teasing... roep even als hij flipt !quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Jaap: Huub heeft angst angst angst en slaat zich zelf, hoezo projectie![]()
Brian: waarom wil hij zichzelf uit de wind houden. Wederom een projectie.
Hij leeft in een leugen, stel me niet te veel vragen.
[ afbeelding ]
en terecht.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Breien vraagt zich nu wel af hoe wat hoe het zit met Bart en Claire
Zegt ie dat serieus?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Jaap: Huub heeft angst angst angst en slaat zich zelf, hoezo projectie![]()
Dat was te verwachten.... hij zal eens niet ergens een samenzwering in zienquote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Hij kan zich beter afvragen hoe het met hem zelf gaat na 22 meiquote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Dat doen we hier zelf toch ook al jaren .....quote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
en terecht.
Ik zou niemand van de achterban van een tegenspeler vertrouwen.
Amanda zal dat wel uitleggen als een paard wat zwanger isquote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt ie dat serieus?
Of zou ie dat overdrachtelijk bedoelen?
Oh nee wacht, het is Brian, die weet niet eens wat overdrachtelijk is.
lolquote:
Zei Brian echt dat Huub zichzelf slaat??quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian: waarom wil hij zichzelf uit de wind houden. Wederom een projectie.
Hij leeft in een leugen, stel me niet te veel vragen.
[ afbeelding ]
Dat was letterlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt ie dat serieus?
Of zou ie dat overdrachtelijk bedoelen?
Oh nee wacht, het is Brian, die weet niet eens wat overdrachtelijk is.
Truste Ruudquote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wens het jullie.Morgen ga ik om 6 uur een bloedmooi en heel lief Pools meisje naar haar werk brengen
![]()
![]()
![]()
Truste Fok!
Toch niet die bruid waar ik jaren mee ge ICQ-ed heb ?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wens het jullie.Morgen ga ik om 6 uur een bloedmooi en heel lief Pools meisje naar haar werk brengen
![]()
![]()
![]()
Truste Fok!
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Truste Fok!
Typisch?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:21 schreef Ziet het volgende:
dit gesprek loopt toch 1000 x beter als dat gesprek met amanda en brian he...
Je weet gewoon al wat voor neppe acteer kop Jaap trekt dan. I'll pass.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:20 schreef Disana het volgende:
Huub heeft het over een programma van hem en Jaap, een beetje als het 2Babes format, een half uurtje met de 'gekke shit' die ze ook in de villa hebben uitgevoerd.
Ik denk niet dat ik zal kijken, het lijkt me niet boeiend.
Precies. In het kader van deze rls zijn ze vaak heel leuk geweest, maar in het algemeen vind ik niet dat ze veel in hun mars hebben om mensen te kunnen boeien.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je weet gewoon al wat voor neppe acteer kop Jaap trekt dan. I'll pass.
Ik probeer af en toe die DGK op TV te kijken (max 3x 1 min) maar als als H&J samen iets gaan doen denk ik dat ik wel gauw uitgekeken benquote:Op donderdag 3 april 2008 23:20 schreef Leandra het volgende:
Huub en Jaap willen een klein programma van een half uur gaan neerzetten wat een kleine maar vaste doelgroep trekt. Bart vraagt of het een soort six-pack achtig programma moet worden.
Ik probeer dat al niet eens meerquote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer af en toe die DGK op TV te kijken (max 3x 1 min) maar als als H&J samen iets gaan doen denk ik dat ik wel gauw uitgekeken ben
Bart kent Cllaire al wat langer toch..quote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef coldstar het volgende:
Ze zijn nu ongerveer een half uur aan het praten. Alleen Huub is nog maar aan het woord geweest. Claire heeft haar mond nog nie topen gedaan.
Huub kijkt gewoon kritisch naar zichzelf en erkent zijn fouten. Iets wat ik bij Brian en Amanda nog nooit heb gehoord...quote:Op donderdag 3 april 2008 23:21 schreef Ziet het volgende:
dit gesprek loopt toch 1000 x beter als dat gesprek met amanda en brian he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |