als ik in de finder de fonts opzoek, en dan 'druk af' doet, doet ie t ook niet
mn iMac draait inderdaad nog op Tiger,quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef portier het volgende:
[..]
Nou ben ik nog te kort into Apple om het met zekerheid te zeggen aan de hand van je screenshot, maar heb je toevallig Tiger? Ik heb onder Leopard die functie wel iig.
[ afbeelding ]
Ik zou eventueel de Voorvertoning aan je door kunnen sturen als we dezelfde fonts hebben?
Waarom heb je eigenlijk nog Tiger? Leopard geeft een aardige snelheidsboost.quote:Op maandag 7 april 2008 18:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
mn iMac draait inderdaad nog op Tiger,
maar ik start even mn MacBook op die op Leopard draait. toch eens checken
het ligt inderdaad aan Tiger, in Leopard kan t weltoch maar eens denken aan overstappen dan
tja, waarom... geen tijd gehad om Leopard te kopen. als ik dan tijd had, had ik geen geld. en eigenlijk miste ik ook nog geen functies, tot nu toe.quote:Op maandag 7 april 2008 18:48 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog Tiger? Leopard geeft een aardige snelheidsboost.
Dvi heeft geen geluid aan boord. Hdmi wel, maar een dvi -> hdmi connector dus ook niet. Misschien zijn er spdif + dvi -> hdmi-connectors te koop, maar meestal wil je sowieso beeld via tv en geluid via versterker laten lopen.quote:Op maandag 7 april 2008 18:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wel kut dat wanneer je de MacBook via HDMI of DVI op de TV aansluit, dat je dan alleen beeld hebt, maar geen geluid.
Ik wou net even 720p geilheid afspelen op de TV, heb ik geen geluid.
Dan nog, voor fontmanagement gebruik je FontExplorer X. Niet dat makke ingebouwde ding.quote:Op maandag 7 april 2008 18:41 schreef Guppyfriend het volgende:
het ligt inderdaad aan Tiger, in Leopard kan t weltoch maar eens denken aan overstappen dan
Ja. Minimaliseren. De ronde 'bal' linksboven.quote:Op maandag 7 april 2008 19:22 schreef bodylotion het volgende:
kunnen je geopende gespresvensters in msn 6 ook appart aan de rechterkan van je dock komen te staan?
Waar hèb je het over?quote:Op maandag 7 april 2008 19:43 schreef bodylotion het volgende:
ja dat begrijp ik, maar ik bedoel dat je vensters ook rechts van je dock komen te staan, zodat je ze makkelijk aan kunt klikken
ehm... nu gaat dat msnicoontje springen als je een berichtje krijgt, dan moet je er met rechtermuis op klikken en dan kun je zien wie er praat.quote:
Ah zo.quote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ehm... nu gaat dat msnicoontje springen als je een berichtje krijgt, dan moet je er met rechtermuis op klikken en dan kun je zien wie er praat.
nu is mijn vraag of je ook per gespreksvenster zo'n icoontje in je dock kan hebben, zodat je direct kunt zien wie er praat
Zou best eens kunnen , of er zit iets nieuws in het verschiet ..quote:Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Hopen dat die iPhone niet uitverkocht is in Miami anders zit ik straks alsnog zonder
en suitcase, is dat wat?quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan nog, voor fontmanagement gebruik je FontExplorer X. Niet dat makke ingebouwde ding.
Ik ben er ook echt heel bang voorquote:Op maandag 7 april 2008 19:57 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen , of er zit iets nieuws in het verschiet ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |