teasing... roep even als hij flipt !quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Jaap: Huub heeft angst angst angst en slaat zich zelf, hoezo projectie![]()
Brian: waarom wil hij zichzelf uit de wind houden. Wederom een projectie.
Hij leeft in een leugen, stel me niet te veel vragen.
[ afbeelding ]
en terecht.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Breien vraagt zich nu wel af hoe wat hoe het zit met Bart en Claire
Zegt ie dat serieus?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Jaap: Huub heeft angst angst angst en slaat zich zelf, hoezo projectie![]()
Dat was te verwachten.... hij zal eens niet ergens een samenzwering in zienquote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Hij kan zich beter afvragen hoe het met hem zelf gaat na 22 meiquote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Dat doen we hier zelf toch ook al jaren .....quote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
en terecht.
Ik zou niemand van de achterban van een tegenspeler vertrouwen.
Amanda zal dat wel uitleggen als een paard wat zwanger isquote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt ie dat serieus?
Of zou ie dat overdrachtelijk bedoelen?
Oh nee wacht, het is Brian, die weet niet eens wat overdrachtelijk is.
lolquote:
Zei Brian echt dat Huub zichzelf slaat??quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Brian: waarom wil hij zichzelf uit de wind houden. Wederom een projectie.
Hij leeft in een leugen, stel me niet te veel vragen.
[ afbeelding ]
Dat was letterlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt ie dat serieus?
Of zou ie dat overdrachtelijk bedoelen?
Oh nee wacht, het is Brian, die weet niet eens wat overdrachtelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |