Huub had niet van dat soort doelen toen hij erin kwam. Hij wilde lol maken en winnen meer niet. Dat doelen gelul dat kunnen we allang laten varen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
In anderhalf jaar heeft Huub zijn doelen bereikt......piano leren spelen en dj lessen....
stilte............
Nee, niet namens zijn moeder. Zijn moeder wilde dat hij een klap verkocht.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
Bart geeft Huub een kus. Die is van z'n moeder.
Ook hoiquote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Néé. Zie ik dat goed, was/ is Bart in de villa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, dat heb ik gewoon gemist. Ik zag hem zoenen, viel in katzwijm en nu geef jij de domper.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, niet namens zijn moeder. Zijn moeder wilde dat hij een klap verkocht.
Bart "Moeder, die had je niet verwacht, he"
Prachtig hequote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef Yavido het volgende:
Brian heeft het over zijn 'vorig leven'..... Geest Brian....
Don't shoot de messengerquote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef marky het volgende:
[..]
Huub had niet van dat soort doelen toen hij erin kwam. Hij wilde lol maken en winnen meer niet. Dat doelen gelul dat kunnen we allang laten varen.
Huub "dat doe ik hier binnen!"quote:Op donderdag 3 april 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pats.....nog eentje in de richting van Huub "Jij knalt door iedereen heen"
die ene van BB1quote:Op donderdag 3 april 2008 23:00 schreef wie.. het volgende:
avond alle .
Eindelijk weer eens leuke streams om te volgens ...
Wie is Bart btw ?
Zie jij wel eens een uitzending noekje? Ikke wel en ik vind niet dat iemand in dat hok de hand boven het hoofd wordt gehouden Als iemand de finale mag winnen dan vind ik dat de VOICE OVER met de prijs naar huis mag.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef noekje het volgende:
Huub: je moet niet verwachten dat mensen je inhoud gaan zien.
Over de uitzendingen en da's een waarheid als een
Laat de armen tot mij komen ...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Breien
Hoe doe je dat trouwens ?
Jaquote:Op donderdag 3 april 2008 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Prachtig heIn mn vorige leven brother,ik zag iedereen scheiden, mn ouders, mensen om me heen
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:03 schreef Marieke_B het volgende:
Bart is benieuwd of er nou altijd iemand staat af te luisteren...
gaat meteen ff checken..![]()
Is wel een héél duidelijke hint !quote:Op donderdag 3 april 2008 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha Bart: Ik ga toch even kijken of er hier altijd wordt afgeluisterd.
Ja, die zie ik weleens. Uitzendingen zijn gevuld met de hoogtepunten. Meest van de tijd zien we ze niks doen. Een mooi verhaal wordt ook niet uitgezonden want niet boeiend genoeg. De streams zijn dieper en ook saaier dan de uitzendingen. Dat is logisch want zij zijn afhankelijk van de kijkcijfers en dan moet je scoren.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie jij wel eens een uitzending noekje? Ikke wel en ik vind niet dat iemand in dat hok de hand boven het hoofd wordt gehouden Als iemand de finale mag winnen dan vind ik dat de VOICE OVER met de prijs naar huis mag.
Hij gaat straks weer weg en heeft al met Jaap en B en A gesprokenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:04 schreef Kinga het volgende:
Hoelang blijft ie? Hoelang is ie er al? Komen hier straks filmpjes van?
Hij blijft niet slapenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:04 schreef Kinga het volgende:
Hoelang blijft ie? Hoelang is ie er al? Komen hier straks filmpjes van?
31quote:Op donderdag 3 april 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Hee Bart is binnen en heeft een leuk gesprek met Huub, Claire luistert alleen.
Hoe oud is Bart eigenlijk?
teasing... roep even als hij flipt !quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Jaap: Huub heeft angst angst angst en slaat zich zelf, hoezo projectie![]()
Brian: waarom wil hij zichzelf uit de wind houden. Wederom een projectie.
Hij leeft in een leugen, stel me niet te veel vragen.
[ afbeelding ]
en terecht.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Breien vraagt zich nu wel af hoe wat hoe het zit met Bart en Claire
Zegt ie dat serieus?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Jaap: Huub heeft angst angst angst en slaat zich zelf, hoezo projectie![]()
Dat was te verwachten.... hij zal eens niet ergens een samenzwering in zienquote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Hij kan zich beter afvragen hoe het met hem zelf gaat na 22 meiquote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Dat doen we hier zelf toch ook al jaren .....quote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
en terecht.
Ik zou niemand van de achterban van een tegenspeler vertrouwen.
Amanda zal dat wel uitleggen als een paard wat zwanger isquote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt ie dat serieus?
Of zou ie dat overdrachtelijk bedoelen?
Oh nee wacht, het is Brian, die weet niet eens wat overdrachtelijk is.
lolquote:
Zei Brian echt dat Huub zichzelf slaat??quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian: waarom wil hij zichzelf uit de wind houden. Wederom een projectie.
Hij leeft in een leugen, stel me niet te veel vragen.
[ afbeelding ]
Dat was letterlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt ie dat serieus?
Of zou ie dat overdrachtelijk bedoelen?
Oh nee wacht, het is Brian, die weet niet eens wat overdrachtelijk is.
Truste Ruudquote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wens het jullie.Morgen ga ik om 6 uur een bloedmooi en heel lief Pools meisje naar haar werk brengen
![]()
![]()
![]()
Truste Fok!
Toch niet die bruid waar ik jaren mee ge ICQ-ed heb ?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wens het jullie.Morgen ga ik om 6 uur een bloedmooi en heel lief Pools meisje naar haar werk brengen
![]()
![]()
![]()
Truste Fok!
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Truste Fok!
Typisch?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:21 schreef Ziet het volgende:
dit gesprek loopt toch 1000 x beter als dat gesprek met amanda en brian he...
Je weet gewoon al wat voor neppe acteer kop Jaap trekt dan. I'll pass.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:20 schreef Disana het volgende:
Huub heeft het over een programma van hem en Jaap, een beetje als het 2Babes format, een half uurtje met de 'gekke shit' die ze ook in de villa hebben uitgevoerd.
Ik denk niet dat ik zal kijken, het lijkt me niet boeiend.
Precies. In het kader van deze rls zijn ze vaak heel leuk geweest, maar in het algemeen vind ik niet dat ze veel in hun mars hebben om mensen te kunnen boeien.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je weet gewoon al wat voor neppe acteer kop Jaap trekt dan. I'll pass.
Ik probeer af en toe die DGK op TV te kijken (max 3x 1 min) maar als als H&J samen iets gaan doen denk ik dat ik wel gauw uitgekeken benquote:Op donderdag 3 april 2008 23:20 schreef Leandra het volgende:
Huub en Jaap willen een klein programma van een half uur gaan neerzetten wat een kleine maar vaste doelgroep trekt. Bart vraagt of het een soort six-pack achtig programma moet worden.
Ik probeer dat al niet eens meerquote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer af en toe die DGK op TV te kijken (max 3x 1 min) maar als als H&J samen iets gaan doen denk ik dat ik wel gauw uitgekeken ben
Bart kent Cllaire al wat langer toch..quote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef coldstar het volgende:
Ze zijn nu ongerveer een half uur aan het praten. Alleen Huub is nog maar aan het woord geweest. Claire heeft haar mond nog nie topen gedaan.
Huub kijkt gewoon kritisch naar zichzelf en erkent zijn fouten. Iets wat ik bij Brian en Amanda nog nooit heb gehoord...quote:Op donderdag 3 april 2008 23:21 schreef Ziet het volgende:
dit gesprek loopt toch 1000 x beter als dat gesprek met amanda en brian he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |