Goddelijke zon??quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Normaal verschijnsel bij veel mannen, ze noemen het de corona divina.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij haar in de douche stappen enzo... dat doe je niet (tenzij het je vriendinnetje is... )
Bij Lieke toch? Jaap weet dus dat Huub dat niet accepteerd.quote:
Whatever.....hier is er meer over te lezen.....goeie site voor junior ookquote:
ja maar bij claire niet, toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij Lieke toch? Jaap weet dus dat Huub dat niet accepteerd.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:10 schreef Prospera het volgende:
Welkom terug Bart![]()
Eric was er ook, maar DGK_redactie greep ff in.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Normaal verschijnsel bij veel mannen, ze noemen het de corona divina.
Brian liep ook zo het toilet binnen terwijl Lieke zat te plassen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
en terecht..... hou zowiezo niet van zulke streken (te laag nivo, imo dan)quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
mooi hé ...... echte liefdequote:Op vrijdag 4 april 2008 01:13 schreef trettie het volgende:
wat ligt Amanda ver van B vandaan helemaal op het randje en niet vrolijk zo te zien!
Subtiliteit: Jaap kan je proberen weg te duwen maar die gaat niet lopen vechten, Brian daarintegen kan Huub ko slaan en natrappen wanneer hij op de grond ligt danwel omhoog probeert te komen (doet ie wel vaker tegen kleinere lichtere personen). Huub weet dat inmiddels wel dat Brian agressie niet schuwt, denk ook aan de vermeende klap/trap tegen Lieke offstream.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian liep ook zo het toilet binnen terwijl Lieke zat te plassen.
Serieus?quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:10 schreef Prospera het volgende:
Welkom terug Bart![]()
Eric was er ook, maar DGK_redactie greep ff in.
Nog niet volgens mij, maar dat heeft hij tegen Brian wel uitgesproken als manier om Claire weg te krijgen.quote:
Mijn vertrouwen in Jaap is niet zo groot dat ik geloof dat hij dit gaat doen met medeweten van Claire, mocht het zo ver komen. Indien wel, gaat het nooit zo gebracht worden in de uitzending... waar de meeste smsjes zijn te verdienen en dat weet Jaap ook welquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niet volgens mij, maar ik dat heeft hij tegen Brian wel uitgesproken als manier om Claire weg te krijgen.
Wil niet zeggen dat hij het ook doet (al dan niet met medeweten van Claire)
Volgens mij is lafbek een soort van stopwoord als het over Jaap gaat, maar ik denk aan het volgende:quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:27 schreef eusjuh het volgende:
Jaap durft dus alleen tegen vrouwen ........lafbek!
Wie speelde er eigenlijk ooit echt tegen B&Aquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is lafbek een soort van stopwoord als het over Jaap gaat, maar ik denk aan het volgende:
Jaap tegen Huub
Jaap tegen Erik
Jaap tegen Carlos
En nee, hij is geen held, daar is hij net iets te slim voor.....
Wat heeft Jaap dan alleen ondernomen?De actie tegen juf judith,Lieke,vrouwen dus.Alle andere acties waren gestuurd en in groepsverband.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is lafbek een soort van stopwoord als het over Jaap gaat, maar ik denk aan het volgende:
Jaap tegen Huub
Jaap tegen Erik
Jaap tegen Carlos
En nee, hij is geen held, daar is hij net iets te slim voor.....
Erik ook wel dacht ik. Jaap af en toe een paar woorden. Ik vermoed dat het gewoon niet teveel mag, omdat Brian anders echt gaat slaan......en dan vallen er geheid gewonden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:33 schreef BarryK het volgende:
[..]
Wie speelde er eigenlijk ooit echt tegen B&A
Mwa Huub heeft het kort gedaan, veel te lang geleden
Jaap heeft eigenlijk die hele spraakmakende kooi periode volledig alleen gespeeld. Daar waar alle anderen een maatje of partner hadden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wat heeft Jaap dan alleen ondernomen?De actie tegen juf judith,Lieke,vrouwen dus.Alle andere acties waren gestuurd en in groepsverband.
Redelijk neutraal, netjes gedaan.....hou dat vastquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Kiekeboe!
eerst even teruglezen, maar hoorde al van Eric dat het lachen was:)
tot zo!
Jaap zijn eigen schuld.Hij wilde ( kan) geen vrienden maken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft eigenlijk die hele spraakmakende kooi periode volledig alleen gespeeld. Daar waar alle anderen een maatje of partner hadden.
Was toppie!quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Kiekeboe!
tot zo!
Mijn favo travo!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:39 schreef eusjuh het volgende:
Ut heeft weer teveel gezopen en vindt bij Claire een luisterend oor.Janken om de scheiding van zijn ouders die hij eigenlijk graag wilde maar toch ook weer niet.
[ afbeelding ]
Dzjee, je zwalkt van het één naar het ander.....lamaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:41 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Jaap zijn eigen schuld.Hij wilde ( kan) geen vrienden maken.
Wil best wat van je aannemen hoor maar waar zwalk ik?Jaap is gewoon geen sterke speler maar door het mee liften leek het nog ff wat,iets wat jaap anderen overigens verwijt.Hoe vaak is Jaap niet verzocht om actie door verschillende spelers en er gebeurd niks.Enige indivuduele acties waren tegen vrouwen gericht wat ik zwak vindt zeker gezien Jaap's postuur.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjee, je zwalkt van het één naar het ander.....lamaar
Niks interessants,DGK redactie kwam en weg was Ericquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:46 schreef BarryK het volgende:
Was Eric hier in cos vanavond? waar is het ongeveer te lezen?
Hey skattie,ben inmiddels omgebouwd hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn favo travo!!Eindelijk tref ik je weer
Het was een leuke streamavondquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Kiekeboe!
tot zo!
Je deed het top, aardig tegen iedereen maar hier en daar een leuke steek onder water.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Kiekeboe!
tot zo!
je was TOP.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Kiekeboe!
tot zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |