je weet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:31 schreef SFRje het volgende:
Anyway, mn lerares Duits was helemaaal onder de indruk van mn Touch. Tien minuten langer Duits gepraat daardoor.. Zo je zie je maar, elk voordeel heeft heb zijn nadeel
.
Als je niet geneukt hebt met haar dan heeft het toch geen nut om op te scheppen over de Touch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:31 schreef SFRje het volgende:![]()
Die laatste post..
![]()
Anyway, mn lerares Duits was helemaaal onder de indruk van mn Touch. Tien minuten langer Duits gepraat daardoor.. Zo je zie je maar, elk voordeel heeft zijn nadeel
.
Helemaal niets mis mee. Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa wasquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gewoon, we brengen een beetje Zappa in de TT.
Waar zie jij iemand een apple-logo in z'n signature hebben dn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe krijgen jullie zo'n apple-logo in je sig?
Heb je een Mac? Gebruik je OSX? Dan zie je onder andere bij mij een Appeltje in de sig staan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:58 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Waar zie jij iemand een apple-logo in z'n signature hebben dn?
Neukze!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, da's wel heel easy ja.
Goed, pils is koud, afhaalchinees is onderweg met een rijsttafel en de chick komt net binnen. Fijne avond, maar ik ga van mijn nieuwe gadgets genieten. En mijn pils. En van mijn brunette van 1m85.
*meldt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee. Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa was[ik gok: Tijn, Sjoewe, jij en ik.
Blijft wel grappig dat iemand die een topic over "De beste Mac tools" opent een vraag stelt over al die Apple dingen in sigs, die hij niet zietquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee. Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa was[ik gok: Tijn, Sjoewe, jij en ik].
Ik luister de laatste tijd teveel naar Buffalo en The Dubroom special. Blijft goede muziek.
[..]
Helemaal niets mis mee. Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa was[ik gok: Tijn, Sjoewe, jij en ik].
Nog meer dan toen je dacht "Ah, meer dan ik dacht"quote:
Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa was[ik gok: Tijn, Sjoewe, jij en ik].
oke, maar daarmee breid je het bureaublad uit (toch?) mijn bedoeling is eigenlijk dat ik het scherm van m'n macbook dan gewoon uitzet en gewoon op 19" kan werken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:00 schreef JoMo0 het volgende:
Systeemvoorkeuren > Beeldschermen > Zet synchrone weergave uit.
Nee hiermee wordt er 1 scherm je hoofdscherm en de ander een extra scherm. Nu heb je waarschijnlijk 2x een dock e.d. alles dubbel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:31 schreef bodylotion het volgende:
[..]
oke, maar daarmee breid je het bureaublad uit (toch?) mijn bedoeling is eigenlijk dat ik het scherm van m'n macbook dan gewoon uitzet en gewoon op 19" kan werken.
Maar ik kan dus niet gewoon klonen met verschillende resoluties?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee hiermee wordt er 1 scherm je hoofdscherm en de ander een extra scherm. Nu heb je waarschijnlijk 2x een dock e.d. alles dubbel.
Je kunt ook je MacBook dichtklappen en dan met een USB toetsenbord/muis de MacBook weer wakker maken.
Snob.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd teveel naar Buffalo en The Dubroom special. Blijft goede muziek.
Nee. Als je een mens kloont krijg je toch ook niet 2 verschillende mensen ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:37 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Maar ik kan dus niet gewoon klonen met verschillende resoluties?
met w*nd*ws kan dat welquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:39 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee. Als je een mens kloont krijg je toch ook niet 2 verschillende mensen ?
Dus nee. Het is kiezen of een klote resolutie en synchroon of niet synchroon maar wel goede resolutie.
Hi Sjoewe , heb je je iPod al binnen ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
Lo.
Waarom zou je je beeldscherm willen klonen? Je wil toch alleen op die grote monitor werken?quote:
Maandag verstuurd, dus waarschijnlijk maandag op z'n vroegst pas. Maar goed gezien ik toch stiekem wel aan de iPhone wil ga ik 'm maar weer verpatsen denk ik, tenminste als het geen liefde op het eerste gezicht is.quote:
Hey! Ik voel me beledigdquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |