Zeker weten maar pas op met die veren in je ass.Brainless en del zitten er ook niet lekker meer mee in de villaquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:59 schreef miesy het volgende:
[..]
je was TOP.
maakte mooie uitspraken zonder dat je doordraafde.
heerlijk subtiel.
al met al, we hebben van je genoten!![]()
je word bedankt!
nuchterheid is bij b en a niet te vinden, als anderen hun geen veren gunnen,quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:08 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Zeker weten maar pas op met die veren in je ass.Brainless en del zitten er ook niet lekker meer mee in de villa
en als er geen veren zijn te vinden,dan propt brian bij amanda.......laat maar ook!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:17 schreef miesy het volgende:
[..]
nuchterheid is bij b en a niet te vinden, als anderen hun geen veren gunnen,
dan proppen zij ze er zelf wel in.
dat zowieso, met veer en al!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
en als er geen veren zijn te vinden,dan propt brian bij amanda.......laat maar ook!!![]()
nee, ik had ff flink zitten blowen van te vorenquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:24 schreef cindy10 het volgende:
slaap ze![]()
hoop dat je geen nachtmerrie`s overhoud aan het trauma van zo dicht bij brian te hebben gezeten
quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
Heb nu dubbel zo hard gelachen als net in de kooi. Daar moest ik me idd wel een beetje inhouden.
Bedankt voor het commentaar, drie cossen lang!
volgende week waarschijnlijk weer terug:)
truste
Ik zeg: slaap lekker en ik zal proberen een leuk lijstje te maken nog wat evt. wel toepasbaar is daar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
Heb nu dubbel zo hard gelachen als net in de kooi. Daar moest ik me idd wel een beetje inhouden.
truste
hahaha dat is een handige manier om je korte termijn geheugen te behoeden voor ernstig letselquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee, ik had ff flink zitten blowen van te voren
of van de pruiik van amandaquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:24 schreef cindy10 het volgende:
slaap ze![]()
hoop dat je geen nachtmerrie`s overhoud aan het trauma van zo dicht bij brian te hebben gezeten
als ik bart was geweest had ik effe die cavia geaait,en gezegt...gossie beesie maakt het niet lang meer he??quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:28 schreef miesy het volgende:
[..]
of van de pruiik van amanda![]()
slaap lekker bart
of, "zag ik nou een beestje door je haar rennen??quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik bart was geweest had ik effe die cavia geaait,en gezegt...gossie beesie maakt het niet lang meer he??
Ben?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:33 schreef Kaat38 het volgende:
Net zie ik op MSN: Ben gaat 17 en 18 april naar de gouden kooi
Op MSN.......direct lijntje ermee?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:33 schreef Kaat38 het volgende:
Net zie ik op MSN: Ben gaat 17 en 18 april naar de gouden kooi
Ok....klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, een van de beste vrienden van Huub.
dat komt omdat ze die vaak ziet als ze gedronken heeft....quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:33 schreef miesy het volgende:
[..]
of, "zag ik nou een beestje door je haar rennen??
amanda is al zo panisch voor beestjes
laat hem gezellig hier komen posten,het is een zoete inval van bekende nederlanders de laatste tijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeker weten, leuke vent, zit vaak op msn met hem.
ik kan me een Ben herrineren, die was volgens mij, een aantal maanden geleden is een keer op bezoek.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeker weten, leuke vent, zit vaak op msn met hem.
Staat nu op msn achter zijn naam! nikste meet and greet, hij komt vermoedelijk een nachtje slapen lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:41 schreef eusjuh het volgende:
Ben zit vaak op de msn van Huub maar daar heeft hj het nu niet over een bezoek aan de kooi maar over een meet & greet via Nowlive
Soms rolt hij zijn kroeg uit en zitten we 's ochtends al te chatten, extreem vroegquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:42 schreef miesy het volgende:
[..]
ik kan me een Ben herrineren, die was volgens mij, een aantal maanden geleden is een keer op bezoek.
grappig dat jij daar mee chat
Kan hoor, kijk niet iedere dag op msn.Leuk voor Huub!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Staat nu op msn achter zijn naam! nikste meet and greet, hij komt vermoedelijk een nachtje slapen lijkt mij.
kan ze dan in dronken staat beter tegen als nuchter,quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat komt omdat ze die vaak ziet als ze gedronken heeft....
Had brainless mee moeten gaan in de douche...........bescherming bla bla bla weet je wel .......ook tegen beestjes?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:48 schreef miesy het volgende:
[..]
kan ze dan in dronken staat beter tegen als nuchter,
want huub had eens een beestje bij haar in bed gegooid en toen kon ze na een lange douchehaar traantjes niet bedwingen
vandaar die doucheslang....hij wilde natuurlijk die hele populatie beestjes op haar hoofd uitroeien!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:49 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Had brainless mee moeten gaan in de douche...........bescherming bla bla bla weet je wel .......ook tegen beestjes?
Zie je........jij snapt het!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vandaar die doucheslang....hij wilde natuurlijk die hele populatie beestjes op haar hoofd uitroeien!
zie je wel,dat hij puur beschermend optreed???
zo kwam hij ook over, als een goeie gozer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Soms rolt hij zijn kroeg uit en zitten we 's ochtends al te chatten, extreem vroeg![]()
Hij kent Huub door en door en heeft alle vertrouwen in hem ondanks dat hij er mee eens is dat Huub af en toe even op zijn plaats moet gezet worden. Ze hebben aardig veel gefeest samen.
Ben is een heel toffe gast en net als Huub gek op vrouwen maar nu ook bezet
Ik ook, de aardappel is online maar staat op afwezigquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:55 schreef miesy het volgende:
[..]
zo kwam hij ook over, als een goeie gozer.
ik houd van de hollandse nuchterheid![]()
lijkt me een goed plan. hoop dat het doorgaat.
idd, ijzersterk excuus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:49 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Had brainless mee moeten gaan in de douche...........bescherming bla bla bla weet je wel .......ook tegen beestjes?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vandaar die doucheslang....hij wilde natuurlijk die hele populatie beestjes op haar hoofd uitroeien!
zie je wel,dat hij puur beschermend optreed???
gaarnequote:Op vrijdag 4 april 2008 02:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ook, de aardappel is online maar staat op afwezigmaar zodra ik meer weet meld ik het natuurlijk
![]()
Ik vind het wel tijd, mensen voor Huub de tent in!
Deal en nu gaat ik onder de vette lappen of hoe ze dat ook noemen, in ieder geval heerlijk slapen.quote:
precies! en hoe kun je zo een beschermings drang nou niet waarderen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:02 schreef cindy10 het volgende:
tja lukt het niet met een welgemikte ram met haar hoofd tegen een douchedeur,dan moet je het groots aanpakken en hop dan betrek je de doucheslang erbij.....maar dood zullen ze die beestjes die je vriendin het leven zuur maken met kriebelen![]()
vraag me af wat hij met schaamluis zou doen???
krijg hele visioenen van amanda met een verbrande poes
slaap zachtquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Deal en nu gaat ik onder de vette lappen of hoe ze dat ook noemen, in ieder geval heerlijk slapen.
Slaapze allen voor zo, het was een heerlijke streamavond en zo wil ik er nog 48!
Laat even weten wanneer dan, want het kan zo maar eens zijn dat ik voor die gelegenheid weer eens een avondje streams aanschaf!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |