quote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef Dark het volgende:
Bart tegen Amanda - Zou je 20 decibel minder kunnen produceren, ik zit vlak bij je!
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:11 schreef yellowfirst het volgende:
Bart zegt dus eigenlijk: Jullie zijn gehospitaliseerd!
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
Bart laat Brian mooi flippen.
Bart: maar je gooit ook wel eens een tafel om ver.
Brian: maar dat is niet het voorbeeld ik ben er nog niet klaar mee.
Bart: oh sorry (gniffelt).
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef Disana het volgende:
Brian zegt trots dat hij drie deuren heeft 'gebroken'.
Mannetjesquote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
Ach, B&A beginnen een propaganda over hoe goede ze wel zijn.....
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda vraagt aan Bart
Kregen jullie ook post?
Hahahaa
Brian ietwat geirriteerd: nee want ze waren toch afgesloten van de buitenwereld
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bart vraagt wat Aman dr tactiek is
Amanda: voor mij is t sowieso anders geweest, ik heb de 1e 4 maanden met niemand willen spelen. Vorige maand, na 13 maanden zat ik voor t eerst op de stoel. Ik ben altijd mezelf gebleven, ik ben niet van mezelf afgeweken. Er zijn hier mensen die racistische opmerkingen maken bla blaa blaaaaaa![]()
Ik kan mezelf altijd in de spiegel aankijken, niet zoals sommige mensen
Mag ik ff? AMANDA KUTHOERRRRRRRRRRR
sorry
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub speelt piano
Bart: Hou maar op, ik vind het kut
H: Top
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:47 schreef Disana het volgende:
Huub: Nice! Je bent écht een streamer.
Bart: Ik lees alleen mee.
Huub vraagt niet waar, haha.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
Brian als je wat op ons hebt dan moet je daarmee komen hoor. We gaan natuurlijk niet alles zeggen. Amanda en ik zijn allebei vurig, dus dat botst
Brian tegen Jaap: Huub heeft angst angst angst en slaat zich zelf, hoezo projectiequote:Op donderdag 3 april 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
Bart: je wordt strax wel aangesproken op wat je gedaan hebt, maar dat mag je gebruiken. Stel: iemand spreekt je aan op het feit dat je hier met 8 of 9 vrouwen in bed hebt gelegen... als je gewonnen hebt dan kun je gewoon zeggen "Ja, en?? Ik heb het er wel mee gewonnen" en als je niet gewonnen hebt, dan zeg je gewoon "Wat is je punt? Ik heb het er toch niet mee gewonnen?!"
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
Jaap: dan wordt het fucking Bart de Marinier tegen Terror Jaap.
Brian zit er erg mee dat Bart Claire omhelsde.
Bij Brian en Amanda was het inderdaad heel tricky om iets confronterends te zeggen. Daar moest Bart echt "vertrouwen winnen"quote:Op donderdag 3 april 2008 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huub kijkt gewoon kritisch naar zichzelf en erkent zijn fouten. Iets wat ik bij Brian en Amanda nog nooit heb gehoord...
Tja, dat is Huub he. Overschatten van alles, en grootheidswaanzin. Brian en Amanda hebben dit ook enorm. Jaap in iets mindere mate, die is eerder prettig gestoord te noemen.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:30 schreef Leandra het volgende:
Thnx Prospera
Huub heeft nog een hoop te leren... hij denkt volgens mij echt dat de adviezen die Bart uit ervaring geeft op hem niet van toepassing zullen zijn
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:32 schreef chufi het volgende:
Thx Prospera !
[ afbeelding ]
Geen commentaar
Dan is dan wel weer diep.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:31 schreef Prospera het volgende:
Bart tegen Huub: jij bent de Donald Duck die in de brievenbus valt.
Hij komt tot het eind van DGK regelmatig langs als "reïntegratie-coach"quote:Op donderdag 3 april 2008 23:31 schreef ruby het volgende:
Yo yo yo.
Onze medefokker Bart in da house? Alle ballen op Brian en Amandaaaaaaaaaaaaaa.![]()
Voor hoe lang blijft ie?
Ik ook!quote:
Als Brian en Amanda dat maar trekken. Hij is tenslotte bevriend met Claire....quote:Op donderdag 3 april 2008 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij komt tot het eind van DGK regelmatig langs als "reïntegratie-coach"
Hij kwam tegen negenenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:34 schreef Py het volgende:
Is ie er al lang?
quote:
Ik ben alvast m'n afscheidsspeech aan het bedenken voor de herdenking.quote:
Lol ik moest ook even omschakelenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:38 schreef Scandalous het volgende:
Ik moet er helemaal aan wennen, een slim iemand in de kooiHoop dat er een filmpje van komt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kannie straks nog ff op Fok! komen
Ja, schrikken is datquote:Op donderdag 3 april 2008 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol ik moest ook even omschakelenHij had echt gewoon inhoudelijk wat toe te voegen
Hij mocht een hele week blijven,maar dat wilde hij echt niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:40 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig is deze er nog:
[DGK] Centraal DGK's laatste Youtubes e.a. Filmtopics #5
Kunnen we terugkijken![]()
En hij komt terug zegt ie net.
ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ik wil een filmpje van Bart in gesprek met Brian en Amanda... dat heb ik gemist
Preventief afvoeren lijkt me een uitstekend plan.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:44 schreef Scandalous het volgende:
Van Brian versta ik geen fuck maar hij klinkt weer paranoide.
Dan hoef ik dat een half uur niet meer te unmutenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de muters, Brian praat Aman trek af en toe haar slabek open
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:48 schreef akveor het volgende:
Zo dat was Bart. Ik ben benieuwd of ie terug mag komen.
[ afbeelding ]
Maak je niet ongerust......hij komt terug......kun je strakkies lekker over dromen....quote:Op donderdag 3 april 2008 23:47 schreef Scandalous het volgende:
ah, Brian voelt weer dat de wereld tegen hem is ofzo?
eeehm eeeuhm..punten tegen Brian en Amanda...zeg maar..huub waarschuwde jaap daarvoor...eeeeeuuh
Ik mis Bart nu al
Je avatar verandert vanzelf bij f5-en he?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust......hij komt terug......kun je strakkies lekker over dromen....
Hee, dat is grappig. Hoe werkt dat ?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je avatar verandert vanzelf bij f5-en he?![]()
Hoe bedoel je datquote:Op donderdag 3 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
De mods en een admin of wat weten al alles van zijn misselijkmakende pm musje. Ik reageerde omdat ik wil dat hij ver uit mijn buurt blijft, de onsmakelijke gast die Lobasca en mij snolletje noemt.
Mods en admins zijn op de hoogte, Yavido heeft een goede indruk gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2008 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik jouw lange tenen niet heb en niet zo laf ben mijn inbox dicht te gooien om even een smerige pm te sturen.
Ik zou graag dit geneuzel uit de COS willen houden....een beetje on topic is toch niet teveel gevraagd?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
De mods en een admin of wat weten al alles van zijn misselijkmakende pm musje. Ik reageerde omdat ik wil dat hij ver uit mijn buurt blijft, de onsmakelijke gast die Lobasca en mij snolletje noemt.
Ja hoor, PM's maken kan iedereen, en aanpassen met een willekeurige naam en doorsturen. En dan mij een ban in de schoenen proberen te schuiven. Daar zijn jullie beiden al heel lang mee bezig. En nu geef je dus zelf openlijk toe dat je samen met L. samenwerkt. Bedankt voor het verspreken van jezelf.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben op een ananas dieet.....iemand heeft vervolgens mijn account gekraakt en mijn avatar aangepast....quote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je avatar verandert vanzelf bij f5-en he?Wat heb je met ananas eigenlijk?
Hij zat net in het gesprek met Bart ook te vertellen dat hij recreatief druggebruiker is. Bij het uitgaan mocht er geregeld een lijntje coke of een pilletje naar binnenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:07 schreef rooie3 het volgende:
Huub drinkt eerst 20 glazen bier als hij uitgaat en daarna sterke drank.Pffffffff ik sta na een pilsje al op me kop.
Zo zeg,ik was dood als ik dat allemaal zou nemen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:09 schreef Py het volgende:
[..]
Hij zat net in het gesprek met Bart ook te vertellen dat hij recreatief druggebruiker is. Bij het uitgaan mocht er geregeld een lijntje coke of een pilletje naar binnen
hij er heeft niet ff bij verteldquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:09 schreef Py het volgende:
[..]
Hij zat net in het gesprek met Bart ook te vertellen dat hij recreatief druggebruiker is. Bij het uitgaan mocht er geregeld een lijntje coke of een pilletje naar binnen
Dank Noekjequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
Hmmm, ik heb deze cos drastisch ingekort.
Yavido, for your information, ik lag voor de tv.
Geen flauw idee waarom het hier uitgevochten moet worden en er zijn ook maar heel weinig mensen die hier behoefte aan hebben. Cos it is.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef MissSomebody het volgende:
Soms, heel soms krijg ik het idee dat Brain het toch niet gaat winnen maar toch een ander.
Brain wordt niet meer zo beschermt en dat gaat hij niet trekken.
Vanavond lieten ze in de reguliere ook het para trekje zien van Brain tegenover Aman op de rand van het bed, dat leek op natrappen, en het stukje "afscheid van Lieke" waarin hij zegt "hoeren" .
Kan toch niet positief worden gezien voor de tv-kijker of wel..![]()
Huub vind ik de laatste dagen toch wat sterker worden.....
En zo golft het heen en weerquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef MissSomebody het volgende:
Soms, heel soms krijg ik het idee dat Brain het toch niet gaat winnen maar toch een ander.
Vanavond lieten ze in de reguliere ook het para trekje zien van Brain tegenover Aman op de rand van het bed, dat leek op natrappen, en het stukje "afscheid van Lieke" waarin hij zegt "hoeren" .
Gadverdamme! Kan dat??quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat over eikels ... en witte pukkels op de penis
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef MissSomebody het volgende:
1. is het "normale" leven.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ja, tegen Bart zeggen dat hij "buiten" rustig in een hoekje zit te genieten, en nu vertellen dat hij het met of zonder drank het altijd opzoekt......
In de reguliere golfde het maar van 1 kant en dat was die van Brain. Hij werd heel goed neergezet.quote:
Dennis is niet blij met jou...quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel eens lichtblauwe en lichtgroene pukkels op mijn pipi.![]()
en het smaakt naar Tsjernobyl?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel eens lichtblauwe en lichtgroene pukkels op mijn pipi.![]()
Oh gelukkig, waarvan akte.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja witte bultjesSpreek helaas uit ervaring (en niet van mezelf
)
Echt een belachelijke opmerking weer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:05 schreef Scandalous het volgende:
Tommy: Ik denk dat ik Claire nooit boos kan krijgen
Jaap : Dan steek je toch gewoon een vinger in haar kut
Denk ook dat er van beide kanten naar een climac toegewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:31 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
In de reguliere golfde het maar van 1 kant en dat was die van Brain. Hij werd heel goed neergezet.
Ik vond de uitzending van gister en vanavond toch wat minder.....voor Brain dan;-)
finally.![]()
en hij denkt dat het scoort, dit typetje. Ik vind het zo triest om te denken dat je daarmee denkt grappig te zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Echt een belachelijke opmerking weer.
Jaap denkt dat dat ook echt grappig is. Vanmiddag ook tegen de jeu de boulers?
Ach, al op dag 2 deed Jaap gore voorstellen aan Sylvia en greep hij in tieten.
Jaap is niet leukquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:37 schreef noekje het volgende:
[..]
en hij denkt dat het scoort, dit typetje. Ik vind het zo triest om te denken dat je daarmee denkt grappig te zijn.
Hij is leuker dan dat.
Jawel, ik kan af en toe echt wel om Jaap lachen. Dat vrouwonvriendelijke gedoe, daar heb ik wel een schijtkutklotepenishekel aan met witte stippen!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel, ik kan af en toe echt wel om Jaap lachen. Dat vrouwonvriendelijke gedoe, daar heb ik wel een schijtkutklotepenishekel aan met witte stippen!
Dat dus...quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel, ik kan af en toe echt wel om Jaap lachen. Dat vrouwonvriendelijke gedoe, daar heb ik wel een schijtkutklotepenishekel aan met witte stippen!
for you dearquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
Zo... en ondertussen ff de 600 gemiste posts bijgelezen...
Het was zo te zien een leuke avond in DGK en in de COS
Enne... wederom een geweldige OP Prospera![]()
Ik baal nog steeds van Jaap toen hij de merrie met veulen loslietquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij haar in de douche stappen enzo... dat doe je niet (tenzij het je vriendinnetje is... )quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:45 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik kan ook onwijs lachen om jaap
en dit vrouwonvriendelijke gedoe:
hij heeft toch vandeweek gezegd dat ie tegen claire zou gaan zodat ze misschien zelf wel gaat opstappen?
Trustequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:48 schreef MissSomebody het volgende:
<--gaat slapen..was een leuke avond.....slaap lekker allemaal..!!
Veel plezier en tot latersquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:48 schreef MissSomebody het volgende:
<--gaat slapen..was een leuke avond.....slaap lekker allemaal..!!
Goddelijke zon??quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Normaal verschijnsel bij veel mannen, ze noemen het de corona divina.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij haar in de douche stappen enzo... dat doe je niet (tenzij het je vriendinnetje is... )
Bij Lieke toch? Jaap weet dus dat Huub dat niet accepteerd.quote:
Whatever.....hier is er meer over te lezen.....goeie site voor junior ookquote:
ja maar bij claire niet, toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij Lieke toch? Jaap weet dus dat Huub dat niet accepteerd.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:10 schreef Prospera het volgende:
Welkom terug Bart![]()
Eric was er ook, maar DGK_redactie greep ff in.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Normaal verschijnsel bij veel mannen, ze noemen het de corona divina.
Brian liep ook zo het toilet binnen terwijl Lieke zat te plassen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
en terecht..... hou zowiezo niet van zulke streken (te laag nivo, imo dan)quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
mooi hé ...... echte liefdequote:Op vrijdag 4 april 2008 01:13 schreef trettie het volgende:
wat ligt Amanda ver van B vandaan helemaal op het randje en niet vrolijk zo te zien!
Subtiliteit: Jaap kan je proberen weg te duwen maar die gaat niet lopen vechten, Brian daarintegen kan Huub ko slaan en natrappen wanneer hij op de grond ligt danwel omhoog probeert te komen (doet ie wel vaker tegen kleinere lichtere personen). Huub weet dat inmiddels wel dat Brian agressie niet schuwt, denk ook aan de vermeende klap/trap tegen Lieke offstream.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian liep ook zo het toilet binnen terwijl Lieke zat te plassen.
Serieus?quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:10 schreef Prospera het volgende:
Welkom terug Bart![]()
Eric was er ook, maar DGK_redactie greep ff in.
Nog niet volgens mij, maar dat heeft hij tegen Brian wel uitgesproken als manier om Claire weg te krijgen.quote:
Mijn vertrouwen in Jaap is niet zo groot dat ik geloof dat hij dit gaat doen met medeweten van Claire, mocht het zo ver komen. Indien wel, gaat het nooit zo gebracht worden in de uitzending... waar de meeste smsjes zijn te verdienen en dat weet Jaap ook welquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niet volgens mij, maar ik dat heeft hij tegen Brian wel uitgesproken als manier om Claire weg te krijgen.
Wil niet zeggen dat hij het ook doet (al dan niet met medeweten van Claire)
Volgens mij is lafbek een soort van stopwoord als het over Jaap gaat, maar ik denk aan het volgende:quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:27 schreef eusjuh het volgende:
Jaap durft dus alleen tegen vrouwen ........lafbek!
Wie speelde er eigenlijk ooit echt tegen B&Aquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is lafbek een soort van stopwoord als het over Jaap gaat, maar ik denk aan het volgende:
Jaap tegen Huub
Jaap tegen Erik
Jaap tegen Carlos
En nee, hij is geen held, daar is hij net iets te slim voor.....
Wat heeft Jaap dan alleen ondernomen?De actie tegen juf judith,Lieke,vrouwen dus.Alle andere acties waren gestuurd en in groepsverband.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is lafbek een soort van stopwoord als het over Jaap gaat, maar ik denk aan het volgende:
Jaap tegen Huub
Jaap tegen Erik
Jaap tegen Carlos
En nee, hij is geen held, daar is hij net iets te slim voor.....
Erik ook wel dacht ik. Jaap af en toe een paar woorden. Ik vermoed dat het gewoon niet teveel mag, omdat Brian anders echt gaat slaan......en dan vallen er geheid gewonden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:33 schreef BarryK het volgende:
[..]
Wie speelde er eigenlijk ooit echt tegen B&A
Mwa Huub heeft het kort gedaan, veel te lang geleden
Jaap heeft eigenlijk die hele spraakmakende kooi periode volledig alleen gespeeld. Daar waar alle anderen een maatje of partner hadden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wat heeft Jaap dan alleen ondernomen?De actie tegen juf judith,Lieke,vrouwen dus.Alle andere acties waren gestuurd en in groepsverband.
Redelijk neutraal, netjes gedaan.....hou dat vastquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Kiekeboe!
eerst even teruglezen, maar hoorde al van Eric dat het lachen was:)
tot zo!
Jaap zijn eigen schuld.Hij wilde ( kan) geen vrienden maken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft eigenlijk die hele spraakmakende kooi periode volledig alleen gespeeld. Daar waar alle anderen een maatje of partner hadden.
Was toppie!quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Kiekeboe!
tot zo!
Mijn favo travo!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:39 schreef eusjuh het volgende:
Ut heeft weer teveel gezopen en vindt bij Claire een luisterend oor.Janken om de scheiding van zijn ouders die hij eigenlijk graag wilde maar toch ook weer niet.
[ afbeelding ]
Dzjee, je zwalkt van het één naar het ander.....lamaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:41 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Jaap zijn eigen schuld.Hij wilde ( kan) geen vrienden maken.
Wil best wat van je aannemen hoor maar waar zwalk ik?Jaap is gewoon geen sterke speler maar door het mee liften leek het nog ff wat,iets wat jaap anderen overigens verwijt.Hoe vaak is Jaap niet verzocht om actie door verschillende spelers en er gebeurd niks.Enige indivuduele acties waren tegen vrouwen gericht wat ik zwak vindt zeker gezien Jaap's postuur.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjee, je zwalkt van het één naar het ander.....lamaar
Niks interessants,DGK redactie kwam en weg was Ericquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:46 schreef BarryK het volgende:
Was Eric hier in cos vanavond? waar is het ongeveer te lezen?
Hey skattie,ben inmiddels omgebouwd hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn favo travo!!Eindelijk tref ik je weer
Het was een leuke streamavondquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Kiekeboe!
tot zo!
Je deed het top, aardig tegen iedereen maar hier en daar een leuke steek onder water.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Kiekeboe!
tot zo!
je was TOP.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Kiekeboe!
tot zo!
Zeker weten maar pas op met die veren in je ass.Brainless en del zitten er ook niet lekker meer mee in de villaquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:59 schreef miesy het volgende:
[..]
je was TOP.
maakte mooie uitspraken zonder dat je doordraafde.
heerlijk subtiel.
al met al, we hebben van je genoten!![]()
je word bedankt!
nuchterheid is bij b en a niet te vinden, als anderen hun geen veren gunnen,quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:08 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Zeker weten maar pas op met die veren in je ass.Brainless en del zitten er ook niet lekker meer mee in de villa
en als er geen veren zijn te vinden,dan propt brian bij amanda.......laat maar ook!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:17 schreef miesy het volgende:
[..]
nuchterheid is bij b en a niet te vinden, als anderen hun geen veren gunnen,
dan proppen zij ze er zelf wel in.
dat zowieso, met veer en al!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
en als er geen veren zijn te vinden,dan propt brian bij amanda.......laat maar ook!!![]()
nee, ik had ff flink zitten blowen van te vorenquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:24 schreef cindy10 het volgende:
slaap ze![]()
hoop dat je geen nachtmerrie`s overhoud aan het trauma van zo dicht bij brian te hebben gezeten
quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
Heb nu dubbel zo hard gelachen als net in de kooi. Daar moest ik me idd wel een beetje inhouden.
Bedankt voor het commentaar, drie cossen lang!
volgende week waarschijnlijk weer terug:)
truste
Ik zeg: slaap lekker en ik zal proberen een leuk lijstje te maken nog wat evt. wel toepasbaar is daar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
Heb nu dubbel zo hard gelachen als net in de kooi. Daar moest ik me idd wel een beetje inhouden.
truste
hahaha dat is een handige manier om je korte termijn geheugen te behoeden voor ernstig letselquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee, ik had ff flink zitten blowen van te voren
of van de pruiik van amandaquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:24 schreef cindy10 het volgende:
slaap ze![]()
hoop dat je geen nachtmerrie`s overhoud aan het trauma van zo dicht bij brian te hebben gezeten
als ik bart was geweest had ik effe die cavia geaait,en gezegt...gossie beesie maakt het niet lang meer he??quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:28 schreef miesy het volgende:
[..]
of van de pruiik van amanda![]()
slaap lekker bart
of, "zag ik nou een beestje door je haar rennen??quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik bart was geweest had ik effe die cavia geaait,en gezegt...gossie beesie maakt het niet lang meer he??
Ben?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:33 schreef Kaat38 het volgende:
Net zie ik op MSN: Ben gaat 17 en 18 april naar de gouden kooi
Op MSN.......direct lijntje ermee?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:33 schreef Kaat38 het volgende:
Net zie ik op MSN: Ben gaat 17 en 18 april naar de gouden kooi
Ok....klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, een van de beste vrienden van Huub.
dat komt omdat ze die vaak ziet als ze gedronken heeft....quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:33 schreef miesy het volgende:
[..]
of, "zag ik nou een beestje door je haar rennen??
amanda is al zo panisch voor beestjes
laat hem gezellig hier komen posten,het is een zoete inval van bekende nederlanders de laatste tijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeker weten, leuke vent, zit vaak op msn met hem.
ik kan me een Ben herrineren, die was volgens mij, een aantal maanden geleden is een keer op bezoek.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeker weten, leuke vent, zit vaak op msn met hem.
Staat nu op msn achter zijn naam! nikste meet and greet, hij komt vermoedelijk een nachtje slapen lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:41 schreef eusjuh het volgende:
Ben zit vaak op de msn van Huub maar daar heeft hj het nu niet over een bezoek aan de kooi maar over een meet & greet via Nowlive
Soms rolt hij zijn kroeg uit en zitten we 's ochtends al te chatten, extreem vroegquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:42 schreef miesy het volgende:
[..]
ik kan me een Ben herrineren, die was volgens mij, een aantal maanden geleden is een keer op bezoek.
grappig dat jij daar mee chat
Kan hoor, kijk niet iedere dag op msn.Leuk voor Huub!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Staat nu op msn achter zijn naam! nikste meet and greet, hij komt vermoedelijk een nachtje slapen lijkt mij.
kan ze dan in dronken staat beter tegen als nuchter,quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat komt omdat ze die vaak ziet als ze gedronken heeft....
Had brainless mee moeten gaan in de douche...........bescherming bla bla bla weet je wel .......ook tegen beestjes?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:48 schreef miesy het volgende:
[..]
kan ze dan in dronken staat beter tegen als nuchter,
want huub had eens een beestje bij haar in bed gegooid en toen kon ze na een lange douchehaar traantjes niet bedwingen
vandaar die doucheslang....hij wilde natuurlijk die hele populatie beestjes op haar hoofd uitroeien!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:49 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Had brainless mee moeten gaan in de douche...........bescherming bla bla bla weet je wel .......ook tegen beestjes?
Zie je........jij snapt het!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vandaar die doucheslang....hij wilde natuurlijk die hele populatie beestjes op haar hoofd uitroeien!
zie je wel,dat hij puur beschermend optreed???
zo kwam hij ook over, als een goeie gozer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Soms rolt hij zijn kroeg uit en zitten we 's ochtends al te chatten, extreem vroeg![]()
Hij kent Huub door en door en heeft alle vertrouwen in hem ondanks dat hij er mee eens is dat Huub af en toe even op zijn plaats moet gezet worden. Ze hebben aardig veel gefeest samen.
Ben is een heel toffe gast en net als Huub gek op vrouwen maar nu ook bezet
Ik ook, de aardappel is online maar staat op afwezigquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:55 schreef miesy het volgende:
[..]
zo kwam hij ook over, als een goeie gozer.
ik houd van de hollandse nuchterheid![]()
lijkt me een goed plan. hoop dat het doorgaat.
idd, ijzersterk excuus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:49 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Had brainless mee moeten gaan in de douche...........bescherming bla bla bla weet je wel .......ook tegen beestjes?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vandaar die doucheslang....hij wilde natuurlijk die hele populatie beestjes op haar hoofd uitroeien!
zie je wel,dat hij puur beschermend optreed???
gaarnequote:Op vrijdag 4 april 2008 02:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ook, de aardappel is online maar staat op afwezigmaar zodra ik meer weet meld ik het natuurlijk
![]()
Ik vind het wel tijd, mensen voor Huub de tent in!
Deal en nu gaat ik onder de vette lappen of hoe ze dat ook noemen, in ieder geval heerlijk slapen.quote:
precies! en hoe kun je zo een beschermings drang nou niet waarderen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:02 schreef cindy10 het volgende:
tja lukt het niet met een welgemikte ram met haar hoofd tegen een douchedeur,dan moet je het groots aanpakken en hop dan betrek je de doucheslang erbij.....maar dood zullen ze die beestjes die je vriendin het leven zuur maken met kriebelen![]()
vraag me af wat hij met schaamluis zou doen???
krijg hele visioenen van amanda met een verbrande poes
slaap zachtquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Deal en nu gaat ik onder de vette lappen of hoe ze dat ook noemen, in ieder geval heerlijk slapen.
Slaapze allen voor zo, het was een heerlijke streamavond en zo wil ik er nog 48!
Laat even weten wanneer dan, want het kan zo maar eens zijn dat ik voor die gelegenheid weer eens een avondje streams aanschaf!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
truste
quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik bart was geweest had ik effe die cavia geaait,en gezegt...gossie beesie maakt het niet lang meer he??
Net even de filmpjes terug gekeken en genoten, thanks.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
Heel waar...ze is hem nu de baas, omdat hij zich in moet houden. En dat zal steeds meer kwaad bloed zetten bij hem en afstoten..quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
Goedemorgen all![]()
wat een heerlijke streamavond gisteren zalig .
wat brian betreft:
Brian heeft het moeilijk, hij moet nu wel spelen, niet vooor het spel hoor, maar voor zichzelf. Na alle kritiek van de afgelopen dagen moet hij zich wel een beetje inhouden naar Amanda toe. Het gevolg is dat Amanda hem steeds meer gaat overschreeuwen en dat z'n ego dit toch op de lange duur niet aan kan. Dus de bom zal heus wel weer een keertje barsten.
Hoezo moet Herma dat uberhaupt vragen? Doet Huub toch elke ochtend op zijn uitslaapochtend na?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
tis toch godsgeklaagd herma vraagt aan huub of hij de paarden wil eten geven terwijl die aan eht douchen is ipv ze die brian roept om het te doen
Dat is altijd zo mooi. De febo zorgt er altijd wel weer voor dat ze na een zware avond weer een lekkere opepper in de ochtend hebben.quote:
Oke bedankt! Streams blijven uit en ik ga een verschrikkelijk groot stuk met de hond wandelen.quote:
Iemand als brian de paarden eten laten geven staat gelijk aan dierenmishanding. Wie weet wat die doorgedraaide gozer gaat doen met die paarden. Dat is niet aanvaarbaar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
tis toch godsgeklaagd herma vraagt aan huub of hij de paarden wil eten geven terwijl die aan eht douchen is ipv ze die brian roept om het te doen
Volgens VV is er niks aan de hand hoor. Geen woord over de ruzie van gisteravond.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef marky het volgende:
Dat is altijd zo mooi. De febo zorgt er altijd wel weer voor dat ze na een zware avond weer een lekkere opepper in de ochtend hebben.
quote:Brian en Amanda lijken door de verslechterde verhoudingen in het andere team weer te groeien. Huub denkt de liefjes steeds te pakken te nemen met het feit dat hij wel zo loyaal is om te trouwen met zijn vriendinnetje. Zodoende wil hij het Amanda inwrijven dat zij en Brian nog geen huwelijk in het vooruitzicht hebben. De twee voelen zich echter totaal niet aangesproken. Sterker nog, ze zijn juist heilig overtuigd van hun liefde voor elkaar. “Tussen ons is er tenminste sprake van echte liefde”, krijgt de Oldenzaler dan ook vaak te horen. Na een onstuimige periode van veel ruzies lijken de Antilliaan en zijn meisje dan ook eindelijk weer vooruitgang te boeken!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke bedankt! Streams blijven uit en ik ga een verschrikkelijk groot stuk met de hond wandelen.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef Jewscky1 het volgende:
Ze lopen allemaal in de keuken in het zwart,is die RAT dood?![]()
Ze lopen allemaal in de keuken in het zwart,is die RAT dood?
Strak plan! Als ik het zo begrijp kunnen we naar Charlotte kijken die brain en amandel als eerste gaat misbehandelen want die moeten om 12 uur weer op familiebezoek golfen, Huub gaat om 11 uur twee uur motorrijden dus rest ons Claire en Ricardo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke bedankt! Streams blijven uit en ik ga een verschrikkelijk groot stuk met de hond wandelen.
quote:
Ze lopen allemaal in de keuken in het zwart,is die RAT dood?
oke kan ik mee leven , Amanda dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:05 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Iemand als brian de paarden eten laten geven staat gelijk aan dierenmishanding. Wie weet wat die doorgedraaide gozer gaat doen met die paarden. Dat is niet aanvaarbaar.
JAMMERquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:21 schreef Shayndel het volgende:
De rat leeft heus nog wel hoor. Ratten zijn sterker beesten. Die overleven bijna alles.
jaja geef kickboxen maar de schuldquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:31 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Brian heeft viezigheid onder zijn voeten.
Komt van het kickboxen, zegt Brian
The sad story of his life ... excuusetter.quote:
Ik vind je avatar al enorm prikkelend, maar dit soort postings met youtubers van een stel fanatiekelingen noopt mij toch om je te vragen dit niet meer te doen s.v.p. Dit is volgens mij niet het platform om dit soort boodschappen te brengen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:21 schreef Shayndel het volgende:
De rat leeft heus nog wel hoor. Ratten zijn sterker beesten. Die overleven bijna alles.
Huub begint steeds meer dr.Phil trekjes te vertonen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:39 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat Brian de relatie wel vol houdt, maar Amanda staat meer bij haar gevoel.
Je hebt gelijk T-Lex....maar hij doet dat toch wel erg goed, iedere keer die aandacht verleggen. En tot dusver allemaal verbaal, zonder geweld. Ik kan er niets tegen inbrengen, behalve dan dat ik hem totaal niet mag.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub begint steeds meer dr.Phil trekjes te vertonen.![]()
Hij kan zich beter is gaan richten op z'n eigen dictatuur uhh.. "relatie".
Dat is allang weer aangepastquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je avatar al enorm prikkelend, maar dit soort postings met youtubers van een stel fanatiekelingen noopt mij toch om je te vragen dit niet meer te doen s.v.p. Dit is volgens mij niet het platform om dit soort boodschappen te brengen.
Ik denk namelijk zo ongeveer een keer of vijf per week aan onderdrukte Palestijnen......en ik verwijs je dan ook graag door naar http://www.driesvanagt.nl/
Aha kijk de weg moet voor Natasia weer vrij worden gemaakt. Als Huub het niet erg vind dan zullen de streamers het ook wel niet erg vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:56 schreef schatje het volgende:
Huub wil dat Natasia komt en hem op zijn bek slaat ofzo omdat er dan veel mensen zullen gaan kijken.
Djiadella, klinkt als een meiske van lichte zeden ...quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:01 schreef Varen het volgende:
Mama Netty komt samen met Djiadella voor CP's zegt Brian
Ze is van de pasteitjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Djiadella, klinkt als een meiske van lichte zeden ...
Klopt, aandacht verleggen kan hij als geen ander. Hij roept de laatste dagen ineens heel erg van de daken dat de relatie tussen B&A niet deugt. En ja, zo haal je de aandacht wel weer ff van je eigen "relatie" af.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk T-Lex....maar hij doet dat toch wel erg goed, iedere keer die aandacht verleggen. En tot dusver allemaal verbaal, zonder geweld. Ik kan er niets tegen inbrengen, behalve dan dat ik hem totaal niet mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |