Zeker weten maar pas op met die veren in je ass.Brainless en del zitten er ook niet lekker meer mee in de villaquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:59 schreef miesy het volgende:
[..]
je was TOP.
maakte mooie uitspraken zonder dat je doordraafde.
heerlijk subtiel.
al met al, we hebben van je genoten!![]()
je word bedankt!
nuchterheid is bij b en a niet te vinden, als anderen hun geen veren gunnen,quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:08 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Zeker weten maar pas op met die veren in je ass.Brainless en del zitten er ook niet lekker meer mee in de villa
en als er geen veren zijn te vinden,dan propt brian bij amanda.......laat maar ook!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:17 schreef miesy het volgende:
[..]
nuchterheid is bij b en a niet te vinden, als anderen hun geen veren gunnen,
dan proppen zij ze er zelf wel in.
dat zowieso, met veer en al!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
en als er geen veren zijn te vinden,dan propt brian bij amanda.......laat maar ook!!![]()
nee, ik had ff flink zitten blowen van te vorenquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:24 schreef cindy10 het volgende:
slaap ze![]()
hoop dat je geen nachtmerrie`s overhoud aan het trauma van zo dicht bij brian te hebben gezeten
quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
Heb nu dubbel zo hard gelachen als net in de kooi. Daar moest ik me idd wel een beetje inhouden.
Bedankt voor het commentaar, drie cossen lang!
volgende week waarschijnlijk weer terug:)
truste
Ik zeg: slaap lekker en ik zal proberen een leuk lijstje te maken nog wat evt. wel toepasbaar is daar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
Heb nu dubbel zo hard gelachen als net in de kooi. Daar moest ik me idd wel een beetje inhouden.
Bedankt voor het commentaar, drie cossen lang!
volgende week waarschijnlijk weer terug:)
truste
hahaha dat is een handige manier om je korte termijn geheugen te behoeden voor ernstig letselquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee, ik had ff flink zitten blowen van te voren
of van de pruiik van amandaquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:24 schreef cindy10 het volgende:
slaap ze![]()
hoop dat je geen nachtmerrie`s overhoud aan het trauma van zo dicht bij brian te hebben gezeten
als ik bart was geweest had ik effe die cavia geaait,en gezegt...gossie beesie maakt het niet lang meer he??quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:28 schreef miesy het volgende:
[..]
of van de pruiik van amanda![]()
slaap lekker bart
of, "zag ik nou een beestje door je haar rennen??quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik bart was geweest had ik effe die cavia geaait,en gezegt...gossie beesie maakt het niet lang meer he??
Ben?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:33 schreef Kaat38 het volgende:
Net zie ik op MSN: Ben gaat 17 en 18 april naar de gouden kooi
Op MSN.......direct lijntje ermee?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:33 schreef Kaat38 het volgende:
Net zie ik op MSN: Ben gaat 17 en 18 april naar de gouden kooi
Ok....klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, een van de beste vrienden van Huub.
dat komt omdat ze die vaak ziet als ze gedronken heeft....quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:33 schreef miesy het volgende:
[..]
of, "zag ik nou een beestje door je haar rennen??
amanda is al zo panisch voor beestjes
laat hem gezellig hier komen posten,het is een zoete inval van bekende nederlanders de laatste tijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeker weten, leuke vent, zit vaak op msn met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |